quote:Op donderdag 22 november 2007 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ziet er goed uit! ja ik zie hem dus!
nee dat kloptquote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat was achteraf toch nergens voor nodig![]()
![]()
* Dr.Droxz weet voor de rest helemaal van nietsquote:
Naar ene L op station X?quote:Op donderdag 22 november 2007 23:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz weet voor de rest helemaal van niets![]()
oja jullie zijn voor 4 dagen van mij af, ben vrijdag tot en met maandag vrij .... en ben echt weg!![]()
Je vriend heeft humorquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:31 schreef Seventees het volgende:
Gaan we naar de fokchat
Mijn stem is nog 'wegger' dan weg. Gaat leuk worden op mijn werk. Denk dat ik maar ga communiceren met behulp van post-it papier..
Mijn vriend plaagt me er ook ontzettend mee
Roep maar als je iets nodig hebt! Dat soort dingen.
Ben alweer twee uur wakker en 1 uur aan het werkquote:
wel vroeg klaar dan? ik zit hier weer tot 17.30quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben alweer twee uur wakker en 1 uur aan het werk![]()
Welkom in de wereld van GRTDOJWquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:06 schreef LamstraalASD het volgende:
We gaan dag 3 in van deze hell.
Niets te doen, niemand om mee te praten.
Lijkt wel een gevangenis, mis alleen nog die tv op mijn cel.
Voel me nu bijna bezwaard om te zeggen hoe laat ik vrij ben...quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
wel vroeg klaar dan? ik zit hier weer tot 17.30
Lekker hoor, vroeg weekend, maar ik praat niet meer met jou vandaagquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voel me nu bijna bezwaard om te zeggen hoe laat ik vrij ben...
Maaaaaaar sociaal dat ik ben doe ik het toch, 14.30![]()
![]()
![]()
Das nog veel vervelender dan werk gelukkigquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:20 schreef Friday12 het volgende:
ik hoef niet heb terug kom dag op school![]()
maar het is tot 1 uurquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Das nog veel vervelender dan werk gelukkig![]()
Dank je voor dit opbeurende berichtje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voel me nu bijna bezwaard om te zeggen hoe laat ik vrij ben...
Maaaaaaar sociaal dat ik ben doe ik het toch, 14.30![]()
![]()
![]()
Lucht het op? Voel jij je er beter door?quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:23 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Dank je voor dit opbeurende berichtje.
wat ben jij een vuile *%*$(^%)&^*%$ *&^@*)(*.
Zo dat moest er even uit.
Ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lucht het op? Voel jij je er beter door?
@Dylan, aaah jawel joh, schuif gewoon sterke drank naar je toe en je praat wel weer
Hmm. Misschien. Maar voor nu ga ik maar even aan het werkquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
@Dylan, aaah jawel joh, schuif gewoon sterke drank naar je toe en je praat wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |