Lucht het op? Voel jij je er beter door?quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:23 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Dank je voor dit opbeurende berichtje.
wat ben jij een vuile *%*$(^%)&^*%$ *&^@*)(*.
Zo dat moest er even uit.
Ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lucht het op? Voel jij je er beter door?
@Dylan, aaah jawel joh, schuif gewoon sterke drank naar je toe en je praat wel weer
Hmm. Misschien. Maar voor nu ga ik maar even aan het werkquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
@Dylan, aaah jawel joh, schuif gewoon sterke drank naar je toe en je praat wel weer
Hopen op een positieve afloop!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:42 schreef NrSiX het volgende:
tvp, even een update n.a.v. het verhaal van gisteren, het klopt idd niet hoe ik ingeschaald ben. Aanstaande maandag op gesprek met de baas!
You cannot access the following Web address:quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
Kwam deze tegen in een ander topic
http://minijuegos.com/juegos/html/index.php?id=5974
Cartoon Violence? Apart. Is een spelletje waar je hoofdsteden en bekende plaatsen moet aanklikken op een wereldkaartje. Nog best leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
You cannot access the following Web address:
http://minijuegos.com/juegos/html/index.php?id=5974
category : Game/Cartoon Violence, Games
Shit...![]()
Leuk joh... zo'n proxy...quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Cartoon Violence? Apart. Is een spelletje waar je hoofdsteden en bekende plaatsen moet aanklikken op een wereldkaartje. Nog best leuk.
Je was niet de enige hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:05 schreef NrSiX het volgende:
deed fok het gistermiddag bij meerdere mensen niet? ik dacht.. wtf hij is geblokkeerd![]()
had ik al verteld dat ik flesjes met mn mond open ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je was niet de enige hoor
FOK! zaterdag down voor onderhoud
http://foknl.wordpress.com/2007/11/22/help-waar-is-fok/
@WL
Biertje?
[ afbeelding ]
Nee, maar nu welquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik flesjes met mn mond open ?
ik kreeg idd een tcp/ip error ofzoiets. de hele fok site lag eruitquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:05 schreef NrSiX het volgende:
deed fok het gistermiddag bij meerdere mensen niet? ik dacht.. wtf hij is geblokkeerd![]()
Forum deed het hier volgens mij wel, alleen de FP kon ik de hele dag niet zien door een Database-errorquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kreeg idd een tcp/ip error ofzoiets. de hele fok site lag eruit
Vandaag 'goedmakertje' dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Forum deed het hier volgens mij wel, alleen de FP kon ik de hele dag niet zien door een Database-error![]()
Maarja was toch chaos, drukte, ergernis en vervelendheid alom gister, weinig tijd voor fok gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |