Wat stond erop?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
Seventees zag jij er zo uit toen ??
[ afbeelding ]
edit... verdomme die klote plaatjes werken niet
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat stond erop?
Kramp in m'n teen... Kramp in m'n teen
Wat? Druk bezig?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:28 schreef NrSiX het volgende:
gaat wel snel met het topic vandaag.. notiedereen druk bezig?
sry tis een race hier :LDquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:28 schreef NrSiX het volgende:
gaat wel snel met het topic vandaag.. notiedereen druk bezig?
Nog 6.5 uurquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
pff nog 1,5 uurnou ja bijna weekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er tegenaan schoppen helpt soms ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Het netwerk lag eruit hiero, kon ik niet eens normaal internetten. Er was zo'n netwerkkastje (weet ik veel hoe zo'n ding heet) stuk. Moest even vervangen worden. Maar het werkt weer.
Dear god, no!quote:
Gokje: internet haperde vandaag?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:03 schreef lynda het volgende:
nog 1 uur![]()
Al heb ik vandaag al bijna 3x zoveel gedaan als woensdag en gister samen![]()
schaam je! anyway... WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!quote:
ze hebben je door hehquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:10 schreef Dylanesque het volgende:
Typisch, doet verdomme om 17.00 mn internet het weer
Vanaf zijn navel omhoog isquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:44 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
alleen die aders vind ik niet mooi bij zijn heup![]()
zo we moeten maar eens wat tegen gas gaan geven met die plaatjes van julliequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vanaf zijn navel omhoog is
Maar niet meer spieren... ik heb het niet erg op die spierbundels.
WL Je wilt het niet geloven. Ik had bijna de hoop opgegeven. Ik kan COD 4 spelen en je wilt niet weten hoequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze hebben je door heh
maar tis WEEKEND!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vanaf zijn navel omhoog is
Maar niet meer spieren... ik heb het niet erg op die spierbundels.
Vertel ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
WL Je wilt het niet geloven. Ik had bijna de hoop opgegeven. Ik kan COD 4 spelen en je wilt niet weten hoe![]()
Hoe laat ben je klaar ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, als je niet aan het werk bent heb je ook niks te zoeken in dit topic!
En ja, ik ben nog wel aan het werk![]()
Nu ongeveerquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoe laat ben je klaar ?
Buurrrrp
Ik heb dus je wilt het niet geloven een nieuwe videokaart moeten kopen. Die sapphire 1950 Pro is verdomme naar de klotenquote:
nah maar zit wel op FOKquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
zo jij bent nog laat aanwezig![]()
je bent toch niet aan het werk he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |