Vrouwen in pakquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:56 schreef lynda het volgende:
Dat is kut bellerUur eerder je bed uit om fris en fruitig op je werk te verschijnen voor wel 1 gesprek van nog geen 2 uur
![]()
Gebeurd gemiddeld 2 van de 4 dagen dat ik er zo bij mag lopen en geef mij maar me vrijdagochtend/middag outfit
Zuur Dylan, hopen dat het wel weer terug komtquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:08 schreef Dylanesque het volgende:
Vanaf mn telefoon: hele netwerk en inet ligt eruit! Helemaal niks te doen dus, maak er maar een lange pauze van..
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:08 schreef geelkuikentje het volgende:
Zo, de champignon kippen soep was lekker. Nu nog even uitzingen tot half kwart over vijf
Het is echt erg aan het worden he? En met dat ik dit zeg voel ik me oudquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:25 schreef NrSiX het volgende:
net ff de stad in gelopen omdat ik ff weg wilde, jeuzus wat een kutbreezers in de stad.
jah idd, de hele wereld gaat naar de klotequote:Op vrijdag 23 november 2007 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is echt erg aan het worden he? En met dat ik dit zeg voel ik me oud
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is echt erg aan het worden he? En met dat ik dit zeg voel ik me oud
Jij kan tenminste nog de stad in, hier is alleen maar platteland (Fijnaart, NB)quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:25 schreef NrSiX het volgende:
net ff de stad in gelopen omdat ik ff weg wilde, jeuzus wat een kutbreezers in de stad.
Kijk dat is al heel wat!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Herkenbaar
* Seventees heeft haar stem ook weer terug.
Deels
Het komt boven fluisteren uit nu!
Of: zucht... Pubers!quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is al heel wat!
En als ik dat tuig zie dan denk ik altijd twee dingen
1. Zucht... dat is dus onze toekomst
quote:2. Waren wij zo op die leeftijd?
mannen in pakquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vrouwen in pak![]()
Tjah ik heb dat ook hoor, mag vaak een pak aan trekken
heb er foto's vanquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
mannen in pakMoet dan wel een maatpak zijn en niet een bijeengekocht zooitje
hehe.. tis idd wel lekker voor de afleiding idd =]quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:37 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog de stad in, hier is alleen maar platteland (Fijnaart, NB)maar het is gelukkig bijna weekend
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 23 november 2007 13:42 schreef lynda het volgende:
[..]
mannen in pakMoet dan wel een maatpak zijn en niet een bijeengekocht zooitje
blitz, space , bizar, gaaf, ruig, tof,flexquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:56 schreef Seventees het volgende:
Toen ik jong was (I feel old) riep iedereen: Gaaaaf! En dan hoorde je er helemaal bij.
Strak kwam pas later
quote:
Ja, die! Hahahaha!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
achter de rits heh :! hahaha
Niet spotten met MC Hammerquote:
Wij ook van jouquote:
ieder geval wel genoeg gaten om iets in te stoppenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:08 schreef Seventees het volgende:
Rare Britten
Seks met een hek.. Hoeveel had die man gezopen!
Spijt me, kan ik het ooit nog goed maken met je?quote:
zo dan. goeie voornemens ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh, daar zijn we weer!
Nieuw record deze week, ik stond om 08:45 al op vanmorgen!
omdat het vrijdag isquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Spijt me, kan ik het ooit nog goed maken met je?
Woehoeh, ik zal maandag speciaal voor jou mijn pak aandoenquote:
ik die van mij (helaas) ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Woehoeh, ik zal maandag speciaal voor jou mijn pak aandoen![]()
Foto natuurlijk he, dat begrijp je toch wel hequote:Op vrijdag 23 november 2007 14:19 schreef lynda het volgende:
[..]
ik die van mij (helaas) ookBroek wordt nu gestreken door euhm de schoonmaakster
![]()
Neehoor, vanmorgen was gewoon voor het eerst deze week dat ik ook echt op tijd wakker was om naar de sportschool te gaanquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan. goeie voornemens ?
Wat stond erop?quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
Seventees zag jij er zo uit toen ??
[ afbeelding ]
edit... verdomme die klote plaatjes werken niet
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat stond erop?
Kramp in m'n teen... Kramp in m'n teen
Wat? Druk bezig?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:28 schreef NrSiX het volgende:
gaat wel snel met het topic vandaag.. notiedereen druk bezig?
sry tis een race hier :LDquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:28 schreef NrSiX het volgende:
gaat wel snel met het topic vandaag.. notiedereen druk bezig?
Nog 6.5 uurquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
pff nog 1,5 uurnou ja bijna weekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er tegenaan schoppen helpt soms ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Het netwerk lag eruit hiero, kon ik niet eens normaal internetten. Er was zo'n netwerkkastje (weet ik veel hoe zo'n ding heet) stuk. Moest even vervangen worden. Maar het werkt weer.
Dear god, no!quote:
Gokje: internet haperde vandaag?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:03 schreef lynda het volgende:
nog 1 uur![]()
Al heb ik vandaag al bijna 3x zoveel gedaan als woensdag en gister samen![]()
schaam je! anyway... WEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!quote:
ze hebben je door hehquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:10 schreef Dylanesque het volgende:
Typisch, doet verdomme om 17.00 mn internet het weer
Vanaf zijn navel omhoog isquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:44 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
alleen die aders vind ik niet mooi bij zijn heup![]()
zo we moeten maar eens wat tegen gas gaan geven met die plaatjes van julliequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vanaf zijn navel omhoog is
Maar niet meer spieren... ik heb het niet erg op die spierbundels.
WL Je wilt het niet geloven. Ik had bijna de hoop opgegeven. Ik kan COD 4 spelen en je wilt niet weten hoequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze hebben je door heh
maar tis WEEKEND!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vanaf zijn navel omhoog is
Maar niet meer spieren... ik heb het niet erg op die spierbundels.
Vertel ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
WL Je wilt het niet geloven. Ik had bijna de hoop opgegeven. Ik kan COD 4 spelen en je wilt niet weten hoe![]()
Hoe laat ben je klaar ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, als je niet aan het werk bent heb je ook niks te zoeken in dit topic!
En ja, ik ben nog wel aan het werk![]()
Nu ongeveerquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoe laat ben je klaar ?
Buurrrrp
Ik heb dus je wilt het niet geloven een nieuwe videokaart moeten kopen. Die sapphire 1950 Pro is verdomme naar de klotenquote:
nah maar zit wel op FOKquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:43 schreef DavyE het volgende:
[..]
zo jij bent nog laat aanwezig![]()
je bent toch niet aan het werk he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |