http://frontoffice.cg80.fr/le_conseil_general/l_assemblee_departementale/rechercher_votre_elu?showChildNode=3589&SearchButton=Rechercherquote:Op maandag 19 november 2007 21:02 schreef Nesle het volgende:
Das niet mijn burgemeester gek
Maar thenxxx![]()
Ik zat aan iets orginelers te denken maar als ik niks bedenk doe ik gewoon iets standaards denk ikquote:Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef B.ertha het volgende:
Surprise-inspiratie voor Sheep:
Ik heb voor iemand met op het verlanglijstje: iets voor de katten dit gemaakt:
Plaatje van een zittende kat (van opzij) gezocht, overgetekend op karton (2x), uitgesneden en vervolgens ogen enzo erop getekend (de 1 naar links kijkend, de ander naar rechts, vanzelfsprekend)
Dan een stukje uit elkaar houden en een kartonnen bakje ertussen waar de surprise in kan en klaar is keesNouja, bijna klaar is kees, dat bakje moet ik nog doen
Voor de duidelijkheid zal ik het painten, in het kader van SOG
Is ook niet origineel, maar het mag niet te veel tijd kosten. Die andere is belangrijkerquote:Op maandag 19 november 2007 21:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zat aan iets orginelers te denken maar als ik niks bedenk doe ik gewoon iets standaards denk ik
quote:Op maandag 19 november 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is ook niet origineel, maar het mag niet te veel tijd kosten. Die andere is belangrijker
Dit is hem dan, inclusief mijn geweldige paint-skills
[ afbeelding ]
Doorsturen.quote:
Maar maar maar....quote:Op maandag 19 november 2007 21:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die wil ik lezen voor inspiratie
quote:Op maandag 19 november 2007 21:40 schreef Soempie het volgende:
Ik ben al de hele avond limmericks aan het schrijven met m'n![]()
alleen die zijn eigenlijk te ranzig voor woorden.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:45 schreef Soempie het volgende:
Een gevatte jongen uit Noord-Brabant
vond een meisje aan de andere kant van het land
de afstand is bale
maar met zo'n femme fatale
neem je geen genoegen meer met je hand
![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 21:45 schreef Soempie het volgende:
Een gevatte jongen uit Noord-Brabant
vond een meisje aan de andere kant van het land
de afstand is bale
maar met zo'n femme fatale
neem je geen genoegen meer met je hand
![]()
Hier!quote:Op maandag 19 november 2007 21:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar maar maar....
Dan herken je mijn dicht-stijl al![]()
Ik ookquote:
quote:
quote:Op maandag 19 november 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lieve Betteke
Ook dit jaar is de Sint weer in het land
Met cadeautjes aan de lopende band
Ook bij de Klup klopte hij weer aan
Ja, bij die brave leiders moest hij wel langsgaan!
Ook Betteke was lief geweest
Dus ook voor haar is het weer feest
Via internet liet ze iedereen lootjes trekken
En dat leverde wat gekke bekken
Het verlanglijstje van die goede meid
Was tot Sint zijn grote spijt
Nogal leeg en kaal
Wat wilde ze nu allemaal?
Enkel en alleen iets voor haar katjes
Toegegeven: het zijn ook schatjes
Dat bracht Sint op een idee
Ja, daar kon hij wel iets mee!
Het idee voor de surprise was nu daar
Alleen het cadeau was nog niet klaar
Zwarte Piet is nog volop aan de gang
Hij zal je niet vergeten, wees maar niet bang
Als je dit leest, staat het ondertussen wel klaar
Dus leef je uit, scheuren maar!
Sint en Piet gaan je nu verlaten
Maar houden je ook volgend jaar goed in de gaten!
Groeten van Sint en Piet
![]()
F en S?quote:Op maandag 19 november 2007 22:25 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ik weet wie ik om raad ga vragen 4 december.![]()
Mocht je willenquote:
Warme pittenzak helptquote:Op maandag 19 november 2007 22:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb zo'n ontzettende buikkramp, dat is niet leuk meer. Mijn maag schreeuwt het uit
Ik denk van de honger, terwijl ik toch genoeg op hebMaar als ik iets eet, wordt het tijdelijk minder...
Mijn gedichten zijn over het algemeen zeker 3-4 pagina's (als ik de moeite/tijd neem/heb)quote:Op maandag 19 november 2007 22:35 schreef Soempie het volgende:
Maar je schudt het wel zo even uit je mouw!![]()
Gebruik dat lintje maar als zakdoek voor dat slijmquote:Op maandag 19 november 2007 22:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mocht je willen
Lieve Sheep
Sint en Piet zaten te bedenken
wat ze jou eens zouden schenken
Wat geef je aan een jongen, genaamd Bart
Behalve B.ertha's hele hart?
Wat een moeilijke keus
Echt waar, jazeker, heus
Zo'n cadeau is er verder geen
Ik doe er een mooi lintje omheen
Zeg, jij vroeg eromquote:Op maandag 19 november 2007 22:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gebruik dat lintje maar als zakdoek voor dat slijm
Jij bent wel lekker bezig vanavond hč?quote:Op maandag 19 november 2007 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
*glijdt uit over plas kots
Ja hequote:Op maandag 19 november 2007 22:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker bezig vanavond hč?![]()
die veel moeite had met pissen... ?quote:Op maandag 19 november 2007 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
Er was eens een jongen uit Lisse...
quote:Op maandag 19 november 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
Er was eens een meisje in bad
Dat al een tijdje haar eten op had
...
Nee, die stond aan de slootkant te pissenquote:Op maandag 19 november 2007 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
die veel moeite had met pissen... ?
Ze scheet zichzelf onderquote:Op maandag 19 november 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
Er was eens een meisje in bad
Dat al een tijdje haar eten op had
...
Ik had 'm niet beter af kunnen makenquote:Op maandag 19 november 2007 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze scheet zichzelf onder
Toen begon het gedonder
Ze stond op Internet met haar gat
quote:Op maandag 19 november 2007 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze scheet zichzelf onder
Toen begon het gedonder
Die plotseling nodig moest pissenquote:Op maandag 19 november 2007 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
Er was eens een jongen uit Lisse...
quote:Op maandag 19 november 2007 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze scheet zichzelf onder
Toen begon het gedonder
Ik kende hem vroeger als:quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die plotseling nodig moest pissen
Hij liep naar de plee
En zei daar gedwee
"Dat had ik toch niet wilen missen"
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:37 schreef Soempie het volgende:
Door z'n beste vriend.![]()
S: "ik vind het écht, écht écht een héle leuk meid"
S: quote van T![]()
C écht?![]()
![]()
S nu hoef ik je niet in te ruilen![]()
Ik werd vannacht wakker en toen zat ik me al af te vragen hoe hij eigenlijk ging.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kende hem vroeger als:
Er was eens een jongen uit Lisse
Die stond aan de slootkant te pissen
Toen kwam er een snoek
Die dook in zijn broek
Toen moest 'ie zijn pikkie wel missen.
*rekt zich uit
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:37 schreef Soempie het volgende:
Door z'n beste vriend.![]()
S: "ik vind het écht, écht écht een héle leuk meid"
S: quote van T![]()
C écht?![]()
![]()
S nu hoef ik je niet in te ruilen![]()
quote:
Goeiequote:Op dinsdag 20 november 2007 09:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik wist het wel
en als hij over ruilen begint gewoon vragen of hij je bonnetje dan bewaard heeft
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik werd vannacht wakker en toen zat ik me al af te vragen hoe hij eigenlijk ging.![]()
Lekkerquote:Koffie?![]()
2 dagen vrij betekent minder geld om met je nieuwe aanwinst naar tropische oorden af te reizenquote:
Nu weet iedereen dat ik je in de gaten houd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:50 schreef Etcetera het volgende:leuk toch
![]()
oh soemp, morgen ben ik niet de hele dag onlinedie vergadering enzo, dat je niet denkt dat ik geen stage loop
[mamamodus] dan maak je maar zin. [/mamamodus]quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Dom hč.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik heb ook wel eens van die gekke dingen
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
[mamamodus] dan maak je maar zin. [/mamamodus]
We gaan eerst Belgie veroveren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 dagen vrij betekent minder geld om met je nieuwe aanwinst naar tropische oorden af te reizen
quote:
Ik ben trots op je.quote:
dan doe je het nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 dagen vrij betekent minder geld om met je nieuwe aanwinst naar tropische oorden af te reizen
jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu weet iedereen dat ik je in de gaten houd.![]()
Van de vergadering was ik niet vergeten hoor.Ik wist zelfs nog wie er zou langskomen, wat jij vergeten was.
![]()
Het is maar goed dat mijn advies eerder kwam.quote:
ik denk het welquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn advies eerder kwam.![]()
Vraag of ze voortaan in normaal Nederlands kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:16 schreef Etcetera het volgende:
*tromgeroffel*
morgen is er een vergadering waarbij iemand van Geenstijl gastspreker is. (Nou ja dat is mij verteltvoor hetzelfde geld is er wat tussengekomen natuurlijk)
Iemand nog dingen die ik kan aankaarten
*tromgeroffel *TSJING*
eigenlijk is dat best een goeiequote:Op dinsdag 20 november 2007 10:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vraag of ze voortaan in normaal Nederlands kunnen schrijven
als EINZEINZEINZ en dachter ook nog loller vooraanquote:DAN MOETEN ZE OOK VAN DE KINDERVERKRACHTENS,OVERVALLES,ENZ ENZ ENZ ENZ EENTJE LATEN MAKEN EN NIET ALLEN VAN DIE HOLLEEDER !!
Je was er weer.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:55 schreef Etcetera het volgende:
ja maar dan lukt het toch niet om tegen mezelf te praten
- Je kunt vragen waarom ze zo verschrikkelijk aan stemmingmakerij doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:16 schreef Etcetera het volgende:
*tromgeroffel*
morgen is er een vergadering waarbij iemand van Geenstijl gastspreker is. (Nou ja dat is mij verteltvoor hetzelfde geld is er wat tussengekomen natuurlijk)
Iemand nog dingen die ik kan aankaarten
*tromgeroffel *TSJING*
Dat is een gimmick. Het is stoer, hip, en slaat vooral aan bij de Panningen SS-ers.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
eigenlijk is dat best een goeie
waarom deaud ipv dood. ik zal 's kijken wanneer ik de kans krijg
Ik denk dat echt iedereen een studiedip heeft.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- Je kunt vragen waarom ze zo verschrikkelijk aan stemmingmakerij doen
- Je kunt je afvragen waarom ze zulk ontzettend lomp taalgebruik hanteren
- Je kunt vragen of ze trots zijn op het ongenuanceerde, 12-jarige kudtpubliek dat zich "reaguurders" noemt
- Oh, je kunt ze vragen waar ze zo verschrikkelijk aan stemmingmakerij doen.
Ze zijn een beetje de "Kassa" van weblogland.
ik vind het niet stoer of hip eerlijk gezgdquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een gimmick. Het is stoer, hip, en slaat vooral aan bij de Panningen SS-ers.
waarschijnlijk een heleboel niksquote:
Dat zal het inderdaad zijn danquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:28 schreef Etcetera het volgende:
omdat ze wel smaak hebben wat betreft achtergrond
Ja ik ben nu wel bezig met mn master.. maar omdat ik een major/minor combinatie deed waarvan in de loop der jaren twee vakken van 7 naar 5 ects waren gewijzigd, had ik wel al mn vakken gehaald maar geen 180 punten totaal. Gevolg -> geen diploma, geen uitreiking en een hoop gedoe.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:39 schreef Soempie het volgende:
'iets van een diploma' ?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:40 schreef Soempie het volgende:
Hebben jullie 'over the hedge' gezien?![]()
nog niet.. is die de moeite waard ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:40 schreef Soempie het volgende:
Hebben jullie 'over the hedge' gezien?![]()
oh dat is wel jammerquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja ik ben nu wel bezig met mn master.. maar omdat ik een major/minor combinatie deed waarvan in de loop der jaren twee vakken van 7 naar 5 ects waren gewijzigd, had ik wel al mn vakken gehaald maar geen 180 punten totaal. Gevolg -> geen diploma, geen uitreiking en een hoop gedoe.
Ik me gewoon ingeschreven voor de master hoewel dat eigenlijk niet mocht.. eea aan plooien gladgestreken en gisteren de handtekening opgehaald waarmee ik alles hopelijk eindelijk geregeld kan hebben.
*zucht*
hij is wel grappig, geen biosmateriaal vond ik. die eekhoornquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
nog niet.. is die de moeite waard ?
yeah rightquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:50 schreef Yurithemaster het volgende:
kom net van een zware dag school![]()
gaat ook zn gangetje.. was wel van plan het gewoon in een jaartje te gaan doorlopen eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
aha.Hoe gaat het met je master?
Ik voel me nu echt een trage student.![]()
jahoor.. daar ga ik wel vanuitquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat is wel jammer
gaat het goedkomen denk je?
Hammy, de ADHD squirrel on cafeinequote:Op dinsdag 20 november 2007 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hij is wel grappig, geen biosmateriaal vond ik. die eekhoorn![]()
[..]
Doe je netjes.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
gaat ook zn gangetje.. was wel van plan het gewoon in een jaartje te gaan doorlopen eigenlijk
hoezo.. ben jij al zo lang bezig dan ?
hmm.. ik associeer mezelf meer met deze beestjes :quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hammy, de ADHD squirrel on cafeine![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Q_wY3q7nvGA&feature=related![]()
M'n vriendje heeft ook ADHD en drinkt af en toe ook red bull.Heerlijke combi. Net Hammy.
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. ik associeer mezelf meer met deze beestjes :
![]()
Dat filmpje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. ik associeer mezelf meer met deze beestjes :
![]()
mag ik daar na de lunch op terugkomen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Groeit er ook al mos op je?![]()
Etcie, met welk beest associeer jij je?![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik alles kan vragen hooranders ga ik nog ruzie krijgen met hoofdredactie dat ik ze op de kast jaag
[..]
ik vind het niet stoer of hip eerlijk gezgd![]()
ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:19 schreef Soempie het volgende:
Tuurlijk.Ik ben ook benieuwd naar de rest van de mensen in de SC.
![]()
ik snapte dat je dat zelf niet vond hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
Had het wellicht tussen " moeten zetten.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:45 schreef B.ertha het volgende:
En ik heb een idee voor mijn surprise
Het is al uitgetekend en het wordt echt een onmogelijke opgave![]()
Maar įls het lukt en įls het dan ook nog enigszins uitziet, dan is het een hele goeie surprise![]()
Miep ongeduld.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:53 schreef B.ertha het volgende:
Heeeee, B! Hoe ist?
Nou, geef maar opquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef Etcetera het volgende:
hey B.ik deed een poging tot het doen van werk op m'n stage
Ik ga dit weekend m'n gedicht afmakenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gezelschap
Ik zal de tekening wel inscannen, ooit
Ik ben ook beniewdquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend m'n gedicht afmakenen daarna aan m'n surprise beginnen.
![]()
iemand moet de site toch doenquote:
nou primaquote:Nee, ga maar verder, Soempie en ik vermaken ons prima samen
Eigenlijk moet ik zo weg.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, geef maar op
Nee, ga maar verder, Soempie en ik vermaken ons prima samen
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben ook beniewd
Voor wie heb je? Of kan er iemand meelezen?
Maar maar maarquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iemand moet de site toch doen![]()
![]()
[..]
nou prima
Nou vooruit, dan ga ik wel weer nuttig doenquote:
autowaxquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze lezen niet mee. Ik heb m'n zwager en hij is sinds dit jaar kaal, dus daar ga ik iets mee doen.Een pakketje om z'n knar wat mooier te maken als surprise: scheermes, autoshinewax (idee van etcie
![]()
), etc. En dan een gedicht er bij.
![]()
Misschien dat vandaag zo'n dag is dat niemand er zin in heeft, ik namelijk ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:43 schreef B.ertha het volgende:
En ik heb geen zin meer, ik wou dat het 4 uur later was
quote:
nou dan blijf ikquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar maar maar
Zo was het niet bedoeld![]()
als je iets mafs over diegene hebt wil ik wel ff kijken of ik iets kan verzinnenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan ga ik wel weer nuttig doen
[..]
autowax![]()
Etc, heb je nog ideeėn voor mij?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
nou dan blijf ik![]()
[..]
als je iets mafs over diegene hebt wil ik wel ff kijken of ik iets kan verzinnen
PM maarquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Aangezien Sheep ook meedoet, kan ik dat hier alleen niet zeggen
Ik zal wel even nadenken
krijg je dan geen vierkante kontquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:16 schreef B.ertha het volgende:
En nu krijg ik vierkante ogen, ik ga maar weg
En ze hebben hier asociaal oncomfortabele stoelen, willen ze me weg hebben ofzo?
Ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PM maar
[..]
krijg je dan geen vierkante kont
quote:
barracudaquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
net mailtje van m'n moeder, een kennis van 55 jaar is overleden aan borstkankerniet dat ik iets heb van
want ik kende haar niet zo goed maar ik heb wel iets van: damn.... dat is jong
Hier, om je te helpen:quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand wat motivatie overstralen?
Niet op despair.comquote:
Zou wel leuk zijn.quote:
Je hebt weekend-OV?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me stom. Had een afspraak om 2 uur, andere kant van Groningen. Normaal fiets ik er zo'n 15 tot 20 minuten over. Dus ik om half 2 naar m'n schuur. Stond ik te kijken: tja, geen fiets, doos!![]()
Had ook geen geld of kaart voor de bus, dus heb ik dat hele roteind gerend. Kwam behoorlijk licht in m'n hoofd aan.![]()
heb je nog steeds geen fietsquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me stom. Had een afspraak om 2 uur, andere kant van Groningen. Normaal fiets ik er zo'n 15 tot 20 minuten over. Dus ik om half 2 naar m'n schuur. Stond ik te kijken: tja, geen fiets, doos!![]()
Had ook geen geld of kaart voor de bus, dus heb ik dat hele roteind gerend. Kwam behoorlijk licht in m'n hoofd aan.![]()
whooo een nieuw albumquote:
Nee, ik mag de fiets van een vriend hebben. Maar elke keer als ik daar ben vergeet ik die fiets mee te nemen. Hij woont om de hoek en ga daar altijd lopend heen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je nog steeds geen fiets![]()
sukkel
ik wil naar huiuiuiuiuiuis
Je bent naar de andere kant van de stad gerend??quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
was het geen optie geweest om naar hem te lopen en daar de fiets te pakken danquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik mag de fiets van een vriend hebben. Maar elke keer als ik daar ben vergeet ik die fiets mee te nemen. Hij woont om de hoek en ga daar altijd lopend heen.![]()
Hehehe, scherp, ik dacht het ook netquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
was het geen optie geweest om naar hem te lopen en daar de fiets te pakken dan
20 minuten fietsen en dat in 30 minuten lopen.. pffquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je bent naar de andere kant van de stad gerend??![]()
![]()
Ik had waarschijnlijk opgebeld dat ik te laat ging komen, geld gaan bietsen bij iemand anders, en dan naar de bus gerend
Ik heb hem natuurlijk gelijk gebeld, maar hij zat bij college.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
was het geen optie geweest om naar hem te lopen en daar de fiets te pakken dan
Ik fiets erg langzaam en stop bij elk stoplicht.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
20 minuten fietsen en dat in 30 minuten lopen.. pff
dan loop je heel hard of fiets je erg traag
Behalve in dit geval danquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
whooo een nieuw album
En ja, weekend-OVIdeaal.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
Kuuuuuut net mn hele zak pepernoten op de grond laten vallenen tis mn eigen huis dus ik weet dat het hier in principe niet zo schoon is dat je van de grond kunt eten
![]()
![]()
Dilemma...........
1- doe ze in zo'n open schaal en zet ze pontificaal op tafelquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
Kuuuuuut net mn hele zak pepernoten op de grond laten vallenen tis mn eigen huis dus ik weet dat het hier in principe niet zo schoon is dat je van de grond kunt eten
![]()
![]()
Dilemma...........
Hehehe, dat is nasty......quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1- doe ze in zo'n open schaal en zet ze pontificaal op tafel
2 -nodig morgen wat mensen uit om nederlands elftal te komen kijken
![]()
Dan moet het wel heeel goor zijn daar als je niet eens meer een gevallen pepernoot kunt eten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
Dilemma...........
Ik ben ze alweer aan het etenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet het wel heeel goor zijn daar als je niet eens meer een gevallen pepernoot kunt eten.
Je had ze ook onder de kraan af kunnen spoelen. Kan je een mooi kaneel achtig drankje maken van de overgebleven smurriequote:Op dinsdag 20 november 2007 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ze alweer aan het etenHeb ze netjes afgeveegd allemaal....
Dacht ik ook. Pepernoten en kruidnoten zijn hard genoeg.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ze alweer aan het etenHeb ze netjes afgeveegd allemaal....
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
Dilemma...........
Vond ik ookquote:
Theatersporten, zoals elke dinsdagquote:
Ja, maar dat schijnt niet te mogenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:42 schreef iamredleader het volgende:
Mensen, wat zijn dat? Kun je die eten?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, maar dat schijnt niet te mogen
Ben je met je zus op pad?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:49 schreef LadyBlack het volgende:een van de jakhalzen van DWDD op de Margriet Winterfair
![]()
![]()
quote:
Ja, en bij dat andere stel andersom: zo, moeder en dochter? Euhm nee, da's mn zusquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ben je met je zus op pad?
Nee dat is mn moeder
![]()
Ik weet wel wat triggerfish is, ben ze ook wel eens tegengekomen en heb dus ook de verhalen wel gehoord, maar nog nooit last van gehad gelukkig, hoezo?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:20 schreef MadMaster het volgende:
@ TradeMarkie:
Ken jij de Titan Triggerfish?
Ik heb dat gelukkig nog niet meegemaakt, maar had ook al aangevreten vinnen gezien in egypte iddquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Twee weken geleden op Bali gedoken en aangevallen door zo'n beest, die waarschijnlijk zijn/haar eieren beschermde.
Een flinke beet door en door i(!!) n de vin van onze gids was gelukkig het ergste resultaat, maar dat beest bleef maar aanvallen (10-15 keer) en het was zwemmen voor 'ons leven'.
Heb op internet wat verwondingen gezien aangebracht door zo'n vis en dat ziet er niet fraai uit.
Was benieuwd of je ook dergelijke ervaringen had.
Ook nog tussen wat haaien van ruim een meter gezwommen, geweldig!!
Het is wel ff schrikken, maar daar doe je het uiteindelijk wel voor natuurlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet zo'n kenner op het gebied van haaien, wist eerlijk ook niet dat ze daar waar we doken zaten. Maar ik denk dat het rifhaaien waren, donkere huid, vrij rank qua postuur en flinke kieuwen.
Uit het niets verschenen er 4/5 haaien tussen het rif waar we tussendoor zwommen, was toch even schrikken een kudde van die grote beesten, het Jaws-beeld kwam toch even bij me boven (was gelukkig vóór de triggerfish nog...). Ze zwommen wat om/langs ons heen en vertrokkken na een minuutje ongeveer weer...
Damn, hij gaat in januari weerquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Het was achteraf wel een kick, die haaien, maar behalve op Curacao bij een duik in het Seaquarium, waabij de verpleegster- en citroenhaaien achter plexiglas zitten en je ze door een gaatje kan voeren, had ik ze nog niet meegemaakt.
Dolfijnen heb ik ook gezien op Bali bij Lovina ('s ochtens om 6 uur op pad gegaan), maar alleen vanuit een bootje. Die heb ik bij Curacao wel meegemaakt tijdens een duik, daar kwamen ze altijd rond 13.00 uur 's middags langs.
En nachtduiken heb ik niet gedaan, dat ga ik in januari/februari op Aruba en Curacao doen.![]()
De Jeremy Clarkson methode werkt vaak prima: eerst schreeuwen en gefrustreerd raken, daarna eventueel kijken of het handiger kanquote:
Doffe ellende en het werd maar niet beter?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb net eindelijk eens een film gezien waar ik al een tijdje op zat te wachten in deze rij van baggerfilms: "We own the night"
In de sneak preview.
Het Mark Wahlberg en Joaquin Phoenix. Eindelijk een film met misčre op misčre. Heerlijk
ik weet niet wat, maar DOENquote:Op woensdag 21 november 2007 03:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb bier gedronken. En de grap is: als ik te veel bier gedronken heb word ik bot én eerlijk.
Zal ik dat nu doen?
buuuuuurnquote:Op woensdag 21 november 2007 03:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb bier gedronken. En de grap is: als ik te veel bier gedronken heb word ik bot én eerlijk.
Zal ik dat nu doen?
Sneuquote:Op woensdag 21 november 2007 09:11 schreef Etcetera het volgende:
Radio 2 zet streep door actie Ede Staal
quote:
we zaten al te denken om dan Queen te gaan promoten (er is een hyves dat queen op 1 moet) als ze echt echt eerlijk zijn, dan moeten ze die stemmen ook weghalenquote:
14.00 tot 15.30quote:Op woensdag 21 november 2007 09:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe laat begint je vergadering?![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
we zaten al te denken om dan Queen te gaan promoten (er is een hyves dat queen op 1 moet) als ze echt echt eerlijk zijn, dan moeten ze die stemmen ook weghalen![]()
Hoe ging theatersport gister?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Exceltraining, eerste en enige les van de dag. Spannuuuuuuund (!)
ik heb geen fobo meerquote:Op woensdag 21 november 2007 09:27 schreef Soempie het volgende:
Etcie, gooi je fobo eens open. Beetje bij mij reageren, maar ik kan niks terugzeggen.![]()
Ik ben fan.quote:
Maaike Hartjes.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ken het alleen als jouw avataren ik zag er dus op LL een button van.
Wie tekent dit??
waarom niet?quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:39 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Inderdaad wel een Soempie-plaatjequote:
ik had er geen zin meer inquote:
Best goed, bij het spelletje datingshow moest ik de Duivel spelen, en men vond het leukquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had er geen zin meer inhoef niet zo nodig m'n hoofd op internet te hebben (dit topic is een uitzondering
)
laat Tim maar herrie schoppenquote:Op woensdag 21 november 2007 09:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Best goed, bij het spelletje datingshow moest ik de Duivel spelen, en men vond het leuk. Daarbij kon ik leuk grommen en een hoop herrie maken, dus ik vond het helemaal prima
en ben je dan al weer vrijquote:Op woensdag 21 november 2007 09:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben klaar met de Excel oefening, en we hebben nog een kwartier
vond ik ook welquote:
Iets met gras en voeten.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
laat Tim maar herrie schoppen![]()
[..]
en ben je dan al weer vrij![]()
quote:
Les is dan voorbij, maar morgen moet er wel een hoop zooi af zijn dus daar ga ik vanmiddag nog mee bezig. Maar zometeen eerst naar huis, want ik heb nog geen echt ontbijt gehadquote:[..]
en ben je dan al weer vrij![]()
Quoi?quote:
Ik wilde ongeveer hetzelfde tegen je zeggen.quote:
Ik begrijp er niks meer vanquote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde ongeveer hetzelfde tegen je zeggen.![]()
Etcie maaide het gras voor m'n voeten weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |