De Jeremy Clarkson methode werkt vaak prima: eerst schreeuwen en gefrustreerd raken, daarna eventueel kijken of het handiger kanquote:
Doffe ellende en het werd maar niet beter?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb net eindelijk eens een film gezien waar ik al een tijdje op zat te wachten in deze rij van baggerfilms: "We own the night"
In de sneak preview.
Het Mark Wahlberg en Joaquin Phoenix. Eindelijk een film met misère op misère. Heerlijk
ik weet niet wat, maar DOENquote:Op woensdag 21 november 2007 03:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb bier gedronken. En de grap is: als ik te veel bier gedronken heb word ik bot én eerlijk.
Zal ik dat nu doen?
buuuuuurnquote:Op woensdag 21 november 2007 03:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb bier gedronken. En de grap is: als ik te veel bier gedronken heb word ik bot én eerlijk.
Zal ik dat nu doen?
Sneuquote:Op woensdag 21 november 2007 09:11 schreef Etcetera het volgende:
Radio 2 zet streep door actie Ede Staal
quote:
we zaten al te denken om dan Queen te gaan promoten (er is een hyves dat queen op 1 moet) als ze echt echt eerlijk zijn, dan moeten ze die stemmen ook weghalenquote:
14.00 tot 15.30quote:Op woensdag 21 november 2007 09:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe laat begint je vergadering?![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
we zaten al te denken om dan Queen te gaan promoten (er is een hyves dat queen op 1 moet) als ze echt echt eerlijk zijn, dan moeten ze die stemmen ook weghalen![]()
Hoe ging theatersport gister?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Exceltraining, eerste en enige les van de dag. Spannuuuuuuund (!)
ik heb geen fobo meerquote:Op woensdag 21 november 2007 09:27 schreef Soempie het volgende:
Etcie, gooi je fobo eens open. Beetje bij mij reageren, maar ik kan niks terugzeggen.![]()
Ik ben fan.quote:
Maaike Hartjes.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ken het alleen als jouw avataren ik zag er dus op LL een button van.
Wie tekent dit??
waarom niet?quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:39 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Inderdaad wel een Soempie-plaatjequote:
ik had er geen zin meer inquote:
Best goed, bij het spelletje datingshow moest ik de Duivel spelen, en men vond het leukquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had er geen zin meer inhoef niet zo nodig m'n hoofd op internet te hebben (dit topic is een uitzondering
)
laat Tim maar herrie schoppenquote:Op woensdag 21 november 2007 09:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Best goed, bij het spelletje datingshow moest ik de Duivel spelen, en men vond het leuk. Daarbij kon ik leuk grommen en een hoop herrie maken, dus ik vond het helemaal prima
en ben je dan al weer vrijquote:Op woensdag 21 november 2007 09:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben klaar met de Excel oefening, en we hebben nog een kwartier
vond ik ook welquote:
Iets met gras en voeten.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
laat Tim maar herrie schoppen![]()
[..]
en ben je dan al weer vrij![]()
quote:
Les is dan voorbij, maar morgen moet er wel een hoop zooi af zijn dus daar ga ik vanmiddag nog mee bezig. Maar zometeen eerst naar huis, want ik heb nog geen echt ontbijt gehadquote:[..]
en ben je dan al weer vrij![]()
Quoi?quote:
Ik wilde ongeveer hetzelfde tegen je zeggen.quote:
Ik begrijp er niks meer vanquote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde ongeveer hetzelfde tegen je zeggen.![]()
Etcie maaide het gras voor m'n voeten weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |