Je was er weer.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:55 schreef Etcetera het volgende:
ja maar dan lukt het toch niet om tegen mezelf te praten
- Je kunt vragen waarom ze zo verschrikkelijk aan stemmingmakerij doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:16 schreef Etcetera het volgende:
*tromgeroffel*
morgen is er een vergadering waarbij iemand van Geenstijl gastspreker is. (Nou ja dat is mij verteltvoor hetzelfde geld is er wat tussengekomen natuurlijk)
Iemand nog dingen die ik kan aankaarten
*tromgeroffel *TSJING*
Dat is een gimmick. Het is stoer, hip, en slaat vooral aan bij de Panningen SS-ers.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
eigenlijk is dat best een goeie
waarom deaud ipv dood. ik zal 's kijken wanneer ik de kans krijg
Ik denk dat echt iedereen een studiedip heeft.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- Je kunt vragen waarom ze zo verschrikkelijk aan stemmingmakerij doen
- Je kunt je afvragen waarom ze zulk ontzettend lomp taalgebruik hanteren
- Je kunt vragen of ze trots zijn op het ongenuanceerde, 12-jarige kudtpubliek dat zich "reaguurders" noemt
- Oh, je kunt ze vragen waar ze zo verschrikkelijk aan stemmingmakerij doen.
Ze zijn een beetje de "Kassa" van weblogland.
ik vind het niet stoer of hip eerlijk gezgdquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een gimmick. Het is stoer, hip, en slaat vooral aan bij de Panningen SS-ers.
waarschijnlijk een heleboel niksquote:
Dat zal het inderdaad zijn danquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:28 schreef Etcetera het volgende:
omdat ze wel smaak hebben wat betreft achtergrond
Ja ik ben nu wel bezig met mn master.. maar omdat ik een major/minor combinatie deed waarvan in de loop der jaren twee vakken van 7 naar 5 ects waren gewijzigd, had ik wel al mn vakken gehaald maar geen 180 punten totaal. Gevolg -> geen diploma, geen uitreiking en een hoop gedoe.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:39 schreef Soempie het volgende:
'iets van een diploma' ?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:40 schreef Soempie het volgende:
Hebben jullie 'over the hedge' gezien?![]()
nog niet.. is die de moeite waard ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:40 schreef Soempie het volgende:
Hebben jullie 'over the hedge' gezien?![]()
oh dat is wel jammerquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja ik ben nu wel bezig met mn master.. maar omdat ik een major/minor combinatie deed waarvan in de loop der jaren twee vakken van 7 naar 5 ects waren gewijzigd, had ik wel al mn vakken gehaald maar geen 180 punten totaal. Gevolg -> geen diploma, geen uitreiking en een hoop gedoe.
Ik me gewoon ingeschreven voor de master hoewel dat eigenlijk niet mocht.. eea aan plooien gladgestreken en gisteren de handtekening opgehaald waarmee ik alles hopelijk eindelijk geregeld kan hebben.
*zucht*
hij is wel grappig, geen biosmateriaal vond ik. die eekhoornquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
nog niet.. is die de moeite waard ?
yeah rightquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:50 schreef Yurithemaster het volgende:
kom net van een zware dag school![]()
gaat ook zn gangetje.. was wel van plan het gewoon in een jaartje te gaan doorlopen eigenlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
aha.Hoe gaat het met je master?
Ik voel me nu echt een trage student.![]()
jahoor.. daar ga ik wel vanuitquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat is wel jammer
gaat het goedkomen denk je?
Hammy, de ADHD squirrel on cafeinequote:Op dinsdag 20 november 2007 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hij is wel grappig, geen biosmateriaal vond ik. die eekhoorn![]()
[..]
Doe je netjes.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
gaat ook zn gangetje.. was wel van plan het gewoon in een jaartje te gaan doorlopen eigenlijk
hoezo.. ben jij al zo lang bezig dan ?
hmm.. ik associeer mezelf meer met deze beestjes :quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hammy, de ADHD squirrel on cafeine![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Q_wY3q7nvGA&feature=related![]()
M'n vriendje heeft ook ADHD en drinkt af en toe ook red bull.Heerlijke combi. Net Hammy.
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. ik associeer mezelf meer met deze beestjes :
![]()
Dat filmpje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
hmm.. ik associeer mezelf meer met deze beestjes :
![]()
mag ik daar na de lunch op terugkomen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Groeit er ook al mos op je?![]()
Etcie, met welk beest associeer jij je?![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik alles kan vragen hooranders ga ik nog ruzie krijgen met hoofdredactie dat ik ze op de kast jaag
[..]
ik vind het niet stoer of hip eerlijk gezgd![]()
ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:19 schreef Soempie het volgende:
Tuurlijk.Ik ben ook benieuwd naar de rest van de mensen in de SC.
![]()
ik snapte dat je dat zelf niet vond hoorquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
Had het wellicht tussen " moeten zetten.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:45 schreef B.ertha het volgende:
En ik heb een idee voor mijn surprise
Het is al uitgetekend en het wordt echt een onmogelijke opgave![]()
Maar áls het lukt en áls het dan ook nog enigszins uitziet, dan is het een hele goeie surprise![]()
Miep ongeduld.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:53 schreef B.ertha het volgende:
Heeeee, B! Hoe ist?
Nou, geef maar opquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef Etcetera het volgende:
hey B.ik deed een poging tot het doen van werk op m'n stage
Ik ga dit weekend m'n gedicht afmakenquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gezelschap
Ik zal de tekening wel inscannen, ooit
Ik ben ook beniewdquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend m'n gedicht afmakenen daarna aan m'n surprise beginnen.
![]()
iemand moet de site toch doenquote:
nou primaquote:Nee, ga maar verder, Soempie en ik vermaken ons prima samen
Eigenlijk moet ik zo weg.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, geef maar op
Nee, ga maar verder, Soempie en ik vermaken ons prima samen
quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben ook beniewd
Voor wie heb je? Of kan er iemand meelezen?
Maar maar maarquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iemand moet de site toch doen![]()
![]()
[..]
nou prima
Nou vooruit, dan ga ik wel weer nuttig doenquote:
autowaxquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze lezen niet mee. Ik heb m'n zwager en hij is sinds dit jaar kaal, dus daar ga ik iets mee doen.Een pakketje om z'n knar wat mooier te maken als surprise: scheermes, autoshinewax (idee van etcie
![]()
), etc. En dan een gedicht er bij.
![]()
Misschien dat vandaag zo'n dag is dat niemand er zin in heeft, ik namelijk ook nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:43 schreef B.ertha het volgende:
En ik heb geen zin meer, ik wou dat het 4 uur later was
quote:
nou dan blijf ikquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar maar maar
Zo was het niet bedoeld![]()
als je iets mafs over diegene hebt wil ik wel ff kijken of ik iets kan verzinnenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan ga ik wel weer nuttig doen
[..]
autowax![]()
Etc, heb je nog ideeën voor mij?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
nou dan blijf ik![]()
[..]
als je iets mafs over diegene hebt wil ik wel ff kijken of ik iets kan verzinnen
PM maarquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Aangezien Sheep ook meedoet, kan ik dat hier alleen niet zeggen
Ik zal wel even nadenken
krijg je dan geen vierkante kontquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:16 schreef B.ertha het volgende:
En nu krijg ik vierkante ogen, ik ga maar weg
En ze hebben hier asociaal oncomfortabele stoelen, willen ze me weg hebben ofzo?
Ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PM maar
[..]
krijg je dan geen vierkante kont
quote:
barracudaquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
net mailtje van m'n moeder, een kennis van 55 jaar is overleden aan borstkankerniet dat ik iets heb van
want ik kende haar niet zo goed maar ik heb wel iets van: damn.... dat is jong
Hier, om je te helpen:quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand wat motivatie overstralen?
Niet op despair.comquote:
Zou wel leuk zijn.quote:
Je hebt weekend-OV?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me stom. Had een afspraak om 2 uur, andere kant van Groningen. Normaal fiets ik er zo'n 15 tot 20 minuten over. Dus ik om half 2 naar m'n schuur. Stond ik te kijken: tja, geen fiets, doos!![]()
Had ook geen geld of kaart voor de bus, dus heb ik dat hele roteind gerend. Kwam behoorlijk licht in m'n hoofd aan.![]()
heb je nog steeds geen fietsquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me stom. Had een afspraak om 2 uur, andere kant van Groningen. Normaal fiets ik er zo'n 15 tot 20 minuten over. Dus ik om half 2 naar m'n schuur. Stond ik te kijken: tja, geen fiets, doos!![]()
Had ook geen geld of kaart voor de bus, dus heb ik dat hele roteind gerend. Kwam behoorlijk licht in m'n hoofd aan.![]()
whooo een nieuw albumquote:
Nee, ik mag de fiets van een vriend hebben. Maar elke keer als ik daar ben vergeet ik die fiets mee te nemen. Hij woont om de hoek en ga daar altijd lopend heen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je nog steeds geen fiets![]()
sukkel
ik wil naar huiuiuiuiuiuis
Je bent naar de andere kant van de stad gerend??quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
was het geen optie geweest om naar hem te lopen en daar de fiets te pakken danquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik mag de fiets van een vriend hebben. Maar elke keer als ik daar ben vergeet ik die fiets mee te nemen. Hij woont om de hoek en ga daar altijd lopend heen.![]()
Hehehe, scherp, ik dacht het ook netquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
was het geen optie geweest om naar hem te lopen en daar de fiets te pakken dan
20 minuten fietsen en dat in 30 minuten lopen.. pffquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je bent naar de andere kant van de stad gerend??![]()
![]()
Ik had waarschijnlijk opgebeld dat ik te laat ging komen, geld gaan bietsen bij iemand anders, en dan naar de bus gerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |