quote:Op woensdag 7 november 2007 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En morgenochtend leest Etcetera dit terug en wordt nét op dat moment over haar schouder bespioneerd door Jan
die staat nooit bij me mee te lezen hoorquote:
Windows 95quote:Op woensdag 7 november 2007 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Gemiste kans..... maargoed, een laptop met Windows 95 zei je toch? Dat is toch hartstikke oud![]()
ja geniaal tochquote:Op woensdag 7 november 2007 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Gemiste kans..... maargoed, een laptop met Windows 95 zei je toch? Dat is toch hartstikke oud![]()
Ik heb hier voor een zacht prijsje nog wel een windows 98 laptop liggen eventueelquote:Op woensdag 7 november 2007 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja geniaal tochen dan proberen xp erop draaiend te krijgen
ik wil er niet voor dokkenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb hier voor een zacht prijsje nog wel een windows 98 laptop liggen eventueel![]()
En nog een windows xp laptop (hoewel ik die komende week nog wel even in gebruik hou ivm champions league voetbal)![]()
Champions Leaguequote:Op woensdag 7 november 2007 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Was er gisteravond ook een voetbalwedstrijd ofzo, ik was in de stad en het was echt uitgestorven![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tip: je hoeft vanavond ook niet de stad in, PSV speelt dan tegen een Turkse club.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Was er gisteravond ook een voetbalwedstrijd ofzo, ik was in de stad en het was echt uitgestorven![]()
Ik vraag me af of dat de Groningers veel kan schelenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tip: je hoeft vanavond ook niet de stad in, PSV speelt dan tegen een Turkse club.
Real madrid tegen een paar grieken. Ook weinig boeiends voor de groningers lijkt me...quote:Op woensdag 7 november 2007 10:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat de Groningers veel kan schelen
Alhoewel... wat speelde er gisteren?
Hahaha, juist wel doenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zie nu op Kamernet een kamer vrij staan die misschien in een huis is waar ik al een keer heb gekeken voor een kamer, maar toen niet ben aangenomen. Zit nu een beetje te twijfelen of ik zal reageren of niet
Met of zonder chauffeur?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is het toch ideaal om een auto te hebben.
quote:
Ik zou ook graag een auto hebbenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is het toch ideaal om een auto te hebben.
Ik heb toch het liefst een wagen met beide.quote:
ik ga maar gauw naar een dierenwinkel vol met aquariums!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Op Volkskrant.nl staan de 10 belachelijkste wetten in het Verenigd Koninkrijk
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:22 schreef iamredleader het volgende:
Heb je trouwens V for Vendetta gezien? Op zich geen waanzinnig goede film, maar de muziek waarmeeIk vond het wel een aardige filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij werd afgekraakt maar dat was door de fans van de comic.
Dat stukje wat jij hierboven beschrijft is inderdaad vet
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
ik ook niet, daarom ga ik zo naar huis.quote:
Is ie nog steeds leeg? Kan wel wat caffeïne gebruiken op dit momentquote:Op woensdag 7 november 2007 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn koffiepot is net leeg. Moet ik ff nieuwe zetten?
Heb net maar even een schep oploskoffie en een slok water genomen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Is ie nog steeds leeg? Kan wel wat caffeïne gebruiken op dit moment![]()
bij mij op school is er een tijdje terug echt een ontruiming geweest, was een gaslekquote:Op woensdag 7 november 2007 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
We hadden hier net een ontruimingsoefeningiedereen sjokte zo'n beetje naar buiten... ik vermoed dat het heel wat minder soepel zou gaan als er een rooklucht hing
Ik hoop wel verwarmd en vermengd met elkaar. want andersquote:Op woensdag 7 november 2007 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb net maar even een schep oploskoffie en een slok water genomen.![]()
Nee joh, gewoon koud water. En dan in je mond mengen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:51 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik hoop wel verwarmd en vermengd met elkaar. want anders![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon koud water. En dan in je mond mengen.
Ja, het verbaasde mij eigenlijk ook hoe laconiek iedereen reageert. Hoe weet je nou dat er niks aan de hand is?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij mij op school is er een tijdje terug echt een ontruiming geweest, was een gaslek
en iedereen bleef doodleuk staan op de stoep voor het gebouw, wat natuurlijk niet mocht
Ik had vroeger ook een leraar die er ronduit voor uit kwam 'ik geef gewoon geen tienen'quote:Op woensdag 7 november 2007 14:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een bespreking gehad: van de 70 punten die je kan halen had ik er 69,5. Dan wil ik weten wat net wel de moeite is om een half puntje er af te halen
Nee dat niet, ik ben normaal blij als ik het haal. Maar als ik er zó dichtbij zit wil ik weten wat er fout is ookquote:Op woensdag 7 november 2007 14:06 schreef LadyBlack het volgende:ben je een beetje een strebertje Tim of vergis ik mij?
Ow das nie leukquote:
Mocht je de gecremeerde niet zo?quote:
Nee niet echt nee maar jaquote:Op woensdag 7 november 2007 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ow das nie leuk![]()
Van iemand die je goed kent?
Ah das kut ja... *knuffel smiley*quote:Op woensdag 7 november 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee niet echt nee maar ja
Van mijn opa.
Jawel. Maar niet iedere dood of begrafenis/crematie is een aangelegenheid om permanent in rouw te zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mocht je de gecremeerde niet zo?
Goede verklaringquote:Op woensdag 7 november 2007 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet iedere dood of begrafenis/crematie is een aangelegenheid om permanent in rouw te zijn.
Hij heeft vorige week op eigen verzoek euthenasie gehad. Hij had het wel gezien en behoorlijk wat pijn gehad. Ik heb dus wel afscheid genomen vantevoren en het er even met hem over gehad.
Voor mij heeft het dus ook niet echt een negatieve lading. En dan kan er best eenachter.
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Je hebt The Madd zeker nog niet gechecked?
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Je hebt The Madd zeker nog niet gechecked?
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..Beirut heb ik snel bekeken hoor
Ik vind het echt niets
Een kruising tussen Muse en Kermit de kikker op een griekse ukelele.
Hmm, tsja, ieder zn ding dan maar he.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Elephant Gun en Postcards from Italy
Inderdaadquote:Op woensdag 7 november 2007 15:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, tsja, ieder zn ding dan maar he.
Ik ken Big City Life al. Die zanger heeft een vervelende stem vind ik, eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:32 schreef erkel het volgende:
Dan wil ik even Mattafix aanradenRelaxte muziek met vele invloeden, zoals Hiphop, reggae, funk, soul. Kortom: relaxt
![]()
Ik heb vanavond een vrije avond dus dan ga ik nieuwe muziekjes luisterenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Als je trouwens toch écht eens gaat luisteren naar The Madd, luister dan gelijk naar King Kahn. Die heb ik je ook ooit aangeprezen.
Ja hequote:Op woensdag 7 november 2007 14:54 schreef Neleos het volgende:
Beirut is geweldig ja.
Ohquote:Op woensdag 7 november 2007 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..Beirut heb ik snel bekeken hoor
Ik vind het echt niets
Een kruising tussen Muse en Kermit de kikker op een griekse ukelele.
Arcade Fire ken ik nu onderhand wel jaquote:Op woensdag 7 november 2007 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja he![]()
[..]
OhIk noem het zelf een kruising tussen Guillemots en Amélie (Yann Tiersen) met een vleugje Arcade Fire
Als je die laatste trouwens nog niet kent dan onterf ik je
![]()
Hij klinkt misschien soms een beetje nasaal, maar hij zingt vooral lekker rustig. Ik stoor me iig niet aan zijn stem.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ken Big City Life al. Die zanger heeft een vervelende stem vind ik, eigenlijk.
Ik had al zo'n vermoeden daarom check ik het nog evenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Arcade Fire ken ik nu onderhand wel ja
Je hebt het nog vaker over Arcade Fire gehad dan Catherine Tate vraagt of ze "bovvad" is
Ik luister nu Living Darfur, die klinkt al veel relaxter inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij klinkt misschien soms een beetje nasaal, maar hij zingt vooral lekker rustig. Ik stoor me iig niet aan zijn stem.
Ik heb 'm nog niet gehoord, maar lees net dat Mick Jagger zijn steentje bijgedragen heeft aan de videoclip.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik luister nu Living Darfur, die klinkt al veel relaxter inderdaad.
Ik krijg nu een visioen van CT met een baard die naar Arcade Fire luisterdquote:Op woensdag 7 november 2007 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden daarom check ik het nog evenMijn wereld is vrij beperkt: Het is Catherine Tate en Arcade Fire. That's it
![]()
Ik ga eens checken.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij klinkt misschien soms een beetje nasaal, maar hij zingt vooral lekker rustig. Ik stoor me iig niet aan zijn stem.
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg nu een visioen van CT met een baard die naar Arcade Fire luisterd
Wanneer mag je naar huis?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef Etcetera het volgende:
halve middag bezig geweest met filmpjes overzettenik ben zo gaar nu
Check het filmpje ook op youtube, Am I bovvered in het Shakespeariaansquote:Op woensdag 7 november 2007 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zocht een plaatje van Catherine Tate, zie ik haar met David Tennant![]()
![]()
NIce
David Tennantquote:Op woensdag 7 november 2007 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Check het filmpje ook op youtube, Am I bovvered in het ShakespeariaansEn hij wordt afgezeken omdat ie Schots is
Dat accent is echt
David Tennant sowieso trouwens
![]()
Nog 40 minuten bikkelen en dan wordt het een avondje Heroes/Grey's Anatomy en badquote:
Dat jaquote:Op woensdag 7 november 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
"Are you disrepecting the house of Cooper?"
Wat een goede lijstquote:Op woensdag 7 november 2007 17:10 schreef Nesle het volgende:
Updateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee toetsweek:
Wis1: 8.1![]()
![]()
![]()
Wis2: 8.1![]()
![]()
![]()
Eng: 7.1
Ned: 5.0![]()
![]()
![]()
M&O: 5.5niet verwacht
Lett: 6.5 (die 7x teltthank god
)
Jammer van die 5, want dat is een gelijksoortige opdracht aan het examen. Daar ben ik dus niet zo goed in
Heb ik ook hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 17:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had nog economie 1 en 2...
ik zit klaar met mij gamepadquote:Op woensdag 7 november 2007 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Willen mensen het spelletje nog zien wat ik moest maken? Ik denk dat ik em nu veilig hier kan posten
Dat is dan jammer want de bediening is met het toetsenbordquote:Op woensdag 7 november 2007 18:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zit klaar met mij gamepad
Het is te simpel voor woorden, maar het is ook bedoeld voor kinderen tot een jaar of 6 hequote:Op woensdag 7 november 2007 18:26 schreef Neleos het volgende:
Haha, moeilijk hoor.
Ik wilde de besturing duidelijk maken zonder tekst te gebruiken, en daar leek dit me wel een geschikte methode voorquote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehehe ik vind het wel grappig
Moet wel zeggen dat ik een beetje para van de uitleg word.
Kindje met epilepsie moet niet kijken
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:39 schreef Etcetera het volgende:
spelletje bekijk ik morgen op stage wel
@MaJo: jij was toch kate nash fan? in de veronica van volgende week staat een stukje over haar
Als je regelmatig Wulffmorgenthaler leest dan krijg je antwoord op al je vragenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
die panda heeft ook niet veel vrienden trouwensne hoe komt een panda bevriend met een aap en een neuwhoorn?
![]()
Dan moet je een harder huidje kwekenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:55 schreef Mikkie het volgende:
* terugschopt
Weer een blauwe plek erbij.
Dan ga ik even douchen na een heerlijke doch vermoeiende trainingquote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader geeft het topic een zacht duwtje *
Ja en nee. Er was heel even leven, maar nu ga ik strijken, douchen en naar bed.
Welterusten en tot morgen
quote:
dat lijkt me lastig drinkenquote:
je moet je wel zekeren op die hoogtequote:
Nee die heb ik niet op voorraad, heb wel m'n eigen wasmiddel, shampoo, tandpasta en nog wat zooi, maar een eigen afwasborstel vond ik toch wat overdreven. Heb nu wel een eigen blikopener gehaald, want die er lag vond ik maar een ondingquote:Op donderdag 8 november 2007 00:58 schreef Mikkie het volgende:
Hendig, van die afwasborstel
Heb je er zelf geen dan? Ik heb al die meuk op voorraad... ook afwasmiddel enzo, kun je nooit gezeik krijgen als het op is..
Hoe dun was Keira?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, te laat blijkbaar. Het tere huidje is al weg
Ik ga er ook vandoor, naar Atonement
Vond 'm wel aardig maar het had makkelijk 30 minuten korter gekund. En daarnaast is het cijfer op IMDB wel erg overdrevenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moest op tijd zijn
Superbad gezien. Beetje onderbroekenlol. Bij vlagen grappig, bij vlagen niet..
goeie beslissingquote:Op donderdag 8 november 2007 13:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n 2 weken geleden eíndelijk de knoop doorgehakt
Waar is dat? Want misschien loop je Stanley_Climbfall wel tegen het lijfquote:Op donderdag 8 november 2007 13:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom alleen even langs om te zeggen dat ik vanavond het concert van The Fray heb
HMH. Komt hij ook? grappigquote:Op donderdag 8 november 2007 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar is dat? Want misschien loop je Stanley_Climbfall wel tegen het lijf
Nou, ik weet het niet zeker maar hij vindt ze erg goed en kan me herinneren dat 'ie een concert wel een goed idee vond. Maar het kan ook zijn dat 'ie al eerder is geweestquote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:53 schreef Soempie het volgende:
Nou, ik was gister bij een vriend en ik mag zijn reservefiets hebben. Alleen de stang is in het midden wel gebroken en de trappers hangen scheef, dus ik moest voorzichtig doen met het nemen van een bocht.![]()
Goeie!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:01 schreef MaJo het volgende:
Voor het verlanglijstje van Soemp: Cold Feet
In elk geval heb je muziekstukken gevonden.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]écht een barrel ja!! Gauw kijken wanneer de politie weer uitverkoop houdt
Ik twijfel nog tussen een paar stukken (waaronder het Flower Duet), vanavond maar eens zien of ik even wat kan doorzingen met die andere vriendin
Wow, jij bent echt goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:09 schreef Etcetera het volgende:
hey soemp, die cd van pink moet je vragenis vast niet duur meer
quote:
ik dus ook nietquote:Op donderdag 8 november 2007 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet nooit wat te verzinnen voor Sinterklaas en mn verjaardag
Roze verfquote:Op donderdag 8 november 2007 14:47 schreef Soempie het volgende:
Ik kan wel wat hulp gebruiken bij m'n verlanglijstje voor Sinterklaas. Etcie had al voor me bedacht: een fietsslot.![]()
Die van Kate Nash heb ik al.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:16 schreef MaJo het volgende:
En de cd van Kate Nash natuurlijkEn vraag ook een cd van Beirut, is mooi
Dat gaat je geld schelenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die van Kate Nash heb ik al.![]()
Dat is het dus, als ik iets wil hebben koop ik het gelijk zelf.Volgend jaar maar gewoon een lijstje maken als iets me leuk lijkt, ipv. naar de winkel te rennen.
![]()
En die zijn helemaal niet meer duur.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga misschien ook wel een dvd van een serie vragen
Sex & the City staat hoog op het lijstje in dat geval
oeh dat klinkt wel vrolijkquote:Op donderdag 8 november 2007 15:29 schreef Supersheep het volgende:
Let's Dance to Joy Division
Staat hier op repeat
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:29 schreef Supersheep het volgende:
Let's Dance to Joy Division
Staat hier op repeat
Voor mezelf boeit het me niet zoveel, voor een ander en een surprise verzinnen + maken wordt een stuk lastigerquote:Op donderdag 8 november 2007 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet nooit wat te verzinnen voor Sinterklaas en mn verjaardag
Ik poets m'n tanden vaker in de badkamer dan in bed, maar ieder zijn meugquote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef B.ertha het volgende:
Die film klinkt ook wel goed
Ik zit met tandenborstel in mn bed, bijna tijd om de trein te pakken
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Voor mezelf boeit het me niet zoveel, voor een ander en een surprise verzinnen + maken wordt een stuk lastiger
Gedicht doe ik aan het eind pas dus dat moet wel lukken als alles af is. Maar langzaam voel ik wel steeds meer dat ik iets moet verzinnen wat al moeilijk genoeg is momenteelquote:Op donderdag 8 november 2007 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is ook veel moeilijker. Surprise, gedicht en voor 7 mensen cadeautjes.Op de avond zelf is het altijd heel erg leuk, maar die stress de dagen ervoor.
![]()
![]()
Zoiets dus?:quote:Op donderdag 8 november 2007 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Surprises zijn stom
Ik ga mogelijk mee doen met een soort kadootjesruilbeurs, zo'n spel met een dobbelsteen. Je bent dan de hele avond pakjes aan het doorgeven en aan het eind heb je waardeloze prullaria er bij
Als het een Nederlands mobiel nummer is betaal jij de gewone gesprekskosten en de ontvanger de kosten vanaf de grens, want jij kan niet weten dat de ontvanger in het buitenland isquote:Op donderdag 8 november 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
Surprises zijn helemaal niet stom.![]()
![]()
Ik heb net 15 minuten mobiel naar New York gebeld. Ik vraag me nu echt af wie het geld gaat kosten, mij of de ander.![]()
![]()
Ligt eraan? Was de telefoon van die ander een Nederlands toestel?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik heb net 15 minuten mobiel naar New York gebeld. Ik vraag me nu echt af wie het geld gaat kosten, mij of de ander.![]()
![]()
Die anderquote:Op donderdag 8 november 2007 16:11 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Cheapskatequote:Op donderdag 8 november 2007 16:30 schreef Soempie het volgende:
Oke, mooi. 't Was een Nederlands toestel.![]()
quote:
Wanneer ga jij je avatar eens aanpassen?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:en ik heb helemaal geen zin meer om te werken vandaag
Ik vind dit wel een nummer voor jouquote:Op donderdag 8 november 2007 16:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het weer is grijs buiten, en onder andere daarom ben ik nu Twisted Sister kerstmuziek aan het luisteren
Waarschijnlijk dit weekend, iemand nog leuke suggesties?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:39 schreef Supersheep het volgende:
Wanneer ga jij je avatar eens aanpassen?
Wat een gave overdreven muziekquote:Op donderdag 8 november 2007 16:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een nummer voor jou![]()
Hee, dat is hartstikke goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morgenochtend om half elf intakegesprekje en dergelijke voor bloeddonatie. Het duurde even maar ik heb net telefonisch een uitnodiging gekregen
Je weet je bloedgroep niet?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan kom ik er ook achter of m'n bloeddruk in orde is en wat voor bloedgroep ik heb, weet ik dat ook weer
Nee ik heb geen idee. M'n zusje had het uitgezocht en die had 0 iets, dus waarschijnlijk heb ik dat ookquote:
Ieuw, wat is dat voor plaatje??quote:Op donderdag 8 november 2007 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
"Ooh yeah, right there..."
[ afbeelding ]
Ik kom net weer binnen wandelenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
He bah, iedereen is alweer offline.....![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ieuw, wat is dat voor plaatje??
Over enige tijd weet ik het. Nu ga ik eerst voedsel klaarmakenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ideaal, dan mag je elke paar maanden komen doneren
mits je goedgekeurd wordt natuurlijk
Heu... sorryquote:Op donderdag 8 november 2007 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB dan moet je wel liev doen en terugpraten he
Dat is echt ENORM triestquote:Op donderdag 8 november 2007 19:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Emmer zoo krijgt slechts een aanhanger bananen![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:48 schreef Yurithemaster het volgende:
regelneuken tot op het bodquote:Op donderdag 8 november 2007 19:48 schreef Yurithemaster het volgende:
ik hoop op enig sarcasmequote:Op donderdag 8 november 2007 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb het gelezen.
Maar regels zijn regels, het moet maar eens afgelopen zijn met die gedoogcultuur![]()
![]()
Tuurlijk mee ik het serieusquote:Op donderdag 8 november 2007 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
regelneuken tot op het bod
[..]
ik hoop op enig sarcasme
oh ja: Groninger ex-vriend wel heel wanhopig ik gok dat dit het best bekeken filmpje van vandaag gaat worden in onze dagcijfers
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Tuurlijk mee ik het serieus![]()
![]()
Gewoon te water rennen, dan komen ze heus niet achter je aanquote:Op donderdag 8 november 2007 20:05 schreef Etcetera het volgende:
ga je wel toestemming krijgen daarvoorivm het weer en die kans op storm enzo
Dank jequote:Op donderdag 8 november 2007 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]jij kunt zo serieus posten
ik twijfel wel vaker of je nou iets meent of niet
heb je geen last van zware onderstroom dan ??quote:Op donderdag 8 november 2007 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar nu ff serieus, het enige waar je een beetje last van zou kunnen hebben is de golfslag bij het te water gaan, maar dan kiezen we gewoon plekken uit maar je relatief eenvoudig te water kunt en waar je een beetje in de luwte zit
Nee, als je eenmaal onder de 3 meter zit heb je echt nergens last vanquote:Op donderdag 8 november 2007 20:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
heb je geen last van zware onderstroom dan ??avond trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |