quote:
Wanneer ga jij je avatar eens aanpassen?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:25 schreef iamredleader het volgende:en ik heb helemaal geen zin meer om te werken vandaag
Ik vind dit wel een nummer voor jouquote:Op donderdag 8 november 2007 16:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het weer is grijs buiten, en onder andere daarom ben ik nu Twisted Sister kerstmuziek aan het luisteren
Waarschijnlijk dit weekend, iemand nog leuke suggesties?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:39 schreef Supersheep het volgende:
Wanneer ga jij je avatar eens aanpassen?
Wat een gave overdreven muziekquote:Op donderdag 8 november 2007 16:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een nummer voor jou![]()
Hee, dat is hartstikke goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morgenochtend om half elf intakegesprekje en dergelijke voor bloeddonatie. Het duurde even maar ik heb net telefonisch een uitnodiging gekregen
Je weet je bloedgroep niet?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan kom ik er ook achter of m'n bloeddruk in orde is en wat voor bloedgroep ik heb, weet ik dat ook weer
Nee ik heb geen idee. M'n zusje had het uitgezocht en die had 0 iets, dus waarschijnlijk heb ik dat ookquote:
Ieuw, wat is dat voor plaatje??quote:Op donderdag 8 november 2007 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
"Ooh yeah, right there..."
[ afbeelding ]
Ik kom net weer binnen wandelenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
He bah, iedereen is alweer offline.....![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ieuw, wat is dat voor plaatje??
Over enige tijd weet ik het. Nu ga ik eerst voedsel klaarmakenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ideaal, dan mag je elke paar maanden komen doneren
mits je goedgekeurd wordt natuurlijk
Heu... sorryquote:Op donderdag 8 november 2007 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LB dan moet je wel liev doen en terugpraten he
Dat is echt ENORM triestquote:Op donderdag 8 november 2007 19:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Emmer zoo krijgt slechts een aanhanger bananen![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:48 schreef Yurithemaster het volgende:
regelneuken tot op het bodquote:Op donderdag 8 november 2007 19:48 schreef Yurithemaster het volgende:
ik hoop op enig sarcasmequote:Op donderdag 8 november 2007 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb het gelezen.
Maar regels zijn regels, het moet maar eens afgelopen zijn met die gedoogcultuur![]()
![]()
Tuurlijk mee ik het serieusquote:Op donderdag 8 november 2007 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
regelneuken tot op het bod
[..]
ik hoop op enig sarcasme
oh ja: Groninger ex-vriend wel heel wanhopig ik gok dat dit het best bekeken filmpje van vandaag gaat worden in onze dagcijfers
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Tuurlijk mee ik het serieus![]()
![]()
Gewoon te water rennen, dan komen ze heus niet achter je aanquote:Op donderdag 8 november 2007 20:05 schreef Etcetera het volgende:
ga je wel toestemming krijgen daarvoorivm het weer en die kans op storm enzo
Dank jequote:Op donderdag 8 november 2007 20:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]jij kunt zo serieus posten
ik twijfel wel vaker of je nou iets meent of niet
heb je geen last van zware onderstroom dan ??quote:Op donderdag 8 november 2007 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar nu ff serieus, het enige waar je een beetje last van zou kunnen hebben is de golfslag bij het te water gaan, maar dan kiezen we gewoon plekken uit maar je relatief eenvoudig te water kunt en waar je een beetje in de luwte zit
Nee, als je eenmaal onder de 3 meter zit heb je echt nergens last vanquote:Op donderdag 8 november 2007 20:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
heb je geen last van zware onderstroom dan ??avond trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |