quote:Op zondag 30 september 2007 01:51 schreef F04 het volgende:
tvp
quote:En geen ongeďnspireerde TVP's!
quote:Op zondag 30 september 2007 01:24 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[afbeelding]
om maar eens binnen te koppen
wat werd uitgezonden voordat de echte ep 12 van school days er was xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In die laatste episode, is wel zwaar geedit. Toen Sekai Makoto een mes in z'n buik stak kreeg je zwart ipv rood bloed. ;') Maargoed, toch een briljant einde.
Dat ook als Kotonoha Sekai vervolgens een messteek uitdeelde kreeg je als het goed is zwart bloed te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door F04 op 30-09-2007 02:10:00 ]
Hahaha dikke spoilers.quote:Op zondag 30 september 2007 01:59 schreef F04 het volgende:
[..]
In die laatste episode, is wel zwaar geedit. Toen Sekai Makoto een mes in z'n buik stak kreeg je zwart ipv rood bloed. ;') Maargoed, toch een briljant einde.
Dat ook als Kotonoha Sekai vervolgens een messteek uitdeelde kreeg je als het goed is zwart bloed te zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat dus, ik wil die serie nog zien, zou 't fijn vinden als je van de plaatjes linkjes maakt en de tekst in een spoiler zou stoppenquote:
Hubba hubbaquote:Op zondag 30 september 2007 02:01 schreef Sh0g het volgende:
Een goede vriendin van mij komt cosplayen op Abunai.
Hier is een foto van haar bij een Duitse anime con.
[afbeelding]
Ze zal weer ongeveer zo gaan, maar dan nog minder huid bedekt.
Dus mensen die nog geen goede reden hebben gevonden om naar Abunai te gaan... daar is ze.![]()
dan zou ik wachten tot de DVD versie released en subbed is XDquote:Op zondag 30 september 2007 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]ik wil geen olievelden maar bloedbaden
(elfen lied style
)
kijk dat is iig goed nieuwsquote:Op zondag 30 september 2007 08:52 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
dan zou ik wachten tot de DVD versie released en subbed is XD
die is wel unscensored
en dan te bedenken dat dit al vrij gorey was xDquote:
Het te druk hebben met anime kijken om maar iets te maken voor schoolquote:Op zondag 30 september 2007 01:24 schreef Sh0g het volgende:
Animé
Manga
Abunai
Het té druk hebben met school om maar iets te zien of te lezen
ik heb em niet gezien nog...quote:Op zondag 30 september 2007 10:08 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat dit al vrij gorey was xD
uncensored zal dan helemaal erg worden
vraag me af wanneer laatste Kenichi subbed is though >.>
oh ja en topic hierna moet als Titel: Nice Boat hebben XD
quote:Op zondag 30 september 2007 02:01 schreef Sh0g het volgende:
[afbeelding]
Dus mensen die nog geen goede reden hebben gevonden om naar Abunai te gaan... daar is ze.![]()
for real?quote:Op zondag 30 september 2007 02:01 schreef Sh0g het volgende:
[afbeelding]
Ja, het is echt vreselijk als je niets kan kijken...quote:Op zondag 30 september 2007 16:08 schreef wdn het volgende:
Ja en geen week te vroeg.
Ben me nu al aan het ergeren dat er woensdag geen claymore is
Jawel. Welkom in de wereld van Open Eindes, zijn er genoeg van in animeland kan ik je verzekeren.quote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef rakotto het volgende:
Hoe zit het nou met claymore? Ik neem aan dat dat het einde niet is.
Reken even mee... Claymore manga kent een release van een maand. Deze 26 afleveringen was 60 manga delen. Dus 60 maanden manga is 26 weken anime. Ze zijn nu bij manga 73 ofzo dus nog 47 maanden voordat ze bij 120 zijn. Met het huidige tempo zijn dat dus.... 4 jaar minus 1 maand.quote:Op zondag 30 september 2007 16:57 schreef torn_Machina het volgende:
Zal wel een aantal jaar duren voordat er een 2e seizoen komt. Manga releases laten nogal lang op zich wachten.![]()
neee... heb nog veels te veel te kijken en te brandenquote:Op zondag 30 september 2007 16:00 schreef torn_Machina het volgende:
Volgende week begint dan toch eindelijk het nieuwe seizoen.![]()
das een bekend fenomeen, te korte series...quote:Op zondag 30 september 2007 17:35 schreef F04 het volgende:
School days is ook veelste kort. Van mij ahd hij gerust 10 eps meer mogen zijn
Claymorequote:Op zondag 30 september 2007 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
yo! death note gekeken, erg mooie serie, af en toe wel wat langdradig maar zeker een "nog-één-aflevering-dan-gehalte". iemand een leuke animé in hetzelfde kaliber in de aanbieding?
ja hij is best wel zoetsappig hooorquote:Op zondag 30 september 2007 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
school days klinkt me wel leuk in de oren, is het een superzoetsappige (a la ai yori aoshi) stijl of wat serieuser?
Ja vooral de laatste aflevering.quote:Op zondag 30 september 2007 19:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ja hij is best wel zoetsappig hooor
de eerste paar eps van gunslinger girls gebeurd er idd bar weinig, eff doorbijten...quote:Op zondag 30 september 2007 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mmm, als ik de reviews lees laat ik hem toch maar links liggen denk ik.
ik heb trouwens wel nog wat gunslinger girl liggen, maar in de eerste 2 eps gebeurde echt hélemaal niks, dus heb ik ook niet de neiging om hem verder te kijken... zo toch maar even doen, moet toch wat met mijn tijd
Die heeft vast veel printpapier gebruikt;quote:Op zondag 30 september 2007 22:50 schreef zquing het volgende:
http://img218.imageshack.us/img218/3667/dscn1560ik2.jpg
omg, ik dacht dat zulke mensen een fabeltje waren en dat gaat dus naar abunai
Kikker!quote:Op zondag 30 september 2007 22:50 schreef zquing het volgende:
http://img218.imageshack.us/img218/3667/dscn1560ik2.jpg
omg, ik dacht dat zulke mensen een fabeltje waren en dat gaat dus naar abunai
aangezien ik te lui ben om hem ergens te uploaden, linkje naar het oorspronkelijke topicquote:
Double A, Double Quality.quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Die heeft vast veel printpapier gebruikt;
nee, maar ze willen dat de con een internationale sfeer uitademt, dus ben je verplicht om in 't engels te postenquote:Op zondag 30 september 2007 23:28 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Double A, Double Quality.
Echte otaku.
En waarom spreken ze Engels op dat forum?
Komen er echt zoveel Duitsers?![]()
Ah, verkleed als Lilim uit de Lilim Kiss manga, tenminste die komt als eerste bij mij op.quote:Op zondag 30 september 2007 02:01 schreef Sh0g het volgende:
[afbeelding]
maar het was wel de opstap naar de geniale Ichigo 100% mangaquote:Op maandag 1 oktober 2007 07:34 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ah, verkleed als Lilim uit de Lilim Kiss manga, tenminste die komt als eerste bij mij op.
De demon-vleugeltjes ontbreken alleen.
[afbeelding]
Leuke manga alleen jammer dat hij maar zo kort is, 2 volumes maar...
tvp
pokemonquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:24 schreef Rumille het volgende:
Welke anime's worden eigenlijk in NL uitgezonden?
Bobobo bobobo-bo is volgens mij een anime...
Die vleugeltjes zitten aan haar ellebogen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:34 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ah, verkleed als Lilim uit de Lilim Kiss manga, tenminste die komt als eerste bij mij op.
De demon-vleugeltjes ontbreken alleen.
[afbeelding]
Leuke manga alleen jammer dat hij maar zo kort is, 2 volumes maar...
tvp
Vind je het gek? Wordt uitgezonden op de kinderzenders dus dat moet wel acceptabel zijn voor hun publiek (de 8 tot 14-jarigen dus). Dan kan je geen bloederige shit hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:38 schreef Sh0g het volgende:
In Nederland alleen de animé met de laagste rating van de animé data base. Het lijkt wel of ze het erom doen.
Pokemon, Shaman King, Yu Gi Oh, Digimon, etc. Rommel. Alleen Shin Chan is wel geinig.
In de laatste Aniway staat dat binnenkort Naruto op de Nederlandse TV verschijnt. En jawel, NL dubbed natuurlijk en dat niet alleen, ook nog eens zwaar gecensureerd...
Ik voel een mega Naruto hype aankomen onder de 8 tot 14 jarigen, met actiefiguren, stickerboek, broodbak, etui's en wat al niet meer.![]()
[..]
Die vleugeltjes zitten aan haar ellebogen.
Blijkbaar niet dus. Alhoewel ik zelf dacht dat het wel Anime was.quote:Samurai Jack is an American animated television series created by animator Genndy Tartakovsky that aired on Cartoon Network from 2001 until 2004.
als ik zo door blijf posten haal ik dat dit jaar nog welquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:21 schreef wdn het volgende:
5k?
edit: oh posts! Watje pas bij 10k tel je mee
SPOILER: ikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Nerd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:16 schreef mschol het volgende:
gaan we hier nou serieus postaantallen neerzetten...
heb zelf nu +20K
Dan ben jij geen watje meerquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:16 schreef mschol het volgende:
gaan we hier nou serieus postaantallen neerzetten...
heb zelf nu +20K
Ik heb wel eens wat besteld via het web. Het is veel goedkoper dan in de winkel maar je moet wel opletten met douane enzo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:01 schreef rakotto het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met webstores hier? Besteld men vaak anime merch/manga's van het internet?
Ja, klopt. Maar waar ik meer op doel is, is het een populair iets in Nederland bijvoorbeeld?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat besteld via het web. Het is veel goedkoper dan in de winkel maar je moet wel opletten met douane enzo.
hoe bedoel je?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:54 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar waar ik meer op doel is, is het een populair iets in Nederland bijvoorbeeld?
Alsof goede animé alleen maar bloed en geweld kent...quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:47 schreef Rumille het volgende:
[..]
Vind je het gek? Wordt uitgezonden op de kinderzenders dus dat moet wel acceptabel zijn voor hun publiek (de 8 tot 14-jarigen dus). Dan kan je geen bloederige shit hebben.
Ik vond het al meevallen dat DBZ werd uitgezonden (wel af en toe wat bloed weggewerkt enzo, maar toch).
in nederland is anime c.q. manga een ondergeschikt iets...quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:01 schreef rakotto het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met webstores hier? Besteld men vaak anime merch/manga's van het internet?
Moet je nagaan, Naruto is LANG NIET ZO ERG gecensureerd als DBZ toendestijds. Ik vind dat iedereen zich nu al wat aanstelt, het is nog niet eens zeker of ze het in het nederlands doen of engels (op het Aniway forum hadden ze een mail gestuurd en als antwoord kregen ze dus dat daar nog geen duidelijkheid over was).quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:47 schreef Rumille het volgende:
[..]
Vind je het gek? Wordt uitgezonden op de kinderzenders dus dat moet wel acceptabel zijn voor hun publiek (de 8 tot 14-jarigen dus). Dan kan je geen bloederige shit hebben.
Ik vond het al meevallen dat DBZ werd uitgezonden (wel af en toe wat bloed weggewerkt enzo, maar toch).
Ik ben bang van wel...quote:Op zondag 30 september 2007 16:41 schreef rakotto het volgende:
Hoe zit het nou met claymore? Ik neem aan dat dat het einde niet is.
Ik heb genotenquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel...
Wat vonden jullie trouwens van het einde? Ik kan me niet in denken dat ik de enige ben die zich er kapot aan geergerd heeft
Ik heb net afl 21 gezien van Gurren Lagann en nu is het ook al een van mijn favorieten!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:36 schreef torn_Machina het volgende:
Net de laatste ep gekeken van Tengen Toppa Gurren Lagann en ik kan nu zeker zeggen dat deze anime voor mij de beste van het afgelopen seizoen is geweest.
Samen met Toward the Terra en Claymore toch mijn top 3 van dit seizoen.
Darker than Black was de grote tegenvaller voor mij.
Nog snel even wat andere series afkijken deze week en dan kan ik fris beginnen aan het nieuwe seizoen.![]()
is geen anime...quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:41 schreef Rumille het volgende:
Ik heb een anime!
Ook al is ie in Amerika gemaakt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Animequote:Outside Japan, the term most popularly refers to animation originating in Japan. To the West, not all animation is considered anime; anime is considered a subset of animation.
Eureka 7 een tijdje terug al gezien. Maar ik vind GL toch net even iets beter. Gurren Lagann kijk je voor de actie en Eureka 7 voor het verhaal.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb net afl 21 gezien van Gurren Lagann en nu is het ook al een van mijn favorieten!
Ken je Eureka 7?
True, dat vond ik soms wel jammer aan Eureka 7, soms wilde ik wel wat meer actie.. Maar dat heeft het verhaal helemaal goed gemaakt, wat mij betreftquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Eureka 7 een tijdje terug al gezien. Maar ik vind GL toch net even iets beter. Gurren Lagann kijk je voor de actie en Eureka 7 voor het verhaal.![]()
En ik zie net dat Karas ep 4 ook is gereleased, hopelijk ep 5/6 tegen eind november, dan kan ik eindelijk kijken.![]()
De lange, slechte series zijn gewoon het goedkoopst.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:38 schreef Sh0g het volgende:
In Nederland alleen de animé met de laagste rating van de animé data base. Het lijkt wel of ze het erom doen.
Pokemon, Shaman King, Yu Gi Oh, Digimon, etc. Rommel. Alleen Shin Chan is wel geinig.
In de laatste Aniway staat dat binnenkort Naruto op de Nederlandse TV verschijnt. En jawel, NL dubbed natuurlijk en dat niet alleen, ook nog eens zwaar gecensureerd...
Ik voel een mega Naruto hype aankomen onder de 8 tot 14 jarigen, met actiefiguren, stickerboek, broodbak, etui's en wat al niet meer.![]()
Schijtquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
is geen anime...
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Anime
en:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4552 !!!
desalniettemin een aardige serie voor tussendoor hoor
God ja, en dan loop je een keer langs een schoolplein en dan hoor je ze allemaal ninja-stuff roepenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De lange, slechte series zijn gewoon het goedkoopst.
En Naruto is natuurlijk niet gekocht in Japan, maar in Amerika... Vandaar de censuur.
En natuurlijk gaan ze de toch al ietwat vrij vertaalde Amerikaanse teksten naar het Nederlands vertalen, zodat je er geen hol meer van snapt. En als Naruto populair wordt, krijg je weer van dat DBZ-gepeupel dat zegt dat ze animé kijken...
Mwha, ik denk dat we meer van die vage taferelen gaan krijgen als Bleach geaired wordt in NL. Gaan ze elkaar de koppen inslaan met stokken etc.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De lange, slechte series zijn gewoon het goedkoopst.
En Naruto is natuurlijk niet gekocht in Japan, maar in Amerika... Vandaar de censuur.
En natuurlijk gaan ze de toch al ietwat vrij vertaalde Amerikaanse teksten naar het Nederlands vertalen, zodat je er geen hol meer van snapt. En als Naruto populair wordt, krijg je weer van dat DBZ-gepeupel dat zegt dat ze animé kijken...
je hebt nu toch dat b-daman ofzo???quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
God ja, en dan loop je een keer langs een schoolplein en dan hoor je ze allemaal ninja-stuff roepen
Was ook zo bij Medabots..
En Yugi-Oh.. En Pokémon.. En Digimon.. En DBZ..
Was er nog meer?![]()
hmm heb ik gemist dan (kan wel, heb die serie toendertijd niet heel erg gevolgd..)quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Gundam wing is wel volledig uitgezonden
alleen de film endless waltz is nooit uitgezonden hier
idd, de nieuwste versie idd:quote:
Oja! En nog iets met van die draaiende dingen, ik ben de naam even kwijt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt nu toch dat b-daman ofzo???
en de series waar echt iig een beetje kwaliteit inzit (CCS, Sailor moon, gundam wing) werden nooit volledig uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |