God ja, en dan loop je een keer langs een schoolplein en dan hoor je ze allemaal ninja-stuff roepenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De lange, slechte series zijn gewoon het goedkoopst.
En Naruto is natuurlijk niet gekocht in Japan, maar in Amerika... Vandaar de censuur.
En natuurlijk gaan ze de toch al ietwat vrij vertaalde Amerikaanse teksten naar het Nederlands vertalen, zodat je er geen hol meer van snapt. En als Naruto populair wordt, krijg je weer van dat DBZ-gepeupel dat zegt dat ze animé kijken...
Mwha, ik denk dat we meer van die vage taferelen gaan krijgen als Bleach geaired wordt in NL. Gaan ze elkaar de koppen inslaan met stokken etc.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De lange, slechte series zijn gewoon het goedkoopst.
En Naruto is natuurlijk niet gekocht in Japan, maar in Amerika... Vandaar de censuur.
En natuurlijk gaan ze de toch al ietwat vrij vertaalde Amerikaanse teksten naar het Nederlands vertalen, zodat je er geen hol meer van snapt. En als Naruto populair wordt, krijg je weer van dat DBZ-gepeupel dat zegt dat ze animé kijken...
je hebt nu toch dat b-daman ofzo???quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
God ja, en dan loop je een keer langs een schoolplein en dan hoor je ze allemaal ninja-stuff roepen
Was ook zo bij Medabots..
En Yugi-Oh.. En Pokémon.. En Digimon.. En DBZ..
Was er nog meer?![]()
hmm heb ik gemist dan (kan wel, heb die serie toendertijd niet heel erg gevolgd..)quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Gundam wing is wel volledig uitgezonden
alleen de film endless waltz is nooit uitgezonden hier
idd, de nieuwste versie idd:quote:
Oja! En nog iets met van die draaiende dingen, ik ben de naam even kwijt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt nu toch dat b-daman ofzo???
en de series waar echt iig een beetje kwaliteit inzit (CCS, Sailor moon, gundam wing) werden nooit volledig uitgezonden
Bayblade was tof, had toen nog zelf een paar van die gewichtsringen gegotenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:32 schreef Rumille het volgende:
Beyblade overheerste de wereld!
Ik heb er nog een paar thuis liggen.
die serie was kut, het spel zelf was wel meligquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:50 schreef mschol het volgende:
*shivers* beyblade *shivers*
Het was vermakelijk, jammer dat ik niet alles heb kunnen volgen. Maar volgens mij toch wel het einde gezien alhoewel ik daar niet zeker van ben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
idd, de nieuwste versie idd:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=1288
wilde toendertijd altijd weten hoe de serie heette...
For the sake of ... Dat meen je toch niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:12 schreef Bura het volgende:
Ben benieuwd hoe Carnaval eruit zal zien tijdens de komende Naruto hype...
[afbeelding]
![]()
Gewoon iedereen (van Fok!) die zaterdag aanwezig is, komt ook naar de meet lijkt me...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:47 schreef zquing het volgende:
Voor de abunaimeet
Zaterdag 1 uur in de eetdinges?
Wie komen er op de meet
Zquing
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:23 schreef RipCore het volgende:
Allemaal een t-shirt laten drukken met je postcount.
Ik doe een fel groen shirt aan met een fel roze print van een verfspetter waar met koeienletters FOK! op staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:22 schreef rakotto het volgende:
En hoe zouden we elkaar moeten herkennen?
dat kan ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef wdn het volgende:
*denkt mee* Maak een afdruk van je ikoon en plak het op je voorhoofd
LC was weer g e w e l d i g. Heb weer in een deuk gelegen (in de trein)![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:12 schreef Bura het volgende:
Ben benieuwd hoe Carnaval eruit zal zien tijdens de komende Naruto hype...
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |