Bayblade was tof, had toen nog zelf een paar van die gewichtsringen gegotenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:32 schreef Rumille het volgende:
Beyblade overheerste de wereld!
Ik heb er nog een paar thuis liggen.
die serie was kut, het spel zelf was wel meligquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:50 schreef mschol het volgende:
*shivers* beyblade *shivers*
Het was vermakelijk, jammer dat ik niet alles heb kunnen volgen. Maar volgens mij toch wel het einde gezien alhoewel ik daar niet zeker van ben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
idd, de nieuwste versie idd:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=1288
wilde toendertijd altijd weten hoe de serie heette...
For the sake of ... Dat meen je toch niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:12 schreef Bura het volgende:
Ben benieuwd hoe Carnaval eruit zal zien tijdens de komende Naruto hype...
[afbeelding]
![]()
Gewoon iedereen (van Fok!) die zaterdag aanwezig is, komt ook naar de meet lijkt me...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:47 schreef zquing het volgende:
Voor de abunaimeet
Zaterdag 1 uur in de eetdinges?
Wie komen er op de meet
Zquing
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:23 schreef RipCore het volgende:
Allemaal een t-shirt laten drukken met je postcount.
Ik doe een fel groen shirt aan met een fel roze print van een verfspetter waar met koeienletters FOK! op staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:22 schreef rakotto het volgende:
En hoe zouden we elkaar moeten herkennen?
dat kan ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef wdn het volgende:
*denkt mee* Maak een afdruk van je ikoon en plak het op je voorhoofd
LC was weer g e w e l d i g. Heb weer in een deuk gelegen (in de trein)![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:12 schreef Bura het volgende:
Ben benieuwd hoe Carnaval eruit zal zien tijdens de komende Naruto hype...
[afbeelding]
![]()
Ik loop dus achter een kale gast in een fokshirt aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik doe een fel groen shirt aan met een fel roze print van een verfspetter waar met koeienletters FOK! op staat.
Het hielp afgelopen zaterdag prima, tijdens de Groningenmeet.
Zoiets: [afbeelding]
"Hinkel", Sh0g...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:51 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik loop dus achter een kale gast in een fokshirt aan.
Jup!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:01 schreef zquing het volgende:
maar ff, heeft die naruto gozer plastic haar
? ben benieuwd, gaattie dood?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:02 schreef Bakakame het volgende:
Aaaah!
De láátste Seto no Hanayome!
Nooooooooo
Nou het is meer ....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
? ben benieuwd, gaattie dood?
alleen ayako is zo verschrikkelijk traag....
net Kanon 2006 afgekeken, het eind is behoorlijk typisch
next up:
Kenichi 50
daarna seto
en daarna hopelijk einde airantou...
Jah man, vooral leuk bij bewegende icoontjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef wdn het volgende:
*denkt mee* Maak een afdruk van je ikoon en plak het op je voorhoofd +
Tell us, my frrrriendquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef rakotto het volgende:
I got zeh maybe good news who might cheer many people up.
Oh god. Vreselijk wordt dat. Cencuur en dubquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:38 schreef Sh0g het volgende:
In Nederland alleen de animé met de laagste rating van de animé data base. Het lijkt wel of ze het erom doen.
Pokemon, Shaman King, Yu Gi Oh, Digimon, etc. Rommel. Alleen Shin Chan is wel geinig.
In de laatste Aniway staat dat binnenkort Naruto op de Nederlandse TV verschijnt. En jawel, NL dubbed natuurlijk en dat niet alleen, ook nog eens zwaar gecensureerd...
Ik voel een mega Naruto hype aankomen onder de 8 tot 14 jarigen, met actiefiguren, stickerboek, broodbak, etui's en wat al niet meer.![]()
risa komt idd niet echt over als zijnde slim c.q snuggerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Risa, baka!
Ben terug vanuit zonnig Frankrijk, met als welkom een regenachtig Nederland...
Binnenkort de laatste epi van LC.
Maar heb ik mooi wel tijd om andere series weer in te halen.![]()
Die Naruto cosplay
die andere midgetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, wat heeft die andere midget in LC een kut stem zeg!
Een nieuwe volume van.... op....quote:
't is geen manga.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:53 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Is dit een mooie manga?
[afbeelding]
Het was manga,quote:
waar is 't verhaal?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:15 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Het was manga,
toen is het nagetekent en ingescanned en toen ingekleurd met een achtergrondje![]()
Titel van de manga?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:15 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Het was manga,
toen is het nagetekent en ingescanned en toen ingekleurd met een achtergrondje![]()
er is vast wel een groep gek genoeg om verder te gaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:16 schreef zquing het volgende:
gvd, alles RomeoXjuleit subbers hebben een C&D brief gekregen, maar de serie is nog niet gelicenced........... En dat met nog maar 3 eps te gaan, ik wou echt weten hoe het afliep
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:33 schreef torn_Machina het volgende:
Shana movie gereleased.Die was ik helemaal vergeten.
![]()
ik hoop 'tquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
er is vast wel een groep gek genoeg om verder te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |