Ja vooral de laatste aflevering.quote:Op zondag 30 september 2007 19:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ja hij is best wel zoetsappig hooor
de eerste paar eps van gunslinger girls gebeurd er idd bar weinig, eff doorbijten...quote:Op zondag 30 september 2007 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mmm, als ik de reviews lees laat ik hem toch maar links liggen denk ik.
ik heb trouwens wel nog wat gunslinger girl liggen, maar in de eerste 2 eps gebeurde echt hélemaal niks, dus heb ik ook niet de neiging om hem verder te kijken... zo toch maar even doen, moet toch wat met mijn tijd
Die heeft vast veel printpapier gebruikt;quote:Op zondag 30 september 2007 22:50 schreef zquing het volgende:
http://img218.imageshack.us/img218/3667/dscn1560ik2.jpg
omg, ik dacht dat zulke mensen een fabeltje waren en dat gaat dus naar abunai
Kikker!quote:Op zondag 30 september 2007 22:50 schreef zquing het volgende:
http://img218.imageshack.us/img218/3667/dscn1560ik2.jpg
omg, ik dacht dat zulke mensen een fabeltje waren en dat gaat dus naar abunai
aangezien ik te lui ben om hem ergens te uploaden, linkje naar het oorspronkelijke topicquote:
Double A, Double Quality.quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Die heeft vast veel printpapier gebruikt;
nee, maar ze willen dat de con een internationale sfeer uitademt, dus ben je verplicht om in 't engels te postenquote:Op zondag 30 september 2007 23:28 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Double A, Double Quality.
Echte otaku.
En waarom spreken ze Engels op dat forum?
Komen er echt zoveel Duitsers?![]()
Ah, verkleed als Lilim uit de Lilim Kiss manga, tenminste die komt als eerste bij mij op.quote:Op zondag 30 september 2007 02:01 schreef Sh0g het volgende:
Een goede vriendin van mij komt cosplayen op Abunai.
Hier is een foto van haar bij een Duitse anime con.
[afbeelding]
Ze zal weer ongeveer zo gaan, maar dan nog minder huid bedekt.
Dus mensen die nog geen goede reden hebben gevonden om naar Abunai te gaan... daar is ze.![]()
maar het was wel de opstap naar de geniale Ichigo 100% mangaquote:Op maandag 1 oktober 2007 07:34 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ah, verkleed als Lilim uit de Lilim Kiss manga, tenminste die komt als eerste bij mij op.
De demon-vleugeltjes ontbreken alleen.
[afbeelding]
Leuke manga alleen jammer dat hij maar zo kort is, 2 volumes maar...
tvp
pokemonquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:24 schreef Rumille het volgende:
Welke anime's worden eigenlijk in NL uitgezonden?
Bobobo bobobo-bo is volgens mij een anime...
Die vleugeltjes zitten aan haar ellebogen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:34 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ah, verkleed als Lilim uit de Lilim Kiss manga, tenminste die komt als eerste bij mij op.
De demon-vleugeltjes ontbreken alleen.
[afbeelding]
Leuke manga alleen jammer dat hij maar zo kort is, 2 volumes maar...
tvp
Vind je het gek? Wordt uitgezonden op de kinderzenders dus dat moet wel acceptabel zijn voor hun publiek (de 8 tot 14-jarigen dus). Dan kan je geen bloederige shit hebben.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:38 schreef Sh0g het volgende:
In Nederland alleen de animé met de laagste rating van de animé data base. Het lijkt wel of ze het erom doen.
Pokemon, Shaman King, Yu Gi Oh, Digimon, etc. Rommel. Alleen Shin Chan is wel geinig.
In de laatste Aniway staat dat binnenkort Naruto op de Nederlandse TV verschijnt. En jawel, NL dubbed natuurlijk en dat niet alleen, ook nog eens zwaar gecensureerd...
Ik voel een mega Naruto hype aankomen onder de 8 tot 14 jarigen, met actiefiguren, stickerboek, broodbak, etui's en wat al niet meer.![]()
[..]
Die vleugeltjes zitten aan haar ellebogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |