De ene is kleur, de ander zwart/witquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Zoek de verschillen.
Wil je door voor de koelkast?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:23 schreef sjarreltje het volgende:
rechts heeft wél muzieksmaak
In de OP vind je wat alternatieve webcam-links. Misschien heb je er wat aan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
meldt zich ook hier...![]()
En de eerste biertjes smaken goed vandaag...![]()
Ik krijg de webcam niet aan de praat alleen...![]()
quote:
nu al?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Jij hebt een webcam die normaal gesproken praat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
meldt zich ook hier...![]()
Ik krijg de webcam niet aan de praat alleen...![]()
Valt meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
Is het mijn Fok, of is ie bij jullie ook traag?
De opendir werkt niet meer, maar de uitzendingen zelf staan er nog wel in. Een voorbeeld hiervan is bijv. http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070809-19.mp3quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:28 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand nog of die open dir met uitzendingen van de publieke omroep er nog is?
Valt heel erg mee. Het zal dus wel aan jouw brakke verbinding liggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
Is het mijn Fok, of is ie bij jullie ook traag?
Mag jij laat opblijven vanavond?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
"Mijn hond, Maurice" Maurice de Hond.
Vlaggetjes in de poep
Jammer..naja..dan maar zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De opendir werkt niet meer, maar de uitzendingen zelf staan er nog wel in. Een voorbeeld hiervan is bijv. http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070809-19.mp3
Of je staat met je vlaggetje voor aan, in case of that, wil ik niet meer weten wat je in je handen hebtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:28 schreef purplerose het volgende:
Het "ik sta vooraan vlaggetje"
echt he, sommige mensen
Absoluut, heerlijike plaat om het uur mee te beginnen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Heej![]()
Meesterlijk beginHold that socker down
![]()
Ik wil er niet eens verder over nadenken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of je staat met je vlaggetje voor aan, in case of that, wil ik niet meer weten wat je in je handen hebt![]()
NIEUWENHUIZE, BEGROET ONS EENS!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom kijkt alleen maar in ons topic, maar begroet ons niet..
Ik denk dat Ekdom nooit meer wat van zn wachtwoord gehoord heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom kijkt alleen maar in ons topic, maar begroet ons niet..
whehequote:
Ik vroeg het me gewoon afquote:
Stuur jij even een fax naar z'n accountant?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ekdom nooit meer wat van zn wachtwoord gehoord heeft.
Tzal niet de eerste keer zijn.
Dan breekt ie maar in op het account van Maricha, of Michiel..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur jij even een fax naar z'n accountant?
Volgens mij is het meer iets voor mannen hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Maricha, is het toeval dat jij vandaag aanwezig bent nu Ferry Somogyi te gast is?
Geen foutmelding (want die staat uitgeschakeld) maar wel een trage pcquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef Toad het volgende:
Hm, krijgen jullie ook een foutmelding van een trage flash dinges wat aan het laden is? Of heb ik gewoon een trage PC?
Ja, dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef Toad het volgende:
Of heb ik gewoon een trage PC?
Wat een prachtige kikker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Maricha, is het toeval dat jij vandaag aanwezig bent nu Ferry Somogyi te gast is?
[afbeelding]
Hij lijkt wel een beetje op Jon Bon Jovi. Je weet wel, de grote "vriend" van Uw Discjockey.
Doe mij die kikker maar weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nu maar even een ander plaatje " gepakt " ..
Henk
Sorrie, maar ik vind hem best lekker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt wel een beetje op Jon Bon Jovi. Je weet wel, de grote "vriend" van Uw Discjockey.
Welke grote vriend van uw discjockey? OW! Je bedoelt Bon!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
" My name is not Bon, it’s Jon! You stupid f*ck! "quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Welke grote vriend van uw discjockey? OW! Je bedoelt Bon!
Blijf luisteren en je weet het snel genoeg!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
Sorrie, maar ik vind hem best lekker!Is die al bezet?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Anus? " ik geloof dat hij zei dat z'n radio al aan is "
Jij had het filmpje gezien dat ChatGirl laatst postte?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:Mika Hakkinen
RESPECT, briljant coureur.
Ooh dat is tof van je.quote:
uuhhm neequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:56 schreef D.Rose het volgende:
Jij had het filmpje gezien dat ChatGirl laatst postte?
Ik zou best op Ferry willen oefenen oa met me camera zodat ik al wat ervaring heb voor als ik Eddie voor me lens krijgquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf luisteren en je weet het snel genoeg!![]()
Heej hoi Jerommeke.nl
Harder babie, zo voel ik er nix vanquote:
Jij valt echt alleen maar op lelijke mannen he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zou best op Ferry willen oefenen oa met me camera zodat ik al wat ervaring heb voor als ik Eddie voor me lens krijg
oehquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Harder babie, zo voel ik er nix van![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij valt echt alleen maar op lelijke mannen he?
Thanks, Leuke commercial manquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
http://youtube.com/watch?v=U03MN7BiDq4
Ik denk dat Michiel dit nummer vannacht nog een keer gaat draaien, als Ancilla binnenkomt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:05 schreef purplerose het volgende:
come come mylady, your my butterfly sugar babie
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is dat niet die man die honden leert dansen?
Sirolf misschien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Is het Robin van B&A?![]()
Erik de Zwart...?![]()
Die is een paar weken geleden al geweest.quote:
Daarom zeg ik het juist elke weekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is een paar weken geleden al geweest.
Hij zal zo ook nog wel even binnen komen vallen, zoals nu.
Heb ik ook hoor, luister/kijk via de webcam aangezien ik hier een gigantisch slechte ontvangst heb op m'n stereo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb een enorme vertraging! Radioluisteraars hebben het niet, maar ja, ik luister via inet..
Tijd voor m'n volgende grap!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Start de lachband!
Ja, ze nam de verkeerde afslagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
URENLANG oefenen op de boodschappenband, en dan toch nog per ongeluk op een lachband terecht komen. Zonde!
Ja.....de vorige keer ging het wel goed....ach ja...tis ook vrijdag voor mijquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:22 schreef Marc63 het volgende:
Zou het Maricha wel zijn geweest? Het was wel Jensen die in de voicelift zit. Die sleurt zn lachband ook overal mee naartoe als het weer tijd is voor zn volgende grap.
Ik geloof het graag, voor mij is het ook echt echt vrijdagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja.....de vorige keer ging het wel goed....ach ja...tis ook vrijdag voor mij
Ik heb nooit doorgehad dat dat live werd ingesproken..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja.....de vorige keer ging het wel goed....ach ja...tis ook vrijdag voor mij
nee jochie, even geen tijd voor dit soort zaken vanavondquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
zou AZ nog bellen ?of iemand anders van fok!
weet ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee jochie, even geen tijd voor dit soort zaken vanavond
en dat kan best volgende week woensdag worden. Vrouwtje ligt nu met pijnlijke buik op de bank te rusten, en ik ga even eten maken nuquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
weet ikwe lezen het wel als het zo ver is
![]()
Gaat het gebeuren?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat kan best volgende week woensdag worden. Vrouwtje ligt nu met pijnlijke buik op de bank te rusten, en ik ga even eten maken nu
Dat is bij mij standaardquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Als je trouwens de webcam fullscreen bekijkt dan laat de kwaliteit wel te wensen over. Bij mij is het beeld erg korrelig, meer dan anders.
Ja bij mij ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Als je trouwens de webcam fullscreen bekijkt dan laat de kwaliteit wel te wensen over. Bij mij is het beeld erg korrelig, meer dan anders.
Heb je al eens geprobeerd om de hardwareprestaties van WMP wat omlaag te zetten? Kan je doen via Extra -> Opties... -. tabblad Prestaties en dan de schuif van maximaal (rechts) naar het midden zetten + herstarten van WMP.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is bij mij standaard
Ik ben al blij dat ik nu eens normale kleuren zie ipv de oververzadigde rood en groen enzo
Dit is gewoon via de sitequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd om de hardwareprestaties van WMP wat omlaag te zetten? Kan je doen via Extra -> Opties... -. tabblad Prestaties en dan de schuif van maximaal (rechts) naar het midden zetten + herstarten van WMP.
ikke probieren gehtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je de instellingen in WMP aanpast, wordt het ook op de site aangepast.
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou die een verkeerde fax ontvangen hebben? De Mega Top 50 is morgenmiddag pas namelijk.
Hoe bedoel je, klaar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:39 schreef Toad het volgende:
Mijn poll is eindelijk klaar! Hmmmm en nu?
[afbeelding]
Nee, er hebben (meer dan inmiddels) 50 mensen gestemd! En dat was de bedoeling.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, klaar?
Je hebt 'm gesloten?
Peter de Vries is blij met P3.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:39 schreef Toad het volgende:
Mijn poll is eindelijk klaar! Hmmmm en nu?
[afbeelding]
Oh, daarom kijken jullie webcam.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]! Zou ze de Freaknacht doen? Lijkt mij eigenlijk niet want Gerard is er gewoon. btw; ook al is de cam niet best, maar Oh Oh wat ziet ze er weer prachtig uit!
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Peter de Vries is blij met P3.
[afbeelding]
Is ook wel leuk hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, daarom kijken jullie webcam.
Ik vind het gewoon leuk om de DJ's te begluren, en lekker naar het mengpaneel staren
Ooh dat zou wel leuk zijn ja! Of misschien wil het Michiel het wel doen want hij neemt toch eenmalig de show over van Giel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:45 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
Ik had het nieuweling Finge ook gegund.
Zal ik 'ns kijken of Giel prijzen, prijzen -namelijk de eer- wil uitreiken aan Fleur en Jurgen (voor plek 2).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |