De ene is kleur, de ander zwart/witquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Zoek de verschillen.
Wil je door voor de koelkast?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:23 schreef sjarreltje het volgende:
rechts heeft wél muzieksmaak
In de OP vind je wat alternatieve webcam-links. Misschien heb je er wat aan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
meldt zich ook hier...![]()
En de eerste biertjes smaken goed vandaag...![]()
Ik krijg de webcam niet aan de praat alleen...![]()
quote:
nu al?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Jij hebt een webcam die normaal gesproken praat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
meldt zich ook hier...![]()
Ik krijg de webcam niet aan de praat alleen...![]()
Valt meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
Is het mijn Fok, of is ie bij jullie ook traag?
De opendir werkt niet meer, maar de uitzendingen zelf staan er nog wel in. Een voorbeeld hiervan is bijv. http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070809-19.mp3quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:28 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand nog of die open dir met uitzendingen van de publieke omroep er nog is?
Valt heel erg mee. Het zal dus wel aan jouw brakke verbinding liggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:27 schreef D.Rose het volgende:
Is het mijn Fok, of is ie bij jullie ook traag?
Mag jij laat opblijven vanavond?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
"Mijn hond, Maurice" Maurice de Hond.
Vlaggetjes in de poep
Jammer..naja..dan maar zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De opendir werkt niet meer, maar de uitzendingen zelf staan er nog wel in. Een voorbeeld hiervan is bijv. http://audio.omroep.nl/radio3/nps/metmichiel/20070809-19.mp3
Of je staat met je vlaggetje voor aan, in case of that, wil ik niet meer weten wat je in je handen hebtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:28 schreef purplerose het volgende:
Het "ik sta vooraan vlaggetje"
echt he, sommige mensen
Absoluut, heerlijike plaat om het uur mee te beginnen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Heej![]()
Meesterlijk beginHold that socker down
![]()
Ik wil er niet eens verder over nadenken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of je staat met je vlaggetje voor aan, in case of that, wil ik niet meer weten wat je in je handen hebt![]()
NIEUWENHUIZE, BEGROET ONS EENS!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom kijkt alleen maar in ons topic, maar begroet ons niet..
Ik denk dat Ekdom nooit meer wat van zn wachtwoord gehoord heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom kijkt alleen maar in ons topic, maar begroet ons niet..
whehequote:
Ik vroeg het me gewoon afquote:
Stuur jij even een fax naar z'n accountant?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ekdom nooit meer wat van zn wachtwoord gehoord heeft.
Tzal niet de eerste keer zijn.
Dan breekt ie maar in op het account van Maricha, of Michiel..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur jij even een fax naar z'n accountant?
Volgens mij is het meer iets voor mannen hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Maricha, is het toeval dat jij vandaag aanwezig bent nu Ferry Somogyi te gast is?
Geen foutmelding (want die staat uitgeschakeld) maar wel een trage pcquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef Toad het volgende:
Hm, krijgen jullie ook een foutmelding van een trage flash dinges wat aan het laden is? Of heb ik gewoon een trage PC?
Ja, dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef Toad het volgende:
Of heb ik gewoon een trage PC?
Wat een prachtige kikker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Maricha, is het toeval dat jij vandaag aanwezig bent nu Ferry Somogyi te gast is?
[afbeelding]
Hij lijkt wel een beetje op Jon Bon Jovi. Je weet wel, de grote "vriend" van Uw Discjockey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |