Doe mij die kikker maar weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nu maar even een ander plaatje " gepakt " ..
Henk

Sorrie, maar ik vind hem best lekker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt wel een beetje op Jon Bon Jovi. Je weet wel, de grote "vriend" van Uw Discjockey.

Welke grote vriend van uw discjockey? OW! Je bedoelt Bon!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt wel een beetje op Jon Bon Jovi. Je weet wel, de grote "vriend" van Uw Discjockey.

" My name is not Bon, it’s Jon! You stupid f*ck! "quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Welke grote vriend van uw discjockey? OW! Je bedoelt Bon!

Blijf luisteren en je weet het snel genoeg!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
Sorrie, maar ik vind hem best lekker!Is die al bezet?

quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Anus? " ik geloof dat hij zei dat z'n radio al aan is "

Jij had het filmpje gezien dat ChatGirl laatst postte?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:Mika Hakkinen
RESPECT, briljant coureur.

Ooh dat is tof van je.quote:
uuhhm neequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:56 schreef D.Rose het volgende:
Jij had het filmpje gezien dat ChatGirl laatst postte?

Ik zou best op Ferry willen oefenen oa met me camera zodat ik al wat ervaring heb voor als ik Eddie voor me lens krijgquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf luisteren en je weet het snel genoeg!![]()
Heej hoi Jerommeke.nl

Harder babie, zo voel ik er nix vanquote:

Jij valt echt alleen maar op lelijke mannen he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zou best op Ferry willen oefenen oa met me camera zodat ik al wat ervaring heb voor als ik Eddie voor me lens krijg

oehquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Harder babie, zo voel ik er nix van![]()
![]()

quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij valt echt alleen maar op lelijke mannen he?

Thanks, Leuke commercial manquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:00 schreef D.Rose het volgende:
http://youtube.com/watch?v=U03MN7BiDq4

Ik denk dat Michiel dit nummer vannacht nog een keer gaat draaien, als Ancilla binnenkomt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:05 schreef purplerose het volgende:
come come mylady, your my butterfly sugar babie

quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is dat niet die man die honden leert dansen?

Sirolf misschien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Is het Robin van B&A?![]()
Erik de Zwart...?![]()

Die is een paar weken geleden al geweest.quote:

Daarom zeg ik het juist elke weekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is een paar weken geleden al geweest.
Hij zal zo ook nog wel even binnen komen vallen, zoals nu.

Heb ik ook hoor, luister/kijk via de webcam aangezien ik hier een gigantisch slechte ontvangst heb op m'n stereo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb een enorme vertraging! Radioluisteraars hebben het niet, maar ja, ik luister via inet..

Tijd voor m'n volgende grap!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Start de lachband!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |