Je imiteert D.Rose?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:32 schreef TheVulture het volgende:
wat een kut TT... had beter C & S de Ontslagen-zangers kunnen heten.... maar da's whisfull thinking helaas
Welkom terugquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:38 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben naar Real Rock Radio (RadioDigitaal) gaan luisteren via http://rdigi.mine.nu/
Was Wout er nog maar...![]()
[..]
Je imiteert D.Rose?![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
D.Rose zeikt ook altijd over de TT, en jij nu ook.![]()
Ik zeik alleen als ik de namen van C & S zie terugkomen in de topictitelquote:Op maandag 30 juli 2007 17:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik de afgelopen periode heb lopen doen... zwaar irritant is het. edit: staat nu alweer rommel in.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:00 schreef Sirolf het volgende:
De wiki wordt de laatste dagen trouwens wel heel erg ondergespamd, ik zit echt 3x per dag de spam weer te reverten...![]()
Ik ben bezig met een klein scriptje waar die OP ook zou kunnen worden gestald, inclusief wat antispam-beveiliging natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:06 schreef -Hans- het volgende:
Avond people!![]()
[..]
Wat denk je dat ik de afgelopen periode heb lopen doen... zwaar irritant is het. edit: staat nu alweer rommel in.
Vanavond MetMichiel en Verschuuren Verschuuren !
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een klein scriptje waar die OP ook zou kunnen worden gestald, inclusief wat antispam-beveiliging natuurlijk.
Super! helemaal ideaal als je adressen kunt blokken want je ziet wel erg vaak hetzelfde ip-address terugkomen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:09 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben bezig met een klein scriptje waar die OP ook zou kunnen worden gestald, inclusief wat antispam-beveiliging natuurlijk.
Een kamerquote:
Hoi Glacierquote:
Ein-de-lijk weer kwaliteit op de radioquote:Op maandag 30 juli 2007 19:09 schreef MichielV het volgende:
Bonjour tout le monde!
nog steeds in Franse sferen Michiel?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:09 schreef MichielV het volgende:
Bonjour tout le monde!
Bonjour Michiel, ça va?quote:Op maandag 30 juli 2007 19:09 schreef MichielV het volgende:
Bonjour tout le monde!
Succesquote:Op maandag 30 juli 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bonjour Michiel, ça va?![]()
Ik kan het wel in 3 talen gaan plaatsen, want ik zat de afgelopen 2 weken in Luxemburg.
Eindelijk! WB Veenstra Veenstraquote:Op maandag 30 juli 2007 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ein-de-lijk weer kwaliteit op de radio.
Verschrikkelijke kutplaat.... Michiel is er ook niet dol op hoor ik netquote:
Nie kud inderdaad, al is dit pas de tweede keer dat ik 'm hoor.quote:
Ik zeik nietquote:Op maandag 30 juli 2007 17:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laat het hier nou maar eerst eens zomer worden, dan praten we wel verder over de zomerhit van dit jaar.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nie kud inderdaad, al is dit pas de tweede keer dat ik 'm hoor.
Ik loop nogal achter qua nieuwe muziek namelijk...
Iemand al een goed vermoeden wat de zomerhit van dit jaar zou kunnen worden trouwens (behalve Mahalageasca)?
Hello Goodbye - Here (In My Arms). Fo' sho'!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iemand al een goed vermoeden wat de zomerhit van dit jaar zou kunnen worden trouwens (behalve Mahalageasca)?
Nu je 't zegt, dat zou best eens een goede kunnen zijn inderdaad. Beetje terug naar het O-Zone-genre.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hello Goodbye - Here (In My Arms). Fo' sho'!
We slaan dit jaar een jaartje over qua zomerhits kennelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Ooh dat O-zone liedje.. Ja, die is wel OK! Is trouwens al de schijf geweest op een andere radiozender en ook al Superclip op TMF. Zal wel een grote hit gaan worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Vind het wel prima zo, lekkere temperatuur en ik regen gelukkig niet nat, moet er niet aan denken telkens met 30 graden aan t werk te zijn. Nog 1,5 week dan mag het los.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat het hier nou maar eerst eens zomer worden, dan praten we wel verder over de zomerhit van dit jaar.'t komt hier weer met bakken uit de hemel vallen. Mahalageasca is voor mij in elk geval de zomerhit van 07.
nooit (meer wat) van gehoordquote:Op maandag 30 juli 2007 19:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hier is het al de hele dag droog + regelmatig zonquote:Op maandag 30 juli 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat het hier nou maar eerst eens zomer worden, dan praten we wel verder over de zomerhit van dit jaar.'t komt hier weer met bakken uit de hemel vallen. Mahalageasca is voor mij in elk geval de zomerhit van 07.
Weet niet waar je zit, maar het is hier serieus al de hele dag grijs en grouw. Temp is niet boven de 15 graden gekomen (nu zelfs 12.3 graden!) en het regent vrijwel de hele dag. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de harde wind.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vind het wel prima zo, lekkere temperatuur en ik regen gelukkig niet nat, moet er niet aan denken telkens met 30 graden aan t werk te zijn. Nog 1,5 week dan mag het los.
Je hebt geluk! en ik wat minder...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:47 schreef MutZ het volgende:
Hier is het al de hele dag droog + regelmatig zon
Groningen en Buitenpost. Heb al tijden geen jas meer aan, regen valt in buitjes, in de zon is het lekker en de wind vind ik wel fijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet waar je zit, maar het is hier serieus al de hele dag grijs en grouw. Temp is niet boven de 15 graden gekomen (nu zelfs 12.3 graden!) en het regent vrijwel de hele dag. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de harde wind.![]()
Ik hoorde 'm vanmorgen ook al op Donna (zapte even langs één, vandaarquote:Op maandag 30 juli 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat O-zone liedje.. Ja, die is wel OK! Is trouwens al de schijf geweest op een andere radiozender en ook al Superclip op TMF. Zal wel een grote hit gaan worden.
Grunn?! Vaag... schijnbaar toch erg plaatselijk dan. Naja, als het over een week maar mooi is want dan begint mijn vakantie. Was eigenlijk niet van plan weg te gaan, dus een beetje lekker weer zou wel prettig zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Groningen en Buitenpost. Heb al tijden geen jas meer aan, regen valt in buitjes, in de zon is het lekker en de wind vind ik wel fijn.
Hm... O-Zone...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, dat zou best eens een goede kunnen zijn inderdaad. Beetje terug naar het O-Zone-genre.
We zullen het zien...
heerlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... O-Zone...
herinnert u zich deze nog?
http://nl.youtube.com/watch?v=vqr2q3YPu4E![]()
.
OMFGquote:Op maandag 30 juli 2007 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... O-Zone...
herinnert u zich deze nog?
http://nl.youtube.com/watch?v=vqr2q3YPu4E![]()
.
Ziet er goed uitquote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
Zo, omdat de wiki steeds werd ondergespamt heb ik zelf maar een scriptje in elkaar geknutseld om de OP in op te slaan. Zie http://fok.3fmfan.nl/op daarvoor.
Iemand nog op/aanmerkingen?![]()
Domien, als je voor mij dan ook ff meeneemtquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Domien, ga jij eens koffie halen."
"Doe ik, Michiel.".
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Domien, als je voor mij dan ook ff meeneemt
Dat is serieus precies zoals het ging.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Domien, ga jij eens koffie halen."
"Doe ik, Michiel.".
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat is serieus precies zoals het ging.
Vanmorgen hoosde het hier een kwartier ofzo..precies toen ik op de fiets zatquote:Op maandag 30 juli 2007 19:47 schreef MutZ het volgende:
Hier is het al de hele dag droog + regelmatig zon
Je neus groeitquote:
Gelukkig je bent weer terug, je bent hevig gemistquote:Op maandag 30 juli 2007 19:09 schreef MichielV het volgende:
Bonjour tout le monde!
Alleen aardbeienquote:Op maandag 30 juli 2007 20:24 schreef Glacier het volgende:
Aardbeien
Iets erbij? Of alleen aardbeien?
Ik ook niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Nou daar was ik zelf nooit opgekomen.... dat dit Multiply was
ctrl + dquote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
Zo, omdat de wiki steeds werd ondergespamt heb ik zelf maar een scriptje in elkaar geknutseld om de OP in op te slaan. Zie http://fok.3fmfan.nl/op daarvoor.
Iemand nog op/aanmerkingen?![]()
inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef purplerose het volgende:
dat stukje ervan was genoeg, hij hoeft hem niet te draaien
Ik ook, een item dat maar liefst 3 uur duurt... de C & S-showquote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Och Michiel, er zijn wel ergere items op de Nationale radio hoor.
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef MutZ het volgende:
Alleen aardbeienStond nog meer dan een halve doos in de koelkast, nu iets minder
Het zit ons hoog geloof ikquote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, een item dat maar liefst 3 uur duurt... de C & S-show![]()
![]()
green fuzzz groeit er dan op maar dat lijkt totaal niet op slagroomquote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tip: bewaar ze niet oneindig, dan komt er een soort slagroom op..wat geen slagroom is
Dat doe alleen jij toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tip: bewaar ze niet oneindig, dan komt er een soort slagroom op..wat geen slagroom is
Ik hou niet zo van regelrecht bashen. Ik bedoelde meer items als onwetende mensen lastigvallen met onzin (of het plaatsen van onzinbestellingen bij pizzeria's e.d.).quote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Heeft Michiel wel goed geregeld... Ik krijg het ook niet voor elkaar, meestal ben ik juist degene die het moet zetten...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
Michiel zet zijn mok neer en direct wordt er koffie voor hem gehaald... uuuhhm, als ik dat doe op het werk dan komt het er uiteindelijk toch op neer dat ik hetzelf moet halen.![]()
Ik had heel die bak aardbeien niet gezien toenquote:
Lijkt me inderdaad heel erg vervelend..veel sterkte ermeequote:Ik ben om dat te voorkomen nu al hard aan het eten... En oh, wat vind ik dat toch erg...
RdW - Jeroen Kijk in de Vegte - Sander de Heer.. beste wat ik ooit in de middag heb gehoord, wat een chaos. Wat een dolleboel was dat, heerlijk !quote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Zal ik producer voor je spelen komend weekend?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef MutZ het volgende:
Heeft Michiel wel goed geregeld... Ik krijg het ook niet voor elkaar, meestal ben ik juist degene die het moet zetten...
De grens is onderhand wel bereikt bij mij mbt die tweequote:
Heeeel herkenbaarquote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef MutZ het volgende:
Heeft Michiel wel goed geregeld... Ik krijg het ook niet voor elkaar, meestal ben ik juist degene die het moet zetten...
Ruud de Wild is ook een enorme zuurpruim geworden sinds die tijd... wel jammerquote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
RdW - Jeroen Kijk in de Vegte - Sander de Heer.. beste wat ik ooit in de middag heb gehoord, wat een chaos. Wat een dolleboel was dat, heerlijk !
Ja vast... Dat zeg je nuquote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Glacier het volgende:
Ik had heel die bak aardbeien niet gezien toen
Had ik je wel eens lastig gevallen met de foto ervan?
Thnxquote:Lijkt me inderdaad heel erg vervelend..veel sterkte ermee
Hoeft niet alleen aankomend weekendquote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zal ik producer voor je spelen komend weekend?
Mooi donsvachtje toch...?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik had heel die bak aardbeien niet gezien toen
Had ik je wel eens lastig gevallen met de foto ervan?
[..]
Lijkt me inderdaad heel erg vervelend..veel sterkte ermee
Klopt... werd snel minder toen Jeroen vertrok, die was geweldig! RdW schijnt nu helemaal bagger te zijn, maar dat was wel te verwachten als je werkt bij het station met de stippen.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Ruud de Wild is ook een enorme zuurpruim geworden sinds die tijd... wel jammer
Als je em wilt (of andere mensen hier in het topic), dan load ik em wel ff upquote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef MutZ het volgende:
Ja vast... Dat zeg je nuIk heb de foto overigens nooit gezien...
Geloof as. vrijdag in het Ek-stra weekend, maar kan ook een week later zijn. 't gaat in elk geval vast een feest worden.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grens is onderhand wel bereikt compleet overschreden bij mij mbt door die twee irritante kutkneuzen
Jeroen KidV en Sander de Heer waren gewoon perfect voor het programmaquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Klopt... werd snel minder toen Jeroen vertrok, die was geweldig! RdW schijnt nu helemaal bagger te zijn, maar dat was wel te verwachten als je werkt bij het station met de stippen.
Zoalng er mensen zijn die het pikken/slikken (figuurlijk dusquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom worden er de laatste tijd zoveel platen OPNIEUW uitgebracht? Maak eens nieuwe leuke liedjes.
Gemakzucht. En gewoon niet luisteren naar het publiek. Als een plaat de eerste keer niet aanslaat is dat niet voor niets hèquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom worden er de laatste tijd zoveel platen OPNIEUW uitgebracht? Maak eens nieuwe leuke liedjes.
Ja?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:46 schreef Glacier het volgende:
Het lijkt wel of jij van dezelfde muziek houdt als ik
Volgens jouw redernatie worden alle goede platen een hit..hier ben ik het dus niet mee eensquote:Op maandag 30 juli 2007 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gemakzucht. En gewoon niet luisteren naar het publiek. Als een plaat de eerste keer niet aanslaat is dat niet voor niets hè. Dan moet je een plaat maken die wèl goed is.
De Pigeon Detectives?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:44 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk wie er van mij de Singlestrijd moet winnen.
Nah. ik beperk me nu ff tot de groep platen die opnieuw worden uitgebrachtquote:Op maandag 30 juli 2007 20:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens jouw redernatie worden alle goede platen een hit..hier ben ik het dus niet mee eens
Daar verschillen we dan dus van meningquote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Jeroen KidV en Sander de Heer waren gewoon perfect voor het programmaHet programma werd idd duidelijk minder toen die weggingen..
En het was wel erg jammer dat Ruud op de dag dat hij het contract had getekend, opeens anders ging presenteren..niet meer door platen heen praten enzo ..
Erg jammer..ik luister het overigens nooit meer. Heb het ooit nog een paar keer gedaan en het viel me enorm tegen.
Leuk, Ronson heeft gewonnen!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:56 schreef Glacier het volgende:
He jammer, Ronson heeft gewonnen..
quote:
inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Ongelofelijk dat de Arctic Monkeys hier toestemming voor hebben gegeven. imo weer zo'n niets zeggende cover.
Heb je ook al posters van d'r aan de muren van je slaapkamer hangen?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[img=580xnull]http://www.roelonline.net/images/joss_stone_giechel.jpg[/img]
Joss wordt wat verlegen als ze aan Veenstra denkt...
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je ook al posters van d'r aan de muren van je slaapkamer hangen?![]()
Het levert de Kaiser Chiefs geld op vermoed ik..ik vind het ook een boudplaatquote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Ongelofelijk dat de Kaizer chiefs hier toestemming voor hebben gegeven. imo weer zo'n niets zeggende cover.
Hee, zie ik daar nou opeens Winamp openen...?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:03 schreef MutZ het volgende:
Sirolf! Je favoriet!
Geld zal inderdaad wel een belangrijke factor zijn, jammer..quote:Op maandag 30 juli 2007 21:02 schreef Glacier het volgende:
Het levert de Kaiser Chiefs geld op vermoed ik..ik vind het ook een boudplaat
Bij mij staat Winamp ook open... Maar dat is meer omdat ik m'n muziekcollectie aan het uitzoeken ben... (lees: +30k nummers)quote:Op maandag 30 juli 2007 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, zie ik daar nou opeens Winamp openen...?![]()
Inderdaad, ik vind hem ook niet bijster origineelquote:Op maandag 30 juli 2007 21:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het levert de Kaiser Chiefs geld op vermoed ik..ik vind het ook een boudplaat
10 minuten werkquote:Op maandag 30 juli 2007 21:05 schreef MutZ het volgende:
Bij mij staat Winamp ook open... Maar dat is meer omdat ik m'n muziekcollectie aan het uitzoeken ben... (lees: +30k nummers)
Ah, je komt helpen begrijp ik hieruit?quote:
Wat moet ik me bij 'werk' voorstellen?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef MutZ het volgende:
Ik heb vandaag eens werk gemaakt van m'n request
Ben jij datquote:Op maandag 30 juli 2007 21:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
lekker nummer, ken het niet. heb Love is Gone van Guetta aangevraagdhopen dat eindelijk mijne weer eens gedraaid wordt.
Fijne plaat man!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
lekker nummer, ken het niet. heb Love is Gone van Guetta aangevraagdhopen dat eindelijk mijne weer eens gedraaid wordt.
Ze heeft zelf een liedje opgenomen en die als MP3 verstuurd?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij 'werk' voorstellen?
Heel vaak is het bij mij alleen artiest - titel met een paar woorden meer, maar nu heb ik er een verhaaltje bij geschreven...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij 'werk' voorstellen?
Gelukkig niet nee... Dat zouden de ramen niet overleven daarquote:Op maandag 30 juli 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze heeft zelf een liedje opgenomen en die als MP3 verstuurd?![]()
Ik druk op shift, jij op del en ik op enter, goed?quote:
Dat heb ik laatst ook voor het eerst gedaan. Maar tevergeefsquote:Op maandag 30 juli 2007 21:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heel vaak is het bij mij alleen artiest - titel met een paar woorden meer, maar nu heb ik er een verhaaltje bij geschreven...
Heb ik een paar keer gedaan..maar helaas..quote:Op maandag 30 juli 2007 21:15 schreef MutZ het volgende:
Heel vaak is het bij mij alleen artiest - titel met een paar woorden meer, maar nu heb ik er een verhaaltje bij geschreven...
Jup. Nu wel draaien hequote:
Ze zijn medogenloos daar bij 3FMquote:Op maandag 30 juli 2007 21:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heb ik een paar keer gedaan..maar helaas..
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
I Bet You look good at the dancefloor [afbeelding]
Je bent altijd lief hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef MutZ het volgende:
Maar maar... Ik ben heel lief
(als het mij uitkomt dan hè)
quote:
Uiteraard welquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Greenday is dan weer een beetje jammer ja
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef MutZ het volgende:
She is ook niet echt een optie, want mijn voorkeur gaat toch uit naar het mannelijke geslacht, en dan naar 1 iemand in het bijzonder en dan heb ik het over m'n lieve vriend Pim!
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jammer
Krijg zo niet echt de indruk dat je van muziek houdt
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef D.Rose het volgende:
Jammer
Krijg zo niet echt de indruk dat je van muziek houdt
Ik heb niets tegen GD hoor.quote:
D'r heeft iemand naar Paul Rabbering geluisterd vanmiddagquote:Op maandag 30 juli 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Yeaaaah, lekkere voetjes van de vloer plaat.![]()
Starlight![]()
Dit is wel lekker jaquote:Op maandag 30 juli 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Yeaaaah, lekkere voetjes van de vloer plaat.![]()
Starlight![]()
Ik vraag vaak genoeg wat anders aan, maar je hebt wel gelijk dat GD er erg vaak uitgeplukt wordt...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen GD hoor.
Vroeger waren ze best leuk
Maar jij vraagt nooit iets anders aan, dus dat komt qua muzieksmaak erg 'kortzichtig' over.
Maar ik was het niet want ik was druk *kuch* aan het werk.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef Glacier het volgende:
D'r heeft iemand naar Paul Rabbering geluisterd vanmiddag
Daar kan het ook aan liggen jaquote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vraag vaak genoeg wat anders aan, maar je hebt wel gelijk dat GD er erg vaak uitgeplukt wordt...
Ik viel ook even van mijn stoel....quote:
en terecht Editorsquote:
Dat het niet iemands favoriet is kan ik me voorstellen, maar dat het iemands minst favoriet is...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik viel ook even van mijn stoel....
Zó m'n best gedaan!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
Makkelijke popkwis trouwens, ik had er wel 6 goed
Maar goed ook, je hebt al te veel opquote:Op maandag 30 juli 2007 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb zin in een biertje, maar ik daar dacht ik net niet aan toen ik de keukenvloer ging dwijlen....![]()
Ik kan maar niet snappen wat er goed is aan deze plaat....quote:
anticiperenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb zin in een biertje, maar ik daar dacht ik net niet aan toen ik de keukenvloer ging dwijlen....![]()
Hoe zit het met m'n request Domien?quote:
Schijnt nogal een matige film te zijn.. heb de film zelf niet gezien.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef purplerose het volgende:
ik had saw III late liggen dan
Je bedoelt de nieuwe Megahit?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan maar niet snappen wat er goed is aan deze plaat....
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Maar goed ook, je hebt al te veel op
Nee man, lekker griezelen. Ok, het verhaal stelt niks meer voor, maar dat boeit me ook niet zoveel.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt nogal een matige film te zijn.. heb de film zelf niet gezien.
Ze maken er nu al een soort Megahit van door 'm in elk programma te draaien... ik blijf erbij dat het gewoon een overhypte single is omdat het toevallig de zoon van Sting is...quote:
Ik hoorde vanmiddag pas voor het eerst de naam van de band. Daarvoor dacht ik dat ze Sting Jr. heettenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze maken er nu al een soort Megahit van door 'm in elk programma te draaien... ik blijf erbij dat het gewoon een overhypte single is omdat het toevallig de zoon van Sting is...
Dan moet ik 'm toch maar eens gaan checken!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nee man, lekker griezelen. Ok, het verhaal stelt niks meer voor, maar dat boeit me ook niet zoveel.Geweldig film.
Ik niet, sorry.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
Ik had toch echt gedacht dat mijn request een kans had
en de mijne danquote:Op maandag 30 juli 2007 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
^
Er zitten wel leuke plaatjes tussen in die fok-forum-banner hierboven.![]()
Ik ookquote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef purplerose het volgende:
ik had saw III late liggen dan
Hoiquote:
Iedere keer een verschillende. strand/ vurig rood met twee mensen/ een vrouw in een witte top/ eikenblad-vaag-blauw-grijzig etc etc...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
en de mijne dan
welke had jij eigenlijk?
ja verkeerde gequotequote:Op maandag 30 juli 2007 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Iedere keer een verschillende. strand/ vurig rood met twee mensen/ een vrouw in een witte top/ eikenblad-vaag-blauw-grijzig etc etc...
Edit: Welke is van jou dan? (ik denk dat ik dat gemist heb.)
Mayo? Wij hebben altijd fritessausquote:Op maandag 30 juli 2007 21:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ja verkeerde gequote
mayo gepakt op EPO net op nos.nl......... omg.....
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat plaatje van Róison Murphy (ex-Moloko) is lekker.
Valt anders best mee hoorquote:
quote:
Die is vanaf vandaag op vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is Rob?
Veenstra Veenstra is ook wel leukmaar het voelt zo vreemd zonder Rob
Wheatus was ook wel weer een lekker plaatje
Probeer hetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra Eetvermaak, leuk.
Net met die makkelijke 06-nummer... Dat was dus iemand van KPN.
Zou 06-33333333 bestaan trouwens?![]()
Ik geloofde het net zo min als jij... maar het was ECHT echt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij hebben ze Karl Noten net niet echt gebeld... het was me net iets te toevallig allemaal, msngeluidje enzo
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik geloofde het net zo min als jij... maar het was ECHT echt!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
In that casequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Bron: RadioFreak.nlquote:Meer in humor in 'Met Michiel' op Radio 3FM
Michiel Veenstra start vanaf komende maandag met het item 'Met Michiel Pre Late Night' in zijn avondprogramma op 3FM. Hierin bespreekt de dj de dag voorzien van de nodige humor.
"Michiel beklimt dagelijks zijn nieuwe 'Pre Late Night'-podium om het nieuws van de dag van humoristisch commentaar te voorzien. Er is live publiek bij en een vaste huis-band," aldus eindredacteur Jurre Bosman tegenover RadioFreak.
Topformat heeft de jingles gemaakt, geheel in stijl van Amerikaanse 'late night'-shows. Een voorproefje hiervan is te zien op YouTube.
Naast 'Met Michiel Pre Late Night' blijven de andere items van het avondprogramma gewoon gehandhaafd. "'Met Michiel is het elke dag feest', 'de Popquiz' en het Request-uur blijven natuurlijk gewoon in de lucht," zo verzekert Jurre Bosman. 'Met Michiel' is maandag tot en met donderdag van 19:00 tot 22:00 uur bij de NPS op 3FM te horen.
Ik heb het niet gehoord... Wat was de clou? Hing ie op?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Telefoon wordt opgenomen, MSNpingeltje, "Met Karl"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord... Wat was de clou? Hing ie op?
Ghosts - The world is outside bedoel je denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kutnummer, 'Bitch'
Maar hoe heet dat vrolijk poppy nummer hiervoor? Iets met 'Open your eyes'?
Bitch in de versie van Room Eleven vind ik anders best te doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kutnummer, 'Bitch'
Maar hoe heet dat vrolijk poppy nummer hiervoor? Iets met 'Open your eyes'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |