Als mensen een topic aan kunnen maken met meer dan copy past zal dat zeker gebeurenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef Pronk het volgende:
Kan dat Mezzin's pricecompare niet eens uit de OP?
Open een koopjes topic....quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef Pronk het volgende:
eens uit de reeks laten. Blijft alleen de postquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef Pronk het volgende:
over..quote:
Volgens mij is dat een andere dan wat we laatst gezien hadden... ff zoeken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:44 schreef neo2000 het volgende:
Whehehehe..
Lightgun accessoire ligt trouwens sneller in de winkel dan ik had verwacht..
http://www.livegamer.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=27190
FIXEDquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef Oksel het volgende:
De Wii topics zijn is aardig dood sinds de reorganisatie. release.
wat een onzin ik amuseer me nog dagelijks ermee en ja ook ports kunnen leuk zijn.quote:
Waar zeg ik dat dit niet zo is? Ik speel een hoop ports, FF op de GBA bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:56 schreef depax het volgende:
ook ports kunnen leuk zijn.
eind november altijd een boel:quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:04 schreef Oksel het volgende:
Ach, in de zomer is het altijd kut met consoles.
In de winter gaan er weer toffe titels komen. Of in de herfst.
aka: Nintendo wil dat mensen nunchuks en wiimotes gaan kopen. Beetje jammer, maar niet zo'n verassing. Als 1 spel de aankoop van nieuwe controllers waard is dan is het Smash Bros wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:29 schreef depax het volgende:
faq van brawl volgens official nintendo magazine UK
[afbeelding]
kijk anders maar eens in smash brawl thread dan zie je dat je elke methode die op de wii gebruikt kan worden in de game kan gebruiken ( heb hem ook al gesubmit voor frontpage.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:24 schreef BMH het volgende:
[..]
aka: Nintendo wil dat mensen nunchuks en wiimotes gaan kopen. Beetje jammer, maar niet zo'n verassing. Als 1 spel de aankoop van nieuwe controllers waard is dan is het Smash Bros wel.
Ik wil niet in 86 verschillende topics kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:36 schreef depax het volgende:
[..]
kijk anders maar eens in smash brawl thread dan zie je dat je elke methode die op de wii gebruikt kan worden in de game kan gebruiken ( heb hem ook al gesubmit voor frontpage.
dat zei ik dus netquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
edit: Je kunt dus alle controllers gebruiken
[..]
Ik wil niet in 86 verschillende topics kijken.
En nu aanrukken met Mario Kart SNES!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef Honky het volgende:
3 crap titles vandaag: Lolo en Balloon fight voor de nes en Dead moon voor TG16
Iets wat niet precies wii is maar wel nintendo:
http://youtube.com/watch?v=SgwgRrex8I0
Super Mario on ice![]()
Nieuwe moh ?quote:Hello,
While the chip is there, there is no inherent microphone function in the Wii Remote. Even the article you link to says it’s not used yet. However, you never know what the future holds for new accessories that would attach much like the nunchuk! We’ve created a microphone accessory for the Nintendo 64, Nintendo GameCube, and built one into the Nintendo DS/DS Lite, so it goes to reason we might think ahead in case we ever want to build one for the Wii! Keep an eye on http://www.nintendo.com for official information.
Nintendo of America Inc.
R.M. Rickets
Ik hoopte eigenlijk dat het met 8 spelers speelbaar zou zijn. Jammer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:29 schreef depax het volgende:
[afbeelding]
Denk jij dat het nog met 8 spelers speelbaar is? Dat word een echte chaotische boel, wel beetje het doel, maar dan vind ik het iets té.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat het met 8 spelers speelbaar zou zijn. Jammer.
WAT?!quote:Boogie kan ook met 3d bril videos opnemen er wordt nog niet gezegd of die ook meegeleverd wordt.
Wat een lelijk ding zeg die microfoon.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:43 schreef depax het volgende:
[..]
Nieuwe moh ?
[afbeelding]
Boogie mircofoon pic info zet in in de eigen thread:
[afbeelding]
deze wordt dus erbij geleverd. Boogie kan ook met 3d bril videos opnemen er wordt nog niet gezegd of die ook meegeleverd wordt.
quote:
BBA- Solid game, challenges are fun, good drinking game, wish it had true online but Wiiconnect works very well, wish it had more challenges though.
Scarface- not a lot of gestures, lot of IR stuff, good GTA type game, just overall impressed- "really cool", good writing.
RE4- GC visuals, superior version of RE4, not quite perfect- one quirk in the controls- can't look up and down with the Wiimote- up down left right movement done by analog stick- feels odd- feels like a light gun game. Dramatic speed difference in shooting compared to GC version because of the controls. Some off the waggle controls aren't needed- wagging the knife is unnecessary. But overall its the best version. Best looking realistic looking game on Wii
The Bigs- Uses pretty decent Wii waggle, pretty cool bat tracking, exclusive coming up on the Wii version.
Madden- hands on next week.
Ghost squad- Very much the arcade game with added multiplayer support. Disappointed that its running in 4:3. Easy cash in- fun game, but not a ton added to the Wii version. Bitching about developers not putting in progressive scan and 16:9.
Nintendo changes- Further semi-confirmation of the 3 marketing execs leaving. Speculates that Nintendo is shifting their focus- trying to be more aggressive within the industry. You can tell Matt isn't happy.
DQ:Swords- They played it. It's fun and cool. Mostly just swords stuff. Very simple. Can upgrade and combine weapons. Leave the towns and enter paths, then you are on set paths but can sometimes choose what way. Basically completely on rails. Old school- random battles. Sword swiping is cool, there is some strategy to it. Not incredibly deep. Game might be longer than you think- at least 10 hours, maybe 15 plus. No loading when enemies come. Visuals aren't quite as good as we thought, but good bloom and little effects, and main character animations are good. Nothing more to it than what you think, but thinks people will like it. Thinks it will sell well, especially in Japan. Doesn't think it will be released in the U.S anytime soon.
Mercury Meltdown- Fun game, good Wiimote functionality. Will get a solid score. A little shallow, but puzzles will keep you busy.
Explanation of Wii debugger software
New RPG's- some new RPG's on the way. Hinting at sequal to RPG that came out same time as Baten Katos..Matt- "I might as well just tell you. Bozon- keep faith in Crystal Chronicles. It's going to be good.
NHL EA- No news. Probably not coming until next year if it comes.
3 EA sports games to talk about- FIFA is one of them. 2 others- not sure if they've been announced.
RE4- No GC controller support
For next year- Thinks Wii Sports 2, Wii Health, Pikmin, and sure there are other surprises.
Re: Hardware announcements- haven't heard anything, but thinks its likely to have a hard drive and headset announced soon- just logically thinking, no inside info.
FF:CC- Think multiplayer will be downplayed, single player focused likely.
Great multiplayer games- for Wii BBA is a good multiplayer game, Strikers- Bozon psyched,Battalion Wars will be a great multi player game.
Re: big developers switching over. Suspects SC 4 ( soul caliber) to 360/PS3. Big test is Manhunt- if it does well, will show that adult games sell well.
End of show nugget- "Cool stuff we could tell you about, but then we'd get killed. " Some announcements to make with 3rd parties, but nothing major. Thinks they're going to get stuff before E3.
Had ik met de beta browser ook nog wel eens. Youtube doet het af en toe wel en af en toe niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:35 schreef Young_David het volgende:
Gister wou ik een youtube filmpje kijken op de wii, maar flash was niet up to date. Is deze up te daten?
8 zou inderdaad erg chaotisch worden, maar als je met 5 of 6 zou spelen zou het gewoon nog leuk zijn denk ik. En dan nog, ze hadden het er gewoon in moeten doen. Extra opties kunnen nooit kwaad. Als je het niet leuk vind kan je alsnog gewoon met z'n vieren spelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:51 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Denk jij dat het nog met 8 spelers speelbaar is? Dat word een echte chaotische boel, wel beetje het doel, maar dan vind ik het iets té.
Gothicsquote:
Dat zal ik onthouden als jou huis de volgende keer in de brand staatquote:
Ja maar dan brand mijn Wii afquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:10 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden als jou huis de volgende keer in de brand staat![]()
Dat kan goed kloppen aangezien de Wii geen media kan streamen.quote:Op zondag 10 juni 2007 09:37 schreef Dixidito het volgende:
Kan iemand programma's op Uitzendinggemist.nl kijken op de Wii? Mij lukt het nii
Wtfquote:Op zondag 10 juni 2007 10:38 schreef ikookhier het volgende:
* Troep voor de Wii*
Deze heb ik nog niet langs zien komen![]()
![]()
Wat dacht je van die rumoured blinden games zou dit perfect zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WtfNaja, het is wel handig voor exite truck ofzo
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:19 schreef depax het volgende:
[..]
Wat dacht je van die rumoured blinden games zou dit perfect zijn.
is dus geen troep misschien heeft nintendo ze zelfs gevraagd om dit vooraf al te maken.
quote:
WTFquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:29 schreef depax het volgende:
[afbeelding]
Official Nintendo Magazine UK kan echt niks goed. Wat een stelletje complete fucking randdebielen zijn het. Hoe zijn dat soort mensen ooit aan een baan gekomen, laat staan als editor van een populaire tijdschrift? Onmiddelijk ontslaan die incompetente bavianen en per direct stoppen met het tijdschrift. Dit is de zoveelste blunder van de ONM blunderaars.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
edit: Je kunt dus alle controllers gebruiken
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Official Nintendo Magazine UK kan echt niks goed. Wat een stelletje complete fucking randdebielen zijn het. Hoe zijn dat soort mensen ooit aan een baan gekomen, laat staan als editor van een populaire tijdschrift? Onmiddelijk ontslaan die incompetente bavianen en per direct stoppen met het tijdschrift. Dit is de zoveelste blunder van de ONM blunderaars.
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Official Nintendo Magazine UK kan echt niks goed. Wat een stelletje complete fucking randdebielen zijn het. Hoe zijn dat soort mensen ooit aan een baan gekomen, laat staan als editor van een populaire tijdschrift? Onmiddelijk ontslaan die incompetente bavianen en per direct stoppen met het tijdschrift. Dit is de zoveelste blunder van de ONM blunderaars.
Periferals slaan bij voorbaat niet aan. Zeker niet wanner deze voor meerdere games verplicht zijn. Mensen voelen zich dan vaak genaaid en kopen de periferal niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:44 schreef depax het volgende:
verwachten jullie dat dit aanslaat?
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=5945&Itemid=2
peripherals bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Periferals slaan bij voorbaat niet aan. Zeker niet wanner deze voor meerdere games verplicht zijn. Mensen voelen zich dan vaak genaaid en kopen de periferal niet.
Uitzonderingen bestaan. Denk hierbij aan Eye-toy, microphones of muziek instrumenten. Dit omdat deze periferals buiten het standaard spelgenre van de console vallen. Hierdoor word het als een meerwaarde gezien en betalen mensen graag wat extra.
kan ik niet ik ben domquote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Goed nadenken. Misschien weet je het antwoord zelf wel.
Succes![]()
Wanneer komt scareface uit?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:29 schreef depax het volgende:
scarface heeft een 8.5 gekregen
review:
http://wii.ign.com/articles/794/794861p1.html
big brain academy een 7.6
review:
http://wii.ign.com/articles/795/795126p1.html
Ja, met een free loader kun je nog steeds alleen legale (geimporteerde) spellen spelen. Dat Nintendo daar niet blij mee is, dat is hun probleem.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mag daar wél over gesproken worden dan?
Als ze er met de Cube al niet zo blij mee waren hadden ze toch bij een nieuwe serie Cubes toch al iets aan kunnen doen? Voor zover ik weet werken alle freeloaders met alle Cubes, of de Cube nou van 2002 is of van 2005.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef __Saviour__ het volgende:
alleen is de wii firmware upgradebaar. dus als ze er echt niet blij mee zijn, kunnen ze het vast blokkeren
Je ziet toch dat ik het doe?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mag daar wél over gesproken worden dan?
Dat word je normaal ook.quote:
en wie begint er weer te bitchen?quote:
ja tuurlijk vindt nintendo het erg dat ze minder europese games gaan verkopen door zo'n freeloader.quote:Maar ik denk niet dat nintendo dit erg gaat vinden. Er zal zo`n (respectievelijk) kleine groep mensen gebruik gaan maken van een freeloader. Dus dat zal nouwelijks de verkopen veranderen.
Je vergeet een uitleg erbij te geven. Gewoon een rant hebben we niets aan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk vindt nintendo het erg dat ze minder europese games gaan verkopen door zo'n freeloader.
nja anders had Nintendo het freeload principe er wel standaard ingebakken he.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je vergeet een uitleg erbij te geven. Gewoon een rant hebben we niets aan.
Ik denk dat als dat standaart zou zijn de verkopen zo hard zouden lopen als bij de ds. Veel meer import en winkels die gewoon alles importeren. Met een freeloader zal dat heel veel minder zijn. Dat kan je ook gewoon bij de cube zien. Heel weinig import en als het er al is erg duur. En zoals ik al zei bij de ds net wat bover EU prijzen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja anders had Nintendo het freeload principe er wel standaard ingebakken he.
Zouden ze vast niet perongeluk gedaan hebben
en mod kan niet gezien worden op door het online systeem omdat de firmware niet veranderd wordt. Dit is iets heel anders, lijkt idd meer op iets cheaterigs, maar hoe iemand dat voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef Young_David het volgende:
Ik denk dta je het beste kunt beginnen met je wii niet te modden.
Heb je niet de Wii uitgedaan tijdens het online spelen? Want dat mag ook nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef SteelDogg het volgende:
Het is niet echt hoe jullie denken. Mijn Wii is niet gestolen zeg maar, maar toen ik online ging gister merkte ik op dat de Wii heel raar deed. Met Mario won ik opeens de wedstrijden. De bal verplaatste zich gewoon en sprong zo in het net. Even later toen ik mijn Wii startte kreeg ik een waarschuwing dat ik verkeerd bezig was en verbannen kon worden. Iemand heeft dus een cheatsysteem op mijn Wii gedraaid waardoor ik verbannen kan worden. Wat moet ik doen?
Dat is wel heel vaag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef SteelDogg het volgende:
Het is niet echt hoe jullie denken. Mijn Wii is niet gestolen zeg maar, maar toen ik online ging gister merkte ik op dat de Wii heel raar deed. Met Mario won ik opeens de wedstrijden. De bal verplaatste zich gewoon en sprong zo in het net. Even later toen ik mijn Wii startte kreeg ik een waarschuwing dat ik verkeerd bezig was en verbannen kon worden. Iemand heeft dus een cheatsysteem op mijn Wii gedraaid waardoor ik verbannen kan worden. Wat moet ik doen?
Ik heb er een sticker opgeplaktquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Slicky het volgende:
Even een vraag, wie heeft zijn wii gemod?
K zal er wel over praten maar niet hier, maar ik zou dan wel ff willen weten wie 'm gemod heeft, of is het ook verboden om te vragen wie m gemod heeft?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:42 schreef disjfa het volgende:
Als je er niet over wilt praten, waarom begin je er dan over?
Dit i.c.m. je 2e post.. Dan bedenk ik mezelf opeens..quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef SteelDogg het volgende:
Jongens, dit is te erg om mee te maken. Ik heb dat ergste meegemaakt. Mijn Nintendo Wii is gestolen
hoe krijg je dat voorelkaar??quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:22 schreef SteelDogg het volgende:
Is het je nog steeds niet duidelijk? Iemand heeft lopen kl*ten op mijn Wii, waardoor ik bijna banned ben van de online mode van Nintendo
maak er eens een foto of filmpje vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:22 schreef SteelDogg het volgende:
Is het je nog steeds niet duidelijk? Iemand heeft lopen kl*ten op mijn Wii, waardoor ik bijna banned ben van de online mode van Nintendo
zoiets heb ik ook gehad, heb em 30 minuten ofzo uitgelaten (helemaal) en daarna deed hij het weer prima..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:58 schreef SteelDogg het volgende:
Ik denk dat mijn Wii het aan het begeven is.[afbeelding] [afbeelding]
Wow das goed nieuws. Nu nog winter- summer en world games. (ps hoe kom je erbij)quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:42 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Zag dat deze 27 juli uitkomt , aan de hoes te zien is dit een remake van de Commodore 64 klassieker![]()
Gemod..?quote:
Waar vandaan dan..? Als het binnen Europa geweest is, kan je hem nml gewoon op Nederlands zetten..quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:03 schreef SteelDogg het volgende:
Ik heb mijn Wii ge-import...
Bij FRS al zien liggen, alsmede de music store. Hij is er dus wel.. (met zo'n zilveren blob op het hoesje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft iemand Mercury Meltdown Revolution al in de winkel zien liggen?
Releasedate zou 8 juni geweest zijn en ik zie op diverse sites al reviews staan, maar in de winkel nog niet gezien.
Heb hem al meerdere malen zien liggen bij o.a. Media Markt en Free Record Shopquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft iemand Mercury Meltdown Revolution al in de winkel zien liggen?
Releasedate zou 8 juni geweest zijn en ik zie op diverse sites al reviews staan, maar in de winkel nog niet gezien.
Ninja Gaiden voor de Wii zou heel tof zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef depax het volgende:
Team Ninja considering Ninja Gaiden for Wii
By Tom Orry - 14/06/2007 - 11:34am GMT
Team Ninja full of Wii fans. Title would need to offer something unique.
Speaking to Pro-G at a Ninja Gaiden press event in London yesterday, producer and director, Yosuke Hayashi commented on the possibility of the much loved series making its way to the Wii.
"We would make something for the Wii if we came up with something unique that would only work on the Wii," said Hayashi when asked about a Wii version of the hardcore action title. "There are several groups within Team Ninja. The PS3 group, the Xbox 360 group, and there are Wii fans in Team Ninja."
Staat op dimension plusquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:23 schreef Honky het volgende:
[..]
Wow das goed nieuws. Nu nog winter- summer en world games. (ps hoe kom je erbij)
je bent aan het ijlenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef SteelDogg het volgende:
Jongens, er is ingebroken bij mij thuis. Mijn Wii is gestolen![]()
sterkte...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef SteelDogg het volgende:
Lieve hemel, gozer wat lul jij ongelofelijk dom. Hij staat er fysiek toch nog? Waar heb je het dan over? Je verandert elke 10 minuten van verhaal. Net was ie ineens gehacked zogenaamd en nu gestolen en daarna doet ie weer raar? Waar de fuck gaat het nou over man!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef SteelDogg het volgende:
laat me raden...quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:23 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Lieve hemel, gozer wat lul jij ongelofelijk dom. Hij staat er fysiek toch nog? Waar heb je het dan over? Je verandert elke 10 minuten van verhaal. Net was ie ineens gehacked zogenaamd en nu gestolen en daarna doet ie weer raar? Waar de fuck gaat het nou over man!
Je bedoelt zoals die bedelaar die een hele x360 premium bij elkaar gebietst heeft hier op fok? Vond ik ook echt verkeerd maar heel fok stuurde kennelijk geld op...quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden...
hij heeft geen wii en probeerd via smeek technieken er 1 bij een lieve fokker af te toggelen?
quote:Rumor: Project H.A.M.M.E.R. Takes a Pounding
Sources say that the ambitious NST action title has been quietly terminated by Nintendo.
by Matt Casamassina
US, June 14, 2007 - Insiders close to development studio NST allege to IGN that the software company's Wii action title, tentatively titled Project H.A.M.M.E.R., has been terminated by publisher Nintendo. Sources further claim that the team formerly working on the title is now underway with one or more efforts that fall into the "expanded audience" lineup of games.
We placed calls to Nintendo of America for an official confirmation or denial, but the subsidiary did not get back to us in time for publish.
Project H.A.M.M.E.R. was debuted at the Electronics Entertainment Expo 2006 in interactive form. The game starred players as a powerful half man and half machine fighter who, armed with a giant hammer, could obliterate any robot enemies in his path. Gamers gestured downward with the Wii remote in a simulated hammer smash to wield the weapon.
Project H.A.M.M.E.R. was last seen at E3 2006. The game's release date remains listed on Nintendo's official press site as "TBA," or to be announced.
Our sources were unable to provide a reason for the alleged termination. However, IGN Wii has heard separately that Nintendo is actively re-working some traditional games so that they are more accessible by casual players. If it is truly canned, Project H.A.M.M.E.R. may have become a casualty of Wii's newfound success in the mainstream market.
Readers are reminded that this rumor is currently unsubstantiated by official Nintendo sources. We'll keep you posted with any updates they become available.
Dus ze kwamen eerst binnen om een hack te instaleren op je wii, en een paar dagen later stelen ze hem?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:50 schreef SteelDogg het volgende:
Jah, ik merkte de laatste tijd al dat dat ding raar deed. Blijkbaar had iemand het op mij gemunt![]()
Als het schijt is, dan is het schijt. Heeft natuurlijk geen zin om een slechte game te gaan verkopen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef depax het volgende:
dit ga je niet menen:
http://uk.wii.ign.com/articles/796/796612p1.html
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het schijt is, dan is het schijt. Heeft natuurlijk geen zin om een slechte game te gaan verkopen.
De game is dus niet schijt, hij spreekt alleen de casual gamers niet genoeg aan. Dat is wel echt een kutargument.quote:However, IGN Wii has heard separately that Nintendo is actively re-working some traditional games so that they are more accessible by casual players. If it is truly canned, Project H.A.M.M.E.R. may have become a casualty of Wii's newfound success in the mainstream market.
Als het goed was hadden ze hem niet gestopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:57 schreef Neverstop het volgende:
[..]
De game is dus niet schijt, hij spreekt alleen de casual gamers niet genoeg aan. Dat is wel echt een kutargument.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef Honky het volgende:
F-Zero X op VC vanaf vandaag.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef Honky het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef Slicky het volgende:
[..]
K zal er wel over praten maar niet hier, maar ik zou dan wel ff willen weten wie 'm gemod heeft, of is het ook verboden om te vragen wie m gemod heeft?
ja, je bent verplicht 50 euro te dokken voor kut games.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef Slicky het volgende:
[..]
K zal er wel over praten maar niet hier, maar ik zou dan wel ff willen weten wie 'm gemod heeft, of is het ook verboden om te vragen wie m gemod heeft?
of je koopt niks en wacht dat er wel iets de moeite waard is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja, je bent verplicht 50 euro te dokken voor kut games.
Dan kan je opscheppen over hoeveel onzin je gedownload hebt en klink je tof als je 12 bentquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef depax het volgende:
[..]
Als het een kut game is waarom download je het dan?
Ik vind F-Zero GX voor de cube kutquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef Honky het volgende:
tsssss...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik vind F-Zero GX voor de cube kut
Ik vind de controls voor Mario Kart 64 op de wii kut
Ik denk dat ik deze maar oversla.
ik download niets!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef depax het volgende:
[..]
of je koopt niks en wacht dat er wel iets de moeite waard is.
Als het een kut game is waarom download je het dan?
Mail Nintendo voor je sterrenkaart die je bij Excite Truck dient te krijgen. F-zero X is een N64 game en GX een cube game. Dus grafisch verschillen ze nog al. Ook het feit dat F-zero X super snel moest spelen doen de graphisc niet ten goede.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:42 schreef neo2000 het volgende:
Lijkt f-zero x grafisch enigszins op fzero GX op de cube..? Gx vond ik nml wel kewl, maar f-zero x heb ik nooit geprobeerd..
Wie heeft hier excite truck..? Zat daar zo'n club Nintendo kraskaart bij..? Heb hem nml van de week bij FRS gehaald, maar dus geen code voor mijn Wii points erbij zitten. Kaartje zit er heul niet bij. Gisteren Zelda gehaald, en daar zittie wel weer bij. Dus volgens mij heeft FSR mij genept.. (Vertel eens wat nieuws, ik weet het..)
Zitten er wii points bij de spellenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:42 schreef neo2000 het volgende:
Lijkt f-zero x grafisch enigszins op fzero GX op de cube..? Gx vond ik nml wel kewl, maar f-zero x heb ik nooit geprobeerd..
Wie heeft hier excite truck..? Zat daar zo'n club Nintendo kraskaart bij..? Heb hem nml van de week bij FRS gehaald, maar dus geen code voor mijn Wii points erbij zitten. Kaartje zit er heul niet bij. Gisteren Zelda gehaald, en daar zittie wel weer bij. Dus volgens mij heeft FSR mij genept.. (Vertel eens wat nieuws, ik weet het..)
binnen 7 dagen zal je sterven...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef Houtspeer het volgende:
Mijn Wii zit nu continue op standby, dus een oranje lampje.
Dat betekent dat connect24 aan is. Mijn Wii is nu wel de hele tijd warm. Is dat een probleem?
nee. Het is wel overbodig stroom verbruikt aangezien je er niets aan hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef Houtspeer het volgende:
Mijn Wii zit nu continue op standby, dus een oranje lampje.
Dat betekent dat connect24 aan is. Mijn Wii is nu wel de hele tijd warm. Is dat een probleem?
Jonge ga dan met je lulletje spelen als je stoned bent dan kan je de wii verkopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik download niets!
oooooooooooooooooooooooooooooooooooh je praat over DOWNLOADEN! mag niet van ijs meisje.
joh ik importeer games die er toe doen. voor de helft van de prijs. en 10maanden eerder dan EU.
de laatste 3 games die ik gekocht hebt waren allemaal fiasco's terwijl ik en internet er hoge verwachtingen van hadden.
de wii is gewoon een kut console.
gameplay is alleen leuk als je met vrienden dronken/stoned etc bent.
ALLEEN zelda blijft en is de vetste game tot nu toe.
waarom is een launch game ZO goed en de rest gewoon regelrechte bagger. zelfs paper mario zuigt.
nintendo is gewoon lekker knaken aan het harken en thats it.
dus daarom weiger ik 50 euro te betalen.
er komen soms updates de bedoeling is dat games updates en wii updates over een tijdje zelf automatisch gaan met installatie ect en ook als je berichten stuurt dan is always on handig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:33 schreef Houtspeer het volgende:
Tja, wat heb ik er eigenlijk aan?
Ik bedenk me ineens,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:55 schreef depax het volgende:
[..]
er komen soms updates de bedoeling is dat games updates en wii updates over een tijdje zelf automatisch gaan met installatie ect en ook als je berichten stuurt dan is always on handig.
je kan op de ds toch download-play doen in het DS hoofdmenu:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:06 schreef disjfa het volgende:
Er is in europa nog geen ds download en play
Die heb ik nog nooit gezien. Maar daar kan je ds spellen downloaden omdat DAT KAN. Heb jij op je wii demo`s staan? Komen ze uit de lucht vallen. Nee, want daar is nog niets voor in europa.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef remcheese het volgende:
[..]
Bij de dixons in nieuwegein bijvoorbeeld, staat/stond een ds-download box achterin de vitrine
ja, dit duurt meestal 4 dagen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:10 schreef Nick109 het volgende:
Mijn wii is nu al 1,5 uur aan het updaten, en blijft hangen op 1/3, is dit normaal?
_GdR_ mode:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik download niets!
oooooooooooooooooooooooooooooooooooh je praat over DOWNLOADEN! mag niet van ijs meisje.
joh ik importeer games die er toe doen. voor de helft van de prijs. en 10maanden eerder dan EU.
de laatste 3 games die ik gekocht hebt waren allemaal fiasco's terwijl ik en internet er hoge verwachtingen van hadden.
waarom is een launch game ZO goed en de rest gewoon regelrechte bagger. zelfs paper mario zuigt.
quote:Huillie![]()
Maar je vind Nintendo en de Wii kut dus dit was dus je laatste post hier !quote:
Het zou best wel eens aan de inet verbinding kunnen liggen, maar is het verstandig om hem aan/uit te zetten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:12 schreef remcheese het volgende:
nee das niet normaal
Misschien doet je internet het niet meer?
ff wii aan en uit zetten ?
Of roepen er nu hier gelijk mensen dat dat een heel slecht idee is?
Toch knap hoe diep dit topic gezonken is... Djezus dude.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik download niets!
Toch knap dat jij het voor elkaar krijgt om ELK Wii topic om zeep te helpen.quote:
wat je KAN proberen is even gauw nog VOOR 17:00 nintendo Technische dienst bellen in nieuwegein :quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:39 schreef Nick109 het volgende:
[..]
Het zou best wel eens aan de inet verbinding kunnen liggen, maar is het verstandig om hem aan/uit te zetten?
Oké, dus wacht. Als ik het goed begrijp vind jij ook dat wanneer een je een Mars vies vind dat je die dan ook mag jattenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik download niets!
Okay, dan gaan we toch nog even verder shoppen voor de Cube versie. Dank voor je advies over de sterrenkaart! Het is natuurlijk niet wereldschokkend, echter, als straks de sterren omgezet worden in Wii credits (voor de virtual console) zou het toch jammer zijn als ik daar weer credits op mis loop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mail Nintendo voor je sterrenkaart die je bij Excite Truck dient te krijgen. F-zero X is een N64 game en GX een cube game. Dus grafisch verschillen ze nog al. Ook het feit dat F-zero X super snel moest spelen doen de graphisc niet ten goede.
in welke regel zei ik dat ik games downloade?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Downloaden is gewoon not-done. En nou klaar er mee.
jij stoort je eraan omdat je fanboy bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef Pronk het volgende:
[..]
Toch knap dat jij het voor elkaar krijgt om ELK Wii topic om zeep te helpen.![]()
Doe iedereen en jezelf een plezier en blijf dan voortaan gewoon weg uit Wii topics.![]()
Ik hoop dat het niet lang meer zal duren voordat modjes dit gaan inzien en gaan ingrijpen.![]()
als je online gaat kan je nu nog je de browser gratis downloaden...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:54 schreef Black-Hole het volgende:
We hebben eindelijk een Wii![]()
Na een middag zoeken in Gouda (helemaal niks) en Rotterdam eindelijk eentje kunnen vinden bij de Future Zone waar ze er nog een aantal hadden. Mediamarkt, Bart Smit, E-Plaza en Dixons hadden helemaal geen voorraad.
Heb als game Zelda gehaald waar we vanavond maar eens aan gaan beginnen. Wat me nu vooral opvalt (heb net alles ingesteld en mijn Mii gemaakt) is dat de controler heel erg gevoelig is. Het lijkt wel of ik Parkinson heb![]()
Is dat ergens in te stellen? Dat trillen heb ik al gevonden en uitgezet.
Nog een andere vraag. Heb hier geen WiFi en zat erg te dubben of ik de ethernet/lLAN kabel moest kopen om online te gaan met de Wii. Is dat echt de moeite want online gamen kan je (nog) niet volgens mij.
IK heb hier wel de WiFi USB stick liggen van Nintendo om met de DS online te gaan. Misschien kan ik die wel gebruiken. Moet alleen wel de PC steeds aan staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef mschol het volgende:
ook de keuze tussen een lan adapter (a 30 euro) of een gewoon Accesspoint (a 40 euro, maar te gebruiken voor ook laptops e.d.) moet je zelf beslissen
Ja zat het net te lezen in de handleiding. Misschien moet ik de lichtgevoeligheid even testen en/of aanpassenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de cursor veel trilt kan het zijn dat de Wiimote teveel tegenlicht krijgt. Ik heb dat bijv als de zon mijn kamer inschijnt.
Ik ken iig een hele goede plek waar je nog een stevig aanbod GC games hebt voor een schappelijke prijs; althans de meeste titels (en meeste zelfs nog nieuw!!), dus als ik jou was zou ik daar eens gaan kijken: *KLIK*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
(....)
Trouwens wel jammer dat je bijna nergens meer GC games kan krijgen. Heb een originele xbox staan en dan nu de Wii, en mij lijken wat oudere cube games nog wel leuk om erbij te hebben, is echter moeilijk aan te komen. (marktplaats/ebay uitgezonderd dan..) Lijkt wel of alle winkels spontaan alle Cube games uit de schappen gehaald hebben. Sommige winkels hebben alleen de laatste releases nog staan (bijvoorbeeld FRS) en vragen er ook gewoon nog 50 euro voor..Fuckers.
Bij mij trilt de cursor hoe dan ook. Bij mij is het serieus een software probleem. In games zoals Wii Sports en Twilight Princess heb ik nergens last van.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de cursor veel trilt kan het zijn dat de Wiimote teveel tegenlicht krijgt. Ik heb dat bijv als de zon mijn kamer inschijnt.
Ik zou gewoon afwachten. Ik bedoel, 13 worden, je wordt het vanzelf!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:07 schreef SteelDogg het volgende:
Zal ik maar eerlijk zijn? Ik had een gedeelte van mijn verhaal gelult. Mijn Wii ging niet kapot, maar echt: Mijn Wii is nu gestolen samen met mijn TV en DVD-Speler. Wat moet ik nu doen? Mijn moeder adviseert om naar de politie te gaan
Ik een fanboy?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jij stoort je eraan omdat je fanboy bent.
check al mn posts ik doe niets fout. ik mag niet meer over modden praten. ik praat er niet meer over klaar uit.
wat mensen zoals jou willen horen is hoe geweldig de wii niet is.
dat is die dus zeer zeker niet.
zeg nou zelf welke game speel je nu nog? en waar kijk je naar uit. er is gewoon veeeeels teweinig aanbod.
elke maand een party game is ook niet alles.
de wii heeft zoveel potentie maar niemand doet er wat mee.
Cool. Wist niet dat next-level al weer open was.. Op de website stond steeds een mededeling dat de webshop weer open ging, met een datum die elke keer opschoof..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken iig een hele goede plek waar je nog een stevig aanbod GC games hebt voor een schappelijke prijs; althans de meeste titels (en meeste zelfs nog nieuw!!), dus als ik jou was zou ik daar eens gaan kijken: *KLIK*
quote:- They went to a bunch events this week (the usual names) they can't talk about, but good things are coming. Its "E3 mode" for devs.
- Project Hammer rumor comes up. He reiterates concerns we've heard, still its a rumor. Matt said he's talked to another studio who had a "hardcore game", and Nintendo told them to "mix that one up" as well to allow the "mainstream" to play it.
- Harry Potter is pretty good. If your a Harry Potter fan you should like it. No loading in the world, looks pretty good, great atmosphere, and good use of the Wiimote sometimes. Problems are the controls don't always work, bad transition to cut scenes (minor complaint he says), and the camera has some problems.
- They are kicking off a "buy Zack and Wiki: Quest for Barbaros' Treasure campaign" (they did this with Eternal Darkness, they remind to buy ED again for those who missed it). Matt says its one of his top 3 Wii games. He says don't judge it by looks or the name. It could be the hardest game on Wii (I've heard this before, it supposedly has 2hr puzzles). They are telling Capcom they should do downloadable levels on Wii Connect24. Pre-order it.
- The Bigs is fun. There is some lag. Check the latest preview for the basic run down of it. Too much motion in some areas but good in other areas. They said hopefully the recent build wasn't final and they can fix some of these problems.
- Matt brings up Halo DS and he said the "nay sayers are bought to be owned next week or so".
- More info coming on the games you know about and some new stuff. The new stuff looks like quality. Matt is hoping to unveil something original next week.
- If you liked Godfather you should like Scarface. They think its better than Godfather.
Ow ja, en waarom is dat een kutgame he? Omdat je zeker niet iedereen overhoop mag shooten? Ik durf te betten dat als hij op de ps3 was uitgekomen je hem wel vet had gevonden. Geef de game een kans, is hele goede game man.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:58 schreef depax het volgende:
man net gameplay van space station tycoon gezien en wat ziet dat er dom saai en lelijk uit.
hij lagged zelfs niet normaal. namco museum remix ziet er wel leuk uit.
Ohja, want depax is een gfx-hoer en groot PS3 fanboy....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow ja, en waarom is dat een kutgame he? Omdat je zeker niet iedereen overhoop mag shooten? Ik durf te betten dat als hij op de ps3 was uitgekomen je hem wel vet had gevonden. Geef de game een kans, is hele goede game man.
Sarcasme. Dit is zo'n standaard reactie van hem als iemand anders zoiets zegtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ohja, want depax is een gfx-hoer en groot PS3 fanboy....![]()
dit is voor het eerst dat ik depax negatief zie over een Wii spel en nu val je hem aan...![]()
Nee het is echt geen goede game. Ik denk ook niet dat je meer danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow ja, en waarom is dat een kutgame he? Omdat je zeker niet iedereen overhoop mag shooten? Ik durf te betten dat als hij op de ps3 was uitgekomen je hem wel vet had gevonden. Geef de game een kans, is hele goede game man.
Ik heb jouw nog nooit voor een ps3 fanboy uitgemaakt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sarcasme. Dit is zo'n standaard reactie van hem als iemand anders zoiets zegt
niet doen, serieus niet.. dat spel zuigt...quote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef McGilles het volgende:
Worden in dit topic ook nog games besproken of is dat niet aan de orde?
Ik wil namelijk maar weer eens wat nieuws aanschaffen en zit te denken aan de nieuwe mortal kombat.
Je hebt het spel zelf thuis? Je houdt zelf van vechtgames?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:50 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
niet doen, serieus niet.. dat spel zuigt...
ik dacht al, naam komt me bekend voor:quote:Op zondag 17 juni 2007 20:18 schreef DaggerNL het volgende:
Nieuwe hajime no ippo: revolution beelden met gameplay.
Hajime no Ippo: Revolution! Japanese Commercial
http://www.youtube.com/watch?v=xxA5aZat40Y
Hajime no Ippo 'Instructional' Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=NlE76lfTELE
Ja was het maar waar dat de serie verder ging.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht al, naam komt me bekend voor:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=1139
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sarcasme. Dit is zo'n standaard reactie van hem als iemand anders zoiets zegt
mp3 op SD kaart zetten en dan bij fotokanaal het achtergrond muziekje van een diashow aanpassen..quote:Op zondag 17 juni 2007 22:40 schreef SteelDogg het volgende:
Het is wel het enige schietspel die een beetje in het publiciteit zit. Verder ken ik niks.
Weet iemand overigens hoe je MP3 op je Wii kan afspelen? Ik kan wel foto's enzo bewerken, maar niet muziek afspelen![]()
hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef patist het volgende:
is het mogelijk om vc games te draaien vanaf je sd kaart ... die je gedownload hebt via internet?
Kleuterverhalen. Geloof je het zelf dat het allemaal zo snel word geregeld?quote:
Dat gebeurt al waarschijnlijk sinds z'n geboorte.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef McGilles het volgende:
Ga je moeder of oma voor de gek houden.
quote:Resident Evil 4 Wii
Since it's only £25, you might as well take a punt if you haven't already played it. It's just a shame that one of the best ever action games has become another casualty of the Wii controller. Indeed, for a controller that was supposed to herald a new dawn of inclusive gaming there are a lot of third-party publishers who have yet to get their heads round it. Presumably, when they decided to create a Wii version of Resident Evil 4, Capcom envisaged an even more inclusive version of the best ever action game. What they got is a game that now looks dated, and plays exactly the same but with worse controls. Not exactly a new dawn.
Ik heb Mercury sinds kort. Erg leuke game. Het onderscheidt zich duidelijk van die andere rolgames zoals Monkey Ball en koronpina.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
Komen er binnenkort nog wat leuke spellen uit? M'n Wii ligt een beetje stof te vergaren en ik speel er eigenlijk meestal gamecube spellen op...
Ik bedoelde dat RaymanNL het bijna goed had.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wat klopt er niet dan?
Ronaldinho
Ah... ok...quote:Op maandag 18 juni 2007 13:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat RaymanNL het bijna goed had.
Eurogamer. Andere sites zijn wel wat positiever, trouwens.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:01 schreef BroesWillems het volgende:
Van welke site komt dat?
we wachten af, voor mij scheelt het dat ik de GC versie maar heel kort heb kunnen spelen...quote:Op maandag 18 juni 2007 13:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Eurogamer. Andere sites zijn wel wat positiever, trouwens.
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:09 schreef neo2000 het volgende:
Of is dit oud news..?
En wat ier er verder erg aan?quote:May 29, 2007
Nou, niet zo heel veel.. Ik baal er alleen een beetje van, als je de gemiddelde game site bekijkt wat ze aan scores uitdelen aan wii-games, dan blijkt het merendeel, als je de sites moet geloven, toch zwaar te sucken.quote:
Zijvurquote:Op maandag 18 juni 2007 14:23 schreef disjfa het volgende:
Ik vind de cijvers wel meevallen. En juist het mario party cijver moet je niet boeien, als je de review gelezen hebt.
Voor de rest moet nintendo sowiso games uitbrengenIk had ze laatst ook gemailt met waar SPM eindelijk blijft of ze europa gewoon niet boeide. Ze mailde terug dat er nog niets over bekend was.
"Opleiding: vwo"quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:45 schreef BMH het volgende:
[..]
"Opleiding: vwo"
Heb je veel aan gehad he? Jammer dat ze je er geen humor leren.
Ik zie dat BMH gelijk heeftquote:
Ik heb die dus vrijdag gehaald, en dat is best lekker weg knokken,quote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef McGilles het volgende:
Worden in dit topic ook nog games besproken of is dat niet aan de orde?
Ik wil namelijk maar weer eens wat nieuws aanschaffen en zit te denken aan de nieuwe mortal kombat.
Na het zien van dit heb ik gelijk even iemand gebeld en ik heb hem over 30min thuisquote:Op maandag 18 juni 2007 16:47 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik heb die dus vrijdag gehaald, en dat is best lekker weg knokken,
goede graphics,
lekkere gameplay
en bovenal : je hoeft niet 860 verschillende moves te kunnen om een beetje mee te komen in die game.
VroegAh had je > ^ < B
en nu maak je met je wii-motye dat halve maantje, das een stuk beter te doen.
+ als je nog ergens een gaycube controller of een classic controller hebt liggen, kun je het daar ook mee spelen.
Persoonlijk vindt ik in Arcade en Konquest de wii-mote het prettigst.
Mortal Kart is het beste met de gamecube/classic controller te spelen (en vooral waaazig)
Ik had in 1 race +- 10 fatality op mezelf door uit de bocht te vliegen.
Heb er nu zon 6x aan gezeten sinds vrijdag en heb gisteravond voor het eerst (op easy, met 3 x continue) de eindbaas gezien in "arcade"
ik zeg :![]()
Assou-Ekottoquote:Op maandag 18 juni 2007 17:18 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zijn de fifa wii screens alleen van achter het goal? waarom niet meer van de zijkant?
[afbeelding]
Omdat je pased door bewegingen te maken met je wiimote. Als je dus naar rechts wil pasen beweeg je je controller naar rechts. Als je een zijaanzicht hebt krijg je nogal een raar effect, beweeg je naar rechts, schiet je ventje naar boven of zoiets.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:18 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zijn de fifa wii screens alleen van achter het goal? waarom niet meer van de zijkant?
[afbeelding]
Eurogamer is gewoon gaar. Ze zeggen dat ze niet goed kunnen mikken met de wiimote, nou dan mankeer je gewoon iets aan je handen want ik vind mikken met de wiimote toch echt een keer of 322389423640981049237 makkelijker dan met analoge sticks (ik WALG van mikken met analoge sticks, onnauwkeurigheid voor het leven). Hoe moeilijk kan het zijn om een cursur door het scherm te bewegen? als hun moeite hebben met mikken, moeten ze bv ook moeite hebben met navigeren door de menu's van de wii zelf.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:54 schreef disjfa het volgende:
Eurogamer het over het algemeen een aparte mening. Maar het is toch helemaal geen erge mening. Mensen verwachten dat werelden verschuiven door wii controls.
sorry, ik heb al jaren een seizoenkaart van WillemII en vorig jaar speelde hij daar. Het hele publiek kotste hem uit en nu zit bij de eerste screens vd nieuwe fifaquote:
ik gebruik mn Wii op het moment meer om mee te internetten dan om er games mee te spelenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:23 schreef SteelDogg het volgende:
Heeft iemand een tip om te doen. Mijn Wii ligt stof te eten
Ziet er wel heel erg strak en grappig uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:39 schreef RaymanNL het volgende:
EURO Boogie trailer
Oké, ik ben er uit, het is tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |