Ja zat het net te lezen in de handleiding. Misschien moet ik de lichtgevoeligheid even testen en/of aanpassenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de cursor veel trilt kan het zijn dat de Wiimote teveel tegenlicht krijgt. Ik heb dat bijv als de zon mijn kamer inschijnt.
Ik ken iig een hele goede plek waar je nog een stevig aanbod GC games hebt voor een schappelijke prijs; althans de meeste titels (en meeste zelfs nog nieuw!!), dus als ik jou was zou ik daar eens gaan kijken: *KLIK*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
(....)
Trouwens wel jammer dat je bijna nergens meer GC games kan krijgen. Heb een originele xbox staan en dan nu de Wii, en mij lijken wat oudere cube games nog wel leuk om erbij te hebben, is echter moeilijk aan te komen. (marktplaats/ebay uitgezonderd dan..) Lijkt wel of alle winkels spontaan alle Cube games uit de schappen gehaald hebben. Sommige winkels hebben alleen de laatste releases nog staan (bijvoorbeeld FRS) en vragen er ook gewoon nog 50 euro voor..Fuckers.
Bij mij trilt de cursor hoe dan ook. Bij mij is het serieus een software probleem. In games zoals Wii Sports en Twilight Princess heb ik nergens last van.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de cursor veel trilt kan het zijn dat de Wiimote teveel tegenlicht krijgt. Ik heb dat bijv als de zon mijn kamer inschijnt.
Ik zou gewoon afwachten. Ik bedoel, 13 worden, je wordt het vanzelf!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:07 schreef SteelDogg het volgende:
Zal ik maar eerlijk zijn? Ik had een gedeelte van mijn verhaal gelult. Mijn Wii ging niet kapot, maar echt: Mijn Wii is nu gestolen samen met mijn TV en DVD-Speler. Wat moet ik nu doen? Mijn moeder adviseert om naar de politie te gaan
Ik een fanboy?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jij stoort je eraan omdat je fanboy bent.
check al mn posts ik doe niets fout. ik mag niet meer over modden praten. ik praat er niet meer over klaar uit.
wat mensen zoals jou willen horen is hoe geweldig de wii niet is.
dat is die dus zeer zeker niet.
zeg nou zelf welke game speel je nu nog? en waar kijk je naar uit. er is gewoon veeeeels teweinig aanbod.
elke maand een party game is ook niet alles.
de wii heeft zoveel potentie maar niemand doet er wat mee.
Cool. Wist niet dat next-level al weer open was.. Op de website stond steeds een mededeling dat de webshop weer open ging, met een datum die elke keer opschoof..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken iig een hele goede plek waar je nog een stevig aanbod GC games hebt voor een schappelijke prijs; althans de meeste titels (en meeste zelfs nog nieuw!!), dus als ik jou was zou ik daar eens gaan kijken: *KLIK*
quote:- They went to a bunch events this week (the usual names) they can't talk about, but good things are coming. Its "E3 mode" for devs.
- Project Hammer rumor comes up. He reiterates concerns we've heard, still its a rumor. Matt said he's talked to another studio who had a "hardcore game", and Nintendo told them to "mix that one up" as well to allow the "mainstream" to play it.
- Harry Potter is pretty good. If your a Harry Potter fan you should like it. No loading in the world, looks pretty good, great atmosphere, and good use of the Wiimote sometimes. Problems are the controls don't always work, bad transition to cut scenes (minor complaint he says), and the camera has some problems.
- They are kicking off a "buy Zack and Wiki: Quest for Barbaros' Treasure campaign" (they did this with Eternal Darkness, they remind to buy ED again for those who missed it). Matt says its one of his top 3 Wii games. He says don't judge it by looks or the name. It could be the hardest game on Wii (I've heard this before, it supposedly has 2hr puzzles). They are telling Capcom they should do downloadable levels on Wii Connect24. Pre-order it.
- The Bigs is fun. There is some lag. Check the latest preview for the basic run down of it. Too much motion in some areas but good in other areas. They said hopefully the recent build wasn't final and they can fix some of these problems.
- Matt brings up Halo DS and he said the "nay sayers are bought to be owned next week or so".
- More info coming on the games you know about and some new stuff. The new stuff looks like quality. Matt is hoping to unveil something original next week.
- If you liked Godfather you should like Scarface. They think its better than Godfather.
Ow ja, en waarom is dat een kutgame he? Omdat je zeker niet iedereen overhoop mag shooten? Ik durf te betten dat als hij op de ps3 was uitgekomen je hem wel vet had gevonden. Geef de game een kans, is hele goede game man.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:58 schreef depax het volgende:
man net gameplay van space station tycoon gezien en wat ziet dat er dom saai en lelijk uit.
hij lagged zelfs niet normaal. namco museum remix ziet er wel leuk uit.
Ohja, want depax is een gfx-hoer en groot PS3 fanboy....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow ja, en waarom is dat een kutgame he? Omdat je zeker niet iedereen overhoop mag shooten? Ik durf te betten dat als hij op de ps3 was uitgekomen je hem wel vet had gevonden. Geef de game een kans, is hele goede game man.
Sarcasme. Dit is zo'n standaard reactie van hem als iemand anders zoiets zegtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ohja, want depax is een gfx-hoer en groot PS3 fanboy....![]()
dit is voor het eerst dat ik depax negatief zie over een Wii spel en nu val je hem aan...![]()
Nee het is echt geen goede game. Ik denk ook niet dat je meer danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow ja, en waarom is dat een kutgame he? Omdat je zeker niet iedereen overhoop mag shooten? Ik durf te betten dat als hij op de ps3 was uitgekomen je hem wel vet had gevonden. Geef de game een kans, is hele goede game man.
Ik heb jouw nog nooit voor een ps3 fanboy uitgemaakt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sarcasme. Dit is zo'n standaard reactie van hem als iemand anders zoiets zegt
niet doen, serieus niet.. dat spel zuigt...quote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef McGilles het volgende:
Worden in dit topic ook nog games besproken of is dat niet aan de orde?
Ik wil namelijk maar weer eens wat nieuws aanschaffen en zit te denken aan de nieuwe mortal kombat.
Je hebt het spel zelf thuis? Je houdt zelf van vechtgames?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:50 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
niet doen, serieus niet.. dat spel zuigt...
ik dacht al, naam komt me bekend voor:quote:Op zondag 17 juni 2007 20:18 schreef DaggerNL het volgende:
Nieuwe hajime no ippo: revolution beelden met gameplay.
Hajime no Ippo: Revolution! Japanese Commercial
http://www.youtube.com/watch?v=xxA5aZat40Y
Hajime no Ippo 'Instructional' Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=NlE76lfTELE
Ja was het maar waar dat de serie verder ging.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht al, naam komt me bekend voor:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=1139
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |