abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:55:51 #201
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_50494010
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:44 schreef BMH het volgende:

[..]

Mail Nintendo voor je sterrenkaart die je bij Excite Truck dient te krijgen. F-zero X is een N64 game en GX een cube game. Dus grafisch verschillen ze nog al. Ook het feit dat F-zero X super snel moest spelen doen de graphisc niet ten goede.
Okay, dan gaan we toch nog even verder shoppen voor de Cube versie. Dank voor je advies over de sterrenkaart! Het is natuurlijk niet wereldschokkend, echter, als straks de sterren omgezet worden in Wii credits (voor de virtual console) zou het toch jammer zijn als ik daar weer credits op mis loop.

Trouwens wel jammer dat je bijna nergens meer GC games kan krijgen. Heb een originele xbox staan en dan nu de Wii, en mij lijken wat oudere cube games nog wel leuk om erbij te hebben, is echter moeilijk aan te komen. (marktplaats/ebay uitgezonderd dan..) Lijkt wel of alle winkels spontaan alle Cube games uit de schappen gehaald hebben. Sommige winkels hebben alleen de laatste releases nog staan (bijvoorbeeld FRS) en vragen er ook gewoon nog 50 euro voor.. Fuckers.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_50494319
Zal ik maar eerlijk zijn? Ik had een gedeelte van mijn verhaal gelult. Mijn Wii ging niet kapot, maar echt: Mijn Wii is nu gestolen samen met mijn TV en DVD-Speler. Wat moet ik nu doen? Mijn moeder adviseert om naar de politie te gaan
-
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:10:32 #203
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_50494411
Ja dat zou ik dus echt niet doen he?

[/sarcaseme]

Jezus dude, tief gewoon op en ga naar de wouten!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:17:28 #204
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_50494600
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Downloaden is gewoon not-done. En nou klaar er mee.
in welke regel zei ik dat ik games downloade?
je vergelijking van de mars ( ) gaat ook niet op want ik jat niets.
ik import. import moet je ook voor betalen
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:20:34 #205
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_50494694
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef Pronk het volgende:

[..]

Toch knap dat jij het voor elkaar krijgt om ELK Wii topic om zeep te helpen.
Doe iedereen en jezelf een plezier en blijf dan voortaan gewoon weg uit Wii topics.

Ik hoop dat het niet lang meer zal duren voordat modjes dit gaan inzien en gaan ingrijpen.
jij stoort je eraan omdat je fanboy bent.
check al mn posts ik doe niets fout. ik mag niet meer over modden praten. ik praat er niet meer over klaar uit.

wat mensen zoals jou willen horen is hoe geweldig de wii niet is.
dat is die dus zeer zeker niet.

zeg nou zelf welke game speel je nu nog? en waar kijk je naar uit. er is gewoon veeeeels teweinig aanbod.
elke maand een party game is ook niet alles.

de wii heeft zoveel potentie maar niemand doet er wat mee.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:36:16 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_50495182
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:54:12 #207
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_50495730
We hebben eindelijk een Wii

Na een middag zoeken in Gouda (helemaal niks) en Rotterdam eindelijk eentje kunnen vinden bij de Future Zone waar ze er nog een aantal hadden. Mediamarkt, Bart Smit, E-Plaza en Dixons hadden helemaal geen voorraad.

Heb als game Zelda gehaald waar we vanavond maar eens aan gaan beginnen. Wat me nu vooral opvalt (heb net alles ingesteld en mijn Mii gemaakt) is dat de controler heel erg gevoelig is. Het lijkt wel of ik Parkinson heb

Is dat ergens in te stellen? Dat trillen heb ik al gevonden en uitgezet.

Nog een andere vraag. Heb hier geen WiFi en zat erg te dubben of ik de ethernet/lLAN kabel moest kopen om online te gaan met de Wii. Is dat echt de moeite want online gamen kan je (nog) niet volgens mij.
pi_50495943
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:54 schreef Black-Hole het volgende:
We hebben eindelijk een Wii

Na een middag zoeken in Gouda (helemaal niks) en Rotterdam eindelijk eentje kunnen vinden bij de Future Zone waar ze er nog een aantal hadden. Mediamarkt, Bart Smit, E-Plaza en Dixons hadden helemaal geen voorraad.

Heb als game Zelda gehaald waar we vanavond maar eens aan gaan beginnen. Wat me nu vooral opvalt (heb net alles ingesteld en mijn Mii gemaakt) is dat de controler heel erg gevoelig is. Het lijkt wel of ik Parkinson heb

Is dat ergens in te stellen? Dat trillen heb ik al gevonden en uitgezet.

Nog een andere vraag. Heb hier geen WiFi en zat erg te dubben of ik de ethernet/lLAN kabel moest kopen om online te gaan met de Wii. Is dat echt de moeite want online gamen kan je (nog) niet volgens mij.
als je online gaat kan je nu nog je de browser gratis downloaden...
Mario strikers: charged football kan online gespeeld worden..
enquete kanaal kan je downloaden (en mee doen aan enquetes)
je kan VC spellen kopen...

aan je zelf de keus...

ook de keuze tussen een lan adapter (a 30 euro) of een gewoon Accesspoint (a 40 euro, maar te gebruiken voor ook laptops e.d.) moet je zelf beslissen
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:06:28 #209
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_50496096
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef mschol het volgende:
ook de keuze tussen een lan adapter (a 30 euro) of een gewoon Accesspoint (a 40 euro, maar te gebruiken voor ook laptops e.d.) moet je zelf beslissen
IK heb hier wel de WiFi USB stick liggen van Nintendo om met de DS online te gaan. Misschien kan ik die wel gebruiken. Moet alleen wel de PC steeds aan staan.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:08:00 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_50496132
Als de cursor veel trilt kan het zijn dat de Wiimote teveel tegenlicht krijgt. Ik heb dat bijv als de zon mijn kamer inschijnt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games vrijdag 15 juni 2007 @ 19:09:43 #211
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_50496186
Mijn wii na 9 weken eindelijk terug
.....Kennedy
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:11:25 #212
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_50496239
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de cursor veel trilt kan het zijn dat de Wiimote teveel tegenlicht krijgt. Ik heb dat bijv als de zon mijn kamer inschijnt.
Ja zat het net te lezen in de handleiding. Misschien moet ik de lichtgevoeligheid even testen en/of aanpassen
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:17:09 #213
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_50496414
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:55 schreef neo2000 het volgende:

[..]

(....)

Trouwens wel jammer dat je bijna nergens meer GC games kan krijgen. Heb een originele xbox staan en dan nu de Wii, en mij lijken wat oudere cube games nog wel leuk om erbij te hebben, is echter moeilijk aan te komen. (marktplaats/ebay uitgezonderd dan..) Lijkt wel of alle winkels spontaan alle Cube games uit de schappen gehaald hebben. Sommige winkels hebben alleen de laatste releases nog staan (bijvoorbeeld FRS) en vragen er ook gewoon nog 50 euro voor.. Fuckers.
Ik ken iig een hele goede plek waar je nog een stevig aanbod GC games hebt voor een schappelijke prijs; althans de meeste titels (en meeste zelfs nog nieuw!!), dus als ik jou was zou ik daar eens gaan kijken: *KLIK*
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:40:37 #214
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_50497263
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij mij trilt de cursor hoe dan ook. Bij mij is het serieus een software probleem. In games zoals Wii Sports en Twilight Princess heb ik nergens last van.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  Donald Duck held vrijdag 15 juni 2007 @ 20:10:44 #215
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50498351
mercury gehaald en het is keitof
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:29:08 #216
48067 neo2000
pi_50498951
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:07 schreef SteelDogg het volgende:
Zal ik maar eerlijk zijn? Ik had een gedeelte van mijn verhaal gelult. Mijn Wii ging niet kapot, maar echt: Mijn Wii is nu gestolen samen met mijn TV en DVD-Speler. Wat moet ik nu doen? Mijn moeder adviseert om naar de politie te gaan
Ik zou gewoon afwachten. Ik bedoel, 13 worden, je wordt het vanzelf!

Serieus, 12 is echt een kei-toffe leeftijd, gewoon een beetje TMF kijken in de bank, beetje chillen met je matties, beetje hersencellen doden met breezers, veel teveel tegelijk.. Keilekker naar het VMBO en lekker weinig huiswerk. Echt waar. Op een gegeven moment kan je, als je echt flink oefent, 4 breezers achter elkaar op zonder dat je moet overgeven. Gegarandeerd.
Zorg nou gewoon maar dat je 13 wordt, de probleempjes die je meldde gaan vanzelf weer weg; die eerste zaadlozing komt ook vanzelf wel een keertje joh, daar zou ik mezelf ook maar geen zorgjes meer om maken. Groetjes,

Je Neo!
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:02:41 #217
25686 Pronk
Koffie?
pi_50500148
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

jij stoort je eraan omdat je fanboy bent.
check al mn posts ik doe niets fout. ik mag niet meer over modden praten. ik praat er niet meer over klaar uit.

wat mensen zoals jou willen horen is hoe geweldig de wii niet is.
dat is die dus zeer zeker niet.

zeg nou zelf welke game speel je nu nog? en waar kijk je naar uit. er is gewoon veeeeels teweinig aanbod.
elke maand een party game is ook niet alles.

de wii heeft zoveel potentie maar niemand doet er wat mee.
Ik een fanboy? Dat zal wel meevallen.

Ik ben het zelf behoorlijk met je eens. Wat betreft je opvattingen over de Wii, de games en zelfs het modden.

Maar....

We weten nu inmiddels wat je van de Wii vindt. Dus waarom zou je het in vredesnaam steeds blijven posten. Het voegt niets meer toe, mensen irriteren zich er alleen maar aan.

Er zijn inderdaad mensen die posten dat ze de Wii geweldig vinden en dat het voor hun een hele geschikte console is. Hoe kan jij nou in vredesnaam beweren dat het voor hun geen goede console is. Die mensen hebben gewoon een eigen mening hoor. Dat jij het geen leuke console vindt wil niet zeggen dat het voor niemand een topconsole is. Dus het is gewoon volstrekt onnodig om die mensen steeds belachelijk proberen te maken.

Verder zeg je dat je niets post over modden, terwijl je steeds als de discussie in de buurt van modden komt, direct begint te posten. Over dat het niet mag en dat jij het wel doet maar er niet over post. Je post er dus WEL steeds over.

Als je daar nou eens mij zou stoppen, en alleen zou posten als je echt wat nieuws heb, dan blijven de topics tenminste leuk en gezellig!
Ja lekker!
pi_50505316
Is de Wii nou al normaal ergens te koop ?!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Donald Duck held vrijdag 15 juni 2007 @ 23:25:20 #219
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50505367
Gewoon reserveren bij veel winkels, je bent toch nergens tot aankoop verplicht.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 16 juni 2007 @ 09:51:15 #220
48067 neo2000
pi_50513279
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:17 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik ken iig een hele goede plek waar je nog een stevig aanbod GC games hebt voor een schappelijke prijs; althans de meeste titels (en meeste zelfs nog nieuw!!), dus als ik jou was zou ik daar eens gaan kijken: *KLIK*
Cool. Wist niet dat next-level al weer open was.. Op de website stond steeds een mededeling dat de webshop weer open ging, met een datum die elke keer opschoof.. Heb 'm direct daar besteld. Thanks!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:01:32 #221
8758 P8R
Dat is goed...
pi_50513383

Dertien spelers op het veld
pi_50513431
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:01 schreef P8R het volgende:
[afbeelding]

Dertien spelers op het veld
Die kop van Ronaldo
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:51:20 #223
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_50514064
wiik-in review:
quote:
- They went to a bunch events this week (the usual names) they can't talk about, but good things are coming. Its "E3 mode" for devs.

- Project Hammer rumor comes up. He reiterates concerns we've heard, still its a rumor. Matt said he's talked to another studio who had a "hardcore game", and Nintendo told them to "mix that one up" as well to allow the "mainstream" to play it.

- Harry Potter is pretty good. If your a Harry Potter fan you should like it. No loading in the world, looks pretty good, great atmosphere, and good use of the Wiimote sometimes. Problems are the controls don't always work, bad transition to cut scenes (minor complaint he says), and the camera has some problems.

- They are kicking off a "buy Zack and Wiki: Quest for Barbaros' Treasure campaign" (they did this with Eternal Darkness, they remind to buy ED again for those who missed it). Matt says its one of his top 3 Wii games. He says don't judge it by looks or the name. It could be the hardest game on Wii (I've heard this before, it supposedly has 2hr puzzles). They are telling Capcom they should do downloadable levels on Wii Connect24. Pre-order it.

- The Bigs is fun. There is some lag. Check the latest preview for the basic run down of it. Too much motion in some areas but good in other areas. They said hopefully the recent build wasn't final and they can fix some of these problems.

- Matt brings up Halo DS and he said the "nay sayers are bought to be owned next week or so".

- More info coming on the games you know about and some new stuff. The new stuff looks like quality. Matt is hoping to unveil something original next week.

- If you liked Godfather you should like Scarface. They think its better than Godfather.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_50515030
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:07 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Die kop van Ronaldo
Ronaldinho
  zaterdag 16 juni 2007 @ 14:58:37 #225
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_50519890
man net gameplay van space station tycoon gezien en wat ziet dat er dom saai en lelijk uit.
hij lagged zelfs niet normaal. namco museum remix ziet er wel leuk uit.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')