Okay, dan gaan we toch nog even verder shoppen voor de Cube versie. Dank voor je advies over de sterrenkaart! Het is natuurlijk niet wereldschokkend, echter, als straks de sterren omgezet worden in Wii credits (voor de virtual console) zou het toch jammer zijn als ik daar weer credits op mis loop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mail Nintendo voor je sterrenkaart die je bij Excite Truck dient te krijgen. F-zero X is een N64 game en GX een cube game. Dus grafisch verschillen ze nog al. Ook het feit dat F-zero X super snel moest spelen doen de graphisc niet ten goede.
in welke regel zei ik dat ik games downloade?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Downloaden is gewoon not-done. En nou klaar er mee.
jij stoort je eraan omdat je fanboy bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef Pronk het volgende:
[..]
Toch knap dat jij het voor elkaar krijgt om ELK Wii topic om zeep te helpen.![]()
Doe iedereen en jezelf een plezier en blijf dan voortaan gewoon weg uit Wii topics.![]()
Ik hoop dat het niet lang meer zal duren voordat modjes dit gaan inzien en gaan ingrijpen.![]()
als je online gaat kan je nu nog je de browser gratis downloaden...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:54 schreef Black-Hole het volgende:
We hebben eindelijk een Wii![]()
Na een middag zoeken in Gouda (helemaal niks) en Rotterdam eindelijk eentje kunnen vinden bij de Future Zone waar ze er nog een aantal hadden. Mediamarkt, Bart Smit, E-Plaza en Dixons hadden helemaal geen voorraad.
Heb als game Zelda gehaald waar we vanavond maar eens aan gaan beginnen. Wat me nu vooral opvalt (heb net alles ingesteld en mijn Mii gemaakt) is dat de controler heel erg gevoelig is. Het lijkt wel of ik Parkinson heb![]()
Is dat ergens in te stellen? Dat trillen heb ik al gevonden en uitgezet.
Nog een andere vraag. Heb hier geen WiFi en zat erg te dubben of ik de ethernet/lLAN kabel moest kopen om online te gaan met de Wii. Is dat echt de moeite want online gamen kan je (nog) niet volgens mij.
IK heb hier wel de WiFi USB stick liggen van Nintendo om met de DS online te gaan. Misschien kan ik die wel gebruiken. Moet alleen wel de PC steeds aan staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef mschol het volgende:
ook de keuze tussen een lan adapter (a 30 euro) of een gewoon Accesspoint (a 40 euro, maar te gebruiken voor ook laptops e.d.) moet je zelf beslissen
Ja zat het net te lezen in de handleiding. Misschien moet ik de lichtgevoeligheid even testen en/of aanpassenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de cursor veel trilt kan het zijn dat de Wiimote teveel tegenlicht krijgt. Ik heb dat bijv als de zon mijn kamer inschijnt.
Ik ken iig een hele goede plek waar je nog een stevig aanbod GC games hebt voor een schappelijke prijs; althans de meeste titels (en meeste zelfs nog nieuw!!), dus als ik jou was zou ik daar eens gaan kijken: *KLIK*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
(....)
Trouwens wel jammer dat je bijna nergens meer GC games kan krijgen. Heb een originele xbox staan en dan nu de Wii, en mij lijken wat oudere cube games nog wel leuk om erbij te hebben, is echter moeilijk aan te komen. (marktplaats/ebay uitgezonderd dan..) Lijkt wel of alle winkels spontaan alle Cube games uit de schappen gehaald hebben. Sommige winkels hebben alleen de laatste releases nog staan (bijvoorbeeld FRS) en vragen er ook gewoon nog 50 euro voor..Fuckers.
Bij mij trilt de cursor hoe dan ook. Bij mij is het serieus een software probleem. In games zoals Wii Sports en Twilight Princess heb ik nergens last van.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de cursor veel trilt kan het zijn dat de Wiimote teveel tegenlicht krijgt. Ik heb dat bijv als de zon mijn kamer inschijnt.
Ik zou gewoon afwachten. Ik bedoel, 13 worden, je wordt het vanzelf!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:07 schreef SteelDogg het volgende:
Zal ik maar eerlijk zijn? Ik had een gedeelte van mijn verhaal gelult. Mijn Wii ging niet kapot, maar echt: Mijn Wii is nu gestolen samen met mijn TV en DVD-Speler. Wat moet ik nu doen? Mijn moeder adviseert om naar de politie te gaan
Ik een fanboy?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jij stoort je eraan omdat je fanboy bent.
check al mn posts ik doe niets fout. ik mag niet meer over modden praten. ik praat er niet meer over klaar uit.
wat mensen zoals jou willen horen is hoe geweldig de wii niet is.
dat is die dus zeer zeker niet.
zeg nou zelf welke game speel je nu nog? en waar kijk je naar uit. er is gewoon veeeeels teweinig aanbod.
elke maand een party game is ook niet alles.
de wii heeft zoveel potentie maar niemand doet er wat mee.
Cool. Wist niet dat next-level al weer open was.. Op de website stond steeds een mededeling dat de webshop weer open ging, met een datum die elke keer opschoof..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken iig een hele goede plek waar je nog een stevig aanbod GC games hebt voor een schappelijke prijs; althans de meeste titels (en meeste zelfs nog nieuw!!), dus als ik jou was zou ik daar eens gaan kijken: *KLIK*
quote:- They went to a bunch events this week (the usual names) they can't talk about, but good things are coming. Its "E3 mode" for devs.
- Project Hammer rumor comes up. He reiterates concerns we've heard, still its a rumor. Matt said he's talked to another studio who had a "hardcore game", and Nintendo told them to "mix that one up" as well to allow the "mainstream" to play it.
- Harry Potter is pretty good. If your a Harry Potter fan you should like it. No loading in the world, looks pretty good, great atmosphere, and good use of the Wiimote sometimes. Problems are the controls don't always work, bad transition to cut scenes (minor complaint he says), and the camera has some problems.
- They are kicking off a "buy Zack and Wiki: Quest for Barbaros' Treasure campaign" (they did this with Eternal Darkness, they remind to buy ED again for those who missed it). Matt says its one of his top 3 Wii games. He says don't judge it by looks or the name. It could be the hardest game on Wii (I've heard this before, it supposedly has 2hr puzzles). They are telling Capcom they should do downloadable levels on Wii Connect24. Pre-order it.
- The Bigs is fun. There is some lag. Check the latest preview for the basic run down of it. Too much motion in some areas but good in other areas. They said hopefully the recent build wasn't final and they can fix some of these problems.
- Matt brings up Halo DS and he said the "nay sayers are bought to be owned next week or so".
- More info coming on the games you know about and some new stuff. The new stuff looks like quality. Matt is hoping to unveil something original next week.
- If you liked Godfather you should like Scarface. They think its better than Godfather.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |