Jonge ga dan met je lulletje spelen als je stoned bent dan kan je de wii verkopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik download niets!
oooooooooooooooooooooooooooooooooooh je praat over DOWNLOADEN! mag niet van ijs meisje.
joh ik importeer games die er toe doen. voor de helft van de prijs. en 10maanden eerder dan EU.
de laatste 3 games die ik gekocht hebt waren allemaal fiasco's terwijl ik en internet er hoge verwachtingen van hadden.
de wii is gewoon een kut console.
gameplay is alleen leuk als je met vrienden dronken/stoned etc bent.
ALLEEN zelda blijft en is de vetste game tot nu toe.
waarom is een launch game ZO goed en de rest gewoon regelrechte bagger. zelfs paper mario zuigt.
nintendo is gewoon lekker knaken aan het harken en thats it.
dus daarom weiger ik 50 euro te betalen.
er komen soms updates de bedoeling is dat games updates en wii updates over een tijdje zelf automatisch gaan met installatie ect en ook als je berichten stuurt dan is always on handig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:33 schreef Houtspeer het volgende:
Tja, wat heb ik er eigenlijk aan?
Ik bedenk me ineens,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:55 schreef depax het volgende:
[..]
er komen soms updates de bedoeling is dat games updates en wii updates over een tijdje zelf automatisch gaan met installatie ect en ook als je berichten stuurt dan is always on handig.
je kan op de ds toch download-play doen in het DS hoofdmenu:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:06 schreef disjfa het volgende:
Er is in europa nog geen ds download en play
Die heb ik nog nooit gezien. Maar daar kan je ds spellen downloaden omdat DAT KAN. Heb jij op je wii demo`s staan? Komen ze uit de lucht vallen. Nee, want daar is nog niets voor in europa.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef remcheese het volgende:
[..]
Bij de dixons in nieuwegein bijvoorbeeld, staat/stond een ds-download box achterin de vitrine
ja, dit duurt meestal 4 dagen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:10 schreef Nick109 het volgende:
Mijn wii is nu al 1,5 uur aan het updaten, en blijft hangen op 1/3, is dit normaal?
_GdR_ mode:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik download niets!
oooooooooooooooooooooooooooooooooooh je praat over DOWNLOADEN! mag niet van ijs meisje.
joh ik importeer games die er toe doen. voor de helft van de prijs. en 10maanden eerder dan EU.
de laatste 3 games die ik gekocht hebt waren allemaal fiasco's terwijl ik en internet er hoge verwachtingen van hadden.
waarom is een launch game ZO goed en de rest gewoon regelrechte bagger. zelfs paper mario zuigt.
quote:Huillie![]()
Maar je vind Nintendo en de Wii kut dus dit was dus je laatste post hier !quote:
Het zou best wel eens aan de inet verbinding kunnen liggen, maar is het verstandig om hem aan/uit te zetten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:12 schreef remcheese het volgende:
nee das niet normaal
Misschien doet je internet het niet meer?
ff wii aan en uit zetten ?
Of roepen er nu hier gelijk mensen dat dat een heel slecht idee is?
Toch knap hoe diep dit topic gezonken is... Djezus dude.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik download niets!
Toch knap dat jij het voor elkaar krijgt om ELK Wii topic om zeep te helpen.quote:
wat je KAN proberen is even gauw nog VOOR 17:00 nintendo Technische dienst bellen in nieuwegein :quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:39 schreef Nick109 het volgende:
[..]
Het zou best wel eens aan de inet verbinding kunnen liggen, maar is het verstandig om hem aan/uit te zetten?
Oké, dus wacht. Als ik het goed begrijp vind jij ook dat wanneer een je een Mars vies vind dat je die dan ook mag jattenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik download niets!
Okay, dan gaan we toch nog even verder shoppen voor de Cube versie. Dank voor je advies over de sterrenkaart! Het is natuurlijk niet wereldschokkend, echter, als straks de sterren omgezet worden in Wii credits (voor de virtual console) zou het toch jammer zijn als ik daar weer credits op mis loop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mail Nintendo voor je sterrenkaart die je bij Excite Truck dient te krijgen. F-zero X is een N64 game en GX een cube game. Dus grafisch verschillen ze nog al. Ook het feit dat F-zero X super snel moest spelen doen de graphisc niet ten goede.
in welke regel zei ik dat ik games downloade?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Downloaden is gewoon not-done. En nou klaar er mee.
jij stoort je eraan omdat je fanboy bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef Pronk het volgende:
[..]
Toch knap dat jij het voor elkaar krijgt om ELK Wii topic om zeep te helpen.![]()
Doe iedereen en jezelf een plezier en blijf dan voortaan gewoon weg uit Wii topics.![]()
Ik hoop dat het niet lang meer zal duren voordat modjes dit gaan inzien en gaan ingrijpen.![]()
als je online gaat kan je nu nog je de browser gratis downloaden...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:54 schreef Black-Hole het volgende:
We hebben eindelijk een Wii![]()
Na een middag zoeken in Gouda (helemaal niks) en Rotterdam eindelijk eentje kunnen vinden bij de Future Zone waar ze er nog een aantal hadden. Mediamarkt, Bart Smit, E-Plaza en Dixons hadden helemaal geen voorraad.
Heb als game Zelda gehaald waar we vanavond maar eens aan gaan beginnen. Wat me nu vooral opvalt (heb net alles ingesteld en mijn Mii gemaakt) is dat de controler heel erg gevoelig is. Het lijkt wel of ik Parkinson heb![]()
Is dat ergens in te stellen? Dat trillen heb ik al gevonden en uitgezet.
Nog een andere vraag. Heb hier geen WiFi en zat erg te dubben of ik de ethernet/lLAN kabel moest kopen om online te gaan met de Wii. Is dat echt de moeite want online gamen kan je (nog) niet volgens mij.
IK heb hier wel de WiFi USB stick liggen van Nintendo om met de DS online te gaan. Misschien kan ik die wel gebruiken. Moet alleen wel de PC steeds aan staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef mschol het volgende:
ook de keuze tussen een lan adapter (a 30 euro) of een gewoon Accesspoint (a 40 euro, maar te gebruiken voor ook laptops e.d.) moet je zelf beslissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |