Dat word je normaal ook.quote:
en wie begint er weer te bitchen?quote:
ja tuurlijk vindt nintendo het erg dat ze minder europese games gaan verkopen door zo'n freeloader.quote:Maar ik denk niet dat nintendo dit erg gaat vinden. Er zal zo`n (respectievelijk) kleine groep mensen gebruik gaan maken van een freeloader. Dus dat zal nouwelijks de verkopen veranderen.
Je vergeet een uitleg erbij te geven. Gewoon een rant hebben we niets aan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja tuurlijk vindt nintendo het erg dat ze minder europese games gaan verkopen door zo'n freeloader.
nja anders had Nintendo het freeload principe er wel standaard ingebakken he.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je vergeet een uitleg erbij te geven. Gewoon een rant hebben we niets aan.
Ik denk dat als dat standaart zou zijn de verkopen zo hard zouden lopen als bij de ds. Veel meer import en winkels die gewoon alles importeren. Met een freeloader zal dat heel veel minder zijn. Dat kan je ook gewoon bij de cube zien. Heel weinig import en als het er al is erg duur. En zoals ik al zei bij de ds net wat bover EU prijzen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja anders had Nintendo het freeload principe er wel standaard ingebakken he.
Zouden ze vast niet perongeluk gedaan hebben
en mod kan niet gezien worden op door het online systeem omdat de firmware niet veranderd wordt. Dit is iets heel anders, lijkt idd meer op iets cheaterigs, maar hoe iemand dat voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:34 schreef Young_David het volgende:
Ik denk dta je het beste kunt beginnen met je wii niet te modden.
Heb je niet de Wii uitgedaan tijdens het online spelen? Want dat mag ook nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef SteelDogg het volgende:
Het is niet echt hoe jullie denken. Mijn Wii is niet gestolen zeg maar, maar toen ik online ging gister merkte ik op dat de Wii heel raar deed. Met Mario won ik opeens de wedstrijden. De bal verplaatste zich gewoon en sprong zo in het net. Even later toen ik mijn Wii startte kreeg ik een waarschuwing dat ik verkeerd bezig was en verbannen kon worden. Iemand heeft dus een cheatsysteem op mijn Wii gedraaid waardoor ik verbannen kan worden. Wat moet ik doen?
Dat is wel heel vaag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef SteelDogg het volgende:
Het is niet echt hoe jullie denken. Mijn Wii is niet gestolen zeg maar, maar toen ik online ging gister merkte ik op dat de Wii heel raar deed. Met Mario won ik opeens de wedstrijden. De bal verplaatste zich gewoon en sprong zo in het net. Even later toen ik mijn Wii startte kreeg ik een waarschuwing dat ik verkeerd bezig was en verbannen kon worden. Iemand heeft dus een cheatsysteem op mijn Wii gedraaid waardoor ik verbannen kan worden. Wat moet ik doen?
Ik heb er een sticker opgeplaktquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Slicky het volgende:
Even een vraag, wie heeft zijn wii gemod?
K zal er wel over praten maar niet hier, maar ik zou dan wel ff willen weten wie 'm gemod heeft, of is het ook verboden om te vragen wie m gemod heeft?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:42 schreef disjfa het volgende:
Als je er niet over wilt praten, waarom begin je er dan over?
Dit i.c.m. je 2e post.. Dan bedenk ik mezelf opeens..quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:04 schreef SteelDogg het volgende:
Jongens, dit is te erg om mee te maken. Ik heb dat ergste meegemaakt. Mijn Nintendo Wii is gestolen
hoe krijg je dat voorelkaar??quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:22 schreef SteelDogg het volgende:
Is het je nog steeds niet duidelijk? Iemand heeft lopen kl*ten op mijn Wii, waardoor ik bijna banned ben van de online mode van Nintendo
maak er eens een foto of filmpje vanquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:22 schreef SteelDogg het volgende:
Is het je nog steeds niet duidelijk? Iemand heeft lopen kl*ten op mijn Wii, waardoor ik bijna banned ben van de online mode van Nintendo
zoiets heb ik ook gehad, heb em 30 minuten ofzo uitgelaten (helemaal) en daarna deed hij het weer prima..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:58 schreef SteelDogg het volgende:
Ik denk dat mijn Wii het aan het begeven is.[afbeelding] [afbeelding]
Wow das goed nieuws. Nu nog winter- summer en world games. (ps hoe kom je erbij)quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:42 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
Zag dat deze 27 juli uitkomt , aan de hoes te zien is dit een remake van de Commodore 64 klassieker![]()
Gemod..?quote:
Waar vandaan dan..? Als het binnen Europa geweest is, kan je hem nml gewoon op Nederlands zetten..quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:03 schreef SteelDogg het volgende:
Ik heb mijn Wii ge-import...
Bij FRS al zien liggen, alsmede de music store. Hij is er dus wel.. (met zo'n zilveren blob op het hoesje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft iemand Mercury Meltdown Revolution al in de winkel zien liggen?
Releasedate zou 8 juni geweest zijn en ik zie op diverse sites al reviews staan, maar in de winkel nog niet gezien.
Heb hem al meerdere malen zien liggen bij o.a. Media Markt en Free Record Shopquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Heeft iemand Mercury Meltdown Revolution al in de winkel zien liggen?
Releasedate zou 8 juni geweest zijn en ik zie op diverse sites al reviews staan, maar in de winkel nog niet gezien.
Ninja Gaiden voor de Wii zou heel tof zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef depax het volgende:
Team Ninja considering Ninja Gaiden for Wii
By Tom Orry - 14/06/2007 - 11:34am GMT
Team Ninja full of Wii fans. Title would need to offer something unique.
Speaking to Pro-G at a Ninja Gaiden press event in London yesterday, producer and director, Yosuke Hayashi commented on the possibility of the much loved series making its way to the Wii.
"We would make something for the Wii if we came up with something unique that would only work on the Wii," said Hayashi when asked about a Wii version of the hardcore action title. "There are several groups within Team Ninja. The PS3 group, the Xbox 360 group, and there are Wii fans in Team Ninja."
Staat op dimension plusquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:23 schreef Honky het volgende:
[..]
Wow das goed nieuws. Nu nog winter- summer en world games. (ps hoe kom je erbij)
je bent aan het ijlenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef SteelDogg het volgende:
Jongens, er is ingebroken bij mij thuis. Mijn Wii is gestolen![]()
sterkte...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef SteelDogg het volgende:
Lieve hemel, gozer wat lul jij ongelofelijk dom. Hij staat er fysiek toch nog? Waar heb je het dan over? Je verandert elke 10 minuten van verhaal. Net was ie ineens gehacked zogenaamd en nu gestolen en daarna doet ie weer raar? Waar de fuck gaat het nou over man!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef SteelDogg het volgende:
laat me raden...quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:23 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Lieve hemel, gozer wat lul jij ongelofelijk dom. Hij staat er fysiek toch nog? Waar heb je het dan over? Je verandert elke 10 minuten van verhaal. Net was ie ineens gehacked zogenaamd en nu gestolen en daarna doet ie weer raar? Waar de fuck gaat het nou over man!
Je bedoelt zoals die bedelaar die een hele x360 premium bij elkaar gebietst heeft hier op fok? Vond ik ook echt verkeerd maar heel fok stuurde kennelijk geld op...quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden...
hij heeft geen wii en probeerd via smeek technieken er 1 bij een lieve fokker af te toggelen?
quote:Rumor: Project H.A.M.M.E.R. Takes a Pounding
Sources say that the ambitious NST action title has been quietly terminated by Nintendo.
by Matt Casamassina
US, June 14, 2007 - Insiders close to development studio NST allege to IGN that the software company's Wii action title, tentatively titled Project H.A.M.M.E.R., has been terminated by publisher Nintendo. Sources further claim that the team formerly working on the title is now underway with one or more efforts that fall into the "expanded audience" lineup of games.
We placed calls to Nintendo of America for an official confirmation or denial, but the subsidiary did not get back to us in time for publish.
Project H.A.M.M.E.R. was debuted at the Electronics Entertainment Expo 2006 in interactive form. The game starred players as a powerful half man and half machine fighter who, armed with a giant hammer, could obliterate any robot enemies in his path. Gamers gestured downward with the Wii remote in a simulated hammer smash to wield the weapon.
Project H.A.M.M.E.R. was last seen at E3 2006. The game's release date remains listed on Nintendo's official press site as "TBA," or to be announced.
Our sources were unable to provide a reason for the alleged termination. However, IGN Wii has heard separately that Nintendo is actively re-working some traditional games so that they are more accessible by casual players. If it is truly canned, Project H.A.M.M.E.R. may have become a casualty of Wii's newfound success in the mainstream market.
Readers are reminded that this rumor is currently unsubstantiated by official Nintendo sources. We'll keep you posted with any updates they become available.
Dus ze kwamen eerst binnen om een hack te instaleren op je wii, en een paar dagen later stelen ze hem?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:50 schreef SteelDogg het volgende:
Jah, ik merkte de laatste tijd al dat dat ding raar deed. Blijkbaar had iemand het op mij gemunt![]()
Als het schijt is, dan is het schijt. Heeft natuurlijk geen zin om een slechte game te gaan verkopen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef depax het volgende:
dit ga je niet menen:
http://uk.wii.ign.com/articles/796/796612p1.html
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het schijt is, dan is het schijt. Heeft natuurlijk geen zin om een slechte game te gaan verkopen.
De game is dus niet schijt, hij spreekt alleen de casual gamers niet genoeg aan. Dat is wel echt een kutargument.quote:However, IGN Wii has heard separately that Nintendo is actively re-working some traditional games so that they are more accessible by casual players. If it is truly canned, Project H.A.M.M.E.R. may have become a casualty of Wii's newfound success in the mainstream market.
Als het goed was hadden ze hem niet gestopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:57 schreef Neverstop het volgende:
[..]
De game is dus niet schijt, hij spreekt alleen de casual gamers niet genoeg aan. Dat is wel echt een kutargument.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef Honky het volgende:
F-Zero X op VC vanaf vandaag.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef Honky het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef Slicky het volgende:
[..]
K zal er wel over praten maar niet hier, maar ik zou dan wel ff willen weten wie 'm gemod heeft, of is het ook verboden om te vragen wie m gemod heeft?
ja, je bent verplicht 50 euro te dokken voor kut games.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef Slicky het volgende:
[..]
K zal er wel over praten maar niet hier, maar ik zou dan wel ff willen weten wie 'm gemod heeft, of is het ook verboden om te vragen wie m gemod heeft?
of je koopt niks en wacht dat er wel iets de moeite waard is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja, je bent verplicht 50 euro te dokken voor kut games.
Dan kan je opscheppen over hoeveel onzin je gedownload hebt en klink je tof als je 12 bentquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef depax het volgende:
[..]
Als het een kut game is waarom download je het dan?
Ik vind F-Zero GX voor de cube kutquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef Honky het volgende:
tsssss...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik vind F-Zero GX voor de cube kut
Ik vind de controls voor Mario Kart 64 op de wii kut
Ik denk dat ik deze maar oversla.
ik download niets!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef depax het volgende:
[..]
of je koopt niks en wacht dat er wel iets de moeite waard is.
Als het een kut game is waarom download je het dan?
Mail Nintendo voor je sterrenkaart die je bij Excite Truck dient te krijgen. F-zero X is een N64 game en GX een cube game. Dus grafisch verschillen ze nog al. Ook het feit dat F-zero X super snel moest spelen doen de graphisc niet ten goede.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:42 schreef neo2000 het volgende:
Lijkt f-zero x grafisch enigszins op fzero GX op de cube..? Gx vond ik nml wel kewl, maar f-zero x heb ik nooit geprobeerd..
Wie heeft hier excite truck..? Zat daar zo'n club Nintendo kraskaart bij..? Heb hem nml van de week bij FRS gehaald, maar dus geen code voor mijn Wii points erbij zitten. Kaartje zit er heul niet bij. Gisteren Zelda gehaald, en daar zittie wel weer bij. Dus volgens mij heeft FSR mij genept.. (Vertel eens wat nieuws, ik weet het..)
Zitten er wii points bij de spellenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:42 schreef neo2000 het volgende:
Lijkt f-zero x grafisch enigszins op fzero GX op de cube..? Gx vond ik nml wel kewl, maar f-zero x heb ik nooit geprobeerd..
Wie heeft hier excite truck..? Zat daar zo'n club Nintendo kraskaart bij..? Heb hem nml van de week bij FRS gehaald, maar dus geen code voor mijn Wii points erbij zitten. Kaartje zit er heul niet bij. Gisteren Zelda gehaald, en daar zittie wel weer bij. Dus volgens mij heeft FSR mij genept.. (Vertel eens wat nieuws, ik weet het..)
binnen 7 dagen zal je sterven...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef Houtspeer het volgende:
Mijn Wii zit nu continue op standby, dus een oranje lampje.
Dat betekent dat connect24 aan is. Mijn Wii is nu wel de hele tijd warm. Is dat een probleem?
nee. Het is wel overbodig stroom verbruikt aangezien je er niets aan hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef Houtspeer het volgende:
Mijn Wii zit nu continue op standby, dus een oranje lampje.
Dat betekent dat connect24 aan is. Mijn Wii is nu wel de hele tijd warm. Is dat een probleem?
Jonge ga dan met je lulletje spelen als je stoned bent dan kan je de wii verkopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik download niets!
oooooooooooooooooooooooooooooooooooh je praat over DOWNLOADEN! mag niet van ijs meisje.
joh ik importeer games die er toe doen. voor de helft van de prijs. en 10maanden eerder dan EU.
de laatste 3 games die ik gekocht hebt waren allemaal fiasco's terwijl ik en internet er hoge verwachtingen van hadden.
de wii is gewoon een kut console.
gameplay is alleen leuk als je met vrienden dronken/stoned etc bent.
ALLEEN zelda blijft en is de vetste game tot nu toe.
waarom is een launch game ZO goed en de rest gewoon regelrechte bagger. zelfs paper mario zuigt.
nintendo is gewoon lekker knaken aan het harken en thats it.
dus daarom weiger ik 50 euro te betalen.
er komen soms updates de bedoeling is dat games updates en wii updates over een tijdje zelf automatisch gaan met installatie ect en ook als je berichten stuurt dan is always on handig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:33 schreef Houtspeer het volgende:
Tja, wat heb ik er eigenlijk aan?
Ik bedenk me ineens,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:55 schreef depax het volgende:
[..]
er komen soms updates de bedoeling is dat games updates en wii updates over een tijdje zelf automatisch gaan met installatie ect en ook als je berichten stuurt dan is always on handig.
je kan op de ds toch download-play doen in het DS hoofdmenu:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:06 schreef disjfa het volgende:
Er is in europa nog geen ds download en play
Die heb ik nog nooit gezien. Maar daar kan je ds spellen downloaden omdat DAT KAN. Heb jij op je wii demo`s staan? Komen ze uit de lucht vallen. Nee, want daar is nog niets voor in europa.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef remcheese het volgende:
[..]
Bij de dixons in nieuwegein bijvoorbeeld, staat/stond een ds-download box achterin de vitrine
ja, dit duurt meestal 4 dagen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:10 schreef Nick109 het volgende:
Mijn wii is nu al 1,5 uur aan het updaten, en blijft hangen op 1/3, is dit normaal?
_GdR_ mode:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik download niets!
oooooooooooooooooooooooooooooooooooh je praat over DOWNLOADEN! mag niet van ijs meisje.
joh ik importeer games die er toe doen. voor de helft van de prijs. en 10maanden eerder dan EU.
de laatste 3 games die ik gekocht hebt waren allemaal fiasco's terwijl ik en internet er hoge verwachtingen van hadden.
waarom is een launch game ZO goed en de rest gewoon regelrechte bagger. zelfs paper mario zuigt.
quote:Huillie![]()
Maar je vind Nintendo en de Wii kut dus dit was dus je laatste post hier !quote:
Het zou best wel eens aan de inet verbinding kunnen liggen, maar is het verstandig om hem aan/uit te zetten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:12 schreef remcheese het volgende:
nee das niet normaal
Misschien doet je internet het niet meer?
ff wii aan en uit zetten ?
Of roepen er nu hier gelijk mensen dat dat een heel slecht idee is?
Toch knap hoe diep dit topic gezonken is... Djezus dude.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik download niets!
Toch knap dat jij het voor elkaar krijgt om ELK Wii topic om zeep te helpen.quote:
wat je KAN proberen is even gauw nog VOOR 17:00 nintendo Technische dienst bellen in nieuwegein :quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:39 schreef Nick109 het volgende:
[..]
Het zou best wel eens aan de inet verbinding kunnen liggen, maar is het verstandig om hem aan/uit te zetten?
Oké, dus wacht. Als ik het goed begrijp vind jij ook dat wanneer een je een Mars vies vind dat je die dan ook mag jattenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik download niets!
Okay, dan gaan we toch nog even verder shoppen voor de Cube versie. Dank voor je advies over de sterrenkaart! Het is natuurlijk niet wereldschokkend, echter, als straks de sterren omgezet worden in Wii credits (voor de virtual console) zou het toch jammer zijn als ik daar weer credits op mis loop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Mail Nintendo voor je sterrenkaart die je bij Excite Truck dient te krijgen. F-zero X is een N64 game en GX een cube game. Dus grafisch verschillen ze nog al. Ook het feit dat F-zero X super snel moest spelen doen de graphisc niet ten goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |