sterkte...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef SteelDogg het volgende:
Jongens, er is ingebroken bij mij thuis. Mijn Wii is gestolen![]()
Lieve hemel, gozer wat lul jij ongelofelijk dom. Hij staat er fysiek toch nog? Waar heb je het dan over? Je verandert elke 10 minuten van verhaal. Net was ie ineens gehacked zogenaamd en nu gestolen en daarna doet ie weer raar? Waar de fuck gaat het nou over man!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef SteelDogg het volgende:
Jongens, er is ingebroken bij mij thuis. Mijn Wii is gestolen![]()
laat me raden...quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:23 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Lieve hemel, gozer wat lul jij ongelofelijk dom. Hij staat er fysiek toch nog? Waar heb je het dan over? Je verandert elke 10 minuten van verhaal. Net was ie ineens gehacked zogenaamd en nu gestolen en daarna doet ie weer raar? Waar de fuck gaat het nou over man!
Je bedoelt zoals die bedelaar die een hele x360 premium bij elkaar gebietst heeft hier op fok? Vond ik ook echt verkeerd maar heel fok stuurde kennelijk geld op...quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
laat me raden...
hij heeft geen wii en probeerd via smeek technieken er 1 bij een lieve fokker af te toggelen?
quote:Rumor: Project H.A.M.M.E.R. Takes a Pounding
Sources say that the ambitious NST action title has been quietly terminated by Nintendo.
by Matt Casamassina
US, June 14, 2007 - Insiders close to development studio NST allege to IGN that the software company's Wii action title, tentatively titled Project H.A.M.M.E.R., has been terminated by publisher Nintendo. Sources further claim that the team formerly working on the title is now underway with one or more efforts that fall into the "expanded audience" lineup of games.
We placed calls to Nintendo of America for an official confirmation or denial, but the subsidiary did not get back to us in time for publish.
Project H.A.M.M.E.R. was debuted at the Electronics Entertainment Expo 2006 in interactive form. The game starred players as a powerful half man and half machine fighter who, armed with a giant hammer, could obliterate any robot enemies in his path. Gamers gestured downward with the Wii remote in a simulated hammer smash to wield the weapon.
Project H.A.M.M.E.R. was last seen at E3 2006. The game's release date remains listed on Nintendo's official press site as "TBA," or to be announced.
Our sources were unable to provide a reason for the alleged termination. However, IGN Wii has heard separately that Nintendo is actively re-working some traditional games so that they are more accessible by casual players. If it is truly canned, Project H.A.M.M.E.R. may have become a casualty of Wii's newfound success in the mainstream market.
Readers are reminded that this rumor is currently unsubstantiated by official Nintendo sources. We'll keep you posted with any updates they become available.
Dus ze kwamen eerst binnen om een hack te instaleren op je wii, en een paar dagen later stelen ze hem?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:50 schreef SteelDogg het volgende:
Jah, ik merkte de laatste tijd al dat dat ding raar deed. Blijkbaar had iemand het op mij gemunt![]()
Als het schijt is, dan is het schijt. Heeft natuurlijk geen zin om een slechte game te gaan verkopen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef depax het volgende:
dit ga je niet menen:
http://uk.wii.ign.com/articles/796/796612p1.html
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het schijt is, dan is het schijt. Heeft natuurlijk geen zin om een slechte game te gaan verkopen.
De game is dus niet schijt, hij spreekt alleen de casual gamers niet genoeg aan. Dat is wel echt een kutargument.quote:However, IGN Wii has heard separately that Nintendo is actively re-working some traditional games so that they are more accessible by casual players. If it is truly canned, Project H.A.M.M.E.R. may have become a casualty of Wii's newfound success in the mainstream market.
Als het goed was hadden ze hem niet gestopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:57 schreef Neverstop het volgende:
[..]
De game is dus niet schijt, hij spreekt alleen de casual gamers niet genoeg aan. Dat is wel echt een kutargument.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef Honky het volgende:
F-Zero X op VC vanaf vandaag.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef Honky het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef Slicky het volgende:
[..]
K zal er wel over praten maar niet hier, maar ik zou dan wel ff willen weten wie 'm gemod heeft, of is het ook verboden om te vragen wie m gemod heeft?
ja, je bent verplicht 50 euro te dokken voor kut games.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef Slicky het volgende:
[..]
K zal er wel over praten maar niet hier, maar ik zou dan wel ff willen weten wie 'm gemod heeft, of is het ook verboden om te vragen wie m gemod heeft?
of je koopt niks en wacht dat er wel iets de moeite waard is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja, je bent verplicht 50 euro te dokken voor kut games.
Dan kan je opscheppen over hoeveel onzin je gedownload hebt en klink je tof als je 12 bentquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef depax het volgende:
[..]
Als het een kut game is waarom download je het dan?
Ik vind F-Zero GX voor de cube kutquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:02 schreef Honky het volgende:
tsssss...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik vind F-Zero GX voor de cube kut
Ik vind de controls voor Mario Kart 64 op de wii kut
Ik denk dat ik deze maar oversla.
ik download niets!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef depax het volgende:
[..]
of je koopt niks en wacht dat er wel iets de moeite waard is.
Als het een kut game is waarom download je het dan?
Mail Nintendo voor je sterrenkaart die je bij Excite Truck dient te krijgen. F-zero X is een N64 game en GX een cube game. Dus grafisch verschillen ze nog al. Ook het feit dat F-zero X super snel moest spelen doen de graphisc niet ten goede.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:42 schreef neo2000 het volgende:
Lijkt f-zero x grafisch enigszins op fzero GX op de cube..? Gx vond ik nml wel kewl, maar f-zero x heb ik nooit geprobeerd..
Wie heeft hier excite truck..? Zat daar zo'n club Nintendo kraskaart bij..? Heb hem nml van de week bij FRS gehaald, maar dus geen code voor mijn Wii points erbij zitten. Kaartje zit er heul niet bij. Gisteren Zelda gehaald, en daar zittie wel weer bij. Dus volgens mij heeft FSR mij genept.. (Vertel eens wat nieuws, ik weet het..)
Zitten er wii points bij de spellenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:42 schreef neo2000 het volgende:
Lijkt f-zero x grafisch enigszins op fzero GX op de cube..? Gx vond ik nml wel kewl, maar f-zero x heb ik nooit geprobeerd..
Wie heeft hier excite truck..? Zat daar zo'n club Nintendo kraskaart bij..? Heb hem nml van de week bij FRS gehaald, maar dus geen code voor mijn Wii points erbij zitten. Kaartje zit er heul niet bij. Gisteren Zelda gehaald, en daar zittie wel weer bij. Dus volgens mij heeft FSR mij genept.. (Vertel eens wat nieuws, ik weet het..)
binnen 7 dagen zal je sterven...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef Houtspeer het volgende:
Mijn Wii zit nu continue op standby, dus een oranje lampje.
Dat betekent dat connect24 aan is. Mijn Wii is nu wel de hele tijd warm. Is dat een probleem?
nee. Het is wel overbodig stroom verbruikt aangezien je er niets aan hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef Houtspeer het volgende:
Mijn Wii zit nu continue op standby, dus een oranje lampje.
Dat betekent dat connect24 aan is. Mijn Wii is nu wel de hele tijd warm. Is dat een probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |