WAT?!quote:Boogie kan ook met 3d bril videos opnemen er wordt nog niet gezegd of die ook meegeleverd wordt.
Wat een lelijk ding zeg die microfoon.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:43 schreef depax het volgende:
[..]
Nieuwe moh ?
[afbeelding]
Boogie mircofoon pic info zet in in de eigen thread:
[afbeelding]
deze wordt dus erbij geleverd. Boogie kan ook met 3d bril videos opnemen er wordt nog niet gezegd of die ook meegeleverd wordt.
quote:
BBA- Solid game, challenges are fun, good drinking game, wish it had true online but Wiiconnect works very well, wish it had more challenges though.
Scarface- not a lot of gestures, lot of IR stuff, good GTA type game, just overall impressed- "really cool", good writing.
RE4- GC visuals, superior version of RE4, not quite perfect- one quirk in the controls- can't look up and down with the Wiimote- up down left right movement done by analog stick- feels odd- feels like a light gun game. Dramatic speed difference in shooting compared to GC version because of the controls. Some off the waggle controls aren't needed- wagging the knife is unnecessary. But overall its the best version. Best looking realistic looking game on Wii
The Bigs- Uses pretty decent Wii waggle, pretty cool bat tracking, exclusive coming up on the Wii version.
Madden- hands on next week.
Ghost squad- Very much the arcade game with added multiplayer support. Disappointed that its running in 4:3. Easy cash in- fun game, but not a ton added to the Wii version. Bitching about developers not putting in progressive scan and 16:9.
Nintendo changes- Further semi-confirmation of the 3 marketing execs leaving. Speculates that Nintendo is shifting their focus- trying to be more aggressive within the industry. You can tell Matt isn't happy.
DQ:Swords- They played it. It's fun and cool. Mostly just swords stuff. Very simple. Can upgrade and combine weapons. Leave the towns and enter paths, then you are on set paths but can sometimes choose what way. Basically completely on rails. Old school- random battles. Sword swiping is cool, there is some strategy to it. Not incredibly deep. Game might be longer than you think- at least 10 hours, maybe 15 plus. No loading when enemies come. Visuals aren't quite as good as we thought, but good bloom and little effects, and main character animations are good. Nothing more to it than what you think, but thinks people will like it. Thinks it will sell well, especially in Japan. Doesn't think it will be released in the U.S anytime soon.
Mercury Meltdown- Fun game, good Wiimote functionality. Will get a solid score. A little shallow, but puzzles will keep you busy.
Explanation of Wii debugger software
New RPG's- some new RPG's on the way. Hinting at sequal to RPG that came out same time as Baten Katos..Matt- "I might as well just tell you. Bozon- keep faith in Crystal Chronicles. It's going to be good.
NHL EA- No news. Probably not coming until next year if it comes.
3 EA sports games to talk about- FIFA is one of them. 2 others- not sure if they've been announced.
RE4- No GC controller support
For next year- Thinks Wii Sports 2, Wii Health, Pikmin, and sure there are other surprises.
Re: Hardware announcements- haven't heard anything, but thinks its likely to have a hard drive and headset announced soon- just logically thinking, no inside info.
FF:CC- Think multiplayer will be downplayed, single player focused likely.
Great multiplayer games- for Wii BBA is a good multiplayer game, Strikers- Bozon psyched,Battalion Wars will be a great multi player game.
Re: big developers switching over. Suspects SC 4 ( soul caliber) to 360/PS3. Big test is Manhunt- if it does well, will show that adult games sell well.
End of show nugget- "Cool stuff we could tell you about, but then we'd get killed. " Some announcements to make with 3rd parties, but nothing major. Thinks they're going to get stuff before E3.
Had ik met de beta browser ook nog wel eens. Youtube doet het af en toe wel en af en toe niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:35 schreef Young_David het volgende:
Gister wou ik een youtube filmpje kijken op de wii, maar flash was niet up to date. Is deze up te daten?
8 zou inderdaad erg chaotisch worden, maar als je met 5 of 6 zou spelen zou het gewoon nog leuk zijn denk ik. En dan nog, ze hadden het er gewoon in moeten doen. Extra opties kunnen nooit kwaad. Als je het niet leuk vind kan je alsnog gewoon met z'n vieren spelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:51 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Denk jij dat het nog met 8 spelers speelbaar is? Dat word een echte chaotische boel, wel beetje het doel, maar dan vind ik het iets té.
Gothicsquote:
Dat zal ik onthouden als jou huis de volgende keer in de brand staatquote:
Ja maar dan brand mijn Wii afquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:10 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden als jou huis de volgende keer in de brand staat![]()
Dat kan goed kloppen aangezien de Wii geen media kan streamen.quote:Op zondag 10 juni 2007 09:37 schreef Dixidito het volgende:
Kan iemand programma's op Uitzendinggemist.nl kijken op de Wii? Mij lukt het nii
Wtfquote:Op zondag 10 juni 2007 10:38 schreef ikookhier het volgende:
* Troep voor de Wii*
Deze heb ik nog niet langs zien komen![]()
![]()
Wat dacht je van die rumoured blinden games zou dit perfect zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WtfNaja, het is wel handig voor exite truck ofzo
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:19 schreef depax het volgende:
[..]
Wat dacht je van die rumoured blinden games zou dit perfect zijn.
is dus geen troep misschien heeft nintendo ze zelfs gevraagd om dit vooraf al te maken.
quote:
WTFquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:29 schreef depax het volgende:
faq van brawl volgens official nintendo magazine UK
[afbeelding]
Official Nintendo Magazine UK kan echt niks goed. Wat een stelletje complete fucking randdebielen zijn het. Hoe zijn dat soort mensen ooit aan een baan gekomen, laat staan als editor van een populaire tijdschrift? Onmiddelijk ontslaan die incompetente bavianen en per direct stoppen met het tijdschrift. Dit is de zoveelste blunder van de ONM blunderaars.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
edit: Je kunt dus alle controllers gebruiken
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Official Nintendo Magazine UK kan echt niks goed. Wat een stelletje complete fucking randdebielen zijn het. Hoe zijn dat soort mensen ooit aan een baan gekomen, laat staan als editor van een populaire tijdschrift? Onmiddelijk ontslaan die incompetente bavianen en per direct stoppen met het tijdschrift. Dit is de zoveelste blunder van de ONM blunderaars.
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Official Nintendo Magazine UK kan echt niks goed. Wat een stelletje complete fucking randdebielen zijn het. Hoe zijn dat soort mensen ooit aan een baan gekomen, laat staan als editor van een populaire tijdschrift? Onmiddelijk ontslaan die incompetente bavianen en per direct stoppen met het tijdschrift. Dit is de zoveelste blunder van de ONM blunderaars.
Periferals slaan bij voorbaat niet aan. Zeker niet wanner deze voor meerdere games verplicht zijn. Mensen voelen zich dan vaak genaaid en kopen de periferal niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:44 schreef depax het volgende:
verwachten jullie dat dit aanslaat?
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=5945&Itemid=2
peripherals bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Periferals slaan bij voorbaat niet aan. Zeker niet wanner deze voor meerdere games verplicht zijn. Mensen voelen zich dan vaak genaaid en kopen de periferal niet.
Uitzonderingen bestaan. Denk hierbij aan Eye-toy, microphones of muziek instrumenten. Dit omdat deze periferals buiten het standaard spelgenre van de console vallen. Hierdoor word het als een meerwaarde gezien en betalen mensen graag wat extra.
kan ik niet ik ben domquote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Goed nadenken. Misschien weet je het antwoord zelf wel.
Succes![]()
Wanneer komt scareface uit?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:29 schreef depax het volgende:
scarface heeft een 8.5 gekregen
review:
http://wii.ign.com/articles/794/794861p1.html
big brain academy een 7.6
review:
http://wii.ign.com/articles/795/795126p1.html
Ja, met een free loader kun je nog steeds alleen legale (geimporteerde) spellen spelen. Dat Nintendo daar niet blij mee is, dat is hun probleem.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mag daar wél over gesproken worden dan?
Als ze er met de Cube al niet zo blij mee waren hadden ze toch bij een nieuwe serie Cubes toch al iets aan kunnen doen? Voor zover ik weet werken alle freeloaders met alle Cubes, of de Cube nou van 2002 is of van 2005.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef __Saviour__ het volgende:
alleen is de wii firmware upgradebaar. dus als ze er echt niet blij mee zijn, kunnen ze het vast blokkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |