En tot die tijd: Kororinpaquote:
Ik heb hem bijna helemaal uit, denk dat ik hem dan wel weg wil doen voor 25 a 30 euro.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er al iemand die Excite Truck wil verkopen voor een leuke prijs?
Mail me tegen die tijd maar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna helemaal uit, denk dat ik hem dan wel weg wil doen voor 25 a 30 euro.
al een hele tijd niet meer gespeeld..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:46 schreef melluk het volgende:
vanavond eindelijk zelda!!
is C&C 3 al te verkrijgen dan...27 maart toch pas?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
al een hele tijd niet meer gespeeld..
C&C 3 vreet mijn tijd op
demoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:17 schreef melluk het volgende:
[..]
is C&C 3 al te verkrijgen dan...27 maart toch pas?
of issie in amerika uit en heb hje m via andere wegen?
Gewoon een minimalistische aanpak. Er hoeft niet altijd een raar zinnetje achter te staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Weinig inspirerende TT's de laatste tijd.
ooohhh beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:40 schreef __Saviour__ het volgende:
voor n64 spellen speelt ie wel lekker ja.
onderaan deze OP staat het, http://www.wii4all.nl/forum/viewtopic.php?t=49&sid=18bdaa3d51f78b30e6a9c7237e3889b6quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:49 schreef __Saviour__ het volgende:
De classic controller kost 20, maar daar zitten geen punten bij hoor. En zeker al geen 5000, dat zou 50 euro waard zijn
das ook b/s die kaart zit er helemaal niet bij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:03 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
onderaan deze OP staat het, http://www.wii4all.nl/forum/viewtopic.php?t=49&sid=18bdaa3d51f78b30e6a9c7237e3889b6
Maar ja is wel ongeloofwaardig.
Dacht het wel ja, die was betaald toch of niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zou de final versie van opera niet ergens rond deze tijd moeten uitkomen?
las pas dat ie pas in april zou komen... weet alleen niet waar ik het gelezen hebquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zou de final versie van opera niet ergens rond deze tijd moeten uitkomen?
Als je hem voor juni download blijft hij gratis.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, die was betaald toch of niet?
well de ps3 helemaal hypen en zo op hun site om toch maar die sales goed te maken. garm.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:18 schreef _GdR_ het volgende:
ik was een beetje aan t rond kijken op internet naar gameshops.
kom ik bij de http://www.gameshop.nl/ die gasten houden zich wel aan hun woord.niks over de wii op die site.
![]()
ze hadden gezeik met nintendo bij de luanch en zeiden iets van we gaan de wii + acc. nooit meer verkopen. door het grote succes dacht ik dat ze t vast wel gingen verkopen enzo.
mja schijnbaar doen ze t echt niet.
vind ik wel strakkie actie van hun.
de beta ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je hem voor juni download blijft hij gratis.
Conclusie jebetaald geheid die 500 punten als je de final wilt?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:14 schreef depax het volgende:
[..]
de beta ja.
Na juni betaal je 500 points.
Als je de final versie voor 30 juni download blijft hij gratis. Puntquote:Users who download Opera before June 30, 2007, can continue to use the browser at no cost for the lifetime of the Wii system.
Ja, in het optiemenuquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef WooZ het volgende:
Kan je de toegevoegde channels eigenlijk ook verwijderen?
dan hadden ze dat nu al gedaan denk ik. denk dat die knakker zn poot stijf houd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Die gaan nog wel overstag. Uiteindelijk draait het alleen om geld natuurlijk.
kun je wel is gelijk aan hebben... die lui van gameshop hebben een grotere plaat voor de kop dan Ken Kutaragi...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dan hadden ze dat nu al gedaan denk ik. denk dat die knakker zn poot stijf houd.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:58 schreef BroesWillems het volgende:
waarom doet iedereen zelda weg???
Omdat je een zelda game na uitspelen een jaar niet meer speeltquote:
vekopen en later terugkopen = niet meer je originele zelda.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat je een zelda game na uitspelen een jaar niet meer speeltVerkopen en later terugkopen = winst.
Klopt als een bus, + ik kan het geld wel gebruiken nu ik er nog wat aardigs voor krijgquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat je een zelda game na uitspelen een jaar niet meer speeltVerkopen en later terugkopen = winst.
ik verkoop nooit weer een spel... ben nu al een paar jaar bezig om m'n originele NES, SNES en N64 collectie weer bij elkaar te sprokkelen... en ik ben nu echt wel meer geld kwijt dan wat ik er toendertijd voor gekregen heb....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet mijn spel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:58 schreef BroesWillems het volgende:
waarom doet iedereen zelda weg???
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:31 schreef Oksel het volgende:
Ik verkoop nooit iets waar Nintendo op staat.
* shockedquote:
Waarom niet eigenlijk? Vind je Zelda in het algemeen niets? Of is het eigenlijk alleen deze versie? Verklaar je nader...quote:
Ik vind de opzet van Zelda gewoon niets, elke keer dat eeuwige gezoek naar dingen om verder te komen. Eerst A nodig om bij locatie X te komen, in locatie X weer B nodig om verder te komen. Eindbaas en dan weer C zoeken om bij locatie Y te komen. Elke game precies hetzelfde. Zelfde locaties en zelfde opzet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:47 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Vind je Zelda in het algemeen niets? Of is het eigenlijk alleen deze versie? Verklaar je nader...
PS: Ben serieus nieuwschierig, je bent toch een van de grootste Nintendo fans hier, dus had dit eigenlijk niet verwacht.
PS2: Ik vind deze zelda ook niet echt super bijzonder ofzo, maar het is wel een vermakelijke game. Beter dan the Windwaker for sure.
ze snijden maar lekker in hun eigen vingers...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:18 schreef _GdR_ het volgende:
ik was een beetje aan t rond kijken op internet naar gameshops.
kom ik bij de http://www.gameshop.nl/ die gasten houden zich wel aan hun woord.niks over de wii op die site.
![]()
ze hadden gezeik met nintendo bij de luanch en zeiden iets van we gaan de wii + acc. nooit meer verkopen. door het grote succes dacht ik dat ze t vast wel gingen verkopen enzo.
mja schijnbaar doen ze t echt niet.
vind ik wel strakkie actie van hun.
18 april ( ik krijg hem voor mijn verjaardag )quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef gamefreek het volgende:
Weet er trouwens iemand hoe het nu staat met Eledees (Elebits klonk beter) want je hoort daar werkelijk helemaal niets meer over?
dan wil ik NU mijn 50000 punten kunnen claimen....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:48 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
ooohhh beter.![]()
Die classic controller kost toch 24,95 ofzow, las net dat je er 5000 wii points bij krijgt. Best wel lekker,
alleen zijn ze nergens te vinden.
Roy's IQ is met de helft gedaald, en sindsdien is hij geen fan meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:47 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Vind je Zelda in het algemeen niets? Of is het eigenlijk alleen deze versie? Verklaar je nader...
PS: Ben serieus nieuwschierig, je bent toch een van de grootste Nintendo fans hier, dus had dit eigenlijk niet verwacht.
Neem aan dat de releasedatum dan 21 april is, aangezien dat de dichstbijzijnste vrijdag isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:50 schreef depax het volgende:
[..]
18 april ( ik krijg hem voor mijn verjaardag )
Ik had vroeger ook rijen games in me kast staan.. Resultaat: Je speelt ze niet! Als je een game jarenlang niet gespeeld of gezien hebt kun je er weer van voren aan beginnen.. Geeft je een frisse kijk op de game.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik verkoop nooit weer een spel... ben nu al een paar jaar bezig om m'n originele NES, SNES en N64 collectie weer bij elkaar te sprokkelen... en ik ben nu echt wel meer geld kwijt dan wat ik er toendertijd voor gekregen heb....![]()
spellen horen zij aan zij in de kast te staan![]()
Ik ben het met je eens. Al valt dat eeuwige zoeken wel mee bij de laatste versie (daar had ik met de Windwaker meer last van). Het is allemaal erg voorgekauwd, vandaar dat ik de game niet echt zo geweldig vind.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de opzet van Zelda gewoon niets, elke keer dat eeuwige gezoek naar dingen om verder te komen. Eerst A nodig om bij locatie X te komen, in locatie X weer B nodig om verder te komen. Eindbaas en dan weer C zoeken om bij locatie Y te komen. Elke game precies hetzelfde. Zelfde locaties en zelfde opzet.
Nou ik klaag er niet echt over. Ik vermaak me prima, het is alleen weinig uitdagend.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:19 schreef _GdR_ het volgende:
mensen die klagen over zelda
het verhaal. de vertelling. de sfeer. fuk jullie allemaal
Het is geen VC game hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Neem aan dat de releasedatum dan 21 april is, aangezien dat de dichstbijzijnste vrijdag is![]()
Dan moet ik maar eens gaan sparen voor de aprilmaand, veel releases voor zowel Wii als NDS![]()
Twilight Princess zuigt. Ik ben nu bij de Sky Temple en het is echt gewoon moeite om mezelf te dwingen het uit te spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:19 schreef _GdR_ het volgende:
mensen die klagen over zelda
het verhaal. de vertelling. de sfeer. fuk jullie allemaal
Reguliere games (Cube, GBA, NDS en Wii) komen ook op vrijdagen uit hoor, de winkels leggen de games alleen vaak de woensdag ervoor al in de winkelquote:
Nee deze komt echt 18 april uit op een woensdag dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Reguliere games (Cube, GBA, NDS en Wii) komen ook op vrijdagen uit hoor, de winkels leggen de games alleen vaak de woensdag ervoor al in de winkel![]()
Dat vind ik totaal niet erg roy, dat het niet jouw game is hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de opzet van Zelda gewoon niets, elke keer dat eeuwige gezoek naar dingen om verder te komen. Eerst A nodig om bij locatie X te komen, in locatie X weer B nodig om verder te komen. Eindbaas en dan weer C zoeken om bij locatie Y te komen. Elke game precies hetzelfde. Zelfde locaties en zelfde opzet.
Ja wil ik ook graag weten. Die interne opslag raakt ook op een gegeven moment vol.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je als je een VC spel ooit gedownload heb, je deze verwijdert en opnieuw wil downloaden em gratis downloaden?
ik vond OOT zeker wel vet...als je van zelda houdt tenminste...quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:00 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ja wil ik ook graag weten. Die interne opslag raakt ook op een gegeven moment vol.
Ik heb nu 2000 wii points, heb nog nooit een zelda spel gespeeld, behalve vroeger die van de nes een keertje.
Maar nooit die 3d zelda's, heb dus ook geen Twilight Princess. IS ocarina of time leuk genoeg om het aan te schaffen voor je VC? Dacht er ook misschien aan om Mario 64 te halen. Of ik haal ze beide![]()
M'n broer zei dat als je de secrets wilt halen van OOT, dat het nog langer duurt voor je klaar bent. Dus er valt genoeg te doen lijkt me. Van mario zowieso.
Als het goed is welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je als je een VC spel ooit gedownload heb, je deze verwijdert en opnieuw wil downloaden em gratis downloaden?
Neuhquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:24 schreef donderopman het volgende:
zou vandaag niet dat demo kanaal komen?
Zolang je Wii Winkelaccount niet gewist wordt kun je rustig de games verwijderen om later weer opnieuw te downloaden zonder extra kosten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:00 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ja wil ik ook graag weten. Die interne opslag raakt ook op een gegeven moment vol.
kijk eens in het topic Wii weten waar er wii's zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:55 schreef CittaR het volgende:
waar zou ik vandaag een wii kunnen kopen? is het nog steeds onmogelijk om zo'n ding te bemachtigen?
ik heb er hier 1 liggen die ik voorlopig niet ga gebruiken, zit nog verpakt met het spul van de MM,quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Is de nunchuck uberhaupt nog verkrijgbaaar?
hehe waar woon je?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er hier 1 liggen die ik voorlopig niet ga gebruiken, zit nog verpakt met het spul van de MM,
als je em komt ophalen, 20,-
helaas geen bonnetje meer..
ok heh dat is best een eindje om straks naar huis toequote:
okequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ok heh dat is best een eindje om straks naar huis toeik wacht wel tot dat i weer in de winkel ligt
![]()
Zit nu in haarlem en zou dan eerst via haarlem station naar den haag moeten dan jouw zoeken en dan nog naar alkmaarquote:
als ik die had had ik me nunchuck helemaal niet te koop aangebodenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:49 schreef melluk het volgende:
[..]
je hebt er geen wii-mote zeker bij?
nunchuk alleen zou ik niks aan hebben helaas
ligt er maar net aan waarvan je houdt...mario fan vind mario leuke zelda fan zelda...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:16 schreef CittaR het volgende:
OOT is echt wel vetter dan Mario 64, iig dat kan ik me herrineren
Mjah, dat doe ik ook wel... Maar je krijgt dus geen bericht als er zo'n vis aan je haak zit. Je moet echt gewoon die hengel eruit jassen als je dobber ondergaat. Zal t nog wel eens proberen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Je moet hem er snel uit trekken.
Even de launch van de PS3 torpederen toch.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf volgende week verwacht ik dat de WIi normaal leverbaar is. De Makro krijgt per filiaal tientallen units binnen (Delft een stuk of 40). Vanaf de 13e worden ze geleverd.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Morgen is de keynote pas.
Hoelaat is dat in NL tijdquote:Finally, a day to check out some Nintendo news! The first thing we are doing is heading to the show floor to check out Nintendo’s booth…as well as third parties. Later on at 2:30 PST we will be checking out the Elite Beat Agents session, and then at 4:00 PST we are going to Koji Kondo’s keynote. We will be live blogging both keynotes, as long there is info to report…and an internet connection to work with. Expect updates throughout the day. I will try to catch up on any non-GDC news that pops up as well, I am just not sure when. We’ll do our best to get you info, pics, and movies throughout the day!
Quick note - As you can see we have gotten new ads in our old spots (sidebar and leaderboard). We are working on tweaking them (sound, ad content) so hang tight.
Hoelaat is dat in NL tijdquote:Shigeru Miyamoto Keynote
Conference Time: March 8, 2007 10:30am — 11:30am (PST)
Boeiend Bernie, er wordt toch geen ene kut gezegd.quote:
quote:
welke strip was dat dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Die strip was echt hilarisch getekend.
Wedden dat er morgen nieuws komt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Boeiend Bernie, er wordt toch geen ene kut gezegd.
Ja, het nieuws dat jij in je kont bent genaaid door Ruzbehquote:
Je denkt dus serieus dat miyamoto het een uurlang over bloemetjes en bijtjes gaat hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, het nieuws dat jij in je kont bent genaaid door Ruzbeh
Dat probeer ik dus al een week te vertellenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef BroesWillems het volgende:
Kororinpa is leuk [afbeelding]
[afbeelding]
( )*( ) < Berniequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, het nieuws dat jij in je kont bent genaaid door Ruzbeh
PS Home vind ik wel coolquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je denkt dus serieus dat miyamoto het een uurlang over bloemetjes en bijtjes gaat hebbenJonge, kijk morgen maar, dan komen ze met Animal Crossing online, reken maar dat die PS HOME gaat uitlachen
![]()
ik kreeg een beetje een Dead Rising gevoel.... zat in het filmpje te wachten tot iemand de bank op zou pakken en wild om zich heen zou slaan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef RaymanNL het volgende:
mwa, een beetje onhandig. Het is als het ware een menu waar je door heen looptDuur me allemaal veelste lang
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je denkt dus serieus dat miyamoto het een uurlang over bloemetjes en bijtjes gaat hebbenJonge, kijk morgen maar, dan komen ze met Animal Crossing online, reken maar dat die PS HOME gaat uitlachen
![]()
Ow. Een second Second Life. Boeiend...quote:
AC heeft me trouwens ook nog nooit getrokken hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow. Een second Second Life. Boeiend.... Vind er geen ene kut aan.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=145286quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef BroesWillems het volgende:
welke strip was dat dan?
omg.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=145286
Niet veel, Nintendo mag niks bekend maken omdat ze iets in een rechtszaak hebben ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:30 schreef Extraordinaire het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Sony's Home wel erg tof eruit vind zien, eigenlijk wel ets wat Nintendo had kunnen ontwikkelen..
De grootste knaller vond ik toch wel LBA LBP. Ziet er gewoon erg leuk uit
Het maakt mij eigenlijk alleen nog maar nieuwsgieriger naar wat er morgen uit Miyamoto's mond te horen valt
Hahahah, nee. Heb je niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:52 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb gewoon een echt leven.
sinds wanneer zit nintendo in een rechtszaak???quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet veel, Nintendo mag niks bekend maken omdat ze iets in een rechtszaak hebben ofzo
Briljant plan?? Het is second life. punt. Daarnaast is het optioneel en overbodig. Als ze dit gebruiken als standaard PS3 (en games) interface, DAN pas zou het handig zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:51 schreef _GdR_ het volgende:
neejeneeje PS3 heeft wel iets vets in handen als die home shit echt gaat werken. ziet er echt geweldig uit. echt een briljant plan van sony.
Geen idee, tijdje al. Gaat om aandelen van een waarde van een paar miljoen afaikquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds wanneer zit nintendo in een rechtszaak???
Een rechtszaak.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet veel, Nintendo mag niks bekend maken omdat ze iets in een rechtszaak hebben ofzo
Het is geen rechtszaak maar iets met aandelen ofzo inderdaad. Dat heeft Nintendo aan de regering te danken volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen idee, tijdje al. Gaat om aandelen van een waarde van een paar miljoen afaik
Dus ik ga Bernie tietneuken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
( )*( ) < Bernie
. . || < Ruzbeh
. o o
![]()
![]()
ja tis een secondlife rippoff. maar wel een zeer goede.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Briljant plan?? Het is second life. punt. Daarnaast is het optioneel en overbodig. Als ze dit gebruiken als standaard PS3 (en games) interface, DAN pas zou het handig zijn.
Nu zie ik het echt als een groot stuk software gemaakt voor bedrijven om hun producten te promoten.
zij mogen er van mij op schijten, zolang het maar niet mijn wii isquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Wii is een schijtding.
Aldus, http://wii.ign.com/articles/771/771051p1.html
Da's er dus gebeurd, ja. Omdat de prijs van de aandelen niet sterk mag veranderen mogen ze dus inderdaad niks zeggen wat het vertrouwen op de beurs voor Nitnendo zou kunnen verhogen. Toch ben en blijf ik erg benieuwd naar morgen.quote:Japan's government will sell off a hefty 1.987 million shares of Nintendo held by government-controlled The Banks' Shareholdings Purchase Corp.
This resulted in the company posting the biggest decline in share value in three weeks, taking a fall of 2.7 percent.
The sale, as reported by Bloomberg, was prompted by Nintendo to boost liquidity and increase the number of individual shareholders.
The shares will be prices between March 5 and March 8, however as of Friday 23, Nintendo valued the stake at 67.3 billion yen (around £283 million).
En in Second Life heb je niet een eigen huisje?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja tis een secondlife rippoff. maar wel een zeer goede.
dat je je eigen huisie hebt etc.
ik vind t echt geweldig concept van sony.
Zo`n homo achtig iets gaat BMH ook leuk vinden. Zolang het goed uitgewerkt is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo'n home achtig iets met Mii's zou ik anders best leuk vinden..
Als alles van de PS3 via Home zou gaan, zou ik het een fantastische interface vinden. Als je een game afsluit dat je dan meteen weer in home zou komen. GEWELDIG! Gewoon naar het appartement van je online vrienden gaan en ze daar voor hun tv ziet "gamen".. Dat zou geweldig zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zo`n homo achtig iets gaat BMH ook leuk vinden. Zolang het goed uitgewerkt is.
Zoals ik al bedacht. Als je door je ps3 kan wandelen, jouw rotzooi kan laten zien en ook nog eens kan poolen met online mensen dan kan het best leuk worden.
Alleen beetje jammer van die schaamteloze nintendobash reclame
Zoals jij en ik nog 20.000 andere gebruikersvriendelijke dingen kunnen verzinnen kunnen we er alleen van dromen. Als ze het echt doen vergaat de wereldquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Als alles van de PS3 via Home zou gaan, zou ik het een fantastische interface vinden. Als je een game afsluit dat je dan meteen weer in home zou komen. GEWELDIG! Gewoon naar het appartement van je online vrienden gaan en ze daar voor hun tv ziet "gamen".. Dat zou geweldig zijn.
Nu is het de bedoeling dat mensen tegelijkertijd toevallig Home moeten hebben opgestart zodat ze daarin kunnen zeggen dat ze willen spelen. Dat is imo reuze onhandig. Dus ik hoop dat Sony de cross media bar weg flikkert en Home als de enige interface gebruikt. Dan heb je een nieuwe manier van hardware aansturen en gebruikersvriendelijkheid x 20.
Manhunt twee gaat waarschijnlijk een headset gebruiken.quote:Big Brain Academy
• 15 new activities challenge brains in five categories: memory, analysis, number crunching, visual recognition and quick thinking.
• Activities are designed around the Wii Remote™, so players can have fun learning with one Wii Remote, or two for group competitions.
• Players can exchange training data wirelessly with other players and compete against their save data.
Launch Date: June 11, 2007
ESRB: RP (Rating Pending)
Game Type: Mental Training
Players: 1-8
Mario Strikers Charged
• Battle on the most unpredictable and hazard-filled pitches in the universe. New captain super abilities, sidekick skill-shots and charging the ball add a new level of depth to an already crazy soccer battle.
• Compete against friends and other strikers in online matches over Nintendo® Wi-Fi Connection.
• Flick the Wii Remote to slam foes into the walls. Playing as the goalie, point the Wii Remote at the screen to manually defend against Mega Strike kicks.
Launch Date: Summer 2007
Game Type: Sports
Players: 1-4
Super Paper Mario™
Launch Date: April 9, 2007
ESRB: E (Everyone) –
Comic Mischief, Mild Cartoon
Violence
Game Type: 2-D/3-D Side-
Scrolling Action Platformer with
RPG Elements
Players: 1
• What at first glance appears to be a 2-D side-scroller ripped straight from the stylized pages of the Paper Mario™universe soon turns into a hilarious dimension-shifting platformer possible only on Wii.
• Players run through vibrant 2-D worlds, stomping on enemies and breaking blocks … then, with the press of a button, they flip into 3-D.
• Players can shake the Wii Remote to pull off stylish moves.
– more –
Nintendo Software on Display
Page 2
Pokémon® Battle Revolution
Launch Date: June 25, 2007
• This is the first Pokémon title in the hugely popular series made for Wii, and the first Wii game to feature Wi-Fi competition.
• This is also the first game to link Nintendo DS™and Wii. When linked, players can use their DS units as controllers or import characters from Pokémon Diamond and Pokémon Pearl.
• Players can battle in full 3-D using the Pokémon they raised in Pokémon Diamond and Pokémon Pearl.
Game Type: Battle
Players: 1-4
Draadloze router in Accesspoint modus zetten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:11 schreef neggix het volgende:
Hier maar ff de wannabee nerd uithangen
Ik heb een modem/router waar alle pc's op staan. Die staat op 10.0.0.138. Dus alle interne pc's zijn vanaf 10.0.0.150
Nu heb ik een wii en heb ik een router gekocht. Nu wil ik echter op de wii draadloos internetten.
Ik heb de draadloze router op de modem gezet en die werkt. Maar omdat deze 192.168.1.254 heeft kan ik er niet bij.
Dus ff modem er vanaf en aansluiten, geen probleem, maar geen internet.
Mijn Wii connect als ik gewoon de modem laat zitten en de router doorlink maar hij wil niet naar internet,
Wat kan hieraan veranderen?
Internet aansluiting kan niet op de draadloze router, dus heb de modem nodig.
Modem/Router = SpeedTouch 510
Draadloze router = Sitecom WL-122
Windows = vista..
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Nu!! Omg wat een vette nieuwe spellen!
Zo moeilijk is het toch niet om het zelf uit te zoeken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:49 schreef RaymanNL het volgende:
maar hoelaat is die Keynote nou?In NL tijd
Niemand verteld het me
Dankjewel BMHquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om het zelf uit te zoeken?
19:30.
Wil er even bij zeggen dat de Japanse beurzen nu alweer gesloten zijn. Nintendo mag dus weer aankondigingen doen.
Hier koos je voor toen je een de console bij de launch kocht. Dit is altijd zo bij iedere console of handheld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:54 schreef Steffy het volgende:
Volgens mij is de hoop op MP3, Mario Strikers: Charged, and Battalion Wars II en mario galaxy en vervlogen voor 2007. In de VS staat geen van allen in de planning voor de eerste helft van het jaar. Dus dat wordt de 2e helft van 2007. En aangezien games als paper mario wel in de VS een datum hebben maar hier in europa nog steeds niet duurt dat ook nog wel even dus als games als mario en MP3 pas in Q3 in de VS komen mogen we blij zijn met Q1 2008 hier in europa.
Ik heb mijn Wii nu al een tijdje en ik moet zeggen dat ik wel steeds teleurgestelder raak in Nintendo, alle games die de moeite van het kopen van een Wii het waard moesten maken het eerste half jaar zijn allemaal enorm uitgesteld. Iets wat op de Cube ook zo was, Zelda werd bv jaren geleden al aangekondigd en zou de topper van de Cube worden, na jaren het spel vooruitschuiven heeft men er maar een Wii launch titel van gemaakt. Ik begin me nu wel echt zorgen te maken. Het uitblijven van goeie third party games, het uitblijven van goeie first party games. Het hele Cube proces herhaald zich langzaam maar zeker. Ik heb des tijds nooit een cube gekocht omdat ik het de moeite niet waard vond, nu de Wii potentie lijkt te hebben wordt er niks mee gedaan.
Ik hoop dat SSX wel morgen in de winkel ligt, volgens een officieel bericht van EA zou het 9 maart zijn maar kan alleen 15 en 16 maar vinden, waar ze die info weghalen weet ik niet of ik heb weer iets gemist![]()
Dat ding is net 4 maanden op de markt joh.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:54 schreef Steffy het volgende:
blaa bla bla..
Na 4 maanden is er nog maar 1 game die het kopen waard is: Zelda. Ookal was het niet wat ik gehoopt had, is het toch een aardige game. Maar verder zijn de games het allemaal net niet. Deze maand komt er hopenlijk verandering in met games als DBZ en Turtles.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef remcheese het volgende:
[..]
Dat ding is net 4 maanden op de markt joh.
![]()
Uhhhquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:14 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Na 4 maanden is er nog maar 1 game die het kopen waard is: Zelda. Ookal was het niet wat ik gehoopt had, is het toch een aardige game. Maar verder zijn de games het allemaal net niet. Deze maand komt er hopenlijk verandering in met games als DBZ en Turtles.
jij ziet in DBZ en Turtles wel games die de moeite waard zijn? en je laat bv ExciteTruck, Wario Ware, Kororinpa, Monkeyball links liggen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:14 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Na 4 maanden is er nog maar 1 game die het kopen waard is: Zelda. Ookal was het niet wat ik gehoopt had, is het toch een aardige game. Maar verder zijn de games het allemaal net niet. Deze maand komt er hopenlijk verandering in met games als DBZ en Turtles.
Maak daar maar 3 van. 8/12 t/m 8/3quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef remcheese het volgende:
[..]
Dat ding is net 4 maanden op de markt joh.
![]()
Zat ik ook aan te denken maar dan komen er geheid van die got.tweakers.net reacties waar ik zo'n schijthekel aan heb die roepen dat ie in amerika al langer uit wasquote:
uber stoer:quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:35 schreef __Saviour__ het volgende:
waar is dat filmpje?
Maar de eu games komen ook later uit en daar hebben we het over ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:56 schreef remcheese het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken maar dan komen er geheid van die got.tweakers.net reacties waar ik zo'n schijthekel aan heb die roepen dat ie in amerika al langer uit was
![]()
helemaal mee eens...voor mij ook genoeg titels om me mee te kunnen vermakenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:54 schreef remcheese het volgende:
Ik denk dat het vooral te maken heeft met je voorkeur,
Zelda is absoluut een topgame voor mij.
Lekker uitgebreid en als ik zo om me heen hoor hoe het de mensen vergaat dan lijkt het er op dat ik er langzamwer dan de gemiddelde gamer doorheen wandel.
-knip-
en daar moet ik je dan ook helemaal gelijk in gevenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Maar de eu games komen ook later uit en daar hebben we het over ...
quote:Thursday 8-Mar-2007 11:36 AM EA's Los Angeles studio manager Neil Young spills the beans
EA and Spielberg formed a partnership last year with the intention of creating dazzlingly amazing story-focused games. Since the deal was announced, EA has been very tight lipped until now...
Speaking to GameDaily, Young was asked about the dead EA and Spielberg struck last year. Nothing's been released officially about the deal or games, but that didn't stop Young dropping a few hints.
He said, "I can't really share any game details, but recall our original announcements was for three projects. Well, two of those are underway right now in the studio.
"The first one, what I can tell you is what you'd expect, sort of, from a Steven Spielberg production. Steven's stories are intimate stories that take place around huge, world-changing events... sort of, big stories shown through the eyes of a small group. Doug Church is producing it...
Advertisement:
"The second project is something Lou Castle is producing, one of the great producers in this industry, and that's one of the products we're building for the Wii. Very exciting and interesting..."
Apparently Spielberg's in the LA studio once a week and he's a joy to work with.
dat moet mij wel luken gok ik zo..quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:27 schreef RoelRoel het volgende:
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik maar 1 spel per maand mag kopen de komende tijd![]()
Release was toch vervroegd naar de 9e?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:46 schreef RaymanNL het volgende:
SSX is pas vanaf volgende week te koop![]()
geen enkel winkel in europa heeft het rond de 9de dus lijkt me niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:56 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Release was toch vervroegd naar de 9e?
nee de shipdate is de 9dequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Maar EA had de release hier toch naar de 9de vervroegd?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef Jajong het volgende:
Zijn er ook games naast Zelda die niet pauper zijn?
Excite Truck, Wii Sports (nee, serieus), Monkey Ball, Kororinpa, Sonic, Wario Ware, SSX op dit moment, in het vooruitzicht;quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef Jajong het volgende:
Zijn er ook games naast Zelda die niet pauper zijn?
Dit lijstje is niet echt motiverend voor mijn portomoneequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Excite Truck, Wii Sports (nee, serieus), Monkey Ball, Kororinpa, Sonic, Wario Ware, SSX op dit moment, in het vooruitzicht;
3. Trauma Center
3. Super Paper Mario (April 07)
4. Mario Party 8 (May 07)
5. Big Brain Academy (June 07)
6. Pokemon Battle Revolution (June 07)
1. Mario Galaxy
2. Smash Bros.
3. Metroid
4. BWii
5. Dragon Quest Swords
6. MySims
7. Dewey's Adventure
8. Final Fantasy Crystal Chronicles
9. Resident Evil: REdo
10. Fire Emblem: Goddess of Dawn
11. Super Mario Strikers
1. Elebits
en meerrr
Wat betekenen die nummers ervoor?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Excite Truck, Wii Sports (nee, serieus), Monkey Ball, Kororinpa, Sonic, Wario Ware, SSX op dit moment, in het vooruitzicht;
3. Trauma Center
1. Mario Galaxy
2. Smash Bros.
3. Metroid
4. BWii
5. Dragon Quest Swords
6. MySims
7. Dewey's Adventure
11. Super Mario Strikers
1. Elebits
en meerrr
Waarop slaan de nummers in dat lijstje?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
3. Trauma Center
1. Mario Galaxy
2. Smash Bros.
3. Metroid
4. BWii
5. Dragon Quest Swords
6. MySims
7. Dewey's Adventure
11. Super Mario Strikers
1. Elebits
en meerrr
Wat ik had begrepen en gelezen mocht dat niet als de Japanse beurs open was, maar aangezien die nu gesloten is kan er niets gebeuren met de aandelen en kan Nintendo gewoon spreken en aankondigenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:06 schreef Xrenity het volgende:
Waarschijnlijk weinig nieuws aangezien ze niks mogen zeggen ivm een aandelen kwestie.
In dat geval zouden we binnekort meer nieuws moeten krijgen ipv nu.
zomg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat ik nu hoor en lees is dat die "aandelen kwestie" al is afgelopen.
Nog 23 minuten!!
M-E-G-A-T-O-N
Zit daar een auto-refresh inquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:30 schreef Xrenity het volgende:
http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=7939230&publicUserId=5844217
oa
Zal gamejew wel zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:34 schreef Xrenity het volgende:
There seem to be a few fanboys around, including one journalist dressed in a Mario hat and dungarees. No moustache though. Shame.
briljant
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=73917
hoe ver ben jij met advanturequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:47 schreef linebear het volgende:
die sonic mini games zijn best geinig
Nope.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:49 schreef MaHawK het volgende:
Is er geen live video feed zoals bij de E3 voorheen?
Geven ze live verslag?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef linebear het volgende:
niks eigenlijk, want het is nog niet begonnen
Ik ook niet van Sonic maar ja studenten hebben af en toe tijd overquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef linebear het volgende:
heb hem ook... maar kan maar niet los komen van sonic
helaas heb ik dat nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:58 schreef donderopman het volgende:
[..]
Ik ook niet van Sonic maar ja studenten hebben af en toe tijd over
Double Dragon > Streets of Rage...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:53 schreef donderopman het volgende:
ik heb van de week street of rage gedownload, wat een nostalgie zeg! en nog steeds niet verleert haha
Inderdaad, toch geen info dus?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:02 schreef linebear het volgende:
het wordt een personal experience
Ik niet ben in Utrechtquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef linebear het volgende:
[..]
btw ben zaterdag weer eens in barneveld
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef linebear het volgende:
foto kanaal wordt gebruikt voor de presentatie
Of je kunt ook gewoon de link naar Eurogamer postenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef linebear het volgende:
op zoek naar pikmin
Het is een developers conference.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:15 schreef linebear het volgende:
we willen nieuws
Ja dat is hij al geruime tijd. Vind het wel stijl hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:29 schreef mschol het volgende:
dit hoorde ik gister,
ik had gelijk iets van TOF
rampage op de lynx heb ik vroeger zo vaak gespeeld..
en MaHawK je avatar is dood..
vind et behoorlik irritant, en je bent niet de enige hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:31 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Ja dat is hij al geruime tijd. Vind het wel stijl hebben eigenlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |