Ow. Een second Second Life. Boeiend...quote:
AC heeft me trouwens ook nog nooit getrokken hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow. Een second Second Life. Boeiend.... Vind er geen ene kut aan.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=145286quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef BroesWillems het volgende:
welke strip was dat dan?
omg.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=145286
Niet veel, Nintendo mag niks bekend maken omdat ze iets in een rechtszaak hebben ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:30 schreef Extraordinaire het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Sony's Home wel erg tof eruit vind zien, eigenlijk wel ets wat Nintendo had kunnen ontwikkelen..
De grootste knaller vond ik toch wel LBA LBP. Ziet er gewoon erg leuk uit
Het maakt mij eigenlijk alleen nog maar nieuwsgieriger naar wat er morgen uit Miyamoto's mond te horen valt
Hahahah, nee. Heb je niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:52 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb gewoon een echt leven.
sinds wanneer zit nintendo in een rechtszaak???quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet veel, Nintendo mag niks bekend maken omdat ze iets in een rechtszaak hebben ofzo
Briljant plan?? Het is second life. punt. Daarnaast is het optioneel en overbodig. Als ze dit gebruiken als standaard PS3 (en games) interface, DAN pas zou het handig zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:51 schreef _GdR_ het volgende:
neejeneeje PS3 heeft wel iets vets in handen als die home shit echt gaat werken. ziet er echt geweldig uit. echt een briljant plan van sony.
Geen idee, tijdje al. Gaat om aandelen van een waarde van een paar miljoen afaikquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds wanneer zit nintendo in een rechtszaak???
Een rechtszaak.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet veel, Nintendo mag niks bekend maken omdat ze iets in een rechtszaak hebben ofzo
Het is geen rechtszaak maar iets met aandelen ofzo inderdaad. Dat heeft Nintendo aan de regering te danken volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen idee, tijdje al. Gaat om aandelen van een waarde van een paar miljoen afaik
Dus ik ga Bernie tietneuken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
( )*( ) < Bernie
. . || < Ruzbeh
. o o
![]()
![]()
ja tis een secondlife rippoff. maar wel een zeer goede.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Briljant plan?? Het is second life. punt. Daarnaast is het optioneel en overbodig. Als ze dit gebruiken als standaard PS3 (en games) interface, DAN pas zou het handig zijn.
Nu zie ik het echt als een groot stuk software gemaakt voor bedrijven om hun producten te promoten.
zij mogen er van mij op schijten, zolang het maar niet mijn wii isquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Wii is een schijtding.
Aldus, http://wii.ign.com/articles/771/771051p1.html
Da's er dus gebeurd, ja. Omdat de prijs van de aandelen niet sterk mag veranderen mogen ze dus inderdaad niks zeggen wat het vertrouwen op de beurs voor Nitnendo zou kunnen verhogen. Toch ben en blijf ik erg benieuwd naar morgen.quote:Japan's government will sell off a hefty 1.987 million shares of Nintendo held by government-controlled The Banks' Shareholdings Purchase Corp.
This resulted in the company posting the biggest decline in share value in three weeks, taking a fall of 2.7 percent.
The sale, as reported by Bloomberg, was prompted by Nintendo to boost liquidity and increase the number of individual shareholders.
The shares will be prices between March 5 and March 8, however as of Friday 23, Nintendo valued the stake at 67.3 billion yen (around £283 million).
En in Second Life heb je niet een eigen huisje?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja tis een secondlife rippoff. maar wel een zeer goede.
dat je je eigen huisie hebt etc.
ik vind t echt geweldig concept van sony.
Zo`n homo achtig iets gaat BMH ook leuk vinden. Zolang het goed uitgewerkt is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo'n home achtig iets met Mii's zou ik anders best leuk vinden..
Als alles van de PS3 via Home zou gaan, zou ik het een fantastische interface vinden. Als je een game afsluit dat je dan meteen weer in home zou komen. GEWELDIG! Gewoon naar het appartement van je online vrienden gaan en ze daar voor hun tv ziet "gamen".. Dat zou geweldig zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zo`n homo achtig iets gaat BMH ook leuk vinden. Zolang het goed uitgewerkt is.
Zoals ik al bedacht. Als je door je ps3 kan wandelen, jouw rotzooi kan laten zien en ook nog eens kan poolen met online mensen dan kan het best leuk worden.
Alleen beetje jammer van die schaamteloze nintendobash reclame
Zoals jij en ik nog 20.000 andere gebruikersvriendelijke dingen kunnen verzinnen kunnen we er alleen van dromen. Als ze het echt doen vergaat de wereldquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Als alles van de PS3 via Home zou gaan, zou ik het een fantastische interface vinden. Als je een game afsluit dat je dan meteen weer in home zou komen. GEWELDIG! Gewoon naar het appartement van je online vrienden gaan en ze daar voor hun tv ziet "gamen".. Dat zou geweldig zijn.
Nu is het de bedoeling dat mensen tegelijkertijd toevallig Home moeten hebben opgestart zodat ze daarin kunnen zeggen dat ze willen spelen. Dat is imo reuze onhandig. Dus ik hoop dat Sony de cross media bar weg flikkert en Home als de enige interface gebruikt. Dan heb je een nieuwe manier van hardware aansturen en gebruikersvriendelijkheid x 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |