En tot die tijd: Kororinpaquote:
Ik heb hem bijna helemaal uit, denk dat ik hem dan wel weg wil doen voor 25 a 30 euro.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er al iemand die Excite Truck wil verkopen voor een leuke prijs?
Mail me tegen die tijd maar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna helemaal uit, denk dat ik hem dan wel weg wil doen voor 25 a 30 euro.
al een hele tijd niet meer gespeeld..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:46 schreef melluk het volgende:
vanavond eindelijk zelda!!
is C&C 3 al te verkrijgen dan...27 maart toch pas?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
al een hele tijd niet meer gespeeld..
C&C 3 vreet mijn tijd op
demoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:17 schreef melluk het volgende:
[..]
is C&C 3 al te verkrijgen dan...27 maart toch pas?
of issie in amerika uit en heb hje m via andere wegen?
Gewoon een minimalistische aanpak. Er hoeft niet altijd een raar zinnetje achter te staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Weinig inspirerende TT's de laatste tijd.
ooohhh beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:40 schreef __Saviour__ het volgende:
voor n64 spellen speelt ie wel lekker ja.
onderaan deze OP staat het, http://www.wii4all.nl/forum/viewtopic.php?t=49&sid=18bdaa3d51f78b30e6a9c7237e3889b6quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:49 schreef __Saviour__ het volgende:
De classic controller kost 20, maar daar zitten geen punten bij hoor. En zeker al geen 5000, dat zou 50 euro waard zijn
das ook b/s die kaart zit er helemaal niet bij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:03 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
onderaan deze OP staat het, http://www.wii4all.nl/forum/viewtopic.php?t=49&sid=18bdaa3d51f78b30e6a9c7237e3889b6
Maar ja is wel ongeloofwaardig.
Dacht het wel ja, die was betaald toch of niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zou de final versie van opera niet ergens rond deze tijd moeten uitkomen?
las pas dat ie pas in april zou komen... weet alleen niet waar ik het gelezen hebquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zou de final versie van opera niet ergens rond deze tijd moeten uitkomen?
Als je hem voor juni download blijft hij gratis.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, die was betaald toch of niet?
well de ps3 helemaal hypen en zo op hun site om toch maar die sales goed te maken. garm.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:18 schreef _GdR_ het volgende:
ik was een beetje aan t rond kijken op internet naar gameshops.
kom ik bij de http://www.gameshop.nl/ die gasten houden zich wel aan hun woord.niks over de wii op die site.
![]()
ze hadden gezeik met nintendo bij de luanch en zeiden iets van we gaan de wii + acc. nooit meer verkopen. door het grote succes dacht ik dat ze t vast wel gingen verkopen enzo.
mja schijnbaar doen ze t echt niet.
vind ik wel strakkie actie van hun.
de beta ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je hem voor juni download blijft hij gratis.
Conclusie jebetaald geheid die 500 punten als je de final wilt?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:14 schreef depax het volgende:
[..]
de beta ja.
Na juni betaal je 500 points.
Als je de final versie voor 30 juni download blijft hij gratis. Puntquote:Users who download Opera before June 30, 2007, can continue to use the browser at no cost for the lifetime of the Wii system.
Ja, in het optiemenuquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef WooZ het volgende:
Kan je de toegevoegde channels eigenlijk ook verwijderen?
dan hadden ze dat nu al gedaan denk ik. denk dat die knakker zn poot stijf houd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Die gaan nog wel overstag. Uiteindelijk draait het alleen om geld natuurlijk.
kun je wel is gelijk aan hebben... die lui van gameshop hebben een grotere plaat voor de kop dan Ken Kutaragi...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dan hadden ze dat nu al gedaan denk ik. denk dat die knakker zn poot stijf houd.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:58 schreef BroesWillems het volgende:
waarom doet iedereen zelda weg???
Omdat je een zelda game na uitspelen een jaar niet meer speeltquote:
vekopen en later terugkopen = niet meer je originele zelda.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat je een zelda game na uitspelen een jaar niet meer speeltVerkopen en later terugkopen = winst.
Klopt als een bus, + ik kan het geld wel gebruiken nu ik er nog wat aardigs voor krijgquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat je een zelda game na uitspelen een jaar niet meer speeltVerkopen en later terugkopen = winst.
ik verkoop nooit weer een spel... ben nu al een paar jaar bezig om m'n originele NES, SNES en N64 collectie weer bij elkaar te sprokkelen... en ik ben nu echt wel meer geld kwijt dan wat ik er toendertijd voor gekregen heb....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet mijn spel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:58 schreef BroesWillems het volgende:
waarom doet iedereen zelda weg???
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:31 schreef Oksel het volgende:
Ik verkoop nooit iets waar Nintendo op staat.
* shockedquote:
Waarom niet eigenlijk? Vind je Zelda in het algemeen niets? Of is het eigenlijk alleen deze versie? Verklaar je nader...quote:
Ik vind de opzet van Zelda gewoon niets, elke keer dat eeuwige gezoek naar dingen om verder te komen. Eerst A nodig om bij locatie X te komen, in locatie X weer B nodig om verder te komen. Eindbaas en dan weer C zoeken om bij locatie Y te komen. Elke game precies hetzelfde. Zelfde locaties en zelfde opzet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:47 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Vind je Zelda in het algemeen niets? Of is het eigenlijk alleen deze versie? Verklaar je nader...
PS: Ben serieus nieuwschierig, je bent toch een van de grootste Nintendo fans hier, dus had dit eigenlijk niet verwacht.
PS2: Ik vind deze zelda ook niet echt super bijzonder ofzo, maar het is wel een vermakelijke game. Beter dan the Windwaker for sure.
ze snijden maar lekker in hun eigen vingers...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:18 schreef _GdR_ het volgende:
ik was een beetje aan t rond kijken op internet naar gameshops.
kom ik bij de http://www.gameshop.nl/ die gasten houden zich wel aan hun woord.niks over de wii op die site.
![]()
ze hadden gezeik met nintendo bij de luanch en zeiden iets van we gaan de wii + acc. nooit meer verkopen. door het grote succes dacht ik dat ze t vast wel gingen verkopen enzo.
mja schijnbaar doen ze t echt niet.
vind ik wel strakkie actie van hun.
18 april ( ik krijg hem voor mijn verjaardag )quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef gamefreek het volgende:
Weet er trouwens iemand hoe het nu staat met Eledees (Elebits klonk beter) want je hoort daar werkelijk helemaal niets meer over?
dan wil ik NU mijn 50000 punten kunnen claimen....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:48 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
ooohhh beter.![]()
Die classic controller kost toch 24,95 ofzow, las net dat je er 5000 wii points bij krijgt. Best wel lekker,
alleen zijn ze nergens te vinden.
Roy's IQ is met de helft gedaald, en sindsdien is hij geen fan meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:47 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Vind je Zelda in het algemeen niets? Of is het eigenlijk alleen deze versie? Verklaar je nader...
PS: Ben serieus nieuwschierig, je bent toch een van de grootste Nintendo fans hier, dus had dit eigenlijk niet verwacht.
Neem aan dat de releasedatum dan 21 april is, aangezien dat de dichstbijzijnste vrijdag isquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:50 schreef depax het volgende:
[..]
18 april ( ik krijg hem voor mijn verjaardag )
Ik had vroeger ook rijen games in me kast staan.. Resultaat: Je speelt ze niet! Als je een game jarenlang niet gespeeld of gezien hebt kun je er weer van voren aan beginnen.. Geeft je een frisse kijk op de game.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik verkoop nooit weer een spel... ben nu al een paar jaar bezig om m'n originele NES, SNES en N64 collectie weer bij elkaar te sprokkelen... en ik ben nu echt wel meer geld kwijt dan wat ik er toendertijd voor gekregen heb....![]()
spellen horen zij aan zij in de kast te staan![]()
Ik ben het met je eens. Al valt dat eeuwige zoeken wel mee bij de laatste versie (daar had ik met de Windwaker meer last van). Het is allemaal erg voorgekauwd, vandaar dat ik de game niet echt zo geweldig vind.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de opzet van Zelda gewoon niets, elke keer dat eeuwige gezoek naar dingen om verder te komen. Eerst A nodig om bij locatie X te komen, in locatie X weer B nodig om verder te komen. Eindbaas en dan weer C zoeken om bij locatie Y te komen. Elke game precies hetzelfde. Zelfde locaties en zelfde opzet.
Nou ik klaag er niet echt over. Ik vermaak me prima, het is alleen weinig uitdagend.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:19 schreef _GdR_ het volgende:
mensen die klagen over zelda
het verhaal. de vertelling. de sfeer. fuk jullie allemaal
Het is geen VC game hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Neem aan dat de releasedatum dan 21 april is, aangezien dat de dichstbijzijnste vrijdag is![]()
Dan moet ik maar eens gaan sparen voor de aprilmaand, veel releases voor zowel Wii als NDS![]()
Twilight Princess zuigt. Ik ben nu bij de Sky Temple en het is echt gewoon moeite om mezelf te dwingen het uit te spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:19 schreef _GdR_ het volgende:
mensen die klagen over zelda
het verhaal. de vertelling. de sfeer. fuk jullie allemaal
Reguliere games (Cube, GBA, NDS en Wii) komen ook op vrijdagen uit hoor, de winkels leggen de games alleen vaak de woensdag ervoor al in de winkelquote:
Nee deze komt echt 18 april uit op een woensdag dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Reguliere games (Cube, GBA, NDS en Wii) komen ook op vrijdagen uit hoor, de winkels leggen de games alleen vaak de woensdag ervoor al in de winkel![]()
Dat vind ik totaal niet erg roy, dat het niet jouw game is hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de opzet van Zelda gewoon niets, elke keer dat eeuwige gezoek naar dingen om verder te komen. Eerst A nodig om bij locatie X te komen, in locatie X weer B nodig om verder te komen. Eindbaas en dan weer C zoeken om bij locatie Y te komen. Elke game precies hetzelfde. Zelfde locaties en zelfde opzet.
Ja wil ik ook graag weten. Die interne opslag raakt ook op een gegeven moment vol.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je als je een VC spel ooit gedownload heb, je deze verwijdert en opnieuw wil downloaden em gratis downloaden?
ik vond OOT zeker wel vet...als je van zelda houdt tenminste...quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:00 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ja wil ik ook graag weten. Die interne opslag raakt ook op een gegeven moment vol.
Ik heb nu 2000 wii points, heb nog nooit een zelda spel gespeeld, behalve vroeger die van de nes een keertje.
Maar nooit die 3d zelda's, heb dus ook geen Twilight Princess. IS ocarina of time leuk genoeg om het aan te schaffen voor je VC? Dacht er ook misschien aan om Mario 64 te halen. Of ik haal ze beide![]()
M'n broer zei dat als je de secrets wilt halen van OOT, dat het nog langer duurt voor je klaar bent. Dus er valt genoeg te doen lijkt me. Van mario zowieso.
Als het goed is welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je als je een VC spel ooit gedownload heb, je deze verwijdert en opnieuw wil downloaden em gratis downloaden?
Neuhquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:24 schreef donderopman het volgende:
zou vandaag niet dat demo kanaal komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |