ooohhh beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:40 schreef __Saviour__ het volgende:
voor n64 spellen speelt ie wel lekker ja.
onderaan deze OP staat het, http://www.wii4all.nl/forum/viewtopic.php?t=49&sid=18bdaa3d51f78b30e6a9c7237e3889b6quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:49 schreef __Saviour__ het volgende:
De classic controller kost 20, maar daar zitten geen punten bij hoor. En zeker al geen 5000, dat zou 50 euro waard zijn
das ook b/s die kaart zit er helemaal niet bij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:03 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
onderaan deze OP staat het, http://www.wii4all.nl/forum/viewtopic.php?t=49&sid=18bdaa3d51f78b30e6a9c7237e3889b6
Maar ja is wel ongeloofwaardig.
Dacht het wel ja, die was betaald toch of niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zou de final versie van opera niet ergens rond deze tijd moeten uitkomen?
las pas dat ie pas in april zou komen... weet alleen niet waar ik het gelezen hebquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zou de final versie van opera niet ergens rond deze tijd moeten uitkomen?
Als je hem voor juni download blijft hij gratis.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, die was betaald toch of niet?
well de ps3 helemaal hypen en zo op hun site om toch maar die sales goed te maken. garm.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:18 schreef _GdR_ het volgende:
ik was een beetje aan t rond kijken op internet naar gameshops.
kom ik bij de http://www.gameshop.nl/ die gasten houden zich wel aan hun woord.niks over de wii op die site.
![]()
ze hadden gezeik met nintendo bij de luanch en zeiden iets van we gaan de wii + acc. nooit meer verkopen. door het grote succes dacht ik dat ze t vast wel gingen verkopen enzo.
mja schijnbaar doen ze t echt niet.
vind ik wel strakkie actie van hun.
de beta ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je hem voor juni download blijft hij gratis.
Conclusie jebetaald geheid die 500 punten als je de final wilt?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:14 schreef depax het volgende:
[..]
de beta ja.
Na juni betaal je 500 points.
Als je de final versie voor 30 juni download blijft hij gratis. Puntquote:Users who download Opera before June 30, 2007, can continue to use the browser at no cost for the lifetime of the Wii system.
Ja, in het optiemenuquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef WooZ het volgende:
Kan je de toegevoegde channels eigenlijk ook verwijderen?
dan hadden ze dat nu al gedaan denk ik. denk dat die knakker zn poot stijf houd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Die gaan nog wel overstag. Uiteindelijk draait het alleen om geld natuurlijk.
kun je wel is gelijk aan hebben... die lui van gameshop hebben een grotere plaat voor de kop dan Ken Kutaragi...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dan hadden ze dat nu al gedaan denk ik. denk dat die knakker zn poot stijf houd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |