Maak daar maar 3 van. 8/12 t/m 8/3quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef remcheese het volgende:
[..]
Dat ding is net 4 maanden op de markt joh.
![]()
Zat ik ook aan te denken maar dan komen er geheid van die got.tweakers.net reacties waar ik zo'n schijthekel aan heb die roepen dat ie in amerika al langer uit wasquote:
uber stoer:quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:35 schreef __Saviour__ het volgende:
waar is dat filmpje?
Maar de eu games komen ook later uit en daar hebben we het over ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:56 schreef remcheese het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken maar dan komen er geheid van die got.tweakers.net reacties waar ik zo'n schijthekel aan heb die roepen dat ie in amerika al langer uit was
![]()
helemaal mee eens...voor mij ook genoeg titels om me mee te kunnen vermakenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:54 schreef remcheese het volgende:
Ik denk dat het vooral te maken heeft met je voorkeur,
Zelda is absoluut een topgame voor mij.
Lekker uitgebreid en als ik zo om me heen hoor hoe het de mensen vergaat dan lijkt het er op dat ik er langzamwer dan de gemiddelde gamer doorheen wandel.
-knip-
en daar moet ik je dan ook helemaal gelijk in gevenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Maar de eu games komen ook later uit en daar hebben we het over ...
quote:Thursday 8-Mar-2007 11:36 AM EA's Los Angeles studio manager Neil Young spills the beans
EA and Spielberg formed a partnership last year with the intention of creating dazzlingly amazing story-focused games. Since the deal was announced, EA has been very tight lipped until now...
Speaking to GameDaily, Young was asked about the dead EA and Spielberg struck last year. Nothing's been released officially about the deal or games, but that didn't stop Young dropping a few hints.
He said, "I can't really share any game details, but recall our original announcements was for three projects. Well, two of those are underway right now in the studio.
"The first one, what I can tell you is what you'd expect, sort of, from a Steven Spielberg production. Steven's stories are intimate stories that take place around huge, world-changing events... sort of, big stories shown through the eyes of a small group. Doug Church is producing it...
Advertisement:
"The second project is something Lou Castle is producing, one of the great producers in this industry, and that's one of the products we're building for the Wii. Very exciting and interesting..."
Apparently Spielberg's in the LA studio once a week and he's a joy to work with.
dat moet mij wel luken gok ik zo..quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:27 schreef RoelRoel het volgende:
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik maar 1 spel per maand mag kopen de komende tijd![]()
Release was toch vervroegd naar de 9e?quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:46 schreef RaymanNL het volgende:
SSX is pas vanaf volgende week te koop![]()
geen enkel winkel in europa heeft het rond de 9de dus lijkt me niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:56 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Release was toch vervroegd naar de 9e?
nee de shipdate is de 9dequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef Kill_em_all het volgende:
Maar EA had de release hier toch naar de 9de vervroegd?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef Jajong het volgende:
Zijn er ook games naast Zelda die niet pauper zijn?
Excite Truck, Wii Sports (nee, serieus), Monkey Ball, Kororinpa, Sonic, Wario Ware, SSX op dit moment, in het vooruitzicht;quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef Jajong het volgende:
Zijn er ook games naast Zelda die niet pauper zijn?
Dit lijstje is niet echt motiverend voor mijn portomoneequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Excite Truck, Wii Sports (nee, serieus), Monkey Ball, Kororinpa, Sonic, Wario Ware, SSX op dit moment, in het vooruitzicht;
3. Trauma Center
3. Super Paper Mario (April 07)
4. Mario Party 8 (May 07)
5. Big Brain Academy (June 07)
6. Pokemon Battle Revolution (June 07)
1. Mario Galaxy
2. Smash Bros.
3. Metroid
4. BWii
5. Dragon Quest Swords
6. MySims
7. Dewey's Adventure
8. Final Fantasy Crystal Chronicles
9. Resident Evil: REdo
10. Fire Emblem: Goddess of Dawn
11. Super Mario Strikers
1. Elebits
en meerrr
Wat betekenen die nummers ervoor?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Excite Truck, Wii Sports (nee, serieus), Monkey Ball, Kororinpa, Sonic, Wario Ware, SSX op dit moment, in het vooruitzicht;
3. Trauma Center
1. Mario Galaxy
2. Smash Bros.
3. Metroid
4. BWii
5. Dragon Quest Swords
6. MySims
7. Dewey's Adventure
11. Super Mario Strikers
1. Elebits
en meerrr
Waarop slaan de nummers in dat lijstje?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
3. Trauma Center
1. Mario Galaxy
2. Smash Bros.
3. Metroid
4. BWii
5. Dragon Quest Swords
6. MySims
7. Dewey's Adventure
11. Super Mario Strikers
1. Elebits
en meerrr
Wat ik had begrepen en gelezen mocht dat niet als de Japanse beurs open was, maar aangezien die nu gesloten is kan er niets gebeuren met de aandelen en kan Nintendo gewoon spreken en aankondigenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:06 schreef Xrenity het volgende:
Waarschijnlijk weinig nieuws aangezien ze niks mogen zeggen ivm een aandelen kwestie.
In dat geval zouden we binnekort meer nieuws moeten krijgen ipv nu.
zomg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat ik nu hoor en lees is dat die "aandelen kwestie" al is afgelopen.
Nog 23 minuten!!
M-E-G-A-T-O-N
Zit daar een auto-refresh inquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:30 schreef Xrenity het volgende:
http://www.1up.com/do/blogEntry?bId=7939230&publicUserId=5844217
oa
Zal gamejew wel zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:34 schreef Xrenity het volgende:
There seem to be a few fanboys around, including one journalist dressed in a Mario hat and dungarees. No moustache though. Shame.
briljant
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=73917
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |