Dat vind ik totaal niet erg roy, dat het niet jouw game is hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind de opzet van Zelda gewoon niets, elke keer dat eeuwige gezoek naar dingen om verder te komen. Eerst A nodig om bij locatie X te komen, in locatie X weer B nodig om verder te komen. Eindbaas en dan weer C zoeken om bij locatie Y te komen. Elke game precies hetzelfde. Zelfde locaties en zelfde opzet.
Ja wil ik ook graag weten. Die interne opslag raakt ook op een gegeven moment vol.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je als je een VC spel ooit gedownload heb, je deze verwijdert en opnieuw wil downloaden em gratis downloaden?
ik vond OOT zeker wel vet...als je van zelda houdt tenminste...quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:00 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ja wil ik ook graag weten. Die interne opslag raakt ook op een gegeven moment vol.
Ik heb nu 2000 wii points, heb nog nooit een zelda spel gespeeld, behalve vroeger die van de nes een keertje.
Maar nooit die 3d zelda's, heb dus ook geen Twilight Princess. IS ocarina of time leuk genoeg om het aan te schaffen voor je VC? Dacht er ook misschien aan om Mario 64 te halen. Of ik haal ze beide![]()
M'n broer zei dat als je de secrets wilt halen van OOT, dat het nog langer duurt voor je klaar bent. Dus er valt genoeg te doen lijkt me. Van mario zowieso.
Als het goed is welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je als je een VC spel ooit gedownload heb, je deze verwijdert en opnieuw wil downloaden em gratis downloaden?
Neuhquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:24 schreef donderopman het volgende:
zou vandaag niet dat demo kanaal komen?
Zolang je Wii Winkelaccount niet gewist wordt kun je rustig de games verwijderen om later weer opnieuw te downloaden zonder extra kosten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:00 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Ja wil ik ook graag weten. Die interne opslag raakt ook op een gegeven moment vol.
kijk eens in het topic Wii weten waar er wii's zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:55 schreef CittaR het volgende:
waar zou ik vandaag een wii kunnen kopen? is het nog steeds onmogelijk om zo'n ding te bemachtigen?
ik heb er hier 1 liggen die ik voorlopig niet ga gebruiken, zit nog verpakt met het spul van de MM,quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Is de nunchuck uberhaupt nog verkrijgbaaar?
hehe waar woon je?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er hier 1 liggen die ik voorlopig niet ga gebruiken, zit nog verpakt met het spul van de MM,
als je em komt ophalen, 20,-
helaas geen bonnetje meer..
ok heh dat is best een eindje om straks naar huis toequote:
okequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ok heh dat is best een eindje om straks naar huis toeik wacht wel tot dat i weer in de winkel ligt
![]()
Zit nu in haarlem en zou dan eerst via haarlem station naar den haag moeten dan jouw zoeken en dan nog naar alkmaarquote:
als ik die had had ik me nunchuck helemaal niet te koop aangebodenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:49 schreef melluk het volgende:
[..]
je hebt er geen wii-mote zeker bij?
nunchuk alleen zou ik niks aan hebben helaas
ligt er maar net aan waarvan je houdt...mario fan vind mario leuke zelda fan zelda...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:16 schreef CittaR het volgende:
OOT is echt wel vetter dan Mario 64, iig dat kan ik me herrineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |