Sorryquote:Op maandag 26 februari 2007 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
het is Wii, niet WII, dat staat niet zo tof
HAMMERTIMEquote:Op maandag 26 februari 2007 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
WHAM BAM PROJECT HAMMER!
[afbeelding]
Alleen Gold Cup - Canada - River Run lukt me maar niet om een S-rank te krijgen. De meeste races lukt het me toch wel in 2x.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kom trouwens amper verder bij de silvercup (exite) en een klasgenoot die noemt het spel super makkelijk en heeft hem binnen twee dagen al uitgespeeldKutzooi
![]()
Same here.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef linebear het volgende:
Heb pas ook met excite truck in mijn handen gestaan... niet gekocht toen.
Wacht nog even op Sonic en op SSX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. : SSX
O Hai schatje , ik houd van je
Giggity giggity giggity!
sorry?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:11 schreef RaymanNL het volgende:
aaahh: http://www.youtube.com/watch?v=MJPhDqetz1k
Da's dus project HAMMERJammer dat de besturing weer werkt via de pointer, dat vreet zoveel batterijen
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga Excite Truck halen.Video Review op IGN bekeken, en de review van Eurogamer gelezen!
Game doet me denken aan Ignition, spel wat ik op de PC helemaal kapot heb gespeeld!
Niet dat je je er op blind kan staren maar : Gamerankings cijfersquote:Op maandag 26 februari 2007 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Rampage?
een van de budget spellen op dit moment
[afbeelding]
is die een beetje de moeite waard als je alleen de snes versie er van kent? en is de besturing leuk?
en nee zoek nu geen diepgaand spel.
[afbeelding]
Neemt niet weg dat ik hem persoonlijk niet zou halen maar goed, ik moest ook 3x nadenken of ik zelda wel wilde hebben.quote:I actually like Rampage: Total Destruction on Wii, and see myself playing it in small doses in the future. It's not a triple-A title by any stretch of the imagination -- with its gameplay quirks and audio that sounds as if it were recorded in a bus-station bathroom -- but it captures the sense of simple fun that Nintendo was shooting for with this new-fangled console. Keep your expectations low and your patience high, and you too may find its monsterism rather pleasing, too.
ik zie overal matige cijfers. ik verwacht ook niet veel, maar is de gameplay een beetje goed/leuk? ik bedoel heb je het gevoel dat je zelf die gebouwen en mensen kappot mept? hoe beweeg je de controls?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:22 schreef remcheese het volgende:
[..]
Niet dat je je er op blind kan staren maar : Gamerankings cijfers
misschien om het je keuze kan vergemakkelijken een klein stukje uit een review :
[..]
Neemt niet weg dat ik hem persoonlijk niet zou halen maar goed, ik moest ook 3x nadenken of ik zelda wel wilde hebben.
quote:As it turns out, swinging the remote around in this capacity is actually a good amount of fun. Slam the remote from high to low, and your onscreen horrorshow does the same. Swing it left or right to pick up passing cars, and then chuck them into the background. The game gives you just enough motion control to make things interesting, yet tempers you with plenty of traditional controls.
That's not to say the control is perfect; it's still too tough to jump off of collapsing buildings and some moves don't work as consistently as you'd like. But the end result is something that I haven't seen a ton of on the Wii so far -- this version actually plays better and is more fun than its siblings. Though that isn't saying a whole lot with Rampage, it still means something.
Klopt, maar er is wel vandaag een tool om NTSC-U en NTSC-J games te converten naar PAL ... Helaas ook maar voor 70% ^^quote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Oja, nog over die modchip die de wii regio vrij maakt bestaat nog niet, maar deze week komt een chip uit die 70% van alle NTSC spellen af laat spelen op een PAL wii.
Hij ondersteund bij mij de Wii niet, als ik de opdracht krijg een nieuwere versie van Flash te installeren?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef Devlinsect het volgende:
Muziek en Wii? Ben je online? Een eigen playlist samenstellen van 45 nummers? Heb je de Opera Browser geīnstalleerd?
Check dan www.finetune.com. Meldt je aan en maak een lijst en deel deze met vrienden!
Kheb er zelf ook één aangemaakt. Het is makkelijker om met je pc naar de website te gaan en dan een playlist samen te stellen.
Nadeel is dat je de tv aan moet laten staan om je muziek te kunnen luisteren.![]()
Ah, hier:quote:Op maandag 26 februari 2007 17:26 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij ondersteund bij mij de Wii niet, als ik de opdracht krijg een nieuwere versie van Flash te installeren?
De Wiinja Deluxe toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Oja, nog over die modchip die de wii regio vrij maakt bestaat nog niet, maar deze week komt een chip uit die 70% van alle NTSC spellen af laat spelen op een PAL wii.
OP is inmiddels helemaal verneukt.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:54 schreef arucard het volgende:
Oh en deel 181 t/m 186 staan nog niet in de OP.
Ik weet t , ik kreeg hem niet ge-edit, ik zal t nog een keer proberen...quote:Op maandag 26 februari 2007 18:54 schreef arucard het volgende:
Oh en deel 181 t/m 186 staan nog niet in de OP.
Dat is soms hardstikke leuk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef De_Brandweer het volgende:
Alsof iemand ooit die links naar de oude delen gebruikt
Inderdaad, en die launchtitels mogen er dan ook meteen wel uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
OP is inmiddels helemaal verneukt.
Tijd voor een nieuwe.
Rayman OF!!! zelda?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik hoor vanaf vandaag ook bij de Wii club.![]()
Morgen bij de Mediamarkt meteen even Rayman of Zelda scoren. Of allebei.
Jij moet echt je prioriteiten beter weten te stellen zegquote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik hoor vanaf vandaag ook bij de Wii club.![]()
Morgen bij de Mediamarkt meteen even Rayman of Zelda scoren. Of allebei.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij moet echt je prioriteiten beter weten te stellen zeg![]()
Mooie aliasing. Het worden bijna hele nieuwe textures.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
WHAM BAM PROJECT HAMMER!
[afbeelding]
Nou nou nou... ik vind Twilight Princess nog steeds niet echt een topper. Maar het zal vast beter zijn danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij moet echt je prioriteiten beter weten te stellen zeg![]()
Nog 9 dagen!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Demo kanaal moet snel komen eis ik.
Heb je al echte Redneck Excite Truck nog niet gehaald?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:00 schreef Vampier het volgende:
ik rolde hier net over de grond van het lachen... wat een cool spel is dat Raymanvandaag een lange dag gehad op werk... ik heb er even met agressie uitgesmeten... arme koe
Sinds de Wii release ben ik van alle datums maar 1 of 2 dagen af gaan halen. De winkels luisteren niet, maar dumpen alles gewoon in de schappen zodra het binnen is. Ik had Excite Truck ook al op woensdag ipv. vrijdag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:06 schreef RaymanNL het volgende:
nintendo.nl zegt 16 maart, 15 maart is op een donderdag, en dan komen er nooit spellen uit![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:46 schreef wjlaak01 het volgende:
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
werd net gebeld, IK HEB ER EENTJE!!!
klopt, de games liggen meestal op woensdag al in de winkel, maar officieel komen de spellen op vrijdag uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Webby het volgende:
[..]
Sinds de Wii release ben ik van alle datums maar 1 of 2 dagen af gaan halen. De winkels luisteren niet, maar dumpen alles gewoon in de schappen zodra het binnen is. Ik had Excite Truck ook al op woensdag ipv. vrijdag.
hij doelt op een blog van Matt ( IGN) waarin hij zegt dat op de GDC het demo kanaal onthuld word.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:34 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Serieus? Hoe weet je dat? Zou super zijn.
Oh dus Ruzbeh bedoelt het meer als, nog 9 dagen en dan weten we meer. Ipv, over 9 dagen hebben we een demo kanaal.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef depax het volgende:
[..]
hij doelt op een blog van Matt ( IGN) waarin hij zegt dat op de GDC het demo kanaal onthuld word.
Zelfs Matt was hier niet zeker van, maar hij geloofde het wel.
Maar op GDC staat ons veel te wachten daar kan je van op aan.
http://www.gdconf.com/
Believe.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:40 schreef linebear het volgende:
het enquete kanaal was er ook zomaar op eens
Welke winkels in duitsland? Kan ik eventueel online bestellen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:27 schreef linebear het volgende:
in duitsland...
Wat moet ik me daarbij voorstellen, welke batterijen zijn dat? En heb je voor de Nunchuck aparte batterijen nodig of niet?quote:Belangrijk: Als je oplaadbare batterijen wilt gebruiken, worden alleen Nickel Hybride-batterijen aanbevolen
De wii heeft intern geheugen om save games & downloads op te slaan. In de wiimote gaan gewone batterijen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef WooZ het volgende:
Kan je op de Wii eigenlijk ook gewoon je savegames opslaan zķnder een SD kaart te gebruiken? En hoe zit het met oplaadbare batterijen, op de site staat dit:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen, welke batterijen zijn dat? En heb je voor de Nunchuck aparte batterijen nodig of niet?
Dat is gewoon een bepaald type battery. Je hebt ook nickel cadmium enzo. Die nickel hybride doen het voor zover ik weet langer en zwakken minder af als ze bijna leeg zijn. Maar in princiepe zal elke penlight het doen, de een langer dan de ander.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef WooZ het volgende:
Kan je op de Wii eigenlijk ook gewoon je savegames opslaan zķnder een SD kaart te gebruiken? En hoe zit het met oplaadbare batterijen, op de site staat dit:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen, welke batterijen zijn dat? En heb je voor de Nunchuck aparte batterijen nodig of niet?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef WooZ het volgende:
Maar voor de Nunchuck heb je dus geen aparte batterijen nodig?
Classis controller != Gamecube controller.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Wepeel2 het volgende:
Vandaag bij de Mediamarkt Wario Smooth Moves en Zelda gekocht. Helaas waren de controllers uitverkocht.
Hoe zit het eigl met de classic controller om gamecube games te spelen? Kun je daarvoor elke Gamecube controller gebruiken of moet het echt de wii variant zijn?
Gelukkig doet EA op de andere spellen niet zo gemakkelijk over de graphicsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:53 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
5 jaar later:
[afbeelding]
Ik heb niets tegen mindere graphics... Maar als ik die zo zie vraag ik mij af of ze überhaupt wel moeite doen.
Verrassend genoeg wel jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig doet EA op de andere spellen niet zo gemakkelijk over de graphics. EA is op dit moment nog de enige third-party die nog enigszins moeite doet voor Wii games.
Wacht maar tot je verder in het spel zit:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Net voor eerste keer Wario Smooth Moves gespeeld. Geweldig.Ik vind Wario Ware op de DS ook erg leuk, maar dit is nog veel toffer.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Wacht maar tot je verder in het spel zit:
[afbeelding]
dat is helaas een bug in het spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:29 schreef RoelRoel het volgende:
Vandaag ook voor het eerst Wario Ware gedaan
Echt wel lachen, jammer dat niemand tijd had om te kijken. Is wel een stuk leuker met meer mensen.
Ik heb nog een vraag over Rayman. Hebben jullie dat ook bij dat spel met die 4 radio´s met verschillende soorten muziek waar verschillende konijnen op dansen en waarbij je ze dan moet slaan dat dat iedere keer oppeens niet meer werkt? Steeds als ik een tijdje bezig ben met dat spel dan reageert ie na een tijdje niet meer als ik wil slaan en dan kan ik het dus nooit halen.
Volgens mij is het controllerquote:Op woensdag 28 februari 2007 05:42 schreef Vampier het volgende:
ik ben bezig om wat voor de wii in elkaar te sleutellen.. het gaat waarschijnlijk een puzzle game worden ofzow. Hier een eerste voorzetje
http://www.vampier.net/wii.php (wel bekijken op de Wii natuurlijk!)
http://www.vampier.net/duck.html (deze is voor de oudere generatie)
Informatie is er wel zijn allemaal ps2 ports en houd eens op je eigen site zo te promoten met links er naar toe dit staat al lang en breed op de frontpage.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:00 schreef R_B het volgende:
Data Design Interactive brengt 13 Wii games
Dat zijn de zes games die in het tweede kwartaal van dit jaar uitkomen.
Billy the Wizard
Myth Makers Super Kart GP
AnubisII
Ninjabread Man
Monster Trux Extreme
Elviz: Rock N Roll Adventures
De volgende zeven games komen in de zes maanden er na uit. Hier is nog geen informatie over
- Hamster Heroes
- Trixie In Toyland
- Action Girlz Racing
- Mini Desktop Racing
- Myth Makers: Orbs Of Doom
Allemaal crap, alle info: http://gonintendo.com/?p=13863quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:00 schreef R_B het volgende:
Data Design Interactive brengt 13 Wii games
Dat zijn de zes games die in het tweede kwartaal van dit jaar uitkomen.
- Billy the Wizard
- Myth Makers Super Kart GP
- AnubisII
- Ninjabread Man
- Monster Trux Extreme
- Elviz: Rock N Roll Adventures
De volgende zeven? games komen in de zes maanden er na uit. Hier is nog geen informatie over
- Hamster Heroes
- Trixie In Toyland
- Action Girlz Racing
- Mini Desktop Racing
- Myth Makers: Orbs Of Doom
Metal slug is pas volgende week. Deze week is ant bully.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:49 schreef linebear het volgende:
hij was 55 euro...
ga straks eens kijken of sonic of metal slugs al in de winkel ligt...
nog geenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:36 schreef WooZ het volgende:
Welke spellen zijn nu eigenlijk allemaal online te spelen?
Zijn daar ook extra abo kosten voor nodig net als Xbox live oid?
alles komt vrijdag uit maar shops houden zich niet aan die dingen in nederland ( volgens mij staan in andere landen zware boetes erop voor concurrentie vervalsing)quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:58 schreef donderopman het volgende:
Wanneer komt sonic uit dan? pas 3 maart toch?
ouch idd, gisteren een perfect setje tennis gedaan..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:57 schreef remcheese het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd!!!
(en succes morgen met de tijgerbalsem)
Je Wii op 60hz zetten, dan is het opgelostquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:29 schreef RoelRoel het volgende:
Ik heb nog een vraag over Rayman. Hebben jullie dat ook bij dat spel met die 4 radio´s met verschillende soorten muziek waar verschillende konijnen op dansen en waarbij je ze dan moet slaan dat dat iedere keer oppeens niet meer werkt? Steeds als ik een tijdje bezig ben met dat spel dan reageert ie na een tijdje niet meer als ik wil slaan en dan kan ik het dus nooit halen.
Ah, geen wonder dat ik daar geen last van heb gehad. Had al eerder mensen hierover horen klagen, terwijl ik er nooit iets van had gemerkt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je Wii op 60hz zetten, dan is het opgelostHet is dus een bug
![]()
Mensen die niet meer dan 25 FPS willen halen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:42 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Ah, geen wonder dat ik daar geen last van heb gehad. Had al eerder mensen hierover horen klagen, terwijl ik er nooit iets van had gemerkt.
Wie heeft dan ook nog z'n Wii op 50Hz staan?
waarom zou je dat niet willen? en ik neem aan dat gewoon elke tv 60Hz aankan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Mensen die niet meer dan 25 FPS willen halen?
Bron: http://thewiire.com/news/539/1/Golden_Compass_Points_Towards_Wiiquote:SEGA announced today that a Wii game adaptation of Golden Compass, a New Line Cinema movie based on the first book in Philip Pullman's His Dark Materials trilogy, is in development. The game is expected to ship this Christmas following the movie's December 2 release in theaters.
Golden Compass follows the adventures of a young girl, Lyra, along with her daemon Pantalaimon (Pan), as she travels through the frozen wastes of the North. In an effort to to rescue a friend kidnapped by a mysterious organization known as The Gobblers, Lyra will have to explore, evade and deceive while collecting special items. Lyra will also be aided by a great armored polar bear named Iorek Byrnison as she traverses the game's 13 locations, some not seen in the book or film.
Shiny Entertainment, the studio recently bought out by Foundation 9 that's worked on the Earthworm Jim and The Matrix video games, is leading development on Golden Compass.
Keep your compass pointed towards The Wiire for the latest Wii news.
Is er dan weer een nieuwe mod chip?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:57 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wilde even laten weten dat het goed gaat met de wii-mod scene he. Nog eventjes dan kunnen we ook spelletjes spelen die niet in europa worden uitgebracht!
Nicht schlechtsss
Lijkt me persoonlijk dat SSX beter wordt dan Sonic. De gameplay/controls van de nieuwe Sonic schijnen nogal bagger te zijn, ondanks dat het graphisch wel weer best mooi is.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:35 schreef Neverstop het volgende:
Is SSX ook nog deze week of die wel weer volgende?
Ik wil Sonic en SSX, maar wil eigenlijk niet meer dan 1 game kopen.
Zo gauw ik m'n wii binnenkrijg dan laat ik em ombouwen. Er is nu ook een patch uit om NTSC spellen naar PAL om te zetten, wat overigens na de nieuwe update van de Cyclowiz waarschijnlijk niet meer nodig is. Heb al 10 spellen klaar staan om te brandenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:57 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wilde even laten weten dat het goed gaat met de wii-mod scene he. Nog eventjes dan kunnen we ook spelletjes spelen die niet in europa worden uitgebracht!
Nicht schlechtsss
Jammer dat het er zo cartoony uitziet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:46 schreef depax het volgende:
Namco Bandai komt met de eerste wii simulatie game.
Een game die voorheen voor xbox live arcade was, maar nu wii bound is en ze zeggen erbij absoluut geen port:
http://wii.ign.com/articles/768/768580p1.html
Space Station tycoon:
[afbeelding]
Voor zover mag dat idd niet, maar dat is hoofdzalijk omdat mensen de chips gebruiken voor het spelen van kopieen en niet voor het spelen van games van een andere regio.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
Zo gauw ik m'n wii binnenkrijg dan laat ik em ombouwen. Er is nu ook een patch uit om NTSC spellen naar PAL om te zetten, wat overigens na de nieuwe update van de Cyclowiz waarschijnlijk niet meer nodig is. Heb al 10 spellen klaar staan om te branden
maar verder hou ik er m'n mond over, want dat mag hier toch niet? in het xbox topic begonnen ze gelijk altijd moeilijk te doen
Zelda is echt aan te raden en de rest niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef Archiee het volgende:
Hey,
welke games zijn echt aan te raden en welke niet?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:40 schreef donderopman het volgende:
[..]
Is er dan weer een nieuwe mod chip?
Dat dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
Zo gauw ik m'n wii binnenkrijg dan laat ik em ombouwen. Er is nu ook een patch uit om NTSC spellen naar PAL om te zetten, wat overigens na de nieuwe update van de Cyclowiz waarschijnlijk niet meer nodig is. Heb al 10 spellen klaar staan om te branden
maar verder hou ik er m'n mond over, want dat mag hier toch niet? in het xbox topic begonnen ze gelijk altijd moeilijk te doen
Welke mod chip koop ga je kopen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat staat in m'n post en meer uitleg geef ik niet hierquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:02 schreef donderopman het volgende:
[..]
Welke mod chip koop ga je kopen?
quote:So you want to play GameCube imports on your Wii but don't want to mod your console or buy freeloader? No problem!
One clever person has discovered a disk swap method that allows you to do just that! No hardware modification or additional software is needed. For the moment this swap method is confirmed working on PAL Wii's (it could quite possibly work on NTSC Wii's) using original GameCube titles of another region. However Wii imports don't appear to work using the method. Here's what you have to do:
* Insert a GameCube game from your region into the Wii.
* Go to the Disc Channel and hover your cursor over the Start button (keep it on the Start button).
* Eject the GameCube disc, the Start button should remain active for a brief second, press it.
* Quickly insert a GameCube disc from another region (you have very limited time).
Denk je nu zelf dat hij andere regio games bedoeld ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:48 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Voor zover mag dat idd niet, maar dat is hoofdzalijk omdat mensen de chips gebruiken voor het spelen van kopieen en niet voor het spelen van games van een andere regio.
Compleet mee eens. Overkill aan games is nooit goed. De voldoening is veel groter als je maar toegang hebt tot een beperkt aantal games. Wat niet wegneemt dat het soms wel erg handig is voor games die hier moeilijk te verkrijgen zijn en import wordt tegengehouden d.m.v. regiocodes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Webby het volgende:
Wat niet met alle games werkt. Van mij hoeft modchippen niet. Zoals al eerder wordt geroepen iemand die al 10 games gedownload heeft. Ik had een copy card voor de gba, had een library van 2000 gedownloadde games na een tijdje, ik heb van iets van 50 games level 1 gespeeld. Elke keer als je net begint is er weer een download binnen waar je dan weer aan begint. Ook bij teveel kopen gebeurd me dat al. Ik heb mezelf nu gewoon een limiet opgelegd van 1 game per maand en eerst eens een game uitspelen. Door de gratis overload was ik zo op de gba uitgekeken. niks bleef me boeien.
Heb je helemaal gelijk in, ik had 50% van de games op m'n xbox gewoon nooit gespeeld, en heb 10% uitgespeeld ofzo (van de 200).quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Webby het volgende:
Wat niet met alle games werkt. Van mij hoeft modchippen niet. Zoals al eerder wordt geroepen iemand die al 10 games gedownload heeft. Ik had een copy card voor de gba, had een library van 2000 gedownloadde games na een tijdje, ik heb van iets van 50 games level 1 gespeeld. Elke keer als je net begint is er weer een download binnen waar je dan weer aan begint. Ook bij teveel kopen gebeurd me dat al. Ik heb mezelf nu gewoon een limiet opgelegd van 1 game per maand en eerst eens een game uitspelen. Door de gratis overload was ik zo op de gba uitgekeken. niks bleef me boeien.
Dat je bedrijven er niet mee helpt zullen we maar niet over spreken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, ik had 50% van de games op m'n xbox gewoon nooit gespeeld, en heb 10% uitgespeeld ofzo (van de 200).
Overigens zullen alle PAL kopieën wel gewoon werken volgens mij
gewoon levels halen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:42 schreef suus21 het volgende:
hoe open je nieuwe levels met wario ware. Ik blijf maar steken in het eerste deel. Moet je elk level 3 keer uitspelen ofzo? Wie heeft raad...
Als je terugkeert naar het selectiescherm heb je het level gehaalt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:44 schreef suus21 het volgende:
ja ik heb overal minimaal 20 punten. Bij sommige in de 30 en dan nog krijg ik geen level erbij.
Wanneer heb je een level helemaal gehaald dan?
Gamepro geeft 'm zelfs een 5quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef BMH het volgende:
1up geeft SSX:blur een 5.5. Nu neem ik 1up's reviews nooit serieus maar het is toch wel een verschil met gt.tv's review.
Red steel syndroom ben ik bang. Reviewers spelen een game 5 minuten, ze zijn niet instant tevreden en dus noemen ze het maar kut. Red steel werd ook overal de grond ingetrapt terwijl de game na een kwartiertje gewoon lekker speelt en het totaal wel een 7 waard is ipv de gemiddelde 4 ofzo. Zo is het met SSX ook denk. Het werkt lekker als je ff de tijd neemt. Tuurlijk zal het niet helemaal perfect zijn, zoals bv die ubertricks. Maar standaard controller zijn ook niet perfect. Zo kan ik bv onmogelijk van die knoppencombo's maken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:41 schreef BMH het volgende:
1up geeft SSX:blur een 5.5. Nu neem ik 1up's reviews nooit serieus maar het is toch wel een verschil met gt.tv's review.
En na de review gelezen te hebben weet ik 100% zeker dat ik hem ga kopen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:19 schreef Ruzbeh het volgende:
IGN geeft SSX Blur een 8,4
Nee natuurlijk niet, dat is toch juist wat ik zeg...goochemerd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:01 schreef depax het volgende:
[..]
Denk je nu zelf dat hij andere regio games bedoeld ?
Overigens de NTSC/J to PAL patcher werkt goed op het moment 70% van de games.
Ik ben het met je eens. Ik heb dat gehad met m'n PS2. Je speelt games amper langer dan een half uur. Daarna ga je verder met iets anders. Toen ik m'n cube erbij kocht heb ik besloten deze niet om te bouwen. Ik heb toch een stuk of 15 games, maar een groot deel ervan wel uitgespeeld. Geeft meer voldoening en je hebt er meer plezier van.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Webby het volgende:
waar haal je dat nummer vandaan????quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:26 schreef ASSpirine het volgende:
Mijn wii-nummer: 4150-1198-0593-1135
ik heb geen idee :pquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:22 schreef linebear het volgende:
Met welke games worden we morgen verrast?!
Ik heb hem gekocht, het is een lekker schiet spel, grapics zijn niet super en de AI van de tegenstander is vaak ook niet echt heel goed maar ik vond het een heerlijk spel om te spelen en voor mij was het echt de moeite waard!quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef wjlaak01 het volgende:
iemand trouwens al Far Cry: Vengeance gekocht / gespeelt???
Is het iets?
Ik heb hem gespeeld was wel okay.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:35 schreef donderopman het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht, het is een lekker schiet spel, grapics zijn niet super en de AI van de tegenstander is vaak ook niet echt heel goed maar ik vond het een heerlijk spel om te spelen en voor mij was het echt de moeite waard!
lol, bij honkbal hoef je niet zo hard te slaan. Geldt eigenlijk voor alle sportenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:08 schreef melluk het volgende:
wooooei...gister me wii opgehaald...
woooei vandaag spierpijn![]()
![]()
dat boksen is echt zwaarvermoeiend
het meeste last krijg ik nog van honkbal...je slaat in het niets zo hard mogelijk
soort van overstrekking...pijnlijk
maar ja je hebt het er voor over of niet!
vanavond gaat ie weer de hele avond aan!!
Zelf hoop ik op Super Bomberman 4, maar dat zal niet snel gebeuren aangezien het een Japan Only spel wasquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:22 schreef linebear het volgende:
Ik hoop op donkey kong country 2 (of super mario 2).quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:22 schreef linebear het volgende:
Ik denk dat je veel beter de originele Far Cry voor de PC uit de budgetbak kunt vissen en op je PC spelen. Veeeeel mooiere graphics en keyboard+muis besturing. En dan je geld bewaren voor games die het WEL waard zijn om voor de Wii te kopen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef wjlaak01 het volgende:
iemand trouwens al Far Cry: Vengeance gekocht / gespeelt???
Is het iets?
Ja, toen ik een floppydrive had voor de SNES werden de spellen afgeraffeld alsof ze niets voorstelden, het haalde veel fun weg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Webby het volgende:
Je mag de mijne kopen voor 40quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:09 schreef melluk het volgende:
ik ga vanavond maar eens even kijken bij de mediamarkt voor zelda...
altijd al een fan geweest dus deze meot er ook maar eens van komen
onverbeterlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag de mijne kopen voor 40
Waar woon je,AHA IN DELFT DAS MAKKELIJKquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vond je monkeyball makkelijk?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:48 schreef depax het volgende:
sonic is een stuk moeilijk dan ik dacht en zo makkelijk als monkeyball is het echt niet.
Sommige levels moet je echt gebruik maken van de rem en jump attack anders haal je het niet.
Maar wel super spel en nu al verslavend.
En de mijne voor 37quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gemaildquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef melluk het volgende:
[..]
Waar woon je,AHA IN DELFT DAS MAKKELIJK
40 euro he...issie helemaal onbekrasd enzo?
waarom doe je m weg?
mail me even op mark1483 AT gmail DOT com dan
ging welquote:
iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:00 schreef Oksel het volgende:
Roy..Vroeger was je een echte fan. Tegenwoordig..
Ik denk dat jij nog wel wat maanden bezig zal zijn met Zelda.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddIk ben sinds een enkele weken weer actief Zelda speler
En het is echt een tof spel
Rooooooy
Doe nou mee met die hype
![]()
Shit sonic ligt hier gewoon nog nergens in de winkel! als ik de verhalen lees wil ik hem gewoon direct gaan spelen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:47 schreef depax het volgende:
[..]
ging wel
sonic is frusterend moeilijker en ECHT niet voor kinderen.
Ik zit vast bijvoorbeeld nu op een liniar stuk loop ik tegen een cactus in de dino wereld hoop niet dat het een bug is er is namelijk geen weg anders naartoe en ook niet weg van.
Ander level haalde ik ook al niet dus niet zit ik vast met twee levels die ik niet krijg uitgespeeld en ik dus niet verder kom in het spel.
Zwaar frustererend. Als iemand hem al gespeeld heeft en tot dat punt in de tweede dino wereld komt waar hij bij die cactus komt laat me weten hoe ik er langskom :|
Bestel in het vervolg je spellen via dimplus die houden zich meestal niet aan de leverdatumsquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:20 schreef donderopman het volgende:
[..]
Shit sonic ligt hier gewoon nog nergens in de winkel! als ik de verhalen lees wil ik hem gewoon direct gaan spelen!
Ik voeg helemaal niemand toe, heb de Wii van m'n broertje en nog 2 of 3 mensen van fok erin staan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:22 schreef WooZ het volgende:
Mijn Mii:
0866-9786-2224-6598
Voegt iedereen hier elkaar zo'n btje toe?
ojaquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:15 schreef Mortale het volgende:
2 keer zoveel als op het interne geheugen.
Yep, is zeker leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Jullie hebben nog minder dan 1 dag om op mijn enquęte te reageren in het gelijknamige kanaal. De enquete 'Wat vind je enger? Spinnen of slangen' kwam namelijk van mij en werd zowaar enkele dagen later al in het kanaal geplaatst als landelijke vraag![]()
O ja, ik heb zelf spinnen gestemd en ook voorspeld dat dat het meest gekozen antwoord gaat worden. Cijfers wijzen immers uit dat de meest voorkomende angst (na hoogtevrees?) spinnenangst, ofwel arachnaphobie is![]()
Best leuk, als je een keer lam bent, zo'n suffe vraag verzinnen en opsturen.
hehe cool, ik vraag me af hoeveel mensen er nou vragen insturenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Jullie hebben nog minder dan 1 dag om op mijn enquęte te reageren in het gelijknamige kanaal. De enquete 'Wat vind je enger? Spinnen of slangen' kwam namelijk van mij en werd zowaar enkele dagen later al in het kanaal geplaatst als landelijke vraag![]()
O ja, ik heb zelf spinnen gestemd en ook voorspeld dat dat het meest gekozen antwoord gaat worden. Cijfers wijzen immers uit dat de meest voorkomende angst (na hoogtevrees?) spinnenangst, ofwel arachnaphobie is![]()
Sorry, maar als je geen confirmatie van Nintendo heb gekregen in de vorm van een berichtje ofzo, vind ik het sterk dat jij de enige in Nederland bent die die vraag heeft ingestuurd. Kunnen ze net zo goed het idee van iemand anders hebben gehad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:46 schreef Gronnaephos het volgende:
ja die is leuk.quote:
Ik zit echt zwaar te twijfelen om m te kopen. Waarom vind je t zo leuk? Hij kreeg niet zulke super positieve reviews namelijk..quote:
wachten dat je in de lucht hangt en getarget is en dan wiimote snel naar voor bewegen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:10 schreef linebear het volgende:
ik krijg die fucking homing attacks niet voor elkaar bij sonic..... verder ziet het er erg stoer uit
hij is gewoon best moeilijk en verslavend mijn moeder doet hem ook graag mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:23 schreef radioanne het volgende:
[..]
Ik zit echt zwaar te twijfelen om m te kopen. Waarom vind je t zo leuk? Hij kreeg niet zulke super positieve reviews namelijk..
Reviews geloof ik al niet meer, vooral op internet. Op een of andere manier verschilt de smaak tussen mij en de gemiddelde reviewer teveel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:23 schreef radioanne het volgende:
[..]
Ik zit echt zwaar te twijfelen om m te kopen. Waarom vind je t zo leuk? Hij kreeg niet zulke super positieve reviews namelijk..
Het is in feite de eerste super monkey ball maar dan met de Wii remote. En het stijltje is heel tof.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:23 schreef radioanne het volgende:
[..]
alleen die muziek is wel wat wazig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is in feite de eerste super monkey ball maar dan met de Wii remote. En het stijltje is heel tof.
bron: http://thewiire.com/news/646/1/Scarface_The_World_Is_Wiisquote:Wii owners will have the chance to find out what would happen to Tony Montana if he survived the shootout in his mansion. Sierra Entertainment, a division of Vivendi Games, announced that Scarface: The World is Yours will be coming to Wii.
The game, based on the 1983 film by Brian De Palma, released for the PlayStation 2, Xbox, and PC on October 8, 2006. It will see its Wii debut this summer with graphics and controls optimized for the console.
Ziet er beter uit dan op de 360quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:19 schreef depax het volgende:
trouwens jullie al de screens van blazing angels wii gezien? en ja dit is de wii versie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat wordt de toekomst, wii als primair develop platformquote:
blind.quote:
is dat in dat dino level? zo ja dan moet je al voor de cactus al springen en dan de remote naar voren duwen en dan vlieg je erover heen in een bocht. heb Sonic vandaag gekocht en het is echt een heerlijk spel, ff wennen aan de besturing maar daarna is het echt een heerijk spel, goede grapichs en echt snel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef depax het volgende:
[..]
wachten dat je in de lucht hangt en getarget is en dan wiimote snel naar voor bewegen.
maar sommige levels zijn echt ongelofelijk moeilijk dan voer je die actie 7 keer achter elkaar uit.
Maja ik zit dus nu al vast weet het echt niet meer.
Twee levels kom ik niet verder betekend dus geen nieuwe levels vrij :
eentje ervan is een homing attack op meerdere mannetjes maar die verdwijnen timing is echt crucial.
Andere is dat ik gewoon op een gegeven vast zit tegen een cactus.
Of metal slug of sonic of Pince of persia.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef Oksel het volgende:
Ik wil ook een nieuwe Wii game!
Excite Truck dan maar..?
Blijven oefenen want er komen nog veel meer levels waar je minimaal 10 of 20 van die beesten moet killen. heb nu ff een pauze genomen. Heb het level na de dino's ook al geunlockedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:14 schreef linebear het volgende:
vind sonic echt lastiglukt me nog steeds niet
blijf zeker oefenen.... even mijn duimen wat rust gevenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:15 schreef donderopman het volgende:
[..]
Blijven oefenen want er komen nog veel meer levels waar je minimaal 10 of 20 van die beesten moet killen. heb nu ff een pauze genomen. Heb het level na de dino's ook al geunlocked![]()
Ik wil ook een nieuwe game, maar ik wacht nog even op SSXquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef Oksel het volgende:
Ik wil ook een nieuwe Wii game!
Excite Truck dan maar..?
Is Metal Slug al uit? Hoe duur?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Of metal slug of sonic of Pince of persia.
Ja denk dat het dat isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:08 schreef donderopman het volgende:
[..]
is dat in dat dino level? zo ja dan moet je al voor de cactus al springen en dan de remote naar voren duwen en dan vlieg je erover heen in een bocht. heb Sonic vandaag gekocht en het is echt een heerlijk spel, ff wennen aan de besturing maar daarna is het echt een heerijk spel, goede grapichs en echt snel.
Dat doe ik hier ook. Heb een wifi pci kaart van Sitecom met een Ralink 2500 chipset. (Diezelfde waar een DS driver voor is zodat je demo's kan spelen op je DS door te streamen van je pc) Anyways, daar is een gigabyte driver voor waar een proggie genaamd "SoftAP" mee meekomt. Ik weet niet of je dat ook met andere drivers kunt gebruiken maar dat kun je proberen. Als je eenzelfde chipset op je wifi kaart hebt, dan zal er een gigabyte driver voor zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:54 schreef drdolittle het volgende:
Wie weet hoe ik de draadloze netwerkkaart van mijn pc als access-point voor mijn Wii kan instellen en gebruiken??
Ik heb hier iets van gezien maar kan het niet meer terugvinden!
Je hebt toch geen guide nodig bij Zelda man.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:07 schreef Oksel het volgende:
Pff. Ik wil Wii'en. Ik kan natuurlijk overnieuw beginnen met Zelda, en mijn supergeile guidebook erbij pakken.. (die bijbel, met gouden rand..)
haal je sonic tis geen miskoop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:07 schreef Oksel het volgende:
Pff. Ik wil Wii'en. Ik kan natuurlijk overnieuw beginnen met Zelda, en mijn supergeile guidebook erbij pakken.. (die bijbel, met gouden rand..)
nee metal slug komt als budget.quote:
Ik zeg duidelijk 45 euro. Dezelfde prijs die Nintendo voor al haar 1st party wii games vraagt (op zelda na).quote:
Gisteren Sonic nog gekocht voor 49,99quote:
quote:Due to a pending major stock trade, Nintendo executives and developers will not be able to discuss any "forward-looking" information at next week's Game Developers Conference, Wired News learned today.
Nintendo developers Shigeru Miyamoto, Eiji Aonuma, and Koji Kondo will be speaking to the press during GDC, but have been given specific instructions to not talk about anything that would constitute new information. For example, Aonuma can discuss past games in the Zelda series, but will not be able to answer any questions about upcoming games like Zelda: Phantom Hourglass.
The same gag order will apply to Nintendo executives Reggie Fils-Aime and Perrin Kaplan.
It is not known whether this affects Shigeru Miyamoto's keynote address, which will take place at 10:30 AM Thursday morning.
More as it develops.
Ik geloof het nog niet zoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Lekker saai dan als ze toch niets mogen zeggen.
waar heb jij m voor 49,99 gekocht dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Gisteren Sonic nog gekocht voor 49,99![]()
Ben nog niet zo heel ver. Heb net het vierde level ge-unlocked.
Ik moet zeggen dat het me tot nu toe erg meevalt, qua moeilijkheidsgraad.
Ik raak vrij snel geirriteerd met spellen, maar tot nu toe valt 't bij Sonic echt mee.
De 'challenge' velden moet je vaak een aantal keer overdoen, maar tot nu toe heeft dat nog niet aan fouten van 't spel gelegen, maar aan het feit dat ik zelf de velden nog niet goed genoeg kende.
Ja, de voice acting is echt dramatisch, maar in 't Japans klinkt 't al beter en de graphics zijn echt top.
N64 games tien euroquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:12 schreef deepart het volgende:
Ik heb gelezen dat je op je wii spellen kan downloaden die speelbaar waren op de n64? Klopt dat? En hoeveel kost bijvoorbeeld supermario 64?
Dat is nog best veel voor zo'n oude game.quote:
hoe wat waar?quote:
Foregames in Tilburg. Ze hebben wel vaker leuke aanbiedingen met Wii spellen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:13 schreef melluk het volgende:
[..]
waar heb jij m voor 49,99 gekocht dan?
Ik vind zulke reacties altijd hilarisch. Echt waar.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:52 schreef depax het volgende:
hoe wat waar?
of wilde je gewoon dit even kwijt ?
hap hap hapquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind zulke reacties altijd hilarisch. Echt waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |