OP is inmiddels helemaal verneukt.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:54 schreef arucard het volgende:
Oh en deel 181 t/m 186 staan nog niet in de OP.
Ik weet t , ik kreeg hem niet ge-edit, ik zal t nog een keer proberen...quote:Op maandag 26 februari 2007 18:54 schreef arucard het volgende:
Oh en deel 181 t/m 186 staan nog niet in de OP.
Dat is soms hardstikke leuk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef De_Brandweer het volgende:
Alsof iemand ooit die links naar de oude delen gebruikt
Inderdaad, en die launchtitels mogen er dan ook meteen wel uit.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
OP is inmiddels helemaal verneukt.
Tijd voor een nieuwe.
Rayman OF!!! zelda?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik hoor vanaf vandaag ook bij de Wii club.![]()
Morgen bij de Mediamarkt meteen even Rayman of Zelda scoren. Of allebei.
Jij moet echt je prioriteiten beter weten te stellen zegquote:Op maandag 26 februari 2007 23:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik hoor vanaf vandaag ook bij de Wii club.![]()
Morgen bij de Mediamarkt meteen even Rayman of Zelda scoren. Of allebei.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij moet echt je prioriteiten beter weten te stellen zeg![]()
Mooie aliasing. Het worden bijna hele nieuwe textures.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
WHAM BAM PROJECT HAMMER!
[afbeelding]
Nou nou nou... ik vind Twilight Princess nog steeds niet echt een topper. Maar het zal vast beter zijn danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij moet echt je prioriteiten beter weten te stellen zeg![]()
Nog 9 dagen!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Demo kanaal moet snel komen eis ik.
Heb je al echte Redneck Excite Truck nog niet gehaald?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:00 schreef Vampier het volgende:
ik rolde hier net over de grond van het lachen... wat een cool spel is dat Raymanvandaag een lange dag gehad op werk... ik heb er even met agressie uitgesmeten... arme koe
Sinds de Wii release ben ik van alle datums maar 1 of 2 dagen af gaan halen. De winkels luisteren niet, maar dumpen alles gewoon in de schappen zodra het binnen is. Ik had Excite Truck ook al op woensdag ipv. vrijdag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:06 schreef RaymanNL het volgende:
nintendo.nl zegt 16 maart, 15 maart is op een donderdag, en dan komen er nooit spellen uit![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:46 schreef wjlaak01 het volgende:
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
werd net gebeld, IK HEB ER EENTJE!!!
klopt, de games liggen meestal op woensdag al in de winkel, maar officieel komen de spellen op vrijdag uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Webby het volgende:
[..]
Sinds de Wii release ben ik van alle datums maar 1 of 2 dagen af gaan halen. De winkels luisteren niet, maar dumpen alles gewoon in de schappen zodra het binnen is. Ik had Excite Truck ook al op woensdag ipv. vrijdag.
hij doelt op een blog van Matt ( IGN) waarin hij zegt dat op de GDC het demo kanaal onthuld word.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:34 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Serieus? Hoe weet je dat? Zou super zijn.
Oh dus Ruzbeh bedoelt het meer als, nog 9 dagen en dan weten we meer. Ipv, over 9 dagen hebben we een demo kanaal.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:39 schreef depax het volgende:
[..]
hij doelt op een blog van Matt ( IGN) waarin hij zegt dat op de GDC het demo kanaal onthuld word.
Zelfs Matt was hier niet zeker van, maar hij geloofde het wel.
Maar op GDC staat ons veel te wachten daar kan je van op aan.
http://www.gdconf.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |