Believe.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:40 schreef linebear het volgende:
het enquete kanaal was er ook zomaar op eens
Welke winkels in duitsland? Kan ik eventueel online bestellen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:27 schreef linebear het volgende:
in duitsland...
Wat moet ik me daarbij voorstellen, welke batterijen zijn dat? En heb je voor de Nunchuck aparte batterijen nodig of niet?quote:Belangrijk: Als je oplaadbare batterijen wilt gebruiken, worden alleen Nickel Hybride-batterijen aanbevolen
De wii heeft intern geheugen om save games & downloads op te slaan. In de wiimote gaan gewone batterijen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef WooZ het volgende:
Kan je op de Wii eigenlijk ook gewoon je savegames opslaan zónder een SD kaart te gebruiken? En hoe zit het met oplaadbare batterijen, op de site staat dit:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen, welke batterijen zijn dat? En heb je voor de Nunchuck aparte batterijen nodig of niet?
Dat is gewoon een bepaald type battery. Je hebt ook nickel cadmium enzo. Die nickel hybride doen het voor zover ik weet langer en zwakken minder af als ze bijna leeg zijn. Maar in princiepe zal elke penlight het doen, de een langer dan de ander.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:44 schreef WooZ het volgende:
Kan je op de Wii eigenlijk ook gewoon je savegames opslaan zónder een SD kaart te gebruiken? En hoe zit het met oplaadbare batterijen, op de site staat dit:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen, welke batterijen zijn dat? En heb je voor de Nunchuck aparte batterijen nodig of niet?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:55 schreef WooZ het volgende:
Maar voor de Nunchuck heb je dus geen aparte batterijen nodig?
Classis controller != Gamecube controller.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Wepeel2 het volgende:
Vandaag bij de Mediamarkt Wario Smooth Moves en Zelda gekocht. Helaas waren de controllers uitverkocht.
Hoe zit het eigl met de classic controller om gamecube games te spelen? Kun je daarvoor elke Gamecube controller gebruiken of moet het echt de wii variant zijn?
Gelukkig doet EA op de andere spellen niet zo gemakkelijk over de graphicsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:53 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
5 jaar later:
[afbeelding]
Ik heb niets tegen mindere graphics... Maar als ik die zo zie vraag ik mij af of ze überhaupt wel moeite doen.
Verrassend genoeg wel jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig doet EA op de andere spellen niet zo gemakkelijk over de graphics. EA is op dit moment nog de enige third-party die nog enigszins moeite doet voor Wii games.
Wacht maar tot je verder in het spel zit:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Net voor eerste keer Wario Smooth Moves gespeeld. Geweldig.Ik vind Wario Ware op de DS ook erg leuk, maar dit is nog veel toffer.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Wacht maar tot je verder in het spel zit:
[afbeelding]
dat is helaas een bug in het spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:29 schreef RoelRoel het volgende:
Vandaag ook voor het eerst Wario Ware gedaan
Echt wel lachen, jammer dat niemand tijd had om te kijken. Is wel een stuk leuker met meer mensen.
Ik heb nog een vraag over Rayman. Hebben jullie dat ook bij dat spel met die 4 radio´s met verschillende soorten muziek waar verschillende konijnen op dansen en waarbij je ze dan moet slaan dat dat iedere keer oppeens niet meer werkt? Steeds als ik een tijdje bezig ben met dat spel dan reageert ie na een tijdje niet meer als ik wil slaan en dan kan ik het dus nooit halen.
Volgens mij is het controllerquote:Op woensdag 28 februari 2007 05:42 schreef Vampier het volgende:
ik ben bezig om wat voor de wii in elkaar te sleutellen.. het gaat waarschijnlijk een puzzle game worden ofzow. Hier een eerste voorzetje
http://www.vampier.net/wii.php (wel bekijken op de Wii natuurlijk!)
http://www.vampier.net/duck.html (deze is voor de oudere generatie)
Informatie is er wel zijn allemaal ps2 ports en houd eens op je eigen site zo te promoten met links er naar toe dit staat al lang en breed op de frontpage.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:00 schreef R_B het volgende:
Data Design Interactive brengt 13 Wii games
Dat zijn de zes games die in het tweede kwartaal van dit jaar uitkomen.
Billy the Wizard
Myth Makers Super Kart GP
AnubisII
Ninjabread Man
Monster Trux Extreme
Elviz: Rock N Roll Adventures
De volgende zeven games komen in de zes maanden er na uit. Hier is nog geen informatie over
- Hamster Heroes
- Trixie In Toyland
- Action Girlz Racing
- Mini Desktop Racing
- Myth Makers: Orbs Of Doom
Allemaal crap, alle info: http://gonintendo.com/?p=13863quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:00 schreef R_B het volgende:
Data Design Interactive brengt 13 Wii games
Dat zijn de zes games die in het tweede kwartaal van dit jaar uitkomen.
- Billy the Wizard
- Myth Makers Super Kart GP
- AnubisII
- Ninjabread Man
- Monster Trux Extreme
- Elviz: Rock N Roll Adventures
De volgende zeven? games komen in de zes maanden er na uit. Hier is nog geen informatie over
- Hamster Heroes
- Trixie In Toyland
- Action Girlz Racing
- Mini Desktop Racing
- Myth Makers: Orbs Of Doom
Metal slug is pas volgende week. Deze week is ant bully.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:49 schreef linebear het volgende:
hij was 55 euro...
ga straks eens kijken of sonic of metal slugs al in de winkel ligt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |