Snel. Vorige week zaterdag besteld, afgelopen woensdag o.i.d. binnen. En hij doet het goed moet ik zeggen!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef Delain het volgende:
Hoe snel levert amazon.de?
Je kan het spel toch vast terug brengen, lijkt me.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:13 schreef febl het volgende:
[..]
Ik dacht, plaats 'm in een link ipv in het topic.
Tjah, ik ben bij vele winkels geweest in de randstad en in het noorden en die willen niets dan reserveren, ze leggen ze niet eens in de winkel. Daar heb ik dus geen zin in en misschien anderen ook niet; dan maar een eind rijden om er gewoon een van de stapel te pakken.
Wii play hadden ze echter niet/niet zien liggen, dus die zoek ik nog. ben wel zo stom geweest om rayman voor de ps2 mee te nemen, had iemand bij de wii games neergelegd en ik had er verder niet op geletiemand ruilen? Gelukkig heb ik ook een ps2 dus kan 'm wel spelen.
Ik heb em op een woensdag besteld en de maandag erop gekregen. Had wel een failed delivery op zaterdag.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef Delain het volgende:
Hoe snel levert amazon.de?
Je bent gewoon moe van al die bewegingen, lui kind! Aan de bak en spelen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:39 schreef Emu het volgende:
Gatver, is dat ding nu nog steeds niet goed verkrijgbaar, blijkbaar is het toch een succes.
Ben zelf al in bezit van Wii sinds launchdatum, ben hem nu eigenlijk wel een beetje moe al
Je kunt je Wii op een ander adres laten afleveren dan het adres wat bij de creditcard hoort. Rechnungsadresse is dus het adres waar de rekening heen gaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:53 schreef Yann het volgende:
Bij Amazon moet je dus met Creditcard betalen?
Wat is reichnungsadresse??
denk dat niemand een idee heeft...aangezien iedereen langs de winkels struint...quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:29 schreef wjlaak01 het volgende:
iemand een idee of de WII in de buurt van tilburg verkrijgbaar is???
sta op 4 wachtlijsten, en wil onderhand speluh!!!
Zaterdag besteld, maandag het depot verlaten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:12 schreef Yann het volgende:
Aan degenen die hun Wii van Amazon.de hebben:
Hoelang duurde het nog bij jullie nadat je het mailtje kreeg van amazon.de met het bericht van je koopcontact en dat je je pakket kan volgen enz(Wii hat das Depot verlassen).
90% Vandaag, 10% dat het morgen zal worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:16 schreef Yann het volgende:
ja precies dat had ik ook, maar nadat hij maandag het depot verlaten was, hoelang duurde het toen nog tot je hem binnen kreeg?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb er eentje...veel eerder dan verwacht.
Er stond er eentje in de vitrine bij de FRS. Ik was alleen daar om een DVD-tje te kopen, maar toen ik de Wii zag kon ik hem niet laten staan!
Zelda, extra controller en componentkabels waren ook aanwezig.
Jij hebt nu juist wel er voor gezorgd dat hij populair is want hij is al weer uitverkochtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:04 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens de verkoper heeft hij er 3 uur gestaan...hij vond het lang.
Zie je wel dat de Wii helemaal niet populair is.
Gewoon jezelf naar de bank verplaatsen :pquote:Op maandag 26 februari 2007 12:06 schreef melluk het volgende:
ik sta nog 2e dus heb echt de hoop dat ie deze week nog in mijn huisje staat...
ook al ben ik nu ziek...dan maar in me bed liggen...en al liggend met me armen zwaaien!
Best zielig eigelijk. Ik moest wel geteld 1 dag zoeken!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:42 schreef BIGGI het volgende:
Djeez, zijn die dingen nog steeds zo moeilijk te vinden![]()
ik heb em besteldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:56 schreef gamefreek het volgende:
http://www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.php?menuID=273
Voor de mensen zonder Wii: Op dit moment staat er dat de Wii besteld kan worden, dus Bart Smit heeft Wii's op voorraad.
Geen idee hoelang dat duurt, maar zodra de bestel-button veranderd in een reserveer-button ben je te laat.
Mja tekst klopt alleen niet met de bestelbutton: U kunt weer vrijblijvend reserveren totdat de volgende levering bij ons binnen gaat komen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:56 schreef gamefreek het volgende:
Voor de mensen zonder Wii: Op dit moment staat er dat de Wii besteld kan worden, dus Bart Smit heeft Wii's op voorraad.
Geen idee hoelang dat duurt, maar zodra de bestel-button veranderd in een reserveer-button ben je te laat.
Ik heb hem bestelt, en er staat dat ik hem binne 2 dage thuis kan verwachten. Heb ik het recht het product binne 7 dagen na ontvangst terug te sturen? voor geld terug?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:56 schreef gamefreek het volgende:
Ondertussen klopt de tekst ook weerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:17 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mja tekst klopt alleen niet met de bestelbutton: U kunt weer vrijblijvend reserveren totdat de volgende levering bij ons binnen gaat komen.
Hallo Hakuna,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:34 schreef HakunaTamara het volgende:
Hoi Tromdijk
Ik wil heeeeel graag een Wii en woon in Eindhoven. Kan ik hem ophalen met je gegevens?
in gepakt denk ik wel, maar waarom bestel je hem dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb hem bestelt, en er staat dat ik hem binne 2 dage thuis kan verwachten. Heb ik het recht het product binne 7 dagen na ontvangst terug te sturen? voor geld terug?
Nu staat er weer reservere inderdaad, dus ben ik net op tijd geweest, binne 2 dage heb ik hem thuis denkikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:24 schreef About2Break het volgende:
[..]
Ondertussen klopt de tekst ook weer. Ik was te laat
![]()
![]()
![]()
Ik heb veel games en amuseer me kostelijk ermee sinds launch zelfs games als need for speed vind ik gewoon leuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Nu staat er weer reservere inderdaad, dus ben ik net op tijd geweest, binne 2 dage heb ik hem thuis denkik
depax, ja ik ben nog aant bedenke en de games aan het bekijken, dus kweet niet helemaal cker
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb hem bestelt, en er staat dat ik hem binne 2 dage thuis kan verwachten.
Ow jij was die andere gelukkigequote:
onder welke steen kom jij vandaan? maak daar maar 9 april van!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:32 schreef LSDsmurf het volgende:
Ik heb mijn Wii op 5 februari ergens besteld, ging normaal vandaag binnen zijn maar kreeg deze morgen een mail dat ik nog minstens tot 9 maart moet wachten![]()
![]()
Call of Duty 3 ligt hier al een paar dagen maar daar ben ik natuurlijk niets mee zonder de Wii.
Is ie niet meer leverbaar bij Amazon.de?quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:11 schreef neggix het volgende:
Arg, Laatst bij de macro gekeken, niet gezien.. Komt er later bij de klantenservice zo'n klein pest ventje van 14 aan met een Wii... Hadden ze ineens neergezetTyfuszooi. ...
Had em in curacao kunnen kopen ook, maar daar was ie 700 guldenbeetje duur..
Verder nog nergens gezienDuurt wel ff. En lijst heb ik ook geen zin in.. schiet ook niet echt op....
Iemand die em al zat is toevallig?
geen Creditcardquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:16 schreef LWaS het volgende:
[..]
Is ie niet meer leverbaar bij Amazon.de?
quote:Bankleitzahl: Konto-Nr. Kontoinhaber (NICHT Name der Bank)
Rhenen, ik houd het even in mijn achterhoofd mocht ik het niet in één keer kunnen verkopen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:57 schreef melluk het volgende:
waar woon je?
ik wil anders zelda wel van je kopen als je die los verkoopt
Ik heb het mailtje nog even gelezen, maar er staat dat nadat ze contact met je hebben opgenomen je dat ding binnen 2 dagen thuis krijgt. Maarja, hoelang duurt het voordat ze contact met je opnemen, vandaag nog niks gehoord iigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb hem bestelt, en er staat dat ik hem binne 2 dage thuis kan verwachten.
Ja, nu wel, stelletje rukkers!quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:39 schreef LWaS het volgende:
Voor de snelle beslissers:
vanmiddag had Mediamarkt Rotterdam Centrum er een stuk of 8 staan
Dan krijg ik hem morgen binnenquote:uw pakket is verzonden
Hoe werkt de besturing met Need For Speed eigenlijk? Is er nog iets speciaals of?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:29 schreef depax het volgende:
[..]
Ik heb veel games en amuseer me kostelijk ermee sinds launch zelfs games als need for speed vind ik gewoon leuk.
Maja je kan hem ook laten en dan heb je kans dat je volgende keer pas weer over een paar maanden is.
De besturing doet veel.
ja miiquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:20 schreef RoelRoel het volgende:
Zijn er nog Wii-lozen?
jups da's best veelquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef Blackfiesta het volgende:
ik ook net alle winkels afgebelt maar iedereen heeft nog een wachtrij van minstens 20 mensen
ik zeur niet snel, maar kap es met die sms taal...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:45 schreef deepart het volgende:
[..]
jups da's best veel
mare der worde binnekort toch meer gemaakt? weet iemand wanneer?
kw8 wel, kvind supermario leuk dus w8 ik daar gewoon op
En dan te bedenken dat ik 19 benquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:56 schreef nein het volgende:
[..]
ik zeur niet snel, maar kap es met die sms taal...
t ziet er echt niet uit man!![]()
![]()
![]()
Dank je, en ik ben trots op ons! Niet eens geflame over en weer en niets...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:59 schreef deepart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik 19 benTegelijk msnen en een post typen heeft zijn side-effects.
Ik zal er op letten want je hebt inderdaad gelijk nu ik het terug lees
![]()
Komt omdat je het zo lief vroegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:42 schreef nein het volgende:
[..]
Dank je, en ik ben trots op ons! Niet eens geflame over en weer en niets...![]()
Bij de makro in wateringen had ik er laatst wat gezien...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:58 schreef WooZ het volgende:
Wii weet waar er ergens Remote's of WiiPlay te krijgen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |