Je mag de mijne kopen voor 40quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:09 schreef melluk het volgende:
ik ga vanavond maar eens even kijken bij de mediamarkt voor zelda...
altijd al een fan geweest dus deze meot er ook maar eens van komen
onverbeterlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag de mijne kopen voor 40
Waar woon je,AHA IN DELFT DAS MAKKELIJKquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vond je monkeyball makkelijk?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:48 schreef depax het volgende:
sonic is een stuk moeilijk dan ik dacht en zo makkelijk als monkeyball is het echt niet.
Sommige levels moet je echt gebruik maken van de rem en jump attack anders haal je het niet.
Maar wel super spel en nu al verslavend.
En de mijne voor 37quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gemaildquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef melluk het volgende:
[..]
Waar woon je,AHA IN DELFT DAS MAKKELIJK
40 euro he...issie helemaal onbekrasd enzo?
waarom doe je m weg?
mail me even op mark1483 AT gmail DOT com dan
ging welquote:
iddquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:00 schreef Oksel het volgende:
Roy..Vroeger was je een echte fan. Tegenwoordig..
Ik denk dat jij nog wel wat maanden bezig zal zijn met Zelda.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddIk ben sinds een enkele weken weer actief Zelda speler
En het is echt een tof spel
Rooooooy
Doe nou mee met die hype
![]()
Shit sonic ligt hier gewoon nog nergens in de winkel! als ik de verhalen lees wil ik hem gewoon direct gaan spelen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:47 schreef depax het volgende:
[..]
ging wel
sonic is frusterend moeilijker en ECHT niet voor kinderen.
Ik zit vast bijvoorbeeld nu op een liniar stuk loop ik tegen een cactus in de dino wereld hoop niet dat het een bug is er is namelijk geen weg anders naartoe en ook niet weg van.
Ander level haalde ik ook al niet dus niet zit ik vast met twee levels die ik niet krijg uitgespeeld en ik dus niet verder kom in het spel.
Zwaar frustererend. Als iemand hem al gespeeld heeft en tot dat punt in de tweede dino wereld komt waar hij bij die cactus komt laat me weten hoe ik er langskom :|
Bestel in het vervolg je spellen via dimplus die houden zich meestal niet aan de leverdatumsquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:20 schreef donderopman het volgende:
[..]
Shit sonic ligt hier gewoon nog nergens in de winkel! als ik de verhalen lees wil ik hem gewoon direct gaan spelen!
Ik voeg helemaal niemand toe, heb de Wii van m'n broertje en nog 2 of 3 mensen van fok erin staan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:22 schreef WooZ het volgende:
Mijn Mii:
0866-9786-2224-6598
Voegt iedereen hier elkaar zo'n btje toe?
ojaquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:15 schreef Mortale het volgende:
2 keer zoveel als op het interne geheugen.
Yep, is zeker leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Jullie hebben nog minder dan 1 dag om op mijn enquête te reageren in het gelijknamige kanaal. De enquete 'Wat vind je enger? Spinnen of slangen' kwam namelijk van mij en werd zowaar enkele dagen later al in het kanaal geplaatst als landelijke vraag![]()
O ja, ik heb zelf spinnen gestemd en ook voorspeld dat dat het meest gekozen antwoord gaat worden. Cijfers wijzen immers uit dat de meest voorkomende angst (na hoogtevrees?) spinnenangst, ofwel arachnaphobie is![]()
Best leuk, als je een keer lam bent, zo'n suffe vraag verzinnen en opsturen.
hehe cool, ik vraag me af hoeveel mensen er nou vragen insturenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:46 schreef Gronnaephos het volgende:
Jullie hebben nog minder dan 1 dag om op mijn enquête te reageren in het gelijknamige kanaal. De enquete 'Wat vind je enger? Spinnen of slangen' kwam namelijk van mij en werd zowaar enkele dagen later al in het kanaal geplaatst als landelijke vraag![]()
O ja, ik heb zelf spinnen gestemd en ook voorspeld dat dat het meest gekozen antwoord gaat worden. Cijfers wijzen immers uit dat de meest voorkomende angst (na hoogtevrees?) spinnenangst, ofwel arachnaphobie is![]()
Sorry, maar als je geen confirmatie van Nintendo heb gekregen in de vorm van een berichtje ofzo, vind ik het sterk dat jij de enige in Nederland bent die die vraag heeft ingestuurd. Kunnen ze net zo goed het idee van iemand anders hebben gehad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:46 schreef Gronnaephos het volgende:
ja die is leuk.quote:
Ik zit echt zwaar te twijfelen om m te kopen. Waarom vind je t zo leuk? Hij kreeg niet zulke super positieve reviews namelijk..quote:
wachten dat je in de lucht hangt en getarget is en dan wiimote snel naar voor bewegen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:10 schreef linebear het volgende:
ik krijg die fucking homing attacks niet voor elkaar bij sonic..... verder ziet het er erg stoer uit
hij is gewoon best moeilijk en verslavend mijn moeder doet hem ook graag mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:23 schreef radioanne het volgende:
[..]
Ik zit echt zwaar te twijfelen om m te kopen. Waarom vind je t zo leuk? Hij kreeg niet zulke super positieve reviews namelijk..
Reviews geloof ik al niet meer, vooral op internet. Op een of andere manier verschilt de smaak tussen mij en de gemiddelde reviewer teveel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:23 schreef radioanne het volgende:
[..]
Ik zit echt zwaar te twijfelen om m te kopen. Waarom vind je t zo leuk? Hij kreeg niet zulke super positieve reviews namelijk..
Het is in feite de eerste super monkey ball maar dan met de Wii remote. En het stijltje is heel tof.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:23 schreef radioanne het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |