quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:39 schreef Alcarin het volgende:
Jeuj, 81 alweer!![]()
En de usericons staan recht!![]()
(ok, tvp)
Hoeft toch ook niet!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
ik kan echt geen afscheid nemen van dit topic hoor![]()
Toen we bij het CBR binnenkwamen keken we op het papiertje, ow je hebt "insert name" je slaagd wel, dus ik kijk haar verbaasd aan, ja dat is een van de leukste examinatoren die er is, en die beoordeelt je over je gehele rit, en niet alleen op de fouten. Mooi dacht ik bij mezelf, dus wij naar binnen, daarna rijden. Had wel een paar kleine foutjes gemaakt, maar verder ging het allemaal goed, we kwamen terug en gingen meteen naar boven, ik zat nog geen seconde of hij zei de verlossende woorden "het was voldoende, je bent geslaagd" geeft mij een hand, ik zeg dankjewel en thats it, ik kon gaan. Was nog geen 10sec daarbovenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:45 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Yey! Proficiat![]()
![]()
Hoe verliep het examen?
ik heb gelest in een volkswagen jetta ofzoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:44 schreef hardcorebass het volgende:
wat voor auto's lessen jullie trouwens in? en welke gaan jullie rijden als je je rijbewijs hebt? foto's !
maakt niet uit of het eigen auto is of papa en mama's auto
Ik heb gelest in een BMW 318i en mn vader heeft een Mercedes E220, mn moeder een Peugeot 206 en mn stiefvader een Peugeot 407quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:44 schreef hardcorebass het volgende:
wat voor auto's lessen jullie trouwens in? en welke gaan jullie rijden als je je rijbewijs hebt? foto's !
Vooral niet doen dan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
ik kan echt geen afscheid nemen van dit topic hoor![]()
heb ik ook gehad hoor, gaat ie precies uitleggen hoe je moet kijken en voorsorteren enzo als je gaat afslaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef Renesite het volgende:
Afslaan? He?
Oh zo, dat doe ik nu met de fiets al. Zal ik zo onder de knie hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
heb ik ook gehad hoor, gaat ie precies uitleggen hoe je moet kijken en voorsorteren enzo als je gaat afslaan
ik les in een BMW 1-serie:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:44 schreef hardcorebass het volgende:
mjah klopt maar dat wat ik allemaal uitgelegd krijg gebruik al amper nog nu ik alleen rijdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
heb ik ook gehad hoor, gaat ie precies uitleggen hoe je moet kijken en voorsorteren enzo als je gaat afslaan
mijn instructeur begon er ook over, dat ik nu al eigenlijk te veel lessen gehad heb (24) dat ik m'n eigen rijstijl begin te ontwikkelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
mjah klopt maar dat wat ik allemaal uitgelegd krijg gebruik al amper nog nu ik alleen rijd
Ik les in een Seat Ibiza 1.4 sdi.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik heb in deze Toyota Corolla gelest, maar dan in het donker blauw:
[afbeelding]
En ik mag nu in mijn moeder haar auto rijden, een Fiat Punto 1.2 sportsound uit 2005:
[afbeelding]
Pittig wagentje![]()
haha het zal je maar gebeurenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Rij-instructeur zonder rijbewijs
Een leerling van een rijschool keek zaterdag gek op toen zijn rij-instructeur niet in het bezit bleek van een rijbewijs. De politie hield de auto staande en vroeg de 41-jarige instructeur vergeefs om de juiste papieren.
De politie meldde zondag dat het bewijs was ingetrokken vanwege meerdere verkeersovertredingen. Het resultaat: een zeer teleurgestelde leerling die niet verder kon rijden en een aangehouden rij-instructeur.
Dan sta je effe te kijken! Wordt je staande gehouden, rijinstructeur geen papieren.... daar sta je dan![]()
Ach, hij heeft die les vast ook niet betaaldquote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Rij-instructeur zonder rijbewijs
Een leerling van een rijschool keek zaterdag gek op toen zijn rij-instructeur niet in het bezit bleek van een rijbewijs. De politie hield de auto staande en vroeg de 41-jarige instructeur vergeefs om de juiste papieren.
De politie meldde zondag dat het bewijs was ingetrokken vanwege meerdere verkeersovertredingen. Het resultaat: een zeer teleurgestelde leerling die niet verder kon rijden en een aangehouden rij-instructeur.
Dan sta je effe te kijken! Wordt je staande gehouden, rijinstructeur geen papieren.... daar sta je dan![]()
Lachen ja, als je lest bij een individuele rijschool waar je vooraf een pakket betaald hebtquote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, hij heeft die les vast ook niet betaald![]()
Oei, daar had ik niet over nagedacht. Ik betaal gewoon elke les aan het einde van die les...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lachen ja, als je lest bij een individuele rijschool waar je vooraf een pakket betaald hebt![]()
De instructeurmet de noorderzon, en jij
zonder een verdere les
is volgens mij geen garantie voor.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oei, daar had ik niet over nagedacht. Ik betaal gewoon elke les aan het einde van die les...
Is daar niet een of andere garantie voor? Bovag ofzo![]()
Als je per stuk betaald dan is het geen probleem. Wel moet je elders bij een instructeur laten zien wat je kan, samen met hem/haar beslis je dan hoeveel lessen je moetquote:Op maandag 5 februari 2007 09:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oei, daar had ik niet over nagedacht. Ik betaal gewoon elke les aan het einde van die les...
Is daar niet een of andere garantie voor? Bovag ofzo![]()
Jeetje, extra veel succes dan!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:29 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb morgen om 09.50 examen....
Voor de 3de keer alweer.... De laatste keer was in maart 2001![]()
Joh, slechts 36.50 per uur!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:37 schreef WEST het volgende:
ik moet ook maar weer eens beginnen met rijlessenmaarja het is zo knijter duur
![]()
Het is wel een goede investering voor de toekomstquote:Op maandag 5 februari 2007 17:37 schreef WEST het volgende:
![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:50 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Het is wel een goede investering voor de toekomst![]()
Ik vind het helemaal niet duur! Kan zijn omdat mijn ouders het betalen, maar tochquote:Op maandag 5 februari 2007 17:37 schreef WEST het volgende:
![]()
Natuurlijk wel, je hebt betaald en een overeenkomst, dus moet de instructeur jou lesgeven. als hij dat om wat voor reden dan ook niet doet/kan doen en hij je geld niet teruggeeft kan je hem aanklagen.quote:
ze had het over een soort van waarborgfonds (ze noemde BOVAG)quote:Op maandag 5 februari 2007 18:22 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je hebt betaald en een overeenkomst, dus moet de instructeur jou lesgeven. als hij dat om wat voor reden dan ook niet doet/kan doen en hij je geld niet teruggeeft kan je hem aanklagen.
Tenzij de rijschoolfailliet gaat, maar das weer een ander verhaal...
succesquote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef miss_bleu het volgende:
sow morgen mijn theorie.
Heb vandaag de hele dag bij de rijschool gezeten voor theorielessen. Heb daar een examen moeten doen die volgens iedereen veel moeilijker is dan die van het CBR en had er 7.
Nu nog maar even goed oefenen vanavond en morgen mijn theorie halen (hoop ik) *duimt*
Ja ok, je kunt ze aanklagen, maar dat kost dan meer dan het oplevert.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:22 schreef Me_Wesley het volgende:
Natuurlijk wel, je hebt betaald en een overeenkomst, dus moet de instructeur jou lesgeven. als hij dat om wat voor reden dan ook niet doet/kan doen en hij je geld niet teruggeeft kan je hem aanklagen.
Tenzij de rijschoolfailliet gaat, maar das weer een ander verhaal...
Ja, maar dat is hetzelfde als dat je ergens een tv koopt die niet geleverd wordt enzo..quote:Op maandag 5 februari 2007 18:51 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja ok, je kunt ze aanklagen, maar dat kost dan meer dan het oplevert.
klopt ik moet eerst maar eens kijken hoe me sollicitatie gesprek vrijdag aflooptquote:Op maandag 5 februari 2007 17:50 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Het is wel een goede investering voor de toekomst![]()
Precies, gewoon niet van te voren betalen dusquote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja, maar dat is hetzelfde als dat je ergens een tv koopt die niet geleverd wordt enzo..
Zal je altijd hebben
Ik heb les gehad in een Golf Diesel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:44 schreef hardcorebass het volgende:
Ik ga er alleen niet vanuit dat elke rij instructeur z'n rijbewijs niet heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:37 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Precies, gewoon niet van te voren betalen dus![]()
Je hoeveelste is het? Mijn eerst compleet foutloze rijles moet nog komenquote:Op maandag 5 februari 2007 22:07 schreef miss_bleu het volgende:
yeahnet mijn eerste echt foutloze rijles gehad
Feliciteeeeerd!quote:
Jeej!!quote:
Jeej!!!quote:
das minder, hopeijk kun je vannacht wel een beetje goed slapen dan en veel succes morgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef tho_Omas het volgende:
Fucking hell, ik heb koorts sinds vanmorgen, en een behoorlijke griep te pakken. Zal morgen dus wel weer zakken. Nog ff wat fruit eten en dan hopen dat het morgen weg is.
3quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Jeej!!Gefeliciteerd!
![]()
Hoeveel fouten?
[..]
quote:
Mijn instructeur zegt juist dat dat best meevalt, iedereen gaat namelijk om 8 uur de stad in, maar vervolgens verspreidt het verkeer zich over de hele stad. Dus alleen de toegangswegen zijn echt druk, verder valt het wel mee. Hij zal het wel weten want hij zit al 40 jaar nonstop in de auto zo ongeveerquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:06 schreef Marloes het volgende:
Ik moet binnenkort afrijden.. Als ik dan zou zakken kan ik pas weer in april ofzo afrijden.. Waarom duurt dit zo lang? Mijn rijinstructeur zegt ook dat hij liever niet wil dat mensen om 8 uur afrijden omdat het dan veel lastiger is om te slagen (in verband met de drukte). Ik heb eerlijk gezegd liever dat ik eerder kan afrijden en dan om 8 uur, dan later en dan om 10 uur ofzo. Is het nou echt zoveel lastiger om 8 uur?
Oeh tof, gefeliciteerd! Voelt goed he?quote:
dat probleem heb ik ook nog steeds. Achteruit gaat een stuk beter dan vooruit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:33 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Ik had net weer een les, het lukt me maar niet om vooruit in te parkeren... Terwijl achteruit juist prima gaat![]()
En bij het cbr moet je vooruit inparkeren..![]()
voelt erg lekker jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oeh tof, gefeliciteerd! Voelt goed he?
hij durftquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:59 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Morgen ochtend 5de les...Zosk rijdt heel misschien mee hahah
Jep, maar tegen je exa kun je dat soort dingen niet laten weten, want je krijgt je beoordeling pas achteraf. Dus ook al kijk je, als je instructeur/exa het niet ziet geldt het gewoon als niet gekeken. En dat kan lullig zijn op je examen, dus kijk gewoon extra duidelijk en lang.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:51 schreef paulus1709 het volgende:
maar ja als ik hem kan vertellen wat het kenteken was van de auto die achter ons reed of de kleur jas van de fiester die ik afsneeddan heb ik toch gekeken
Maar ook weer niet te lang, want dan kijk je weer niet genoeg de andere kant op...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef Me_Wesley het volgende:
Jep, maar tegen je exa kun je dat soort dingen niet laten weten, want je krijgt je beoordeling pas achteraf. Dus ook al kijk je, als je instructeur/exa het niet ziet geldt het gewoon als niet gekeken. En dat kan lullig zijn op je examen, dus kijk gewoon extra duidelijk en lang.
Ik meen te hebben vernomen dat het cbr niet rijdt/geen praktijkexamens afneemt als het sneeuwt...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:03 schreef bakayarou het volgende:
Morgen lekker in de sneeuw afrijden![]()
Als er echt 5-10 cm sneeuw komt dan kun je daar idd wel vanuit gaan jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef Me_Wesley het volgende:
Groooote kans dat morgen alle examens worden afgelast vrees ik bakayarou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |