hypes draaien vaak uit op een enorme deceptiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
Speknek, plak even die screens van Dewy in de OP, het spel moet gehyped worden.
Bij Dewy niet. Dewy moet wel tof zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hypes draaien vaak uit op een enorme deceptie
http://games.fok.nl/news.php?newsid=16063quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:06 schreef linebear het volgende:
was dewy !?
Zeker onder een steen geleeft de afgelopen 2 uurquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:06 schreef linebear het volgende:
was dewy !?
Ik hoop niet teveel monkeyball... dat spel heb ik teruggebracht...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
Het spel is echt een brilliante combinatie van Loco Roco, Super Monkey Ball en Kameo
moet ik mee helpen met hypen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
Het spel is echt een brilliante combinatie van Loco Roco, Super Monkey Ball en Kameo
Welkom Broes!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems is proud member of the
[afbeelding]
Hype team!
dan moet je m'n post quoten (plaatje wel zichtbaar natuurlijk)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:12 schreef _GdR_ het volgende:
whehehe. waar kan ik me inschrijven voor het hype team?
HYPE!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems is proud member of the
Hype team!
Fire Emblem!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:11 schreef linebear het volgende:
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=850
ziet er best ok...
Vette trailer zegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:11 schreef linebear het volgende:
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=850
ziet er best ok...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
Nouja zeg. Ik net zo bellen naar de technische dienst van Nintendo over dat polsbandje dat ik gister via het online formulier probeerde te bestellen, moet ik ineens m'n oude bandje naar hún opsturen![]()
Dat heb je helaas veel sneller in NL dan in het buitenland denk ik dan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:26 schreef Chanty87 het volgende:
Echt hoor, zeggen ze dat ze het niet via mail kunnen beantwoorden en dat ik maar moet bellen, bel ik ze op, en krijg ik (na anderhalve minuut te hebben gewacht tot ze überhaupt opnamen) dit antwoord wat ze gewoon via mail hadden kunnen geven. Achterlijk gedoe.
In december vroegen ze alleen om adresgegevens en that's it. Zeker teveel paupers die gelijk 8 straps wilden hebben ofzo.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:26 schreef Chanty87 het volgende:
In december vroegen ze alleen om adresgegevens en that's it. Zeker teveel paupers die gelijk 8 straps wilden hebben ofzo.
Als we dat eens wistenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:00 schreef k_i_m het volgende:
Wat zie ik nou? Bust-a-move voor de Wii?. En Metroid!
. Wanneer zou dat allemaal uitkomen?
Ja, dat vraag ik me ook af...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef linebear het volgende:
is het mogelijk om youtube filmpjes en zo bekijken?
Ik had paar weken terug de laatste bij Bart Smit, en voor 40 euro, dus Wii Play gratis gehad eigenlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef radioanne het volgende:
Iemand nog een idee waar een Wii Play te vinden is incl. mote? Is toch wel leuk en voor dat tientje extra wil ik Play er wel bij!
Mario 64 is supertofquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:00 schreef linebear het volgende:
heb je toegevoegd....
is Mario64 leuk ?! Twijfel of ik die wil downloaden
Ik hoor er eigenlijk best goede verhalen over, waarom vind je het niet de moeite waard?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef Hellrazor het volgende:
Wii play is geen aanrader trouwens , ook niet voor 10 euro![]()
Niet precies hetzelfde, maar dit komt wel een beetje vers van de pers:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef radioanne het volgende:
[..]
Ik hoor er eigenlijk best goede verhalen over, waarom vind je het niet de moeite waard?
Ennum mij lijkt Guitar Hero zoooo vet! Komt er ook ooit zoiets naar de Wii? I hope so!
Tof! Dat is precies wat ik wil op de Wii ipv een gare prince of persia poort.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niet precies hetzelfde, maar dit komt wel een beetje vers van de pers:
http://gonintendo.com/?p=12624 Nieuwe DDR voor Wii inclusief handbewegingen![]()
http://gonintendo.com/?p=12627 Filmpje
die spelletjes zijn gewoon niet leuk genoeg om meer dan 1 keer te spelen , als je een echte game hebt gespeeld iigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef radioanne het volgende:
[..]
Ik hoor er eigenlijk best goede verhalen over, waarom vind je het niet de moeite waard?
Ennum mij lijkt Guitar Hero zoooo vet! Komt er ook ooit zoiets naar de Wii? I hope so!
met z'n tweeën vissen is wel echt de shit hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:10 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
die spelletjes zijn gewoon niet leuk genoeg om meer dan 1 keer te spelen , als je een echte game hebt gespeeld iig![]()
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:33 schreef depax het volgende:en van THQ:
Are you ready? During THQ’s financial conference call, it was announced that WWE games will be headed to the Wii as well as the DS. A DS WWE game has been rumored in the works for a very long time now, which makes an official confirmation that much sweeter. The only information given out about the titles was that they would appear on the Wii and DS sometime inbetween April 2007 to March 2008. No word on what WWE brands the games will focus on (Raw, Smackdown, ECW).
Like wwe games ooit leuk warenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
In maartquote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:34 schreef linebear het volgende:
wanneer komt de volledige versie van het internet kanaal ?
Laat het alstjeblieft niet waar zijn dat we weer voor elke game een aparte friendcode in moeten vullen.quote:Geen FFXI op Wii schuld van Friendcodes
Friend codes. Het is Nintendo's zelf opgelegde beperking op online gaming en een last voor ieder die online wil spelen. Elke Wii heeft een 12 cijferige code. Vul die van een vriend of vriendin in en dan kun je elkaar berichten sturen. Toen Pokemon Battle Revolution uitkwam, de eerste online game, moest iedereen weer een andere 12 cijferige friend code invoeren. We hadden zo gehoopt dat Nintendo had geleerd van hun matige online service op de gamecube.
Senior Vice President Hiromichi Tanaka van Square Enix geeft aan dat het systeem met friend codes de belangrijkste reden is waarom een online game als Final Fantasy XI niet op de Wii verschijnt. In een interview met Adam Riley van Cubed onthuld Tanaka dat de RPG gigant nu in overleg is met Nintendo over "het oplossen van dit punt van geschil." Een grote uitgever als Square Enix's betekend nog niet dat Nintendo zal luisteren, maar misschien zal Nintendo een uitzondering voor sommige titels kunnen maken.
Maar aan de andere kant, Final Fantasy XI op de Wii kan alleen maar een succes worden ook al moeten gamers 300.000 12-cijferige codes invoeren. Niet zeker is of Pokemon Battle Revolution's extra friend code een uitzondering of regel is. Elebits is een voorbeeld waarbij men ingame plaatjes kan delen met Wii friends. Helaas heeft Nintendo nog niets bekend gemaakt over hun online plannen.
reken maar eens op 1 a 2 per dag die nieuw aangekondigd worden de komende tijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:03 schreef linebear het volgende:
damn... denken die mensen dat we geld te veel hebben. Maar blijven aankondigen dat er nieuwe games aan komen....
Nu moeten die mensen die zeiken over het te kleine aanbod toch echt ophouden met zeiken
ik dacht dat het gewoon via je adresboek gaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Laat het alstjeblieft niet waar zijn dat we weer voor elke game een aparte friendcode in moeten vullen.
Ik heb pas geleden een mooie envelope gehad met 4 nieuwe bandjesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
Nouja zeg. Ik net zo bellen naar de technische dienst van Nintendo over dat polsbandje dat ik gister via het online formulier probeerde te bestellen, moet ik ineens m'n oude bandje naar hún opsturen![]()
quote:During THQ’s financial conference call, it was announced that WWE games will be headed to the Wii as well as the DS. A DS WWE game has been rumored in the works for a very long time now, which makes an official confirmation that much sweeter. The only information given out about the titles was that they would appear on the Wii and DS sometime inbetween April 2007 to March 2008. No word on what WWE brands the games will focus on (Raw, Smackdown, ECW).
die Japanners houden echt van zulke games, metro's/trams besturen. Op de DC was Densha de Go echt een waardeloos spelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:03 schreef R_B het volgende:
Deze was een tijdje geleden al gepost:
[afbeelding]
Dit is het bijbehorende spel: Let's go by Train
Roep ik ook al tijdenquote:
Denk het ook, misschien nu ook met ECW erbijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:04 schreef Sickert het volgende:
[..]Hopelijk gewoon een port van Smackdown vs RAW want die is geniaal
meeste andere wwe games zuigen hardthen again die zijn dan ook niet van THQ
zal heus wel Smackdown vs RAW worden*feest
PMquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tomasso
zeg had je me nou al toegevoegd aan je adreslijst?
Dat systeem zuigt echt héél zwaar. Nintendo heeft het op dat gebied enorm verpest.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Laat het alstjeblieft niet waar zijn dat we weer voor elke game een aparte friendcode in moeten vullen.
Yep, ik dacht dat Nintendo wel een lesje had geleerd op de DS..maar neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat systeem zuigt echt héél zwaar. Nintendo heeft het op dat gebied enorm verpest.
Goeie filmpjes!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:59 schreef depax het volgende:
nog een nieuwe sonic clip damn wat een snelheid zit daar in.
http://media.wii.ign.com/media/800/800277/vid_1896987.html
Het enige waar ie mee bezig isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:04 schreef Sickert het volgende:Hopelijk gewoon een port van Smackdown vs RAW want die is geniaal
meeste andere wwe games zuigen hardthen again die zijn dan ook niet van THQ
zal heus wel Smackdown vs RAW worden*feest
HAHAHAHA! wat een grappige kikker zeg!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef Roi het volgende:
http://img381.imageshack.us/img381/927/200612112f1c8chz6.jpg
![]()
imageshack werkt niet op fok. wanneer leren mensen dat nou eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef Roi het volgende:
![]()
Pikminquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef Roi het volgende:
![]()
Rayman?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef Otmed het volgende:
Ik wil een spel kopen(deze maand nog) en ik heb Zelda, Super Monkeyball, Red Steel, WiiSports, WiiPlay en Tony Hawk dinges al. Weet iemand een aanrader?
Tja, ik vind 't als single player game ook niks. Maar multiplayer toch wel erg leuk wat ik niet verwacht had.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef Otmed het volgende:
Die lijkt me niet geweldig. Maar ik heb er nog niet eens een review van gelezen. Even doen dan maar.
Idd! Noem es wat leuke cube games?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
en je kunt natuurljjk ook naar leuke cubegames zoeken, die draaien ook/
Goed ideequote:Op zondag 4 februari 2007 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
maar vergeet dan geen cubecontroller te kopen (kost 3rd party maar een tientje) en een cubememorycard (kost ook geen drol)quote:
SADNESS in augustus alquote:*100 Bullets - Fall 2007*
Alive-TBA 2007, Ubisoft
Devil Kings Series - 2007 Capcom
Digimon- 2007 , Namco
DK bongo blast-spring 2007, Nintendo
Harry Potter and the order of the Phoenix- July, EA
Iron Man: The Movie, 2008, SEGA
Kirby- 2007 Nintendo
Legend of Dragon- 2007
Lost- 2007, Ubisoft
Machi Kuru Domino- 2007
Ratatouille- Fall 2007, THQ
*Mario Kart Wii- 2007, Nintendo*
*Pilot Wings -2007- Nintendo*
*Wii shooting- 2007*
*Wii motor sports airplane- 2007*
TNA impact- 2007, Midway
JAWA- 2007, spike
Wii music- October 2007
Space station Tycoon- Summer 2007- Namco
Dance Factory- March 2007
*Animal Crossing- 2007*
Raid over the River-2007
*Sadness- August- Nibris*
Pikmin is ook wel grappig, Resident Evil 0 en 4 zijn ook goed te doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
nee die 18 aprilquote:Op zondag 4 februari 2007 10:31 schreef SHOOOTO het volgende:
/offtopic: vandaag jarig, depax? Zo ja, gefeliciteerd!
[..]
Pikmin is ook wel grappig, Resident Evil 0 en 4 zijn ook goed te doen.
ik 619 je waarna ik je met een Stunner neerhaal waarna ik met precisie een SwanTon Bomb vanuit de ring uitvoer en boven op je bastje land..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige waar ie mee bezig isBiij de volgende bier meet doen we wel wat backyard wrestling. Gooi ik je in een headlocker spinkick ofzoiets
Neem dan wel Pikmin 2, die is 10x beter zonder al te veel irritante tijdslimieten. Hij is alleen best moeilijk te krijgen nu geloof ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:31 schreef SHOOOTO het volgende:
/offtopic: vandaag jarig, depax? Zo ja, gefeliciteerd!
[..]
Pikmin is ook wel grappig, Resident Evil 0 en 4 zijn ook goed te doen.
Wanneer stellen mensen hun browser is goed inquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
imageshack werkt niet op fok. wanneer leren mensen dat nou eens![]()
zonder referers werkt veel ineens niet meer!quote:Op zondag 4 februari 2007 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wanneer stellen mensen hun browser is goed in![]()
Ga nou eerst maar eens borsthaar groeienquote:Op zondag 4 februari 2007 12:23 schreef Sickert het volgende:
ik 619 je waarna ik je met een Stunner neerhaal waarna ik met precisie een SwanTon Bomb vanuit de ring uitvoer en boven op je bastje land..
als je dan wankel op staat is het tijd voor some Sweet Chin Musicwaarna je K.O gaat door The Pedigree
Nee, dit is donkey kong blast, een Gamecube spel die verschoven is naar de Wiiquote:Op zondag 4 februari 2007 15:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zie nu dat Donkey Kong een race-game gaat worden:
[afbeelding]
Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/DK_Bongo_Blast
Wordt dit de terugkeer van het almachtige River Raid waar ik op de MSX zo verslaafd aan was?quote:Raid over the River-2007
Nee. Dit is een niet bestaand spel van een niet bestaande developer dat een mislukte 1 april grap is.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef deGVR het volgende:
[..]
Wordt dit de terugkeer van het almachtige River Raid waar ik op de MSX zo verslaafd aan was?
[afbeelding]
[afbeelding]
God, wat was dat een meesterlijk spel...
PleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePlease
PleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePlease
Gameproquote:Op zondag 4 februari 2007 09:55 schreef depax het volgende:
JA mijn verjaardag leuker kado kon niet en dan nog dit:
Blue Tongue working on exclusive Wii IP ( onderdeel THQ )
en dan het beste volgens gamepro magazine:
een leuke releaselist:
[..]
SADNESS in augustus al
Nibris bestaat niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:23 schreef NightHawkb het volgende:
Sadness is niet in augustus!!!
Nibris heeft geconfirmeerd dat het Q4 '07/Q1 '08
ROTR Wii wordt Q2/Q3 '08
Tuurlijk wel! ^^quote:
augustus septemberquote:Op zondag 4 februari 2007 18:23 schreef NightHawkb het volgende:
Sadness is niet in augustus!!!
Nibris heeft geconfirmeerd dat het Q4 '07/Q1 '08
ROTR Wii wordt Q2/Q3 '08
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:50 schreef NightHawkb het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! ^^
Btw, wij hebben dit gekregen van Nibris, afgedankt model omdat Digital Amigos het in kleur maakte ofzoiets.
http://img234.imageshack.us/my.php?image=09zk9.jpg
Ben echt wel benieuwd naar dit spel ^^
en hoe duur ongeveer is dat?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef Oksel het volgende:
Pff, Paper Mario is nog duur overal, zelfs 2e hands.
Mja, vind het ook vreemd, maar als we Radek mogen geloven, zou het er toch geweldig gaan uitzien :pquote:
nee hoor, maar je kan het beter hier vragen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:58 schreef DeF2K het volgende:
word je keihard dit topic uitgekickt als je vraagt waar je in rotterdam het beste terecht kan voor zo'n emm, wii?
Mooooiquote:Op zondag 4 februari 2007 20:22 schreef R_B het volgende:
Het demo kanaal voor de wii is opkomst zie: http://www.wiiarefree.com/
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Demokanaal is wel tof. Alleen is natuurlijk het geheugen van 512mb érg beperkt.
quote:
Die is veuls te raar manquote:Op maandag 5 februari 2007 09:33 schreef Nollem het volgende:
Er komt ook een Dance-game volgens Wiigamerlijkt mij ook wel melig.
Aangezien ik die minigame van Smoothmoves wel erg blij vond
Over aan te raden Cube games....
Killer7 (echt een klassieker en het doe je meer uitkijken naar No More Heroes voor de Wii)
Tja, ik houd wel van raar, gelukkig zijn rondlopende zombies, vliegende raket race auto's en apen die op bongo's slaan heel gewoonquote:
Ik heb bij mijn broertje wel eens een stukje gezien, en ik heb hem nu ook geleend van hem. (samen met o.a. Resident Evil 0quote:Op maandag 5 februari 2007 09:56 schreef Nollem het volgende:
[..]
Tja, ik houd wel van raar, gelukkig zijn rondlopende zombies, vliegende raket race auto's en apen die op bongo's slaan heel gewoon
Als je in het Killer7 verhaal zit dan vind je het echt niet raar. En vooral de ontknoping... WAUW !
Vnd ik niet. Ik vind het juist een keihandige functies. Als ze zorgen dat ze de demo releasen voordat het spel uitkomt, temt dat zeker het lange wachten op de game. Ook kun je games uitproberen, waarvn je neit zeker weet of je ze koopt, naar het spelen weet je dat wel zekerquote:Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo´s zijn overrated... Kost alleen maar tijd die je beter kan besteden aan toffe games. Op de 360 heb ik tot nu toe 2 demo´s geprobeerd, RS:Vegas en Heavy Weapon, en van RS:V wist ik toch al dat ik m ging kopen.
Moet je wel weten wat toffe games zijn...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo´s zijn overrated... Kost alleen maar tijd die je beter kan besteden aan toffe games.
Scherpquote:Op maandag 5 februari 2007 11:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je wel weten wat toffe games zijn...
Ik dacht maximaal 2 gb, stond dacht ik in de handleiding.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef depax het volgende:
hoeveel is nu de maximale grote van sd kaart voor de wii.
4 gb of zelfs 8 ?
Ik game al zolang dat ik wel weet wat ik wel en niet leuk vindquote:Op maandag 5 februari 2007 11:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je wel weten wat toffe games zijn...
In tegenstelling tot sommige mensen hieroquote:Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo´s zijn overrated... Kost alleen maar tijd die je beter kan besteden aan toffe games. Op de 360 heb ik tot nu toe 2 demo´s geprobeerd, RS:Vegas en Heavy Weapon, en van RS:V wist ik toch al dat ik m ging kopen.
Een SD kaart is vele malen sneller dan een harde schijf, ik zou me niet zo druk makenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:52 schreef RoelRoel het volgende:
Is een SD-kaart wel snel genoeg om een demo vanaf te draaien?
Ik heb geen problemen met die servers van ninentendo hoor? Downloaden van games (VC: NES) duurt bij mij meestal enkele secondenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:22 schreef _GdR_ het volgende:
nja.
demo kanaal zal wel kut worden want je moet downloaden. ik weet niet hoe groot de demo's zijn maar 5/600 mb met die kut serviers van nintendo....
Komt echt puur omdat dan de hele wereld tegelijk download lijkt mij, vooral ook omdat het bij VC Games binnen seconde binnen is.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:19 schreef _GdR_ het volgende:
ow van de vc games weet ik t niet.
maar de updates gaan altijd zoooo traag. dus
een maatje van me wist niks over t nieuwskanaal. dus ik was bij hem afgelopen vrijdag en ik ga die update uitvoeren.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Komt echt puur omdat dan de hele wereld tegelijk download lijkt mij, vooral ook omdat het bij VC Games binnen seconde binnen is.
wij sturen nogal veel plaatjes en troepquote:Op maandag 5 februari 2007 14:56 schreef __Saviour__ het volgende:
da's echt te lang. Hier hooguit een minuut of anderhalf denk ik, meer echt niet.
maar hoe kon ie de update gemist hebben? de wii ging nog wel zo mooi blauw flitsen!
ik heb wireless en dat is gewoon goed (linksys).quote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef zaikert het volgende:
over de trage data-snelheid: Al een ander kanaal geprobeerd op je wireless router? Bij mij waren die updates binnen een paar seconden binnen.
Het is dat alleen jij er last van hebtquote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb wireless en dat is gewoon goed (linksys).
maatje van mij heeft usb adapter en daar is t gewoon precies t zelfde als bij jouw en iedereen hier.
tis gewoon fukking traag.
ff naar het winkelkanaal. verbinding testen (waarom als je al verbinding hebt?) eindelijk klaar. VERBINDING MAKEN!
![]()
. en DAARNA pas kom je in t winkel kanaal.
dat duurt inprincipe niet al te lang. maar iig lang genoeg om je je helemaal kapot te irriteren.
ik weet niet hoeveel sake ze daar bij nintendo hebben. maar vies zijn ze er iig niet van.
boel-shitquote:Op maandag 5 februari 2007 15:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Het is dat alleen jij er last van hebt
Als ze 't voor niet meer dan 300 punten verkopen..quote:Op maandag 5 februari 2007 18:31 schreef Travis het volgende:
Zouden er ook nog gameboy of gameboy color games kunnen uitkomen voor de VC?
Zou wel leuk zijn.
250 voor GB en 300 voor GBC?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Als ze 't voor niet meer dan 300 punten verkopen..![]()
Denk 't niet. Of nintendo moet nog met een update komen...quote:Op maandag 5 februari 2007 09:06 schreef depax het volgende:
en dit past niet?
http://www.supermemory.nl/product_info.php?products_id=1476&osCsid=83c675da697b00c615a1e06ce657d3b1
Nintendo zal vast wel updaten. Sony's PSP ondersteunde eerst ook maar tot 2 of 4GB en met een update werd dat verhoogd.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:23 schreef Mortale het volgende:
[..]
Denk 't niet. Of nintendo moet nog met een update komen...
ze zullen dat wel doen ten tijde dat demo channel live gaat niet meer dan logisch lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nintendo zal vast wel updaten. Sony's PSP ondersteunde eerst ook maar tot 2 of 4GB en met een update werd dat verhoogd.
Ik bedenk me net ineens dat het hardwarematig gezien wel onmogelijk zou kunnen zijn. Omdat de wii SDHC niet ondersteunt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo zal vast wel updaten. Sony's PSP ondersteunde eerst ook maar tot 2 of 4GB en met een update werd dat verhoogd.
In die link van je staat dat gewoon SD tot 32Gb kan, net zoals SDHC. Het enige verschil is de snelheid ...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:56 schreef Mortale het volgende:
Ik bedenk me net ineens dat het hardwarematig gezien wel onmogelijk zou kunnen zijn. Omdat de wii SDHC niet ondersteunt.
Ik zie nu ook wat jij bedoeld, die 'update' toch? Dan is de vraag of wii SD 1.1 ondersteunt... Ik denk het wel omdat SD 1.1 op november 2005 is uitgekomen. Toch zou de kaart van Depax niet gaan werken omdat het een SDHC card is.quote:This should mean that an SD card will work in an SDHC card reader, but you won’t be able to use an SDHC card in an SD Card device or reader.
Wanneer komt ie uit?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:55 schreef depax het volgende:
Pro Evo Wii Screens?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er wel ok uit.
Voetbal op de Wii? Dat moet wel heel vreemd zijn.... Ik denk ook dat de controls van de Wii dan ook geen toegevoegde waarde hebben, beter gezegd, tegenwerken. Zo'n spellen kan je beter op je pc spelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:55 schreef depax het volgende:
Pro Evo Wii Screens?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er wel ok uit.
hij is nog niet officieel maar konami gaf wel aan dat ze er mee bezig zijn inclusief iets voor de benen dacht ik .quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wanneer komt ie uit?
Wat zijn de controls?
Verder nog links met meer info hier over?![]()
Ik moet je helaas teleurstellen ze zijn van de PS2 versie van FIFAquote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:55 schreef depax het volgende:
Pro Evo Wii Screens?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er wel ok uit.
Echt schietenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:46 schreef depax het volgende:
hij is nog niet officieel maar konami gaf wel aan dat ze er mee bezig zijn inclusief iets voor de benen dacht ik
Dan koop ik m meteen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt schietenDat zou dan wel weer geniaal zijn
ja ik las net dit:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen ze zijn van de PS2 versie van FIFA![]()
vind hem blurry en crap eigelijk US/JP is leuker.quote:
Dat hij blurry is licht aan de foto, de echte boxart word gewoon scherperquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:55 schreef depax het volgende:
[..]
vind hem blurry en crap eigelijk US/JP is leuker.
Extension kabel voor naar de nunchuck.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:55 schreef depax het volgende:
ea is bezig met dat schoppen.
Dat is ook de bedoeling met zijn 4e dit doen lijkt me super.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:00 schreef _petjan het volgende:
Ik snap trouwens niet echt waarom iedereen Eledees zo vet vind, het lijkt me echt een gare game.
Die arme meubels en benenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Extension kabel voor naar de nunchuck.
Balbezit: Lopen met de nunchuck. Pass (y), schot op doel (c).
Geen balbezit: Lopen met nunchuck. Schouderduw (y), sliding (c).
Natuurlijk mis je de diepgang van PES met opstellingen, verdedigende opstelling en ga zo maar door maar who gives a fuck, we willen gewoon echt schieten
er komt ook een larry game met een voorbind deel voor je wiimotequote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:02 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, ik wil niet veel zeggen, maar je Wiimote aan je been verbinden gaat me iets te ver![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:04 schreef depax het volgende:
[..]
er komt ook een larry game met een voorbind deel voor je wiimote
dat vind ik pas erg
Zie het al helemaal voor me. Ben je met een vriend aan t voetballen, staat ie iets rechts voor je. Jij haalt keihard uit om een streep te maken....quote:
lijkt mij eerder zielig voor jezelf..met al je wiimotes aan je armen en benen..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:26 schreef _GdR_ het volgende:
ik wil mortal kombat. met 4 wiimotes aan mn benen en armen.
das pas ruig. maar wel zielig voor mn huis denk ik.
hej ga jij eensch plaatjes zoeken en doorsturenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:27 schreef SHOOOTO het volgende:
kan de wiimote ook een akka registeren?
[..]
lijkt mij eerder zielig voor jezelf..met al je wiimotes aan je armen en benen..![]()
no probquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hej ga jij eensch plaatjes zoeken en doorsturen
Liu Kang's bicycle kick wil ik zien!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:26 schreef _GdR_ het volgende:
ik wil mortal kombat. met 4 wiimotes aan mn benen en armen.
das pas ruig. maar wel zielig voor mn huis denk ik.
Echt schieten. Het heet niet voor niets voetbal en geen handbalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:35 schreef SHOOOTO het volgende:
Hoe dat schieten moet werken, daar moet ik even over nadenken.
ik ook niet maar het zou mooi zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:00 schreef speknek het volgende:
Ik geloof er echt helemaal geen reet van.
Waarbij het vangen en gooien van een bal een beweging is die je al met je arm maakt en dus een gelijkenis oproept. Met voetbal heb je dat niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:27 schreef Mortale het volgende:
Over het voetbal gedeelte verwijs ik jullie graag naar Madden wii. Dat krijgt ontzettend lovende kritieken wat betreft besturing. Iets soortgelijks kan makkelijk bij voetbal spellen worden ingezet.
IGN geeft ook die datums aan voor metriod prime.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:01 schreef speknek het volgende:
Nee het slaat helemaal nergens op, al die 30 maart kloppen niet. Blijft alleen Metroid Prime 3, maar twee weken tot de release zonder dat er iets bekend van is, lijkt me ook stug.
wanneer gaat het online netwerk van Nintendo eigenlijk echt van start? Idd samen met MP zou dit perfect zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:32 schreef zaikert het volgende:
er staat ook bij metroid prime:
Specifications
1 Player
NEEEEEj!!! we want online multipleeej!
Dat gaan ze toch echt niet maken hoop ik? Vooral Metroid Prime moet bij uitstek multiplay zijn!
laat het aub waar zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:22 schreef RaymanNL het volgende:
JongensMario Galaxy, 30 maart
geloof je het zelf
![]()
Voor de Ubi-games klopt 30 maart wel geloof ik, Ubi poept er nog net dit financiele jaar wat games uit voor de Wii (RS:V, PoP, etc). Al die games staan ook nog op 30 maart omdat ze beloofd waren in dit financiele jaar nog, maar dat klopt niet. De Nintendo games komen echt pas later dit jaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:01 schreef speknek het volgende:
Nee het slaat helemaal nergens op, al die 30 maart kloppen niet. Blijft alleen Metroid Prime 3, maar twee weken tot de release zonder dat er iets bekend van is, lijkt me ook stug.
Vet, maar de wii heeft maar 2 usb poorten...quote:
Daar zie ik die mafkees wel voor aan, de vlegel speelde eerst ook stiekem World Of Warcraft nadat we gestopt warenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:38 schreef zaikert het volgende:
(wel zelf eerst ff checken of hij niet toch gelijk had, dan weggooien en niet zeggen dat je em gekocht hebt)![]()
Zijn altijd alle 3 je wiimotes tegelijk leeg? Hij laad in 3,5 uur genoeg op voor 25 uur spelen stond erbij btw. En misschien werkt een USB HUB welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:27 schreef Mortale het volgende:
[..]
Vet, maar de wii heeft maar 2 usb poorten...
Dus mijn 3 controllers kunnen nooit tegelijk opgeladen worden.
Nee. Maar daarom kán het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef Webby het volgende:
[..]
Zijn altijd alle 3 je wiimotes tegelijk leeg? Hij laad in 3,5 uur genoeg op voor 25 uur spelen stond erbij btw. En misschien werkt een USB HUB wel
Ik heb 2 wiimotes, die kunnen best om de nacht opladen. En meestal wordt er maar met 1 gespeeld (Zelda).
Thx, ik zat idd al te denken aan een RGB kabel, maar zou het erg jammer als ik mijn Wii dan niet meer op mijn stereo zou kunnen aansluitenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:27 schreef PastoorPeter het volgende:
Even een vraagje: ik sta op het punt om een RGB kabel aan te schaffen, van Blaze. 3rd Party dus. Het mooie van deze kabel is is dat de geluids stekkerts afzonderlijk zijn van het scart ding. Echter zit mijn kompaan _petjan mij te narren dat het ding minder goed is dan de kabel van Nintendo! Is dat zo?
De cube kabel van dit merk had dit ook, dus ik gok van wel. En het staat in de beschrijving. Officiele website van Blaze kon ik alleen niet vindenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Thx, ik zat idd al te denken aan een RGB kabel, maar zou het erg jammer als ik mijn Wii dan niet meer op mijn stereo zou kunnen aansluitenMooie andere oplossing dit en ook nog goedkoper!
![]()
*Edit*
Op de plaatjes zie je niks van apparte kabels voor audio, alleen in de beschrijving staat stereo output. Klopt het dus wel?
Geef 10 euro meer uit en koop een draadloze router. Veel handiger (je pc hoeft niet aan te staan voor verbinding) en je kunt het ook voor andere apparaten gebruiken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:17 schreef Tranqualizer het volgende:
Ik wil graag een wifi usb stick hebben voor de wii, maja overal uitverkocht. Kan ik zo'n ding ook bij de mediamarkt of een computer winkel kopen maar dan niet gericht voor de wii en zoja welk merk. Heb zelf dus geen draadloos internet dus dat ding moet als access point gaan werken
Is goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:51 schreef Shazbot het volgende:
Ok nicelaat me weten wat je ervan vindt svp
quote:New York, NY - February 6, 2007 - Rockstar Games, the world-renowned publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce Manhunt 2 for the PlayStation 2 system, PSP system, and Nintendo’s Wii™. Manhunt 2 is the debut title from the newly formed Rockstar London studio, which is developing the game in conjunction with series creator Rockstar North. The Wii™ version is being developed by Rockstar Toronto. Manhunt 2 will be available this summer.
“With Manhunt 2 we have tried to create a game that stays close to the original concept of chilling suspense and stealth, whilst pushing the game design and storytelling forward,” said Sam Houser, founder and executive producer of Rockstar Games. “We are also excited to have our newest development team, Rockstar London, working on the title alongside our two established UK studios, Rockstar North and Leeds.”
Nofi,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Hebben sommige mensen al de Nintendo LAN adapter? Ik heb het besteld op bol.com en ze hebben hem op dit moment niet op voorraad helaas.
Dat ding schijnt klote te zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Hebben sommige mensen al de Nintendo LAN adapter? Ik heb het besteld op bol.com en ze hebben hem op dit moment niet op voorraad helaas.
Ik zie het helemaal zitten om een chainsaw te simulerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:37 schreef bdt het volgende:
Manhunt 2 naar de Wii! Hoezo kiddy die Nintendo console hehe
check het:
http://www.wii-like-nintendo.nl/nieuws/bericht/460/
Take2 heeft het dus al officieel aangekondigd. Ben echt benieuwd hoe die controls gaan werken
Eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:43 schreef BMH het volgende:
Manhunt is ook een misbaksel van een game, dus mij boeit het echt niet
Het duurt nog wel even voordat deze uitkomt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Oei! Laat het me ff weten.. ik zoek er ook nog 1 met een aparte audio stekker..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:27 schreef PastoorPeter het volgende:
Even een vraagje: ik sta op het punt om een RGB kabel aan te schaffen, van Blaze. 3rd Party dus. Het mooie van deze kabel is is dat de geluids stekkerts afzonderlijk zijn van het scart ding. Echter zit mijn kompaan _petjan mij te narren dat het ding minder goed is dan de kabel van Nintendo! Is dat zo?
goed zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
Blauwe gloed....Thanks, GDR..ze waren weer nice. Fruit = kut!
Heb er wat retour gestuurd.
Lol, Zit mezelf te quoten, foutje.. Lastig op de wii een bericht posten, verkerde knopjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:09 schreef Travis het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voordat deze uitkomt in ned.
Ik heb nu maar de LAN adapter van datel aangeschaft, werkt goed bij mij.
Hoezo? Het is een adapter. Het is te simpel om klote te zijn.quote:
Als je een USB hub koopt zodat je meerdere USB aansluitingen krijgt kan je wel meerdere controllers opladen. Alleen weet ik niet of dat werkt met de Wii. Zo doe je het in ieder geval op de PC als je vlug meerdere USB aansluitingen nodig hebt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:27 schreef Mortale het volgende:
[..]
Vet, maar de wii heeft maar 2 usb poorten...
Dus mijn 3 controllers kunnen nooit tegelijk opgeladen worden.
Gewist.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef mschol het volgende:
de gene die me plaatjes stuurt:
ik heb die vliegtuig moter nou al 3x ontvangen
zal waarschijnlijk niet werken, denk namelijk niet dat er standaard usb poorten op zittenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je een USB hub koopt zodat je meerdere USB aansluitingen krijgt kan je wel meerdere controllers opladen. Alleen weet ik niet of dat werkt met de Wii. Zo doe je het in ieder geval op de PC als je vlug meerdere USB aansluitingen nodig hebt.
Dat kan dus niet, omdat 1 usb poort maar een x aantal ampère kan leveren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je een USB hub koopt zodat je meerdere USB aansluitingen krijgt kan je wel meerdere controllers opladen. Alleen weet ik niet of dat werkt met de Wii. Zo doe je het in ieder geval op de PC als je vlug meerdere USB aansluitingen nodig hebt.
de game opzich niet, maar het kan nooit verkeerd zijn als deze game op een Nintendo console verschijnt...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:43 schreef BMH het volgende:
Manhunt is ook een misbaksel van een game, dus mij boeit het echt niet
Je hebt ook usb hubs met voedingquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:31 schreef Mortale het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, omdat 1 usb poort maar een x aantal ampère kan leveren.
Als je er zo'n hub aan doet levert dat ding nog maar de helft (of minder, hangt van aantal aansluitingen af) aan stroom en dan gaat je oplader niet meer werken.
related.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:34 schreef Roi het volgende:
Flauw.
Die 2 games zijn dan weer NIET related.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:02 schreef ikookhier het volgende:
Manhunt op de Wiiik hoop dat Bleach ook nog even uit komt in EU
![]()
Voor mij wel En daar gaat het allemaal om in het levenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Die 2 games zijn dan weer NIET related.
Ik join geen forums die je niet kunt lezen zonder lid te zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:55 schreef NightHawkb het volgende:
http://sadnessday.proboards106.com
Forumpje van ons Sadness fanclubje, niet het mooiste forum, maar we hebben al wel wat members
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |