hypes draaien vaak uit op een enorme deceptiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
Speknek, plak even die screens van Dewy in de OP, het spel moet gehyped worden.
Bij Dewy niet. Dewy moet wel tof zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hypes draaien vaak uit op een enorme deceptie
http://games.fok.nl/news.php?newsid=16063quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:06 schreef linebear het volgende:
was dewy !?
Zeker onder een steen geleeft de afgelopen 2 uurquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:06 schreef linebear het volgende:
was dewy !?
Ik hoop niet teveel monkeyball... dat spel heb ik teruggebracht...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
Het spel is echt een brilliante combinatie van Loco Roco, Super Monkey Ball en Kameo
moet ik mee helpen met hypen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:50 schreef RaymanNL het volgende:
Het spel is echt een brilliante combinatie van Loco Roco, Super Monkey Ball en Kameo
Welkom Broes!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems is proud member of the
[afbeelding]
Hype team!
dan moet je m'n post quoten (plaatje wel zichtbaar natuurlijk)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:12 schreef _GdR_ het volgende:
whehehe. waar kan ik me inschrijven voor het hype team?
HYPE!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems is proud member of the
Hype team!
Fire Emblem!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:11 schreef linebear het volgende:
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=850
ziet er best ok...
Vette trailer zegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:11 schreef linebear het volgende:
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=850
ziet er best ok...
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
Nouja zeg. Ik net zo bellen naar de technische dienst van Nintendo over dat polsbandje dat ik gister via het online formulier probeerde te bestellen, moet ik ineens m'n oude bandje naar hún opsturen![]()
Dat heb je helaas veel sneller in NL dan in het buitenland denk ik dan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:26 schreef Chanty87 het volgende:
Echt hoor, zeggen ze dat ze het niet via mail kunnen beantwoorden en dat ik maar moet bellen, bel ik ze op, en krijg ik (na anderhalve minuut te hebben gewacht tot ze überhaupt opnamen) dit antwoord wat ze gewoon via mail hadden kunnen geven. Achterlijk gedoe.
In december vroegen ze alleen om adresgegevens en that's it. Zeker teveel paupers die gelijk 8 straps wilden hebben ofzo.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:26 schreef Chanty87 het volgende:
In december vroegen ze alleen om adresgegevens en that's it. Zeker teveel paupers die gelijk 8 straps wilden hebben ofzo.
Als we dat eens wistenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:00 schreef k_i_m het volgende:
Wat zie ik nou? Bust-a-move voor de Wii?. En Metroid!
. Wanneer zou dat allemaal uitkomen?
Ja, dat vraag ik me ook af...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef linebear het volgende:
is het mogelijk om youtube filmpjes en zo bekijken?
Ik had paar weken terug de laatste bij Bart Smit, en voor 40 euro, dus Wii Play gratis gehad eigenlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef radioanne het volgende:
Iemand nog een idee waar een Wii Play te vinden is incl. mote? Is toch wel leuk en voor dat tientje extra wil ik Play er wel bij!
Mario 64 is supertofquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:00 schreef linebear het volgende:
heb je toegevoegd....
is Mario64 leuk ?! Twijfel of ik die wil downloaden
Ik hoor er eigenlijk best goede verhalen over, waarom vind je het niet de moeite waard?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef Hellrazor het volgende:
Wii play is geen aanrader trouwens , ook niet voor 10 euro![]()
Niet precies hetzelfde, maar dit komt wel een beetje vers van de pers:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef radioanne het volgende:
[..]
Ik hoor er eigenlijk best goede verhalen over, waarom vind je het niet de moeite waard?
Ennum mij lijkt Guitar Hero zoooo vet! Komt er ook ooit zoiets naar de Wii? I hope so!
Tof! Dat is precies wat ik wil op de Wii ipv een gare prince of persia poort.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niet precies hetzelfde, maar dit komt wel een beetje vers van de pers:
http://gonintendo.com/?p=12624 Nieuwe DDR voor Wii inclusief handbewegingen![]()
http://gonintendo.com/?p=12627 Filmpje
die spelletjes zijn gewoon niet leuk genoeg om meer dan 1 keer te spelen , als je een echte game hebt gespeeld iigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef radioanne het volgende:
[..]
Ik hoor er eigenlijk best goede verhalen over, waarom vind je het niet de moeite waard?
Ennum mij lijkt Guitar Hero zoooo vet! Komt er ook ooit zoiets naar de Wii? I hope so!
met z'n tweeën vissen is wel echt de shit hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:10 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
die spelletjes zijn gewoon niet leuk genoeg om meer dan 1 keer te spelen , als je een echte game hebt gespeeld iig![]()
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:33 schreef depax het volgende:en van THQ:
Are you ready? During THQ’s financial conference call, it was announced that WWE games will be headed to the Wii as well as the DS. A DS WWE game has been rumored in the works for a very long time now, which makes an official confirmation that much sweeter. The only information given out about the titles was that they would appear on the Wii and DS sometime inbetween April 2007 to March 2008. No word on what WWE brands the games will focus on (Raw, Smackdown, ECW).
Like wwe games ooit leuk warenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
In maartquote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:34 schreef linebear het volgende:
wanneer komt de volledige versie van het internet kanaal ?
Laat het alstjeblieft niet waar zijn dat we weer voor elke game een aparte friendcode in moeten vullen.quote:Geen FFXI op Wii schuld van Friendcodes
Friend codes. Het is Nintendo's zelf opgelegde beperking op online gaming en een last voor ieder die online wil spelen. Elke Wii heeft een 12 cijferige code. Vul die van een vriend of vriendin in en dan kun je elkaar berichten sturen. Toen Pokemon Battle Revolution uitkwam, de eerste online game, moest iedereen weer een andere 12 cijferige friend code invoeren. We hadden zo gehoopt dat Nintendo had geleerd van hun matige online service op de gamecube.
Senior Vice President Hiromichi Tanaka van Square Enix geeft aan dat het systeem met friend codes de belangrijkste reden is waarom een online game als Final Fantasy XI niet op de Wii verschijnt. In een interview met Adam Riley van Cubed onthuld Tanaka dat de RPG gigant nu in overleg is met Nintendo over "het oplossen van dit punt van geschil." Een grote uitgever als Square Enix's betekend nog niet dat Nintendo zal luisteren, maar misschien zal Nintendo een uitzondering voor sommige titels kunnen maken.
Maar aan de andere kant, Final Fantasy XI op de Wii kan alleen maar een succes worden ook al moeten gamers 300.000 12-cijferige codes invoeren. Niet zeker is of Pokemon Battle Revolution's extra friend code een uitzondering of regel is. Elebits is een voorbeeld waarbij men ingame plaatjes kan delen met Wii friends. Helaas heeft Nintendo nog niets bekend gemaakt over hun online plannen.
reken maar eens op 1 a 2 per dag die nieuw aangekondigd worden de komende tijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:03 schreef linebear het volgende:
damn... denken die mensen dat we geld te veel hebben. Maar blijven aankondigen dat er nieuwe games aan komen....
Nu moeten die mensen die zeiken over het te kleine aanbod toch echt ophouden met zeiken
ik dacht dat het gewoon via je adresboek gaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Laat het alstjeblieft niet waar zijn dat we weer voor elke game een aparte friendcode in moeten vullen.
Ik heb pas geleden een mooie envelope gehad met 4 nieuwe bandjesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
Nouja zeg. Ik net zo bellen naar de technische dienst van Nintendo over dat polsbandje dat ik gister via het online formulier probeerde te bestellen, moet ik ineens m'n oude bandje naar hún opsturen![]()
quote:During THQ’s financial conference call, it was announced that WWE games will be headed to the Wii as well as the DS. A DS WWE game has been rumored in the works for a very long time now, which makes an official confirmation that much sweeter. The only information given out about the titles was that they would appear on the Wii and DS sometime inbetween April 2007 to March 2008. No word on what WWE brands the games will focus on (Raw, Smackdown, ECW).
die Japanners houden echt van zulke games, metro's/trams besturen. Op de DC was Densha de Go echt een waardeloos spelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:03 schreef R_B het volgende:
Deze was een tijdje geleden al gepost:
[afbeelding]
Dit is het bijbehorende spel: Let's go by Train
Roep ik ook al tijdenquote:
Denk het ook, misschien nu ook met ECW erbijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:04 schreef Sickert het volgende:
[..]Hopelijk gewoon een port van Smackdown vs RAW want die is geniaal
meeste andere wwe games zuigen hardthen again die zijn dan ook niet van THQ
zal heus wel Smackdown vs RAW worden*feest
PMquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tomasso
zeg had je me nou al toegevoegd aan je adreslijst?
Dat systeem zuigt echt héél zwaar. Nintendo heeft het op dat gebied enorm verpest.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Laat het alstjeblieft niet waar zijn dat we weer voor elke game een aparte friendcode in moeten vullen.
Yep, ik dacht dat Nintendo wel een lesje had geleerd op de DS..maar neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat systeem zuigt echt héél zwaar. Nintendo heeft het op dat gebied enorm verpest.
Goeie filmpjes!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:59 schreef depax het volgende:
nog een nieuwe sonic clip damn wat een snelheid zit daar in.
http://media.wii.ign.com/media/800/800277/vid_1896987.html
Het enige waar ie mee bezig isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:04 schreef Sickert het volgende:Hopelijk gewoon een port van Smackdown vs RAW want die is geniaal
meeste andere wwe games zuigen hardthen again die zijn dan ook niet van THQ
zal heus wel Smackdown vs RAW worden*feest
HAHAHAHA! wat een grappige kikker zeg!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef Roi het volgende:
http://img381.imageshack.us/img381/927/200612112f1c8chz6.jpg
![]()
imageshack werkt niet op fok. wanneer leren mensen dat nou eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef Roi het volgende:
![]()
Pikminquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef Roi het volgende:
![]()
Rayman?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef Otmed het volgende:
Ik wil een spel kopen(deze maand nog) en ik heb Zelda, Super Monkeyball, Red Steel, WiiSports, WiiPlay en Tony Hawk dinges al. Weet iemand een aanrader?
Tja, ik vind 't als single player game ook niks. Maar multiplayer toch wel erg leuk wat ik niet verwacht had.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef Otmed het volgende:
Die lijkt me niet geweldig. Maar ik heb er nog niet eens een review van gelezen. Even doen dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |