Als we dat eens wistenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:00 schreef k_i_m het volgende:
Wat zie ik nou? Bust-a-move voor de Wii?. En Metroid!
. Wanneer zou dat allemaal uitkomen?
Ja, dat vraag ik me ook af...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef linebear het volgende:
is het mogelijk om youtube filmpjes en zo bekijken?
Ik had paar weken terug de laatste bij Bart Smit, en voor 40 euro, dus Wii Play gratis gehad eigenlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef radioanne het volgende:
Iemand nog een idee waar een Wii Play te vinden is incl. mote? Is toch wel leuk en voor dat tientje extra wil ik Play er wel bij!
Mario 64 is supertofquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:00 schreef linebear het volgende:
heb je toegevoegd....
is Mario64 leuk ?! Twijfel of ik die wil downloaden
Ik hoor er eigenlijk best goede verhalen over, waarom vind je het niet de moeite waard?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef Hellrazor het volgende:
Wii play is geen aanrader trouwens , ook niet voor 10 euro![]()
Niet precies hetzelfde, maar dit komt wel een beetje vers van de pers:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef radioanne het volgende:
[..]
Ik hoor er eigenlijk best goede verhalen over, waarom vind je het niet de moeite waard?
Ennum mij lijkt Guitar Hero zoooo vet! Komt er ook ooit zoiets naar de Wii? I hope so!
Tof! Dat is precies wat ik wil op de Wii ipv een gare prince of persia poort.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:53 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niet precies hetzelfde, maar dit komt wel een beetje vers van de pers:
http://gonintendo.com/?p=12624 Nieuwe DDR voor Wii inclusief handbewegingen![]()
http://gonintendo.com/?p=12627 Filmpje
die spelletjes zijn gewoon niet leuk genoeg om meer dan 1 keer te spelen , als je een echte game hebt gespeeld iigquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:34 schreef radioanne het volgende:
[..]
Ik hoor er eigenlijk best goede verhalen over, waarom vind je het niet de moeite waard?
Ennum mij lijkt Guitar Hero zoooo vet! Komt er ook ooit zoiets naar de Wii? I hope so!
met z'n tweeën vissen is wel echt de shit hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:10 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
die spelletjes zijn gewoon niet leuk genoeg om meer dan 1 keer te spelen , als je een echte game hebt gespeeld iig![]()
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:33 schreef depax het volgende:en van THQ:
Are you ready? During THQ’s financial conference call, it was announced that WWE games will be headed to the Wii as well as the DS. A DS WWE game has been rumored in the works for a very long time now, which makes an official confirmation that much sweeter. The only information given out about the titles was that they would appear on the Wii and DS sometime inbetween April 2007 to March 2008. No word on what WWE brands the games will focus on (Raw, Smackdown, ECW).
Like wwe games ooit leuk warenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
In maartquote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:34 schreef linebear het volgende:
wanneer komt de volledige versie van het internet kanaal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |