volgens mij in het topic over de Wii op Tweakers zijn er personen die er 1 uit duitsland hebben en deze kan gewoon op engels worden ingesteld.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een definitief antwoord nodig op mijn vraag of een duitse Wii ook ingesteld kan worden op Engels. Hetzelfde voor Wii Sports.
Klopt. Verpakking is wel Duits, maarja who cares?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef RoelRoel het volgende:
Hij kan zelfs op Nederlands lijkt mij.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef LWaS het volgende:
Vandaag ook hier geen Wii.
Maar goed, ben pas twee dagen bezig
nog nooit gehoord van copyright? als ze dat doen zouden ze meteen een schadeclaim van een aantal miljoenen aan hun broek hebben hangenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:13 schreef XplosiveX het volgende:
Ik ben ook al een tijdje opzoek, (niet erg actief ik loop af en toe een winkel binnen) zonder succes helaas.
Toch is het vreemd, er is een gigantisch te kort aan wii's en nintendo maat winst op iedere console
Lijkt mij dat daar een gat in de markt zit
Het zou me niet verbazen dat wanneer deze situatie nog lang duurt er bijvoorbeeld een chineze fabrikant met een wii kloon komt.
Bij Dynabyte krijgen ze er echt weinig dus. (daar was ik al achter)quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef BMH het volgende:
Ik werd net gebeld door Dynabyte... Ik kan me Wii ophalen.. LOL... Ik stond 8e op de lijst 1 week voor de wii uitkwam.
Dat willen ze niet zeggen?! Wat een kutbedrijf zeg, sjezus... Je hebt toch gewoon recht om te weten op welke positie je staat?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:56 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Bij Dynabyte krijgen ze er echt weinig dus. (daar was ik al achter)
Hoe kwam ik er ook bij om daar te reserveren.
Ik stond daar op 15 december 24e.
Ik zou niet weten hoeveelste ik nu sta want dat willen ze niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |