Idd! Noem es wat leuke cube games?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
en je kunt natuurljjk ook naar leuke cubegames zoeken, die draaien ook/
Goed ideequote:Op zondag 4 februari 2007 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
maar vergeet dan geen cubecontroller te kopen (kost 3rd party maar een tientje) en een cubememorycard (kost ook geen drol)quote:
SADNESS in augustus alquote:*100 Bullets - Fall 2007*
Alive-TBA 2007, Ubisoft
Devil Kings Series - 2007 Capcom
Digimon- 2007 , Namco
DK bongo blast-spring 2007, Nintendo
Harry Potter and the order of the Phoenix- July, EA
Iron Man: The Movie, 2008, SEGA
Kirby- 2007 Nintendo
Legend of Dragon- 2007
Lost- 2007, Ubisoft
Machi Kuru Domino- 2007
Ratatouille- Fall 2007, THQ
*Mario Kart Wii- 2007, Nintendo*
*Pilot Wings -2007- Nintendo*
*Wii shooting- 2007*
*Wii motor sports airplane- 2007*
TNA impact- 2007, Midway
JAWA- 2007, spike
Wii music- October 2007
Space station Tycoon- Summer 2007- Namco
Dance Factory- March 2007
*Animal Crossing- 2007*
Raid over the River-2007
*Sadness- August- Nibris*
Pikmin is ook wel grappig, Resident Evil 0 en 4 zijn ook goed te doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
nee die 18 aprilquote:Op zondag 4 februari 2007 10:31 schreef SHOOOTO het volgende:
/offtopic: vandaag jarig, depax? Zo ja, gefeliciteerd!
[..]
Pikmin is ook wel grappig, Resident Evil 0 en 4 zijn ook goed te doen.
ik 619 je waarna ik je met een Stunner neerhaal waarna ik met precisie een SwanTon Bomb vanuit de ring uitvoer en boven op je bastje land..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige waar ie mee bezig isBiij de volgende bier meet doen we wel wat backyard wrestling. Gooi ik je in een headlocker spinkick ofzoiets
Neem dan wel Pikmin 2, die is 10x beter zonder al te veel irritante tijdslimieten. Hij is alleen best moeilijk te krijgen nu geloof ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:31 schreef SHOOOTO het volgende:
/offtopic: vandaag jarig, depax? Zo ja, gefeliciteerd!
[..]
Pikmin is ook wel grappig, Resident Evil 0 en 4 zijn ook goed te doen.
Wanneer stellen mensen hun browser is goed inquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
imageshack werkt niet op fok. wanneer leren mensen dat nou eens![]()
zonder referers werkt veel ineens niet meer!quote:Op zondag 4 februari 2007 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wanneer stellen mensen hun browser is goed in![]()
Ga nou eerst maar eens borsthaar groeienquote:Op zondag 4 februari 2007 12:23 schreef Sickert het volgende:
ik 619 je waarna ik je met een Stunner neerhaal waarna ik met precisie een SwanTon Bomb vanuit de ring uitvoer en boven op je bastje land..
als je dan wankel op staat is het tijd voor some Sweet Chin Musicwaarna je K.O gaat door The Pedigree
Nee, dit is donkey kong blast, een Gamecube spel die verschoven is naar de Wiiquote:Op zondag 4 februari 2007 15:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zie nu dat Donkey Kong een race-game gaat worden:
[afbeelding]
Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/DK_Bongo_Blast
Wordt dit de terugkeer van het almachtige River Raid waar ik op de MSX zo verslaafd aan was?quote:Raid over the River-2007
Nee. Dit is een niet bestaand spel van een niet bestaande developer dat een mislukte 1 april grap is.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef deGVR het volgende:
[..]
Wordt dit de terugkeer van het almachtige River Raid waar ik op de MSX zo verslaafd aan was?
[afbeelding]
[afbeelding]
God, wat was dat een meesterlijk spel...
PleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePlease
PleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePleasePlease
Gameproquote:Op zondag 4 februari 2007 09:55 schreef depax het volgende:
JA mijn verjaardag leuker kado kon niet en dan nog dit:
Blue Tongue working on exclusive Wii IP ( onderdeel THQ )
en dan het beste volgens gamepro magazine:
een leuke releaselist:
[..]
SADNESS in augustus al
Nibris bestaat niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:23 schreef NightHawkb het volgende:
Sadness is niet in augustus!!!
Nibris heeft geconfirmeerd dat het Q4 '07/Q1 '08
ROTR Wii wordt Q2/Q3 '08
Tuurlijk wel! ^^quote:
augustus septemberquote:Op zondag 4 februari 2007 18:23 schreef NightHawkb het volgende:
Sadness is niet in augustus!!!
Nibris heeft geconfirmeerd dat het Q4 '07/Q1 '08
ROTR Wii wordt Q2/Q3 '08
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:50 schreef NightHawkb het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! ^^
Btw, wij hebben dit gekregen van Nibris, afgedankt model omdat Digital Amigos het in kleur maakte ofzoiets.
http://img234.imageshack.us/my.php?image=09zk9.jpg
Ben echt wel benieuwd naar dit spel ^^
en hoe duur ongeveer is dat?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:25 schreef Oksel het volgende:
Pff, Paper Mario is nog duur overal, zelfs 2e hands.
Mja, vind het ook vreemd, maar als we Radek mogen geloven, zou het er toch geweldig gaan uitzien :pquote:
nee hoor, maar je kan het beter hier vragen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:58 schreef DeF2K het volgende:
word je keihard dit topic uitgekickt als je vraagt waar je in rotterdam het beste terecht kan voor zo'n emm, wii?
Mooooiquote:Op zondag 4 februari 2007 20:22 schreef R_B het volgende:
Het demo kanaal voor de wii is opkomst zie: http://www.wiiarefree.com/
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Demokanaal is wel tof. Alleen is natuurlijk het geheugen van 512mb érg beperkt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |