nee hoor, maar je kan het beter hier vragen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:58 schreef DeF2K het volgende:
word je keihard dit topic uitgekickt als je vraagt waar je in rotterdam het beste terecht kan voor zo'n emm, wii?
Mooooiquote:Op zondag 4 februari 2007 20:22 schreef R_B het volgende:
Het demo kanaal voor de wii is opkomst zie: http://www.wiiarefree.com/
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Demokanaal is wel tof. Alleen is natuurlijk het geheugen van 512mb érg beperkt.
quote:
Die is veuls te raar manquote:Op maandag 5 februari 2007 09:33 schreef Nollem het volgende:
Er komt ook een Dance-game volgens Wiigamerlijkt mij ook wel melig.
Aangezien ik die minigame van Smoothmoves wel erg blij vond
Over aan te raden Cube games....
Killer7 (echt een klassieker en het doe je meer uitkijken naar No More Heroes voor de Wii)
Tja, ik houd wel van raar, gelukkig zijn rondlopende zombies, vliegende raket race auto's en apen die op bongo's slaan heel gewoonquote:
Ik heb bij mijn broertje wel eens een stukje gezien, en ik heb hem nu ook geleend van hem. (samen met o.a. Resident Evil 0quote:Op maandag 5 februari 2007 09:56 schreef Nollem het volgende:
[..]
Tja, ik houd wel van raar, gelukkig zijn rondlopende zombies, vliegende raket race auto's en apen die op bongo's slaan heel gewoon
Als je in het Killer7 verhaal zit dan vind je het echt niet raar. En vooral de ontknoping... WAUW !
Vnd ik niet. Ik vind het juist een keihandige functies. Als ze zorgen dat ze de demo releasen voordat het spel uitkomt, temt dat zeker het lange wachten op de game. Ook kun je games uitproberen, waarvn je neit zeker weet of je ze koopt, naar het spelen weet je dat wel zekerquote:Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo´s zijn overrated... Kost alleen maar tijd die je beter kan besteden aan toffe games. Op de 360 heb ik tot nu toe 2 demo´s geprobeerd, RS:Vegas en Heavy Weapon, en van RS:V wist ik toch al dat ik m ging kopen.
Moet je wel weten wat toffe games zijn...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo´s zijn overrated... Kost alleen maar tijd die je beter kan besteden aan toffe games.
Scherpquote:Op maandag 5 februari 2007 11:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je wel weten wat toffe games zijn...
Ik dacht maximaal 2 gb, stond dacht ik in de handleiding.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef depax het volgende:
hoeveel is nu de maximale grote van sd kaart voor de wii.
4 gb of zelfs 8 ?
Ik game al zolang dat ik wel weet wat ik wel en niet leuk vindquote:Op maandag 5 februari 2007 11:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je wel weten wat toffe games zijn...
In tegenstelling tot sommige mensen hieroquote:Op maandag 5 februari 2007 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo´s zijn overrated... Kost alleen maar tijd die je beter kan besteden aan toffe games. Op de 360 heb ik tot nu toe 2 demo´s geprobeerd, RS:Vegas en Heavy Weapon, en van RS:V wist ik toch al dat ik m ging kopen.
Een SD kaart is vele malen sneller dan een harde schijf, ik zou me niet zo druk makenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:52 schreef RoelRoel het volgende:
Is een SD-kaart wel snel genoeg om een demo vanaf te draaien?
Ik heb geen problemen met die servers van ninentendo hoor? Downloaden van games (VC: NES) duurt bij mij meestal enkele secondenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:22 schreef _GdR_ het volgende:
nja.
demo kanaal zal wel kut worden want je moet downloaden. ik weet niet hoe groot de demo's zijn maar 5/600 mb met die kut serviers van nintendo....
Komt echt puur omdat dan de hele wereld tegelijk download lijkt mij, vooral ook omdat het bij VC Games binnen seconde binnen is.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:19 schreef _GdR_ het volgende:
ow van de vc games weet ik t niet.
maar de updates gaan altijd zoooo traag. dus
een maatje van me wist niks over t nieuwskanaal. dus ik was bij hem afgelopen vrijdag en ik ga die update uitvoeren.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Komt echt puur omdat dan de hele wereld tegelijk download lijkt mij, vooral ook omdat het bij VC Games binnen seconde binnen is.
wij sturen nogal veel plaatjes en troepquote:Op maandag 5 februari 2007 14:56 schreef __Saviour__ het volgende:
da's echt te lang. Hier hooguit een minuut of anderhalf denk ik, meer echt niet.
maar hoe kon ie de update gemist hebben? de wii ging nog wel zo mooi blauw flitsen!
ik heb wireless en dat is gewoon goed (linksys).quote:Op maandag 5 februari 2007 15:21 schreef zaikert het volgende:
over de trage data-snelheid: Al een ander kanaal geprobeerd op je wireless router? Bij mij waren die updates binnen een paar seconden binnen.
Het is dat alleen jij er last van hebtquote:Op maandag 5 februari 2007 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb wireless en dat is gewoon goed (linksys).
maatje van mij heeft usb adapter en daar is t gewoon precies t zelfde als bij jouw en iedereen hier.
tis gewoon fukking traag.
ff naar het winkelkanaal. verbinding testen (waarom als je al verbinding hebt?) eindelijk klaar. VERBINDING MAKEN!
![]()
. en DAARNA pas kom je in t winkel kanaal.
dat duurt inprincipe niet al te lang. maar iig lang genoeg om je je helemaal kapot te irriteren.
ik weet niet hoeveel sake ze daar bij nintendo hebben. maar vies zijn ze er iig niet van.
boel-shitquote:Op maandag 5 februari 2007 15:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Het is dat alleen jij er last van hebt
Als ze 't voor niet meer dan 300 punten verkopen..quote:Op maandag 5 februari 2007 18:31 schreef Travis het volgende:
Zouden er ook nog gameboy of gameboy color games kunnen uitkomen voor de VC?
Zou wel leuk zijn.
250 voor GB en 300 voor GBC?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Als ze 't voor niet meer dan 300 punten verkopen..![]()
Denk 't niet. Of nintendo moet nog met een update komen...quote:Op maandag 5 februari 2007 09:06 schreef depax het volgende:
en dit past niet?
http://www.supermemory.nl/product_info.php?products_id=1476&osCsid=83c675da697b00c615a1e06ce657d3b1
Nintendo zal vast wel updaten. Sony's PSP ondersteunde eerst ook maar tot 2 of 4GB en met een update werd dat verhoogd.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:23 schreef Mortale het volgende:
[..]
Denk 't niet. Of nintendo moet nog met een update komen...
ze zullen dat wel doen ten tijde dat demo channel live gaat niet meer dan logisch lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nintendo zal vast wel updaten. Sony's PSP ondersteunde eerst ook maar tot 2 of 4GB en met een update werd dat verhoogd.
Ik bedenk me net ineens dat het hardwarematig gezien wel onmogelijk zou kunnen zijn. Omdat de wii SDHC niet ondersteunt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Nintendo zal vast wel updaten. Sony's PSP ondersteunde eerst ook maar tot 2 of 4GB en met een update werd dat verhoogd.
In die link van je staat dat gewoon SD tot 32Gb kan, net zoals SDHC. Het enige verschil is de snelheid ...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:56 schreef Mortale het volgende:
Ik bedenk me net ineens dat het hardwarematig gezien wel onmogelijk zou kunnen zijn. Omdat de wii SDHC niet ondersteunt.
Ik zie nu ook wat jij bedoeld, die 'update' toch? Dan is de vraag of wii SD 1.1 ondersteunt... Ik denk het wel omdat SD 1.1 op november 2005 is uitgekomen. Toch zou de kaart van Depax niet gaan werken omdat het een SDHC card is.quote:This should mean that an SD card will work in an SDHC card reader, but you won’t be able to use an SDHC card in an SD Card device or reader.
Wanneer komt ie uit?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:55 schreef depax het volgende:
Pro Evo Wii Screens?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er wel ok uit.
Voetbal op de Wii? Dat moet wel heel vreemd zijn.... Ik denk ook dat de controls van de Wii dan ook geen toegevoegde waarde hebben, beter gezegd, tegenwerken. Zo'n spellen kan je beter op je pc spelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:55 schreef depax het volgende:
Pro Evo Wii Screens?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er wel ok uit.
hij is nog niet officieel maar konami gaf wel aan dat ze er mee bezig zijn inclusief iets voor de benen dacht ik .quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wanneer komt ie uit?
Wat zijn de controls?
Verder nog links met meer info hier over?![]()
Ik moet je helaas teleurstellen ze zijn van de PS2 versie van FIFAquote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:55 schreef depax het volgende:
Pro Evo Wii Screens?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er wel ok uit.
Echt schietenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:46 schreef depax het volgende:
hij is nog niet officieel maar konami gaf wel aan dat ze er mee bezig zijn inclusief iets voor de benen dacht ik
Dan koop ik m meteen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt schietenDat zou dan wel weer geniaal zijn
ja ik las net dit:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen ze zijn van de PS2 versie van FIFA![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |