yep maar het is wel wereldnieuwsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef Roi het volgende:
Is het in het Nederlands ?
De wii is ook op voorraad :pquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Pronk het volgende:
Ik heb een component kabel besteld op www.dimplus.nl.
Ze zijn daar op dit moment nog op voorraad!
dat is toch wel een spel met potentie wat ik steeds weer vergeet....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:21 schreef BMH het volgende:
TVP... Ik wil BWIIIII
Jawel, maar er is nog maar weinig over bekend. Ik heb ergens gelezen dat die al eind februari/begin maart in Japan gereleased wordt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:54 schreef linebear het volgende:
dat zou er toch ook komen !?
Lightgun opzet stuk bestaat al en gaat met de nieuwe DH geleverd worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:52 schreef Tweek het volgende:
Als ze nou eens een lightgun opzet stukje uitbrengen kunnen ze daar best een gratis duckhunt bij doen die je kan downloaden ofzo en misschien ook wel de scope spelen voor de snes.
Drie keer raden waarom 'ie in de TT staat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:37 schreef BroesWillems het volgende:
dat is toch wel een spel met potentie wat ik steeds weer vergeet....
er is vast nog geen concrete release date voor...
Heh heh, doet me afvragen, wat heeft men hier zoal aan de Wii uitgegeven in totaal ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zojuist Wii play gescoord!Wat zijn die tering pakketten zeldzaam zeg.... 2 kunnen kopen. 1 voor een collega.
Voorlopig genoeg in de Wii gepompt, tis effe leuk geweest...
420 euro in totaal, dat binnen 1 week tijd.....
Edit, component kabel vergeten mee te rekenen. 450 euro dus.....
De TANDJES!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef gamefreek het volgende:
Die van mij:
- Wii (250 euro)
- Wii Play (40 euro)
- Zelda TP (60 euro)
- Nunchuck (20 euro)
- Red Steel (55 euro)
- RRR (55 euro)
- Super Monkey Ball (55 euro)
- Wario Ware (50 euro)
- Wii points (20 euro)
- Classic controller (20 euro)
- RGB kabel (30 euro)
======================== totaal
¤ 655
En volgende maand Excite Truck en Kororinpa, weer een dure maand![]()
Wat is dat precies !?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef gamefreek het volgende:
Kororinpa
De game op die link van jou, een soort vervolg op Marble Madness en het lijkt op Super Monkey ball maar dan als het goed is met volledig draaibare 3D levels ( dus 360 graden draaing mogelijk)quote:
Volgens mij nog niet...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:24 schreef Cubewoods het volgende:
Liggen er al is ergens Wii's in amsterdam in de winkel?
Wordt toch maar is tijd dat ik er 1tje koop
U bevind zich in de "Wii owners club"....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:24 schreef Cubewoods het volgende:
Liggen er al is ergens Wii's in amsterdam in de winkel?
Wordt toch maar is tijd dat ik er 1tje koop
Is idd goed in elkaar gezet!quote:
Mwa, daar mist het imo teveel dingen voor.quote:
Naja, kwa nieuws mag het wel wat uitgebreider zijn, maar het ziet er wel weer erg goed uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mwa, daar mist het imo teveel dingen voor.
verbroken netwerkverbinding ofzo?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Net ook Wii Play kunnen scoren!
en mijn systeemsoftware wordt nu al 10 minuten bijgewerkt en is nog maar op 30% ofzo.... en ik heb toch echt geen trage verbinding...
Dit gaat allemaal van mijn Zelda tijd af!
voor mij:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef gamefreek het volgende:
Die van mij:
- Wii (250 euro)
- Wii Play (40 euro)
- Zelda TP (60 euro)
- Nunchuck (20 euro)
- Red Steel (55 euro)
- RRR (55 euro)
- Super Monkey Ball (55 euro)
- Wario Ware (50 euro)
- Wii points (20 euro)
- Classic controller (20 euro)
- RGB kabel (30 euro)
======================== totaal
¤ 655
En volgende maand Excite Truck en Kororinpa, weer een dure maand![]()
nope, hij gaat wel nog steeds door, zit er nu al een dik uur op te wachten. is nu op 95% ongeveer.quote:
ach je doet je naam dan wel eer aanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:49 schreef gamefreek het volgende:
Ik sta nog steeds vooraan![]()
Maar of dat positief is weet ik niet![]()
Stuk voor stuk goede games.. dus wat zeik je nu?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:05 schreef SPiDeY. het volgende:
Mijnes..
- Wii [250,-]
- Wii Play [50,-]
- Extra nunchuck [19,-]
- Zelda: Twilight Princess [45,-]
- Red Steel [37,50]
- RGB Scart kabel [30,-]
- Wifi Accespoint voor Wii [40,-]
- GC Memorycard 251 blocks [10,-]
- GC 2x Wavebirds eBay [52,-]
- GC Resident Evil 4 [15,-]
- GC Pikmin 2 [20,-]
- GC Eternal Darkness [10,-]
- GC Soul Calibur 2 [10,-]
- VC Zelda NES 500 points [5,-]
- VC Mario64 1000 points [10,-]
- VC Bomberman '93 600 points [6,-]
- VC Donkey Kong Country SNES 800 points [8,-]
- VC Super Probotector SNES 800 points [8,-]
- VC Mario Kart 64 1000 points [10,-]
----------------------------------------------
Totaal: 635,50
wtf?
Koop snel nog 2000 Wii Points, win je met 50 cent verschilquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:05 schreef SPiDeY. het volgende:
Mijnes..
- Wii [250,-]
- Wii Play [50,-]
- Extra nunchuck [19,-]
- Zelda: Twilight Princess [45,-]
- Red Steel [37,50]
- RGB Scart kabel [30,-]
- Wifi Accespoint voor Wii [40,-]
- GC Memorycard 251 blocks [10,-]
- GC 2x Wavebirds eBay [52,-]
- GC Resident Evil 4 [15,-]
- GC Pikmin 2 [20,-]
- GC Eternal Darkness [10,-]
- GC Soul Calibur 2 [10,-]
- VC Zelda NES 500 points [5,-]
- VC Mario64 1000 points [10,-]
- VC Bomberman '93 600 points [6,-]
- VC Donkey Kong Country SNES 800 points [8,-]
- VC Super Probotector SNES 800 points [8,-]
- VC Mario Kart 64 1000 points [10,-]
----------------------------------------------
Totaal: 635,50
wtf?
wat is het nut dan van deze modquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:04 schreef BMH het volgende:
Eerste Wii modchip bestaat. De Wiinja zorgt ervoor dat je backups kunt draaien vanuit je eigen regio... Geen regio vrijheid dus....
Ja I know, maar niet verwacht dat ik er al zoveel in had gestopt uiteindelijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Stuk voor stuk goede games.. dus wat zeik je nu?
Heh nah, you winquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:20 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Koop snel nog 2000 Wii Points, win je met 50 cent verschil![]()
Was toch al bekend dat dat kon? Je kunt alleen nog geen unsigned code draaien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:04 schreef BMH het volgende:
Eerste Wii modchip bestaat. De Wiinja zorgt ervoor dat je backups kunt draaien vanuit je eigen regio... Geen regio vrijheid dus....
2 minuten geleden update gestart, nu klaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
nope, hij gaat wel nog steeds door, zit er nu al een dik uur op te wachten. is nu op 95% ongeveer.
daar gaat mijn ADV middag![]()
= zwaar fake btwquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:04 schreef BMH het volgende:
Je ligt een maand achter... Er is nu echt een chip. checkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:13 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
= zwaar fake btw
De tweede 'proof' video die is uitgebracht laat heel duidelijk zien dat er geen zak van klopt, namelijk het invoeren van de wii disc wordt niet getoond![]()
Denk niet dat deze modchip echt aan gaat slaan, maar kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Je ligt een maand achter... Er is nu echt een chip. check
Online winkels nemen al bestellingen aan.
Ik heb het over de bewuste Wiininja, kijk de 2e video nou maar eensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Je ligt een maand achter... Er is nu echt een chip. check
Online winkels nemen al bestellingen aan.
quote:
me 2, same problem, bestaat nog niet nee, en ook nog niet aangekondigd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:54 schreef Shazbot het volgende:
Verder is er al iets bekend over een (3rd party) VGA kabel voor de Wii? Ik kan steeds 's avonds niet spelen, omdat de tv bezet is
Je bedoeld net zoals Sony probeert met de PSP firmware?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:36 schreef MilaNL het volgende:
modchips![]()
garantie weg, en met beetje pech brengt nintendo een firmware update uit waarmee je een probleem hebt.
echt we gaan een lijst maken met een eis dat die kut jappen nieuwe servers gaan plaatsen. uiteraard in het belang van Nintendo zelf.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bedoeld net zoals Sony probeert met de PSP firmware?
De update is trouwens inderdaad erg traag. Hier liept ie ongeveer tussen de 20kb/s en 30kb/s Ik had tegelijkertijd m'n Usenet aanstaan en die varieerde tussen de 20 en 40kb/s en mn max verbinding hier is 50/60kbsKortom, servers van Nintendo zijn ruk
Ow ja en na de update werkte m'n Wii internet verbinding opeens niet meer?
Wow, dacht dat ik nog wel aardig snel was met 40 uur - einde sky temple.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:24 schreef Neverstop het volgende:
Net Zelda uitgespeeld, bijna 40 uur.
Blijft een fantastische reeks.
zeldaquote:Iemand met nog een tip voor een VC spel?
oplaadbare AA batterijen FTW(iii)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:23 schreef metalheadBOC het volgende:
echt moet ook snel f nieuw spel kopen en nieuwe batterijen want mn wiimote is leegkan nu niet spelen
![]()
home knopje?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef FJD het volgende:
Ik zal wel ontzettend dom zijn ofzo maar hoe kom ik vanuit Bomberman terug naar main menuIk kan alle knopjes drukken maar t werkt gewoon niet
Home knop al geprobeert?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef FJD het volgende:
Ik zal wel ontzettend dom zijn ofzo maar hoe kom ik vanuit Bomberman terug naar main menuIk kan alle knopjes drukken maar t werkt gewoon niet
ow zo, dat probleem heb ik ook met simcityquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef FJD het volgende:
Ja dan kom ik in het Wii home menumaar bedoelde echt van het spel
Ach met een reboot van de Wii ben ik er ook maar toch..
Home knop, en als het goed is staat er linksboven Wii menu, onderin handleiding en rechtsboven Titelscherm....welke zou je dan moeten klikkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef FJD het volgende:
Ja dan kom ik in het Wii home menumaar bedoelde echt van het spel
Ach met een reboot van de Wii ben ik er ook maar toch..
ik mis de joker op het nieuwskanaalquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nintendo Wii: 250,-
Wii Play: 50,-
Zelda: 60
Rayman: 60
nunchuck: 20
extra punten: 10
---------------------------
450,-
Newschannel is erg vet
Dat je uberhaupt denkt dat ik daar nog niet gekeken heb. Daarnaast zijn er maar een paar knopjes op een Wii mote dus die opties had ik snel doorgelopenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:45 schreef gamefreek het volgende:
Home knop, en als het goed is staat er linksboven Wii menu, onderin handleiding en rechtsboven Titelscherm....welke zou je dan moeten klikken![]()
Gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt denkt dat ik daar nog niet gekeken heb. Daarnaast zijn er maar een paar knopjes op een Wii mote dus die opties had ik snel doorgelopen
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Jaja, heel boeiend allemaal hoeveel geld je Wii kost.
ik heb geen GC gehad, dus ben ik ook voor GC spullen aan het kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:14 schreef Jesse- het volgende:
(M'n GC dingen meetellen is natuurlijk loos)
eerst je eigen e-mailadres invullen in je Wii en vanaf daar mailen naar je e-mailadres. Ga dan naar je inbox en je ziet een e-mail die vanaf je Wii is verzonden. Dit bericht moet je beantwoorden (kan gewoon leeg) en that's it.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:17 schreef made het volgende:
Klopt het nou dat je gewoon je Wii kan mailen ?
Bijvoorbeeld vanuit hotmail ?
Mail adres zou dan iets van w0000111122223333@wii.com moeten zijn.
Ik heb het net geprobeerd maar ik heb geen nieuw berricht op m'n wii.
Weet iemand hoe het wel kan ? of kan het gewoon niet !
Email adres ingevuld ( bij andere ).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
eerst je eigen e-mailadres invullen in je Wii en vanaf daar mailen naar je e-mailadres. Ga dan naar je inbox en je ziet een e-mail die vanaf je Wii is verzonden. Dit bericht moet je beantwoorden (kan gewoon leeg) en that's it.
Great Succesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:41 schreef made het volgende:
[..]
Email adres ingevuld ( bij andere ).
Maar kan geen brief versturen.
Wat nu ?[/s]
Ik zie net dat ik een mail van m'n Wii Heb !![]()
TNX !!!! voor de hulp !
Ik begin ook echt zin in exite truck te krijgenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag gisteren bij de Makro Excite Truck en Mario Party 8 in het systeem staan. Betekent toch dat ze er bijna aankomen, en ondanks dat ik dat wist begint mijn persoonlijke hype nu voor die twee games
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Mario Party 8 mogen ze overigens wel ns wat meer bekend maken en meer screens van vrijgeven...
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
_GDR_, SHOOOTO, mschol en Tweek.... Check je Wii!
Ze zijn binnen dus!quote:
die dronken gastquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
Welke was dat ook alweer?quote:
dat ze een gezicht in zn haar hadden geschorenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer?
edit: Blauwe gloed....Eens kijken...
SHOOOTO, die instructie kan echt niet hoor!Ben alweer nieuwe plaatjes aan het zoeken.
Heb sowieso 3 hele ranzige!
![]()
Die was van SHOOOTO. Die kreeg ik ook zojuist binnen. Had je die 10+ foto's van mij ook binnen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat ze een gezicht in zn haar hadden geschoren
en ranzige plaatjes zijn t leukst.
nee stuk of 5 geloof ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Die was van SHOOOTO. Die kreeg ik ook zojuist binnen. Had je die 10+ foto's van mij ook binnen?
Ik heb er een stuk of 10 verzonden... misschien zit er een max aan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee stuk of 5 geloof ik.
of er zijn inmiddels meer gekomen.
joh. geloof mij nou.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:38 schreef Robhimself.2 het volgende:
_GDR_, je hebt wii-mailNiet kotsen he?
Ze zijn leuk, heb er iets van 10 gehad in etappes geloof ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
iddquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu weet ik meteen weer waarom ik hier ook weer niet kwamWat een inhoudsloze bagger zeg
Sonic, exite truckquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddIn dit soort topics horen we sonic en exite truck te hypen, niet te praten over berichtjes die verzonden worden naar de wii
![]()
Voelt goed aan he.. Die D-pad is hysterischquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Vandaag maar ff een Classic Controller erbij gehaald. Tof.
wat een enorm nutteloze plaatjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
ik vind het erg matig dat het snoertje aan de onderkant van de controller zit, dat gamet nie lekker...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, hij ligt lekker in de hand! ik heb nog geen 2d virtual console games mee gespeeld, maar dat moet zeker wel lekker spelen lijkt me. beter dan met een cube controller, die is er toch niet helemaal voor ontworpen
das wel waar maar ze hadden ook het draadje ietsje langer kunnen maken zodat je voldoende speling hield>quote:Op zondag 28 januari 2007 00:39 schreef DinoPK het volgende:
Kwestie van wennen, of wil je de wiimote de hele tijd balanceren op je voorhoofd dan als je aan het spelen bent?
Dat ding leg je neer en dan is het praktischer om dat draadje aan de onderkant te hebben. Went snel.
Das de bedoeling. Zo, nu effe Mario Kart binnenhalen!!quote:
ga naar www.nintendo-europe.comquote:Op zondag 28 januari 2007 10:46 schreef Lemming22 het volgende:
Even een vraagje, misschien een beetje dom, misschien ook niet, maar waar kan ik mijn Wii registreren? En ik heb twee van die blaadjes met codes, waar moet ik die invoeren om die punten te innen?
Fout.. Wiinja is geen regio vrije chip.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:59 schreef s0ul1991 het volgende:
Iemand al van Wiinja gehoort. Een soort free-loader als ik ze mag geloven. Naruto voor de Wii importen![]()
Okee bedankt, ga ik proberen!quote:Op zondag 28 januari 2007 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar www.nintendo-europe.com
klik op nederland
maak een account aan
en registreer dan een product (hier krijg je sterren voor waar je weer dingen mee kan kopen, als het goed is later ook wii punten)
Dat kun je doen met het internet kanaalquote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Zeg licht het aan mij of stelt het nieuws kanaal niet super veel voor :/. Beetje standaard news headlines, had gehoopt op RSS feeds die zelf in te stellen waren zodat je het persoonlijker kon maken ipv iets standaards wat iedereen heeft.
Spel blijft goed hequote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Super Mario BrosDe Nostalgie
Ik zit echt ongegeneerd te genieten hier.
Nooit gedacht dat ik t nog zo leuk zou vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:58 schreef BMH het volgende:
Spel blijft goed he.. Je kunt het echt op ieder moment van de dag spelen. Tijdloze klassieker.
yeah weet ik maar het news channel is sneller en beter leesbaar dan google IG (heb het ookal gebookmarkt staan daar niet van)quote:Op zondag 28 januari 2007 12:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat kun je doen met het internet kanaalGewoon Google IG bookmarken.
Ik ken dit probleem niet. Nintendo bellen dusquote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef Zeiksnor het volgende:
gisteren tijdens het tennissen stopte plotseling 1 van de controllers, nadat ik een melding kreeg dat mijn batterij bijna leeg was.
IK heb deze verwisseld en nu werkt alles behalve het bewegen zelf, dus wel de knoppen en de pointer voor de menu's, maar niet de zwaaibeweging zelf.
Dat is dus een ander systeem als het handje tijdens de menu's, want die werkt dus gewoon wel.
Andere controller werkt gewoon en bij opnieuw aanmelden van de controller blijft het probleem bestaan.
Iemand die dit meer heeft gehoord?
Misschien moet je em tegen je tv gooien.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:11 schreef Zeiksnor het volgende:
Ff gelezen op het net en het is wel een bekend probleem.
De officiele oplossing is om er een pittig tikje op te geven met bijv. de andere wii-mote.
Nou lekker dan......
m.a.w. je moet er gewoon eff tegen aan meppenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:11 schreef Zeiksnor het volgende:
Ff gelezen op het net en het is wel een bekend probleem.
De officiele oplossing is om er een pittig tikje op te geven met bijv. de andere wii-mote.
Nou lekker dan......
De mijne liep tijdens het updaten ook vast vorige week, kwam door een IP conflict in mijn netwerk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
Na een reboot werkte het weer, wel vreemd maar ach t zal allemaal wel
4 uur maar?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
Vrijdag 4 uur non-stop zitten Wii-en met een maat van me!
3 uur bowlen, een beetje Laser Hockey (errug vet als je wasted bent) en Golf gedaan. Het ging constant gelijk op, alleen hij sucked met Golf.....
Volgens mij ook. Zou wel ontzettend achterlijk zijn van Nintendo als ze dat er niet hadden gebouwd. De kans dat de internetverbinding een keer wegvalt is namelijk redelijk aanwezig. Zeker met Wifi.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:
In het updaten zit wel een buffer verwerkt lijkt me. Dat ie eerst de hele update binnenhaalt en bewaart, en als dat gebeurd is, het pas installeren.
Is dat niet standaard tegenwoordig als je updates download? Of je moet als programmeur/opdrachtgever dus danig incompetent zijn dat je dat er niet in wilt. En trouwens op het moment dat alles binnen is gehaalt zit het ergens in het geheugen of op een HDD dus dan is het niet erg als het uitvalt. Tenzij je on the fly gaat updaten vanaf het internet via wifi maar dan ben je echt gestoord zeker met firmware.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Zou wel ontzettend achterlijk zijn van Nintendo als ze dat er niet hadden gebouwd. De kans dat de internetverbinding een keer wegvalt is namelijk redelijk aanwezig. Zeker met Wifi.
http://www.liquidicelabs.com/wiiportal/ zoiets? Nooit geprobeerd, zo maar eens doen dan.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
naar zo'n wiiportal site gaan met flashspelletjes die op de wii werken. da's ook keitof.
LOl verslavendquote:Op zondag 28 januari 2007 23:15 schreef _GdR_ het volgende:
dit speltrouwens gister gedaan met maten.
extreem tof.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/bullettime.swf
we zijn er ook achter gekomen dat bier idd het reactie vermogen naar beneden haalt.
Okee dat is gelukt, maar kan ik van deze sterren ook al VC-games kopen? Of moeten dan die sterren omgezet worden in punten??quote:Op zondag 28 januari 2007 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar www.nintendo-europe.com
klik op nederland
maak een account aan
en registreer dan een product (hier krijg je sterren voor waar je weer dingen mee kan kopen, als het goed is later ook wii punten)
die sterren zou je later moeten kunnen omwisselen voor wii punten (waar je dan weer vc spellen mee kan kopen )quote:Op zondag 28 januari 2007 23:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Okee dat is gelukt, maar kan ik van deze sterren ook al VC-games kopen? Of moeten dan die sterren omgezet worden in punten??
Okee dat is nog even wachten dus.... Jammerquote:Op maandag 29 januari 2007 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die sterren zou je later moeten kunnen omwisselen voor wii punten (waar je dan weer vc spellen mee kan kopen )
de vraag is hoe lang dat kringetje stand houdquote:Op maandag 29 januari 2007 09:57 schreef __Saviour__ het volgende:
En voor gedownloade wiiproducten ontvang je we weer sterren. Het gaat in een kringetje!
ruilen voor CoD3?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:18 schreef donderopman het volgende:
[..]
Is idd goed in elkaar gezet!
heb net helaas Far Cry uitgespeelt![]()
wat een lekker schiet spelletje is dat zeg
de 'wisselkoersen' zullen vast wel goed gekozen zijn, anders blijf je maar gratis dingen scorenquote:Op maandag 29 januari 2007 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
de vraag is hoe lang dat kringetje stand houd
In de DS versie zijn wel een aantal dingen aangepast, je start met Yoshi etc. Mario64 is een directe kopie, alleen lijkt het wel iets strakker uit te zien dan op de N64.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Is Mario64 op de VC een directe kopie van de N64 versie, of heeft het opgepoetste graphics zoals op de DS versie?
Why, de N64 versie is toch beter.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:23 schreef mschol het volgende:
iemand een idee of de mario kart van de snes nog naar de wii komt?
aub zeg! wat een vloek. de N64 versie komt niet eens in de buurt man.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Why, de N64 versie is toch beter.
Persoonlijk heb ik van de N64 versie meer lol beleefd dan de SNES versie....quote:Op maandag 29 januari 2007 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
aub zeg! wat een vloek. de N64 versie komt niet eens in de buurt man.
die snes versie hebben we echt weken gespeeld. vollop vet op splitscreen. 250cc etc etc. elkaars ronde tijd verbeteren. (eerste race spel met ghost mogelijkheid. toch?)
de snes versie is echt wel lang en breed de ruigste.
Nostalgie vertroebelt je blik.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
die snes versie hebben we echt weken gespeeld. vollop vet op splitscreen. 250cc etc etc. elkaars ronde tijd verbeteren. (eerste race spel met ghost mogelijkheid. toch?)
Barbaarquote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef FJD het volgende:
Super Mario Bros is natuurlijk een enorm zuig spel als je het nu speelt.
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Barbaar
Ik ga het wel downloaden, maar dan alleen wanneer het komt in de All Stars versie.
misschien waar.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Nostalgie vertroebelt je blik.
Super Mario Bros is natuurlijk een enorm zuig spel als je het nu speelt. Je drukt op een knopje, je mannetje springt en je platformt wat. De muziek is eentoning, de graphics volgens de huidige standaard om te huilen en het verhaal gaat nergens overmaar het is wel Super Mario Bros! dat geniale spel waar je 10 jaar terug avond na avond achter zat om maar net voorbij dat ene level te komen, met dat geweldige muziekje dat tijdloos lijkt en met de gave fel gekleurde achtergronden.
Not if I get there firstquote:Op maandag 29 januari 2007 11:22 schreef _GdR_ het volgende:
als snes versie komt ben ik de eerste die m downtnet zoals wanneer zelda LTTP komt
hmpf....quote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Denk het niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Nostalgie vertroebelt je blik.
Super Mario Bros is natuurlijk een enorm zuig spel als je het nu speelt. Je drukt op een knopje, je mannetje springt en je platformt wat. De muziek is eentoning, de graphics volgens de huidige standaard om te huilen en het verhaal gaat nergens overmaar het is wel Super Mario Bros! dat geniale spel waar je 10 jaar terug avond na avond achter zat om maar net voorbij dat ene level te komen, met dat geweldige muziekje dat tijdloos lijkt en met de gave fel gekleurde achtergronden.
Ze kijken wel uit. Zolang de bestanden niet uit de Wii getrokken worden zijn ze veilig. Gooi het op een SD kaart en het kan gekraakt worden. Nee als je daar op wacht dan kun je nog wel even wachtenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:06 schreef __Saviour__ het volgende:
da's de schijfruimte, ook nog een probleem inderdaad. maar ik bedoelde het aanval vakjes in het wiimenu.
ze zouden echt een update moeten brengen waarmee je ook direct vanaf sd-kaart kunt spelen. het is toch een versleuteld bestand.
je hebt nu 48 vakjes tot je beschikking, das best een boelquote:Op maandag 29 januari 2007 12:55 schreef FJD het volgende:
Je hebt een paar bladzijden dus dat komt wel goed denk ikWordt het een drama dan voegen ze er dmv een update extra bladzijden aan toe gok ik.
je kan je vc spellen ook naar je SD kaart backuppen , dus zoals jij het zegt kan het gekraakt worden, kwestie van tijdquote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze kijken wel uit. Zolang de bestanden niet uit de Wii getrokken worden zijn ze veilig. Gooi het op een SD kaart en het kan gekraakt worden.
Het kan dus wel op sd-kaart gegooid worden, als backup. ze zijn dan niet speelbaar. daarvoor moeten ze weer terug naar het wii-geheugen.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze kijken wel uit. Zolang de bestanden niet uit de Wii getrokken worden zijn ze veilig. Gooi het op een SD kaart en het kan gekraakt worden. Nee als je daar op wacht dan kun je nog wel even wachtenAch je zult al snel 20 VC spellen moeten hebben voor je vol zit geloof ik?
Ow cool dat heb ik nog niet geprobeerd maar goed ze werken dan alleen maar op je eigen Wii dus dat zuigt best welquote:Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Het kan dus wel op sd-kaart gegooid worden, als backup. ze zijn dan niet speelbaar. daarvoor moeten ze weer terug naar het wii-geheugen.
Maximaal hè. Ze zijn tussen de 2 en 32MBit, dus gemiddeld valt het nog weer mee.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:01 schreef mrdjey het volgende:
games die 4mb zijn :-)
Dat kan een verrassend groot spel opleveren hoor. Spellen voor (S)NES en N64 zijn gewoon zo gebouwd dat ze in bestandsgrootte heel klein kunnen blijvenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:01 schreef mrdjey het volgende:
games die 4mb zijn :-)
Who needs Blu Ray.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat kan een verrassend groot spel opleveren hoor. Spellen voor (S)NES en N64 zijn gewoon zo gebouwd dat ze in bestandsgrootte heel klein kunnen blijven
Om nostalgische redenen?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
yep.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:41 schreef Mortale het volgende:
Zal de wii deze dingen ook stroom geven?
daar kom ik snelgenoeg achter.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:41 schreef Mortale het volgende:
Zal de wii deze dingen ook stroom geven?
Hmm, ik zocht ook al naar de capaciteit. 1300mAh zijn ze?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:53 schreef BMH het volgende:
1300mah is me veel te weinig. Volgens mij haal je daar de 20 uur nog niet mee.
Yep.... Houd ik het toch liever bij mijn 2500mAH GAMMA batterijenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:59 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hmm, ik zocht ook al naar de capaciteit. 1300mAh zijn ze?
Ze zijn ook nog eens veeeel te duur. Ik roep: GIMMICK. Aangezien iedereen die batterijen gebruikt wel een oplader heeft.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef _GdR_ het volgende:
nou en. stelletje klootzakken. heb ik lekker de primeur. usb batterijen. hebben ze te weinig MAH of wat het ook mag zijn
mja zo komen al deze kant op. dus ik zie wel
die usb-sloten van de wii zitten toch veel te dicht op elkaar om er 2 van die batterijen tegelijk in te stoppen?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef _GdR_ het volgende:
nou en. stelletje klootzakken. heb ik lekker de primeur. usb batterijen. hebben ze te weinig MAH of wat het ook mag zijn
mja zo komen al deze kant op. dus ik zie wel
Hoe duur kosten die? (:+)quote:Op maandag 29 januari 2007 17:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep.... Houd ik het toch liever bij mijn 2500mAH GAMMA batterijen
Setje GP batterijen van 2500maH en een charger, klaar!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:53 schreef BMH het volgende:
1300mah is me veel te weinig. Volgens mij haal je daar de 20 uur nog niet mee.
wat moet je in gods naam met al die mii's? ik zie de meer waarde daar niet van, ik heb alleen vrienden die langs komen er in staan, dat is logisch omdat zij de enige zijn die ook op mijn wii spelen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:52 schreef metalheadBOC het volgende:
Ben benieuwd of het nog mogelijk gaat worden over de 100 miitjes heen te komenheb er nu 100 en in mn Mii palace lopen er ook nog een stuk of 20 rond
hebbuh hebbuh hebbuh
![]()
Kost veel, is duur.quote:
Idioot met je "sch".quote:Op maandag 29 januari 2007 17:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat zijn dit nou voor menschen die serieus denken dat er kleuren zullen komen omdat Gamedrift het zegt. Wie? Ja, Gamedrift. Één of andere boutwebsite waar jij, als keurige Fok! user, waarschijnlijk helemaal nooit van gehoord hebt, met de mededeling dat er een anonieme Nintendo 'rap' is geweest die zegt dat er kleuren zullen komen maar geen datum of prijs noemt, waar later in het artikel wel out-of-the-blue staat dat het eind van het jaar verwacht wordt zonder enige argumentatie.
Verder is alles naar wensch?
VC games waarbij je analoge sticks nodig hebt moet je met de Gamecube controller spelen.. De analoge sticks van de classic controller zijn geplaatst als een Playstation controller... en dat wil je niet!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:22 schreef mschol het volgende:
net wii poiints gescoord en eff mario kart binnengehaald,
het begint goed, met L (option) knop werkt al niet en moet de ZL toets nemen
geen ghost data opslaan omdat ze bij nintendo te lui waren om eff het controller save pack te veranderen naar intern geheugen
maar voor 2d games heb je weer liever de classic.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
VC games waarbij je analoge sticks nodig hebt moet je met de Gamecube controller spelen.. De analoge sticks van de classic controller zijn geplaatst als een Playstation controller... en dat wil je niet!
Playstation controller is beter als Gamecube controllerquote:Op maandag 29 januari 2007 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
VC games waarbij je analoge sticks nodig hebt moet je met de Gamecube controller spelen.. De analoge sticks van de classic controller zijn geplaatst als een Playstation controller... en dat wil je niet!
Analoge stick zit wel heel erg verkeerd... Je moet je duim schuin bewegen om naar boven te mikken.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:53 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Playstation controller is beter als Gamecube controller![]()
159. Ik speel enkel multiplayerquote:Op maandag 29 januari 2007 19:52 schreef speknek het volgende:
Argh! Sta nu op 2139 punten bij Wii Tennis, terwijl FJD op 2140 staat!
Heeft er iemand een compatibilitylijstje van die adapters ?, ik heb 'em nu wel via WLAN online, maar de verbinding is een beetje mwha, aangezien m'n wlan boven staat en m'n wii beneden.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef flyguy het volgende:
weet iemand hoe het zit met usb-ethernet adapters? wil er met gemak een halen om me wii ook online te schoppen, maar is het dan verstandig om die van N zelf te halen of is een willekeurig ander merk ook goed genoeg?
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het verschil is tussen de Nintendo-adapter en die van een willekeurig ander merk, behalve dat die van Nintendo aardig aan de prijs is. Een ander merk zou prima moeten werken, maar ik heb geen ervaring dus voor namen moet je bij iemand anders zijn. Ik heb zelf een wireless routertje aangeschaft.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef flyguy het volgende:
weet iemand hoe het zit met usb-ethernet adapters? wil er met gemak een halen om me wii ook online te schoppen, maar is het dan verstandig om die van N zelf te halen of is een willekeurig ander merk ook goed genoeg?
128MB?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef ikookhier het volgende:
Weet iemand of de wii ook 128 SD kaartjes kan lezen ?? hij ziet die van mij niet!
ik vind het wel redelijk sturen. MarioKart64 ermee gespeeld, ging best goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:07 schreef BMH het volgende:
Analoge stick zit wel heel erg verkeerd... Je moet je duim schuin bewegen om naar boven te mikken.
Je weet niet watquote:Op maandag 29 januari 2007 18:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Kost veel, is duur.
Om antwoord te geven op je vraag: Weet ik veel.. Ze lagen in een la.
een willekeurige wordt lastig, ik heb er 1 ingeprikt die ik nog had liggen en die gaf geen kik..quote:Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef flyguy het volgende:
wat nintendo gedaan heeft is waarschijnlijk in het standaard schema van zo'n adapter er 2 draadjes van te hebben omgedraaid, zodat er een "uniek" systeem ontstaatquote:Op maandag 29 januari 2007 21:02 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het verschil is tussen de Nintendo-adapter en die van een willekeurig ander merk, behalve dat die van Nintendo aardig aan de prijs is. Een ander merk zou prima moeten werken, maar ik heb geen ervaring dus voor namen moet je bij iemand anders zijn. Ik heb zelf een wireless routertje aangeschaft.
Kut...quote:
2295...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:52 schreef speknek het volgende:
Argh! Sta nu op 2139 punten bij Wii Tennis, terwijl FJD op 2140 staat!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:28 schreef FJD het volgende:
[..]
2295...
maar eerlijk is eerlijk deze gebruik ik alleen om te kijken hoe ver ik kan komen. Dus tot hoever de puntentelling gaat. Zal vanavond ofzo eens een tweede account pakken om te kijken hoe goed ik ben als ik daadwerkelijk echt elke wedstrijd uit speel
Wedje leggen dat ik de 2140 ga halen zonder games af te kappen?quote:
wat wil je nou zeggen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Wedje leggen dat ik de 2140 ga halen zonder games af te kappen?
Ik zet een kaartje met Wii points in![]()
Inderdaad je zult me dan op m'n woord moeten gelovenmaar voor 20,- heb ik niet echt de dringende behoefte om te cheaten
Als tijdbestek zet ik in op dit weekend.
Kortom, een Mii beginnend vanaf 0, dit weekend boven de 2140 te krijgen zonder wedstrijden af te kappen met als inzet een Wii points kaartUiteraard komt er een foto online maar goed aangezien je me toch op mn woord moet vertrouwen heeft die niet ontzettend veel waarde maar goed
Krijg ik er dan ook van iedereen eentje terugquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:14 schreef _GdR_ het volgende:
wat wil je nou zeggen?
Als je het niet haalt krijgt iedereen hier een wii points card?
Zo lijkt ie me meer handig. Maar tussen hoeveel mensen moeten we dan 2000 punten verdelenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Als je het niet haalt krijgt iedereen hier één wii points card?
quote:European Wii owners might notice that so far, the News Channel doesn’t offer much in the way of European news. Nintendo BeNeLux (Belgium, Netherlands and Luxemburg) has announced that version 2 of the News Channel will bring in even more news, but this time it will be geared towards a European audience.
Dat valt echt wel mee. Maar een zeer beperkte groep zal die modchips gaan kopen. Voor de DS bestaan inmiddels ook heel veel flashkaarten waarmee je alles illegaal kunt spelen, en toch blijven de legale gamesverkopen enorm hoog.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/46128
als al die kut modchips blijven verschijnen dan zie ik dreamcast tafrelen gebeuren...
daar werd ik ook vrolijk van. echter staat er niet dat ie films afspeelt alleen kopietjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef FJD het volgende:
Ook maakt de CycloWiz het mogelijk om voortaan dvd+/-r's af te spelen op een Wii.Komt u maar
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:48 schreef _GdR_ het volgende:
daar werd ik ook vrolijk van. echter staat er niet dat ie films afspeelt alleen kopietjes.
Import gamesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/46128
als al die kut modchips blijven verschijnen dan zie ik dreamcast tafrelen gebeuren...
daar kan een freeloader voor komen die alleen de regiolock opheft. modchip laten ook de illegale zaken toe.quote:
Homebrew Gamesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daar kan een freeloader voor komen die alleen de regiolock opheft. modchip laten ook de illegale zaken toe.
Is gemakkelijker op de pcquote:
das juist relaxtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:52 schreef RoelRoel het volgende:
Hopelijk gaat Mario Party 8 wat sneller en hoef je niet op allerlei animaties te wachten en uitleg die je al 100 keer gezien hebt. Ik heb zelf Mario Party 6 en ik irriteer me altijd rot bij dat spel aan het wachten op stomzinnige dingen. (bijvoorbeeld een poppetje wat eerst terug in zijn huisje moet lopen voordat jij verder gaat). Ik weet niet of dit in Mario Party 7 al verandert was want die heb ik nooit gespeelt. Bij MP 5 ging het er iig nog trager aan toe.
Ook hoop ik dat de spelletjes iets langer zijn en meer variatie hebben (bijvoorbeeld een racespelletje waarbij de baan steeds anders is).
Daarom vermeldt ie ook de dreamcast, hoef je niks aan je console te doen. CD branden erin stoppen en klaar. Beats of Ragequote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Is gemakkelijker op de pcDan hoef je tenminste niet je console te slopen.
Voor import wacht ik wel op de freeloader
nou nog ondersteuning voor divx, xvid etc en ik ben happyquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef FJD het volgende:
Ook maakt de CycloWiz het mogelijk om voortaan dvd+/-r's af te spelen op een Wii.Komt u maar
het internationale karakter vond ik juist goed, als ze gewoon meer nieuws bronnen aanspreken (cnn, AP, en andere grote persdiensten) kan je je kanaal heel goed vullen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |