yep maar het is wel wereldnieuwsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:04 schreef Roi het volgende:
Is het in het Nederlands ?
De wii is ook op voorraad :pquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:23 schreef Pronk het volgende:
Ik heb een component kabel besteld op www.dimplus.nl.
Ze zijn daar op dit moment nog op voorraad!
dat is toch wel een spel met potentie wat ik steeds weer vergeet....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:21 schreef BMH het volgende:
TVP... Ik wil BWIIIII
Jawel, maar er is nog maar weinig over bekend. Ik heb ergens gelezen dat die al eind februari/begin maart in Japan gereleased wordt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:54 schreef linebear het volgende:
dat zou er toch ook komen !?
Lightgun opzet stuk bestaat al en gaat met de nieuwe DH geleverd worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:52 schreef Tweek het volgende:
Als ze nou eens een lightgun opzet stukje uitbrengen kunnen ze daar best een gratis duckhunt bij doen die je kan downloaden ofzo en misschien ook wel de scope spelen voor de snes.
Drie keer raden waarom 'ie in de TT staat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:37 schreef BroesWillems het volgende:
dat is toch wel een spel met potentie wat ik steeds weer vergeet....
er is vast nog geen concrete release date voor...
Heh heh, doet me afvragen, wat heeft men hier zoal aan de Wii uitgegeven in totaal ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zojuist Wii play gescoord!Wat zijn die tering pakketten zeldzaam zeg.... 2 kunnen kopen. 1 voor een collega.
Voorlopig genoeg in de Wii gepompt, tis effe leuk geweest...
420 euro in totaal, dat binnen 1 week tijd.....
Edit, component kabel vergeten mee te rekenen. 450 euro dus.....
De TANDJES!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef gamefreek het volgende:
Die van mij:
- Wii (250 euro)
- Wii Play (40 euro)
- Zelda TP (60 euro)
- Nunchuck (20 euro)
- Red Steel (55 euro)
- RRR (55 euro)
- Super Monkey Ball (55 euro)
- Wario Ware (50 euro)
- Wii points (20 euro)
- Classic controller (20 euro)
- RGB kabel (30 euro)
======================== totaal
¤ 655
En volgende maand Excite Truck en Kororinpa, weer een dure maand![]()
Wat is dat precies !?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef gamefreek het volgende:
Kororinpa
De game op die link van jou, een soort vervolg op Marble Madness en het lijkt op Super Monkey ball maar dan als het goed is met volledig draaibare 3D levels ( dus 360 graden draaing mogelijk)quote:
Volgens mij nog niet...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:24 schreef Cubewoods het volgende:
Liggen er al is ergens Wii's in amsterdam in de winkel?
Wordt toch maar is tijd dat ik er 1tje koop
U bevind zich in de "Wii owners club"....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:24 schreef Cubewoods het volgende:
Liggen er al is ergens Wii's in amsterdam in de winkel?
Wordt toch maar is tijd dat ik er 1tje koop
Is idd goed in elkaar gezet!quote:
Mwa, daar mist het imo teveel dingen voor.quote:
Naja, kwa nieuws mag het wel wat uitgebreider zijn, maar het ziet er wel weer erg goed uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mwa, daar mist het imo teveel dingen voor.
verbroken netwerkverbinding ofzo?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Net ook Wii Play kunnen scoren!
en mijn systeemsoftware wordt nu al 10 minuten bijgewerkt en is nog maar op 30% ofzo.... en ik heb toch echt geen trage verbinding...
Dit gaat allemaal van mijn Zelda tijd af!
voor mij:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef gamefreek het volgende:
Die van mij:
- Wii (250 euro)
- Wii Play (40 euro)
- Zelda TP (60 euro)
- Nunchuck (20 euro)
- Red Steel (55 euro)
- RRR (55 euro)
- Super Monkey Ball (55 euro)
- Wario Ware (50 euro)
- Wii points (20 euro)
- Classic controller (20 euro)
- RGB kabel (30 euro)
======================== totaal
¤ 655
En volgende maand Excite Truck en Kororinpa, weer een dure maand![]()
nope, hij gaat wel nog steeds door, zit er nu al een dik uur op te wachten. is nu op 95% ongeveer.quote:
ach je doet je naam dan wel eer aanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:49 schreef gamefreek het volgende:
Ik sta nog steeds vooraan![]()
Maar of dat positief is weet ik niet![]()
Stuk voor stuk goede games.. dus wat zeik je nu?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:05 schreef SPiDeY. het volgende:
Mijnes..
- Wii [250,-]
- Wii Play [50,-]
- Extra nunchuck [19,-]
- Zelda: Twilight Princess [45,-]
- Red Steel [37,50]
- RGB Scart kabel [30,-]
- Wifi Accespoint voor Wii [40,-]
- GC Memorycard 251 blocks [10,-]
- GC 2x Wavebirds eBay [52,-]
- GC Resident Evil 4 [15,-]
- GC Pikmin 2 [20,-]
- GC Eternal Darkness [10,-]
- GC Soul Calibur 2 [10,-]
- VC Zelda NES 500 points [5,-]
- VC Mario64 1000 points [10,-]
- VC Bomberman '93 600 points [6,-]
- VC Donkey Kong Country SNES 800 points [8,-]
- VC Super Probotector SNES 800 points [8,-]
- VC Mario Kart 64 1000 points [10,-]
----------------------------------------------
Totaal: 635,50
wtf?
Koop snel nog 2000 Wii Points, win je met 50 cent verschilquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:05 schreef SPiDeY. het volgende:
Mijnes..
- Wii [250,-]
- Wii Play [50,-]
- Extra nunchuck [19,-]
- Zelda: Twilight Princess [45,-]
- Red Steel [37,50]
- RGB Scart kabel [30,-]
- Wifi Accespoint voor Wii [40,-]
- GC Memorycard 251 blocks [10,-]
- GC 2x Wavebirds eBay [52,-]
- GC Resident Evil 4 [15,-]
- GC Pikmin 2 [20,-]
- GC Eternal Darkness [10,-]
- GC Soul Calibur 2 [10,-]
- VC Zelda NES 500 points [5,-]
- VC Mario64 1000 points [10,-]
- VC Bomberman '93 600 points [6,-]
- VC Donkey Kong Country SNES 800 points [8,-]
- VC Super Probotector SNES 800 points [8,-]
- VC Mario Kart 64 1000 points [10,-]
----------------------------------------------
Totaal: 635,50
wtf?
wat is het nut dan van deze modquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:04 schreef BMH het volgende:
Eerste Wii modchip bestaat. De Wiinja zorgt ervoor dat je backups kunt draaien vanuit je eigen regio... Geen regio vrijheid dus....
Ja I know, maar niet verwacht dat ik er al zoveel in had gestopt uiteindelijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Stuk voor stuk goede games.. dus wat zeik je nu?
Heh nah, you winquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:20 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Koop snel nog 2000 Wii Points, win je met 50 cent verschil![]()
Was toch al bekend dat dat kon? Je kunt alleen nog geen unsigned code draaien.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:04 schreef BMH het volgende:
Eerste Wii modchip bestaat. De Wiinja zorgt ervoor dat je backups kunt draaien vanuit je eigen regio... Geen regio vrijheid dus....
2 minuten geleden update gestart, nu klaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
nope, hij gaat wel nog steeds door, zit er nu al een dik uur op te wachten. is nu op 95% ongeveer.
daar gaat mijn ADV middag![]()
= zwaar fake btwquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:04 schreef BMH het volgende:
Je ligt een maand achter... Er is nu echt een chip. checkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:13 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
= zwaar fake btw
De tweede 'proof' video die is uitgebracht laat heel duidelijk zien dat er geen zak van klopt, namelijk het invoeren van de wii disc wordt niet getoond![]()
Denk niet dat deze modchip echt aan gaat slaan, maar kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Je ligt een maand achter... Er is nu echt een chip. check
Online winkels nemen al bestellingen aan.
Ik heb het over de bewuste Wiininja, kijk de 2e video nou maar eensquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Je ligt een maand achter... Er is nu echt een chip. check
Online winkels nemen al bestellingen aan.
quote:
me 2, same problem, bestaat nog niet nee, en ook nog niet aangekondigd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:54 schreef Shazbot het volgende:
Verder is er al iets bekend over een (3rd party) VGA kabel voor de Wii? Ik kan steeds 's avonds niet spelen, omdat de tv bezet is
Je bedoeld net zoals Sony probeert met de PSP firmware?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:36 schreef MilaNL het volgende:
modchips![]()
garantie weg, en met beetje pech brengt nintendo een firmware update uit waarmee je een probleem hebt.
echt we gaan een lijst maken met een eis dat die kut jappen nieuwe servers gaan plaatsen. uiteraard in het belang van Nintendo zelf.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bedoeld net zoals Sony probeert met de PSP firmware?
De update is trouwens inderdaad erg traag. Hier liept ie ongeveer tussen de 20kb/s en 30kb/s Ik had tegelijkertijd m'n Usenet aanstaan en die varieerde tussen de 20 en 40kb/s en mn max verbinding hier is 50/60kbsKortom, servers van Nintendo zijn ruk
Ow ja en na de update werkte m'n Wii internet verbinding opeens niet meer?
Wow, dacht dat ik nog wel aardig snel was met 40 uur - einde sky temple.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:24 schreef Neverstop het volgende:
Net Zelda uitgespeeld, bijna 40 uur.
Blijft een fantastische reeks.
zeldaquote:Iemand met nog een tip voor een VC spel?
oplaadbare AA batterijen FTW(iii)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:23 schreef metalheadBOC het volgende:
echt moet ook snel f nieuw spel kopen en nieuwe batterijen want mn wiimote is leegkan nu niet spelen
![]()
home knopje?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef FJD het volgende:
Ik zal wel ontzettend dom zijn ofzo maar hoe kom ik vanuit Bomberman terug naar main menuIk kan alle knopjes drukken maar t werkt gewoon niet
Home knop al geprobeert?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef FJD het volgende:
Ik zal wel ontzettend dom zijn ofzo maar hoe kom ik vanuit Bomberman terug naar main menuIk kan alle knopjes drukken maar t werkt gewoon niet
ow zo, dat probleem heb ik ook met simcityquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef FJD het volgende:
Ja dan kom ik in het Wii home menumaar bedoelde echt van het spel
Ach met een reboot van de Wii ben ik er ook maar toch..
Home knop, en als het goed is staat er linksboven Wii menu, onderin handleiding en rechtsboven Titelscherm....welke zou je dan moeten klikkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef FJD het volgende:
Ja dan kom ik in het Wii home menumaar bedoelde echt van het spel
Ach met een reboot van de Wii ben ik er ook maar toch..
ik mis de joker op het nieuwskanaalquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nintendo Wii: 250,-
Wii Play: 50,-
Zelda: 60
Rayman: 60
nunchuck: 20
extra punten: 10
---------------------------
450,-
Newschannel is erg vet
Dat je uberhaupt denkt dat ik daar nog niet gekeken heb. Daarnaast zijn er maar een paar knopjes op een Wii mote dus die opties had ik snel doorgelopenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:45 schreef gamefreek het volgende:
Home knop, en als het goed is staat er linksboven Wii menu, onderin handleiding en rechtsboven Titelscherm....welke zou je dan moeten klikken![]()
Gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt denkt dat ik daar nog niet gekeken heb. Daarnaast zijn er maar een paar knopjes op een Wii mote dus die opties had ik snel doorgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |