Als je hem kunt ophalen zou ik helemaal op mijn hoede zijn. Wellicht wordt je dan voor de deur beroofd van je centen. Het zaakje stinkt gewoon.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ik vind t ook wat vreemd klinken eerlijk gezegd.. Nouja, als ik m kan afhalen is er niks aan de hand natuurlijkmaar ik heb nog geen bericht terug gehad, dus waarschijnlijk wordt ze al overspoeld met mailtjes, natuurlijk ook via marktplaats als ze daar een dergelijke advertentie heeft gezet. We merken het wel
Jaquote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Steve-O het volgende:
Zijn er nogsteeds mensen zonder Wii ?
Ja... ik word gek!!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Steve-O het volgende:
Ja. Ik vind dat Nintendo dat ding in z'n reet kan steken zo langzamerhand. Ok, niet actief op zoek of zo, maar toch: anderhalve maand na de launch een beschikbaarheid van 0,0 is gewoon ruk.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Steve-O het volgende:
Dat was gewoonweg te verwachten gezien de bijna simultane launch van de Wii over de hele wereld. Nederland is nou historisch gezien niet de meest profijtelijke Nintendo-land dus ik snap best dat we een beetje als laatst aan de beurt zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dat Nintendo dat ding in z'n reet kan steken zo langzamerhand. Ok, niet actief op zoek of zo, maar toch: anderhalve maand na de launch een beschikbaarheid van 0,0 is gewoon ruk.
Ik heb gewoon de pest in dat dat ding nergens te koop is, maar er wel mee geadverteerd wordt. Op een gegeven moment ben ik zoeken beu en ga ik wat anders doen. Best wel logische reactie toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat was gewoonweg te verwachten gezien de bijna simultane launch van de Wii over de hele wereld. Nederland is nou historisch gezien niet de meest profijtelijke Nintendo-land dus ik snap best dat we een beetje als laatst aan de beurt zijn.
Ja, je hebt wel een beetje gelijk. OK, ze hypen het ding zo wel natuurlijk, dat zal de afdeling Marketing prima in de gaten hebben, maar misschien zou het bij Nederlanders beter werken om een launch te doen op een wat later moment, maar wel met een wat steviger en vooral voorradig assotiment.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de pest in dat dat ding nergens te koop is, maar er wel mee geadverteerd wordt. Op een gegeven moment ben ik zoeken beu en ga ik wat anders doen. Best wel logische reactie toch?
Wie daar in trapt is gewoon ongelofelijk naief bezig. Waarom zou iemand voor 250 EUR een Wii versturen zonder verzendkosten? Terwijl er duizenden zijn die er 250 EUR voor over hebben en de verzendkosten willen betalen, als ook tientallen die er gemakkelijk 300-350 EUR voor willen neertellen? Denk toch na, dit soort liefdadigheid bestaat niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef Sirtalis het volgende:
Pas op, die foto staat er een paar keer per maand op, exact dezelfde foto. En als het zou kloppen allemaal, dan zou die advertentie er veeeeeeel te lang blijven staan elke keer. Ik zou zelf de gok niet nemen met een onduidelijke afzender en/of betaalconstructie. Wees gewaarschuwd voor de veeeeeeeeeeeeeeeeele tillers die actief zijn op marktplaats.
Ja, ik heb dezelfde reactie en baal ook, maar ik snap het wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de pest in dat dat ding nergens te koop is, maar er wel mee geadverteerd wordt. Op een gegeven moment ben ik zoeken beu en ga ik wat anders doen. Best wel logische reactie toch?
Misschien heeft een eigen gamezaak ofzo? Ze vertelde me iig dat de foto in het magazijn gemaakt was en dat ze zoveel wii's had omdat ze goede connecties heeft.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wie daar in trapt is gewoon ongelofelijk naief bezig. Waarom zou iemand voor 250 EUR een Wii versturen zonder verzendkosten? Terwijl er duizenden zijn die er 250 EUR voor over hebben en de verzendkosten willen betalen, als ook tientallen die er gemakkelijk 300-350 EUR voor willen neertellen? Denk toch na, dit soort liefdadigheid bestaat niet.
[..]
Ja, ik heb dezelfde reactie en baal ook, maar ik snap het wel.
keb ff gegoogled op de naam en email adres, maar niks over te vinden. Nu kan het zijn dat ze een klein gameszaakje heeft zonder dat ze op internet actief is. Sirtalis zegt al dat deze foto vaker voorbij is gekomen op internet (ik weet niet of dit waar is, maar toch!). maar het versturen zonder verzendkosten vind ik gewoon merkwaardig.quote:Misschien heeft een eigen gamezaak ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |