Als je hem kunt ophalen zou ik helemaal op mijn hoede zijn. Wellicht wordt je dan voor de deur beroofd van je centen. Het zaakje stinkt gewoon.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ik vind t ook wat vreemd klinken eerlijk gezegd.. Nouja, als ik m kan afhalen is er niks aan de hand natuurlijkmaar ik heb nog geen bericht terug gehad, dus waarschijnlijk wordt ze al overspoeld met mailtjes, natuurlijk ook via marktplaats als ze daar een dergelijke advertentie heeft gezet. We merken het wel
Jaquote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Steve-O het volgende:
Zijn er nogsteeds mensen zonder Wii ?
Ja... ik word gek!!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Steve-O het volgende:
Ja. Ik vind dat Nintendo dat ding in z'n reet kan steken zo langzamerhand. Ok, niet actief op zoek of zo, maar toch: anderhalve maand na de launch een beschikbaarheid van 0,0 is gewoon ruk.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Steve-O het volgende:
Dat was gewoonweg te verwachten gezien de bijna simultane launch van de Wii over de hele wereld. Nederland is nou historisch gezien niet de meest profijtelijke Nintendo-land dus ik snap best dat we een beetje als laatst aan de beurt zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dat Nintendo dat ding in z'n reet kan steken zo langzamerhand. Ok, niet actief op zoek of zo, maar toch: anderhalve maand na de launch een beschikbaarheid van 0,0 is gewoon ruk.
Ik heb gewoon de pest in dat dat ding nergens te koop is, maar er wel mee geadverteerd wordt. Op een gegeven moment ben ik zoeken beu en ga ik wat anders doen. Best wel logische reactie toch?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat was gewoonweg te verwachten gezien de bijna simultane launch van de Wii over de hele wereld. Nederland is nou historisch gezien niet de meest profijtelijke Nintendo-land dus ik snap best dat we een beetje als laatst aan de beurt zijn.
Ja, je hebt wel een beetje gelijk. OK, ze hypen het ding zo wel natuurlijk, dat zal de afdeling Marketing prima in de gaten hebben, maar misschien zou het bij Nederlanders beter werken om een launch te doen op een wat later moment, maar wel met een wat steviger en vooral voorradig assotiment.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de pest in dat dat ding nergens te koop is, maar er wel mee geadverteerd wordt. Op een gegeven moment ben ik zoeken beu en ga ik wat anders doen. Best wel logische reactie toch?
Wie daar in trapt is gewoon ongelofelijk naief bezig. Waarom zou iemand voor 250 EUR een Wii versturen zonder verzendkosten? Terwijl er duizenden zijn die er 250 EUR voor over hebben en de verzendkosten willen betalen, als ook tientallen die er gemakkelijk 300-350 EUR voor willen neertellen? Denk toch na, dit soort liefdadigheid bestaat niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef Sirtalis het volgende:
Pas op, die foto staat er een paar keer per maand op, exact dezelfde foto. En als het zou kloppen allemaal, dan zou die advertentie er veeeeeeel te lang blijven staan elke keer. Ik zou zelf de gok niet nemen met een onduidelijke afzender en/of betaalconstructie. Wees gewaarschuwd voor de veeeeeeeeeeeeeeeeele tillers die actief zijn op marktplaats.
Ja, ik heb dezelfde reactie en baal ook, maar ik snap het wel.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de pest in dat dat ding nergens te koop is, maar er wel mee geadverteerd wordt. Op een gegeven moment ben ik zoeken beu en ga ik wat anders doen. Best wel logische reactie toch?
Misschien heeft een eigen gamezaak ofzo? Ze vertelde me iig dat de foto in het magazijn gemaakt was en dat ze zoveel wii's had omdat ze goede connecties heeft.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wie daar in trapt is gewoon ongelofelijk naief bezig. Waarom zou iemand voor 250 EUR een Wii versturen zonder verzendkosten? Terwijl er duizenden zijn die er 250 EUR voor over hebben en de verzendkosten willen betalen, als ook tientallen die er gemakkelijk 300-350 EUR voor willen neertellen? Denk toch na, dit soort liefdadigheid bestaat niet.
[..]
Ja, ik heb dezelfde reactie en baal ook, maar ik snap het wel.
keb ff gegoogled op de naam en email adres, maar niks over te vinden. Nu kan het zijn dat ze een klein gameszaakje heeft zonder dat ze op internet actief is. Sirtalis zegt al dat deze foto vaker voorbij is gekomen op internet (ik weet niet of dit waar is, maar toch!). maar het versturen zonder verzendkosten vind ik gewoon merkwaardig.quote:Misschien heeft een eigen gamezaak ofzo?
Dat van dat 125 vooraf betalen hoefde niet perse. Dat stelde ze voor omdat ik zei dat ik het niet echt vertrouwdequote:Op maandag 22 januari 2007 16:15 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
keb ff gegoogled op de naam en email adres, maar niks over te vinden. Nu kan het zijn dat ze een klein gameszaakje heeft zonder dat ze op internet actief is. Sirtalis zegt al dat deze foto vaker voorbij is gekomen op internet (ik weet niet of dit waar is, maar toch!). maar het versturen zonder verzendkosten vind ik gewoon merkwaardig.
ze heeft A. een zaaknaam waar ze onder handelt (dus geen voor achternaam) en als ze een zaak heeft dan is het een klein bedrijf die absoluut niet elke dag een aantal honderden pakketjes verstuurd. Daarom moet ze ook vet lappen voor het verzenden van zo'n box. De hele betaling is ook zo appart als het maar kan, want ik kan me weinig zaken bedenken waar een aanbetaling gedaan moet worden van 125 euro.
mijn advies is toch om geen geld over te maken naar deze persoon. ik schat een kans van 9/10 dat je het geld nooit meer terug ziet.
ik hoop hem echt seriues over een week te hebben hoor! bedoel, sta al zolang op de wachtlijst!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:46 schreef weststar het volgende:
Wellicht nog een tip voor wii-lozen onder ons, ebay.de staat er vol mee..... en in mijn geval moet je er even een weekje op wachten....
Het is gewoon de europese PAL versie, alleen de doos is in het Duitsquote:Op maandag 22 januari 2007 16:55 schreef Sjiznit het volgende:
Maar is die dan ook regiovrij en in het nederlands enzo?
Iemand die je wil oplichten neemt al met 10 EUR genoegen dus dat zegt niets. Het feit dat ze zo ontzettend licht denkt over het feit dat ze zelf opgelicht kan worden zegt al genoeg.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat van dat 125 vooraf betalen hoefde niet perse. Dat stelde ze voor omdat ik zei dat ik het niet echt vertrouwde
Uit welke omgeving kom je? Misschien heb ik er morgen 2 te pakken.quote:Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik hoop hem echt seriues over een week te hebben hoor! bedoel, sta al zolang op de wachtlijst!
Waar woon je?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:38 schreef Mazora het volgende:
[..]
Uit welke omgeving kom je? Misschien heb ik er morgen 2 te pakken.
En als je nou dichter bij mij woont, meld het me dan evenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:38 schreef Mazora het volgende:
[..]
Ik woon iig omgeving Arnhemquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:45 schreef Bikkelmannetje het volgende:
[..]
En als je nou dichter bij mij woont, meld het me dan even
Zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:43 schreef Dylanesque het volgende:
Nou ik heb een maitlje teruggekregen van die zogenaamde Connie Eif, in gebrekkig nederlands met een gironummer erbij. Ik begin er niet aan.
Mazora, van Snever weet je het nu dus, ik woon in omgeving Eindhoven. Laat maar even weten waar jij woont!quote:
omgeving zwollequote:Uit welke omgeving kom je? Misschien heb ik er morgen 2 te pakken.
Marktplaats is echt een super uitvinding, maar wat zitten er een bedriegers op... helaas! Ik zou gewoon lekker wachten totdat je een belletje krijgtquote:Nou ik heb een maitlje teruggekregen van die zogenaamde Connie Eif, in gebrekkig nederlands met een gironummer erbij. Ik begin er niet aan.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:50 schreef Snever het volgende:
[..]
Misschien heeft een eigen gamezaak ofzo? Ze vertelde me iig dat de foto in het magazijn gemaakt was en dat ze zoveel wii's had omdat ze goede connecties heeft.
Kijk ik ga niet bij haar bestellen omdat ik het veel leuker vind om hem in de winkel te kopen. Heb ik tenminste wat te doenZoeken naar de Wii
ik kom uit delft :pquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:38 schreef Mazora het volgende:
[..]
Dan kan ik wel ff wachten, ik heb geen pre-ordersquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:19 schreef Ericjuh het volgende:
Marktplaats is echt een super uitvinding, maar wat zitten er een bedriegers op... helaas! Ik zou gewoon lekker wachten totdat je een belletje krijgt
die heb ik al meerdere malen bij de FutureZone en VanLeest gezien hier in Zoetermeer. Denk nog wel meer winkels maar niet op gelet :pquote:
Whaha en dat mannetje ben jij zeker?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:51 schreef Ericjuh het volgende:
lemming,
ben je je wii al zatwil je hem al verkopen? ik ken namelijk wel een mannetje die hem wil overkopen
kon het toch proberenquote:Dus, sorry!
je vriendin is gekquote:Mijn meisje gaat vandaag naar de Macro, ik heb dus maar even gevraagd of ze er een Component kabel wil zoeken.
ik ben seriues blij dat ik daar niet werk. Ik bedoel, hoeveel mensen zullen er per dag wel niet vragen naar zo'n Wii! Vooral nu in deze tijd dat de mensen wat prikkeliger beginnen te worden! ik moet eerlijk toegeven dat ik ook steeds meer teleurgesteld wordt. De Wii is al vanaf 8 december in nederland en ik heb verschillende preorders uit die tijd en nog steeds heb ik totaal niks. En dan heb ik nog wel een preorder. Nintendo mag echt hopen dat in maart de eerste wii's langer dan 5min. op de plank in de winkel blijven liggen. Ik moet ook eerlijk toegeven dat we dan ook in nederland leven. Op game gebied is nederland altijd een beetje actergesteld. In verhouding krijgen wij gewoon veel te weinig wii's.quote:Ik dacht m wel in de winkel te kunnen halen zo langzamerhand, maar elke verkoper aan wie ik om een Wii vraag krijgt ter plekke een hartverzakking en begint te klagen over de onvoorspelbaarheid en onregelmatigheid van de leveringen
Dan nog zie ik geen goede reden om niet alsnog wat extra Wiitjes hierheen te halen, iig naar mij:P zo maar weer ff rondje stad doen, leren doen we daarna wel weer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:19 schreef Ericjuh het volgende:
Ik moet ook eerlijk toegeven dat we dan ook in nederland leven. Op game gebied is nederland altijd een beetje actergesteld. In verhouding krijgen wij gewoon veel te weinig wii's.
verassendquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:53 schreef Snever het volgende:
DE ZOJUIST EERDER GENOEMDE NAAM + EMAILADRES WAAR JE WII'S KAN HALEN IS EEN OPLICHTER!
Tja, je weet eigenlijk maar nooit. Heb nooit slechte ervaringen gehad op Marktplaats. Pas dan wel heel goed op. Dat wel!quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:01 schreef Snever het volgende:
[..]
Tja, je weet eigenlijk maar nooit. Heb nooit slechte ervaringen gehad op Marktplaats. Pas dan wel heel goed op. Dat wel!
Nederland is achtergesteld, en binnen Nederland is alles buiten de grote steden (en vooral randstad) weer achtergesteld, kan je nagaan hoe weinig Wii's er hier in het zuiden te krijgen zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:19 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
kon het toch proberen
[..]
je vriendin is gek
[..]
ik ben seriues blij dat ik daar niet werk. Ik bedoel, hoeveel mensen zullen er per dag wel niet vragen naar zo'n Wii! Vooral nu in deze tijd dat de mensen wat prikkeliger beginnen te worden! ik moet eerlijk toegeven dat ik ook steeds meer teleurgesteld wordt. De Wii is al vanaf 8 december in nederland en ik heb verschillende preorders uit die tijd en nog steeds heb ik totaal niks. En dan heb ik nog wel een preorder. Nintendo mag echt hopen dat in maart de eerste wii's langer dan 5min. op de plank in de winkel blijven liggen. Ik moet ook eerlijk toegeven dat we dan ook in nederland leven. Op game gebied is nederland altijd een beetje actergesteld. In verhouding krijgen wij gewoon veel te weinig wii's.
maar goed.. ik wacht nog steeds op een belletje.. tis nog maar kwart over 10!
maar, er wonen daar wel ietsie minder mensen dan in de randstadquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef Lemming22 het volgende:
Nederland is achtergesteld, en binnen Nederland is alles buiten de grote steden (en vooral randstad) weer achtergesteld, kan je nagaan hoe weinig Wii's er hier in het zuiden te krijgen zijn
Dat is mooi ja, heb je em gewoon van de kar afgetrokken of dat nog net nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:24 schreef Mazora het volgende:
Ok jongens, mijn handleiding van 2 regels van afgelopen vrijdag heeft gewerkt, ik heb de wii!
Stap 1: ga bij de v&d langs en vraag wanneer de leveringen voor de electricity komen
Stap 2: Ben er die dag, een half uur van tevoren.
Stap 3: WIIIIIIIIIII
(tip: Dinsdagmorgen 11 uur V&D Den bosch)
Er zijn mensen die wél werk, school of beide (zoals ondergetekendequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:24 schreef Mazora het volgende:
Ok jongens, mijn handleiding van 2 regels van afgelopen vrijdag heeft gewerkt, ik heb de wii!
Stap 1: ga bij de v&d langs en vraag wanneer de leveringen voor de electricity komen
Stap 2: Ben er die dag, een half uur van tevoren.
Stap 3: WIIIIIIIIIII
(tip: Dinsdagmorgen 11 uur V&D Den bosch)
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:27 schreef Mazora het volgende:
Ah fck dit, ik ga leker mn wii halen en naar huis.
Dan moet je vragen wanneer de Wii komt, op die dag bellen, vragen of ze m tot s avonds aan de kant willen zetten voor je zodat je m na school/werk op kan gaan halen. Als ze dat niet doen heb je pech en kan je ze tenminste nog even goed verrot schelden en dan ben je je frustraties van geen Wii te hebben ook weer kwijt!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:30 schreef Bikkelmannetje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die wél werk, school of beide (zoals ondergetekende) hebben...
Hmm, toch strx maar eens ff met de V&D Eindhoven bellenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
En ja, Wii gaat voor school he!
Onee toch niet, anders stond ik nu te tennissen in plaats van te schrijven aan mijn scriptie...
[..]
Dan moet je vragen wanneer de Wii komt, op die dag bellen, vragen of ze m tot s avonds aan de kant willen zetten voor je zodat je m na school/werk op kan gaan halen. Als ze dat niet doen heb je pech en kan je ze tenminste nog even goed verrot schelden en dan ben je je frustraties van geen Wii te hebben ook weer kwijt!
Zometeen na school toch maar even langs de V&D in Arnhem lopenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:55 schreef Bikkelmannetje het volgende:
[..]
Hmm, toch strx maar eens ff met de V&D Eindhoven bellen
Bellen heeft niet zoveel zin, is zo'n standaardnummer en doen moeilijk met doorverbinden... Ik zou maar even langsgaan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:55 schreef Bikkelmannetje het volgende:
[..]
Hmm, toch strx maar eens ff met de V&D Eindhoven bellen
die van mij is ook draadloos hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:31 schreef Ericjuh het volgende:
maar mijn wii heeft lekker een draadloze wiimote
Bel die lui op en vraag ze hoe het zit (op welke plaats je staat en hoeveel Wii's ze de afgelopen tijd binnen hebben gekregen). Heb je meteen duidelijkheid!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:31 schreef Ericjuh het volgende:
Weer geen belletjeik begin echt te twijfelen over mijn preorder. Want ik stond 4de (voor kerst) bij intertoys. Ook stond ik onder de 6 bij een andere intertoys. Iedereen kan hier een wii ophalen behalve ik. Dat kan aan 2 dingen liggen, namelijk de ene winkel heeft er geen 4 gekregen de laatste paar weken en de andere geen 6, of ze laten de preorders gewoon links liggen en verkopen het aan de eerste beste die binnen komt!
[edit]
Redesign voor Wiimote?
maar mijn wii heeft lekker een draadloze wiimote
Heel apartquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:53 schreef realbase het volgende:
tsja ...
Volgens deze aardige meneer ligt hij over 2 weken ruim in de winkel !
http://tinyurl.com/2vf4cg
kijk es op BartSmit.nl kan je em bestellen:quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:44 schreef Lemming22 het volgende:
Weet er iemand of Wii Play al een beetje makkelijk te verkrijgen is in de winkel? Die zou ik graag nog willen hebben namelijk...
Zo daar issie wel een stukje duurder dan bij Chear. Al moet je bij Chear wel weer 6 euro verzendkosten betalen (6 euro!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
kijk es op BartSmit.nl kan je em bestellen:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=274&productID=141874
See for yourselfquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:50 schreef Hare het volgende:
Zijn er nog Wii's in Duitsland te krijgen?
Als er Wii's op de Nederlandse ebay te krijgen zijn betekent dat ook niet dat ze in Nederland beschikbaar zijn hequote:
balen voor je..quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Snever het volgende:
Vanochtend heb ik uit alle wanhoop in Arnhem naar een Wii gezocht. Maar Dixons in V&D hanteerd een reserveringslijst. Bart Smit heeft hem niet binnen gehad. Van Leest ook niet binnen gehad. Frs ook niet binnen gehad. Intertoys ook niet binnen gehad. Dynabyte ook een reserveringslijst. Mediamarkt ook een reserveringslijst. Wat een drama mensen!
Ik bedoel bij gewone winkels? Als je er vandaag heenrijdt (naar een mediamarkt ofzo), is er dan wat te vinden?quote:
Ik heb normaal gesproken ook geen tijd maar had nu toevallig de eerste 3 uur geen les.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:32 schreef melluk het volgende:
[..]
balen voor je..
ik heb er ook nog steeds geen een...
sta nu thnx to someone op een reserveringslijst.
Hopen dat dat op schiet.
maar ik heb dus geen tijd om net als jou langs winkels te gaan en rond te struinen
dus ben gebonden aan de reserveringslijst of een gelukje
Werkelijk geen idee!quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik bedoel bij gewone winkels? Als je er vandaag heenrijdt (naar een mediamarkt ofzo), is er dan wat te vinden?
Ik heb laatst nog enkele gebeld en in Oldenburg wezen kijken, allemaal uitverkocht en reserveringslijsten; niets anders dan in nl.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik bedoel bij gewone winkels? Als je er vandaag heenrijdt (naar een mediamarkt ofzo), is er dan wat te vinden?
haha troep heb je weinig aan als je nog geen wii hebtquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:12 schreef Sjiznit het volgende:
Net bij de MM zoetermeer vandaan was weer een bevoorrading alleen geen Wii`s wel hoop andere Wii troep.
Er kunnen natuurlijk nooit genoeg van die stuurtjes zijn om je WiiMote in te proppenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:45 schreef RoelRoel het volgende:
Er is volgends mij veel te veel wii "troep" in verhouding met consoles.
Ik heb een bericht gelezen dat het nog maar 2 weken zou duren voordat de Wii ruim voorradig zou zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
Ik hoop elke keer dat er gereageerd wordt hier dat er iemand een antwoord heeft op de topictitel; dat er opeens iemand roept JA! Ik weet waar er Wii's zijn! En dat ik dan naar de winkel huppel en blij als een kind ga staan Wii'en in m'n huiskamer. Maar dat kan nog wel even duren..
Ik wil niet heel negatief zijn en mensen hun hoop de grond in boren, maar aangezien Nintendo zelf heeft aangekondigd dat ze in het nieuwe jaar tot maart wereldwijd slechts 3 miljoen consoles zullen verschepen, lijkt het mij sterk dat over twee weken de Wii overvloedig in de winkels ligt. Ik zou eerder april of mei gokken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:57 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb een bericht gelezen dat het nog maar 2 weken zou duren voordat de Wii ruim voorradig zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |