abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45576432
En hier weer verder!
pi_45576443
Ik heb de vrouw via marktplaats ontmoet!
pi_45576495
Het komt niet echt betrouwbaar over op mij om één of andere rede...
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
pi_45576503
Snever,

Ik weet dat je het goed bedoelt, maar dit vind ik een beetje onwaarschijnlijk. Hoe komt ze aan 40 Wiis? Ze vraagt er geen verzendkosten voor. Het enige wat je moet doen is 125 euro eerste betalen en na de tijd weer 125 euro.

heb jij je wii al gekregen dan?

* Ericjuh is altijd achterdochtig!!
Dit keer zonder signature
pi_45576653
Ik vind t ook wat vreemd klinken eerlijk gezegd.. Nouja, als ik m kan afhalen is er niks aan de hand natuurlijk maar ik heb nog geen bericht terug gehad, dus waarschijnlijk wordt ze al overspoeld met mailtjes, natuurlijk ook via marktplaats als ze daar een dergelijke advertentie heeft gezet. We merken het wel
pi_45577411
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ik vind t ook wat vreemd klinken eerlijk gezegd.. Nouja, als ik m kan afhalen is er niks aan de hand natuurlijk maar ik heb nog geen bericht terug gehad, dus waarschijnlijk wordt ze al overspoeld met mailtjes, natuurlijk ook via marktplaats als ze daar een dergelijke advertentie heeft gezet. We merken het wel
Als je hem kunt ophalen zou ik helemaal op mijn hoede zijn. Wellicht wordt je dan voor de deur beroofd van je centen. Het zaakje stinkt gewoon.
pi_45577415
Zijn er nogsteeds mensen zonder Wii ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 22 januari 2007 @ 13:40:43 #9
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_45577598
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef Steve-O het volgende:
Ja
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_45577720
Dat is schraal ik heb onderhand zelfs een nieuwe tv bij mijn wii aangeschaft nu nog een component kabel .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_45577837
quote:
Ja... ik word gek!!
Djespuwr
pi_45578615
ik heb hem ook nog niet!!
pi_45578774
Ik heb een component kabel, spellen, extra controllers maar geen Wii.
pi_45578852
Mijn Wii play schijnt eraan te komen van de Wehkamp, heb ik dus ook nog niks aan:p
Verder net terug van mijn dagelijkste avontuurtje in mijn pauzes. Erg verassend iig, geen Wii`s in Zoetermeer(goh). Wachten maar weer.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  maandag 22 januari 2007 @ 15:00:21 #15
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_45580030
Dat is een flinke berg Wii's zeg! Maar het blijft marktplaats, dus toch maar voorzichtig doen!
pi_45580457
Ik heb nog steeds geen component kabel!
Ja lekker!
pi_45580901
Morgen een Wii als het goed. Collega heeft geld nodig en verkoopt ze WII :p
  maandag 22 januari 2007 @ 15:32:08 #18
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_45580951
quote:
Ja. Ik vind dat Nintendo dat ding in z'n reet kan steken zo langzamerhand. Ok, niet actief op zoek of zo, maar toch: anderhalve maand na de launch een beschikbaarheid van 0,0 is gewoon ruk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_45581080
Pas op, die foto staat er een paar keer per maand op, exact dezelfde foto. En als het zou kloppen allemaal, dan zou die advertentie er veeeeeeel te lang blijven staan elke keer. Ik zou zelf de gok niet nemen met een onduidelijke afzender en/of betaalconstructie. Wees gewaarschuwd voor de veeeeeeeeeeeeeeeeele tillers die actief zijn op marktplaats.
Voeg je me toe op je Wii?
Mijn nummer: 3707-5008-7748-3551
pi_45581086
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:32 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja. Ik vind dat Nintendo dat ding in z'n reet kan steken zo langzamerhand. Ok, niet actief op zoek of zo, maar toch: anderhalve maand na de launch een beschikbaarheid van 0,0 is gewoon ruk.
Dat was gewoonweg te verwachten gezien de bijna simultane launch van de Wii over de hele wereld. Nederland is nou historisch gezien niet de meest profijtelijke Nintendo-land dus ik snap best dat we een beetje als laatst aan de beurt zijn.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:38:23 #21
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_45581142
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef sampoo het volgende:

[..]

Dat was gewoonweg te verwachten gezien de bijna simultane launch van de Wii over de hele wereld. Nederland is nou historisch gezien niet de meest profijtelijke Nintendo-land dus ik snap best dat we een beetje als laatst aan de beurt zijn.
Ik heb gewoon de pest in dat dat ding nergens te koop is, maar er wel mee geadverteerd wordt. Op een gegeven moment ben ik zoeken beu en ga ik wat anders doen. Best wel logische reactie toch?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_45581235
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:38 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik heb gewoon de pest in dat dat ding nergens te koop is, maar er wel mee geadverteerd wordt. Op een gegeven moment ben ik zoeken beu en ga ik wat anders doen. Best wel logische reactie toch?
Ja, je hebt wel een beetje gelijk. OK, ze hypen het ding zo wel natuurlijk, dat zal de afdeling Marketing prima in de gaten hebben, maar misschien zou het bij Nederlanders beter werken om een launch te doen op een wat later moment, maar wel met een wat steviger en vooral voorradig assotiment.
Voeg je me toe op je Wii?
Mijn nummer: 3707-5008-7748-3551
pi_45581307
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef Sirtalis het volgende:
Pas op, die foto staat er een paar keer per maand op, exact dezelfde foto. En als het zou kloppen allemaal, dan zou die advertentie er veeeeeeel te lang blijven staan elke keer. Ik zou zelf de gok niet nemen met een onduidelijke afzender en/of betaalconstructie. Wees gewaarschuwd voor de veeeeeeeeeeeeeeeeele tillers die actief zijn op marktplaats.
Wie daar in trapt is gewoon ongelofelijk naief bezig. Waarom zou iemand voor 250 EUR een Wii versturen zonder verzendkosten? Terwijl er duizenden zijn die er 250 EUR voor over hebben en de verzendkosten willen betalen, als ook tientallen die er gemakkelijk 300-350 EUR voor willen neertellen? Denk toch na, dit soort liefdadigheid bestaat niet.
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:38 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, ik heb dezelfde reactie en baal ook, maar ik snap het wel.
pi_45581506
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:44 schreef sampoo het volgende:

[..]

Wie daar in trapt is gewoon ongelofelijk naief bezig. Waarom zou iemand voor 250 EUR een Wii versturen zonder verzendkosten? Terwijl er duizenden zijn die er 250 EUR voor over hebben en de verzendkosten willen betalen, als ook tientallen die er gemakkelijk 300-350 EUR voor willen neertellen? Denk toch na, dit soort liefdadigheid bestaat niet.
[..]

Ja, ik heb dezelfde reactie en baal ook, maar ik snap het wel.
Misschien heeft een eigen gamezaak ofzo? Ze vertelde me iig dat de foto in het magazijn gemaakt was en dat ze zoveel wii's had omdat ze goede connecties heeft.

Kijk ik ga niet bij haar bestellen omdat ik het veel leuker vind om hem in de winkel te kopen. Heb ik tenminste wat te doen Zoeken naar de Wii
pi_45582296
quote:
Misschien heeft een eigen gamezaak ofzo?
keb ff gegoogled op de naam en email adres, maar niks over te vinden. Nu kan het zijn dat ze een klein gameszaakje heeft zonder dat ze op internet actief is. Sirtalis zegt al dat deze foto vaker voorbij is gekomen op internet (ik weet niet of dit waar is, maar toch!). maar het versturen zonder verzendkosten vind ik gewoon merkwaardig.

ze heeft A. een zaaknaam waar ze onder handelt (dus geen voor achternaam) en als ze een zaak heeft dan is het een klein bedrijf die absoluut niet elke dag een aantal honderden pakketjes verstuurd. Daarom moet ze ook vet lappen voor het verzenden van zo'n box. De hele betaling is ook zo appart als het maar kan, want ik kan me weinig zaken bedenken waar een aanbetaling gedaan moet worden van 125 euro.

mijn advies is toch om geen geld over te maken naar deze persoon. ik schat een kans van 9/10 dat je het geld nooit meer terug ziet.
pi_45583391
Vandaag briefje in de bus van TNT....
M'n duitse Wii
Kan em morgen dus afhalen bij het postkantoor en er iemand anders blij mee maken

Wellicht nog een tip voor wii-lozen onder ons, ebay.de staat er vol mee..... en in mijn geval moet je er even een weekje op wachten....
pi_45583714
Maar is die dan ook regiovrij en in het nederlands enzo?
pi_45584196
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:15 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

keb ff gegoogled op de naam en email adres, maar niks over te vinden. Nu kan het zijn dat ze een klein gameszaakje heeft zonder dat ze op internet actief is. Sirtalis zegt al dat deze foto vaker voorbij is gekomen op internet (ik weet niet of dit waar is, maar toch!). maar het versturen zonder verzendkosten vind ik gewoon merkwaardig.

ze heeft A. een zaaknaam waar ze onder handelt (dus geen voor achternaam) en als ze een zaak heeft dan is het een klein bedrijf die absoluut niet elke dag een aantal honderden pakketjes verstuurd. Daarom moet ze ook vet lappen voor het verzenden van zo'n box. De hele betaling is ook zo appart als het maar kan, want ik kan me weinig zaken bedenken waar een aanbetaling gedaan moet worden van 125 euro.

mijn advies is toch om geen geld over te maken naar deze persoon. ik schat een kans van 9/10 dat je het geld nooit meer terug ziet.
Dat van dat 125 vooraf betalen hoefde niet perse. Dat stelde ze voor omdat ik zei dat ik het niet echt vertrouwde
pi_45584203
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:46 schreef weststar het volgende:

Wellicht nog een tip voor wii-lozen onder ons, ebay.de staat er vol mee..... en in mijn geval moet je er even een weekje op wachten....
ik hoop hem echt seriues over een week te hebben hoor! bedoel, sta al zolang op de wachtlijst!
pi_45584212
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:55 schreef Sjiznit het volgende:
Maar is die dan ook regiovrij en in het nederlands enzo?
Het is gewoon de europese PAL versie, alleen de doos is in het Duits
pi_45584298
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef Snever het volgende:

[..]

Dat van dat 125 vooraf betalen hoefde niet perse. Dat stelde ze voor omdat ik zei dat ik het niet echt vertrouwde
Iemand die je wil oplichten neemt al met 10 EUR genoegen dus dat zegt niets. Het feit dat ze zo ontzettend licht denkt over het feit dat ze zelf opgelicht kan worden zegt al genoeg.
pi_45585137
Ik heb nog een component kabel liggen. Mail me even als je interesse hebt.
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_45586138
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

ik hoop hem echt seriues over een week te hebben hoor! bedoel, sta al zolang op de wachtlijst!
Uit welke omgeving kom je? Misschien heb ik er morgen 2 te pakken.
pi_45587069
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 00:38 schreef Mazora het volgende:

[..]

Waar woon je?
pi_45587727
Nou ik heb een maitlje teruggekregen van die zogenaamde Connie Eif, in gebrekkig nederlands met een gironummer erbij. Ik begin er niet aan.
pi_45587745
quote:

[..]

En als je nou dichter bij mij woont, meld het me dan even
Djespuwr
pi_45587974
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 08:45 schreef Bikkelmannetje het volgende:

[..]

En als je nou dichter bij mij woont, meld het me dan even
Ik woon iig omgeving Arnhem
pi_45587981
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 08:43 schreef Dylanesque het volgende:
Nou ik heb een maitlje teruggekregen van die zogenaamde Connie Eif, in gebrekkig nederlands met een gironummer erbij. Ik begin er niet aan.
Zou ik ook niet doen
pi_45588194
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:03 schreef Snever het volgende:

[..]

Ik woon iig omgeving Arnhem
Mazora, van Snever weet je het nu dus, ik woon in omgeving Eindhoven. Laat maar even weten waar jij woont!
Djespuwr
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:18:44 #40
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_45588200
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:47 schreef Bikkelmannetje het volgende:

[..]

Ja... ik word gek!!
hier ook iemand die zonder zit en gek wordt
pi_45588207
quote:
omgeving zwolle
quote:
Marktplaats is echt een super uitvinding, maar wat zitten er een bedriegers op... helaas! Ik zou gewoon lekker wachten totdat je een belletje krijgt
pi_45588219
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:50 schreef Snever het volgende:

[..]

Misschien heeft een eigen gamezaak ofzo? Ze vertelde me iig dat de foto in het magazijn gemaakt was en dat ze zoveel wii's had omdat ze goede connecties heeft.

Kijk ik ga niet bij haar bestellen omdat ik het veel leuker vind om hem in de winkel te kopen. Heb ik tenminste wat te doen Zoeken naar de Wii
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45588281
Kwil ook één
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:24:07 #44
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_45588295
quote:

[..]

ik kom uit delft :p
ergens hoop ik toch dat je dichter bij mij woont haha
pi_45588755
lemming,

ben je je wii al zat wil je hem al verkopen? ik ken namelijk wel een mannetje die hem wil overkopen
pi_45588981
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:19 schreef Ericjuh het volgende:

Marktplaats is echt een super uitvinding, maar wat zitten er een bedriegers op... helaas! Ik zou gewoon lekker wachten totdat je een belletje krijgt
Dan kan ik wel ff wachten, ik heb geen pre-orders Ik dacht m wel in de winkel te kunnen halen zo langzamerhand, maar elke verkoper aan wie ik om een Wii vraag krijgt ter plekke een hartverzakking en begint te klagen over de onvoorspelbaarheid en onregelmatigheid van de leveringen
pi_45589046
Mijn meisje gaat vandaag naar de Macro, ik heb dus maar even gevraagd of ze er een Component kabel wil zoeken.

Ik hoop dat ze er 1 kan vinden daar...
Ja lekker!
pi_45589055
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:16 schreef Pronk het volgende:
Ik heb nog steeds geen component kabel!
die heb ik al meerdere malen bij de FutureZone en VanLeest gezien hier in Zoetermeer. Denk nog wel meer winkels maar niet op gelet :p
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:11:51 #49
79837 Lemming22
pi_45589158
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:51 schreef Ericjuh het volgende:
lemming,

ben je je wii al zat wil je hem al verkopen? ik ken namelijk wel een mannetje die hem wil overkopen
Whaha en dat mannetje ben jij zeker?

Nee ik ben m nog lang niet zat en heb er al aardig wat uur opzitten nu. En als ik wat geld heb ga ik mijn spellencollectie uitbreiden, zeker als ik kijk wat er allemaal nog gaat uitkomen voor de Wii.

Dus, sorry!
pi_45589317
quote:
Dus, sorry!
kon het toch proberen
quote:
Mijn meisje gaat vandaag naar de Macro, ik heb dus maar even gevraagd of ze er een Component kabel wil zoeken.
je vriendin is gek
quote:
Ik dacht m wel in de winkel te kunnen halen zo langzamerhand, maar elke verkoper aan wie ik om een Wii vraag krijgt ter plekke een hartverzakking en begint te klagen over de onvoorspelbaarheid en onregelmatigheid van de leveringen
ik ben seriues blij dat ik daar niet werk. Ik bedoel, hoeveel mensen zullen er per dag wel niet vragen naar zo'n Wii! Vooral nu in deze tijd dat de mensen wat prikkeliger beginnen te worden! ik moet eerlijk toegeven dat ik ook steeds meer teleurgesteld wordt. De Wii is al vanaf 8 december in nederland en ik heb verschillende preorders uit die tijd en nog steeds heb ik totaal niks. En dan heb ik nog wel een preorder. Nintendo mag echt hopen dat in maart de eerste wii's langer dan 5min. op de plank in de winkel blijven liggen. Ik moet ook eerlijk toegeven dat we dan ook in nederland leven. Op game gebied is nederland altijd een beetje actergesteld. In verhouding krijgen wij gewoon veel te weinig wii's.

maar goed.. ik wacht nog steeds op een belletje.. tis nog maar kwart over 10!
pi_45589827
Morgen krijg ik me major salaris binnen van 5 weken hard werken! Vanaf morgen 2 uur ga ik op zoek naar de Wii
pi_45590083
DAMES EN HEREN! BELANGRIJKE DIENSTMEDEDELING.

DE ZOJUIST EERDER GENOEMDE NAAM + EMAILADRES WAAR JE WII'S KAN HALEN IS EEN OPLICHTER!

Dit vond ik op marktplaats:

Mensen laat u niet beetnemen door personen die voor weinig geld WII's te koop aanbieden en spellen.

Deze persoon Corry Eis (waarschijnlijk schuilnaam)uit Kruisland, noemt je een bedrag, en kan alleen verstuurd worden.
Als je vraagt om rembours zending, blijft het stil
NIET DOEN.

Als het wil ophalen is er en geen tijd en ze hebben zogenaamd te telefoon afgesloten.

Ze geeft ook steeds andere adressen op b.v.
West zandberg 38
4756BP
KRUISLAND

C van Eif
Postbank
8550506

Bedankt voor het lezen en PAS OP

Snever biedt zijn excuses aan voor het geven van het mailadres en blijft nog steeds wanhopig zoeken naar zijn Wii.
pi_45590096
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:19 schreef Ericjuh het volgende:
Ik moet ook eerlijk toegeven dat we dan ook in nederland leven. Op game gebied is nederland altijd een beetje actergesteld. In verhouding krijgen wij gewoon veel te weinig wii's.
Dan nog zie ik geen goede reden om niet alsnog wat extra Wiitjes hierheen te halen, iig naar mij:P zo maar weer ff rondje stad doen, leren doen we daarna wel weer.
pi_45590132
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:53 schreef Snever het volgende:
DE ZOJUIST EERDER GENOEMDE NAAM + EMAILADRES WAAR JE WII'S KAN HALEN IS EEN OPLICHTER!
verassend
pi_45590247
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:55 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

verassend
Tja, je weet eigenlijk maar nooit. Heb nooit slechte ervaringen gehad op Marktplaats. Pas dan wel heel goed op. Dat wel!
pi_45590626
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:01 schreef Snever het volgende:

[..]

Tja, je weet eigenlijk maar nooit. Heb nooit slechte ervaringen gehad op Marktplaats. Pas dan wel heel goed op. Dat wel!
kneus...
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:17:18 #57
79837 Lemming22
pi_45590676
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:19 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

kon het toch proberen
[..]

je vriendin is gek
[..]

ik ben seriues blij dat ik daar niet werk. Ik bedoel, hoeveel mensen zullen er per dag wel niet vragen naar zo'n Wii! Vooral nu in deze tijd dat de mensen wat prikkeliger beginnen te worden! ik moet eerlijk toegeven dat ik ook steeds meer teleurgesteld wordt. De Wii is al vanaf 8 december in nederland en ik heb verschillende preorders uit die tijd en nog steeds heb ik totaal niks. En dan heb ik nog wel een preorder. Nintendo mag echt hopen dat in maart de eerste wii's langer dan 5min. op de plank in de winkel blijven liggen. Ik moet ook eerlijk toegeven dat we dan ook in nederland leven. Op game gebied is nederland altijd een beetje actergesteld. In verhouding krijgen wij gewoon veel te weinig wii's.

maar goed.. ik wacht nog steeds op een belletje.. tis nog maar kwart over 10!
Nederland is achtergesteld, en binnen Nederland is alles buiten de grote steden (en vooral randstad) weer achtergesteld, kan je nagaan hoe weinig Wii's er hier in het zuiden te krijgen zijn
pi_45590853
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:17 schreef Lemming22 het volgende:

Nederland is achtergesteld, en binnen Nederland is alles buiten de grote steden (en vooral randstad) weer achtergesteld, kan je nagaan hoe weinig Wii's er hier in het zuiden te krijgen zijn
maar, er wonen daar wel ietsie minder mensen dan in de randstad
pi_45590898
Ok jongens, mijn handleiding van 2 regels van afgelopen vrijdag heeft gewerkt, ik heb de wii!

Stap 1: ga bij de v&d langs en vraag wanneer de leveringen voor de electricity komen
Stap 2: Ben er die dag, een half uur van tevoren.
Stap 3: WIIIIIIIIIII

(tip: Dinsdagmorgen 11 uur V&D Den bosch)
pi_45590937
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:24 schreef Mazora het volgende:
Ok jongens, mijn handleiding van 2 regels van afgelopen vrijdag heeft gewerkt, ik heb de wii!

Stap 1: ga bij de v&d langs en vraag wanneer de leveringen voor de electricity komen

Dat is mooi ja, heb je em gewoon van de kar afgetrokken of dat nog net niet
pi_45590995
Ik heb mijn telefoonnummer afgegeven, ben lekker ff gaan chillen in de mac en na een half uurtje belden ze dat ze hem hadden. Uiteraard hebben ze hem apart gehouden.
(Ok ik schrijf het verhaal in de verleden tijd, maar op dit moment zit ik ff op mn school in den bosch dit te typen terwijl mijn stageverslag morgen af moet zijn )
pi_45591009
Ah fck dit, ik ga leker mn wii halen en naar huis .
pi_45591065
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:24 schreef Mazora het volgende:

Er zijn mensen die wél werk, school of beide (zoals ondergetekende ) hebben...
Djespuwr
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:43:15 #64
79837 Lemming22
pi_45591476
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:27 schreef Mazora het volgende:
Ah fck dit, ik ga leker mn wii halen en naar huis .

Gefeliciteerd!

En ja, Wii gaat voor school he!

Onee toch niet, anders stond ik nu te tennissen in plaats van te schrijven aan mijn scriptie...
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:30 schreef Bikkelmannetje het volgende:

[..]

Er zijn mensen die wél werk, school of beide (zoals ondergetekende ) hebben...
Dan moet je vragen wanneer de Wii komt, op die dag bellen, vragen of ze m tot s avonds aan de kant willen zetten voor je zodat je m na school/werk op kan gaan halen. Als ze dat niet doen heb je pech en kan je ze tenminste nog even goed verrot schelden en dan ben je je frustraties van geen Wii te hebben ook weer kwijt!
pi_45591845
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:43 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

En ja, Wii gaat voor school he!

Onee toch niet, anders stond ik nu te tennissen in plaats van te schrijven aan mijn scriptie...
[..]

Dan moet je vragen wanneer de Wii komt, op die dag bellen, vragen of ze m tot s avonds aan de kant willen zetten voor je zodat je m na school/werk op kan gaan halen. Als ze dat niet doen heb je pech en kan je ze tenminste nog even goed verrot schelden en dan ben je je frustraties van geen Wii te hebben ook weer kwijt!
Hmm, toch strx maar eens ff met de V&D Eindhoven bellen
Djespuwr
pi_45591975
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:55 schreef Bikkelmannetje het volgende:

[..]

Zometeen na school toch maar even langs de V&D in Arnhem lopen
pi_45592673
Blugh, mijn V&D doet hier niet aan games en consoles, lange tijtd terug uit de handel gehaald. Ze vonden de schoolcampus en schrijftroep belangrijker. Wel gefeliciteerd iig

Had ook lang geleden, vlak na de launch nog een Wii en een Wii play bestelt bij de Bart Smit heeeeel lang niks van gehoord krijg ik daarnet een mail met daarin uw reservering is binnen u kunt nu bestellen. Natuurlijk sloeg mijn hart een slag over ik wilde al bijna blij gaan zijn totdat ik goed keer welke van de twee het was. Je raad het natuurlijk al, ik kon Wii Play bestellen
pi_45593330
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:55 schreef Bikkelmannetje het volgende:

[..]

Bellen heeft niet zoveel zin, is zo'n standaardnummer en doen moeilijk met doorverbinden... Ik zou maar even langsgaan!
pi_45601187
Ik zou het niet in dit topic moeten zetten, maar ik ben echt dik tevreden over mijn Wii zo ver!
Ik heb overigens nog een reservering staan, waarvan ik verwacht dat die over 3 weken binnen is (ik sta 11e, en om de 2 weken krijgt de shop 6 wii's aangeleverd).

[ Bericht 14% gewijzigd door Mazora op 23-01-2007 21:57:18 ]
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:59:18 #70
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_45601434
mail naar je gestuurd mazora
pi_45602289
Heeft er iemand nog wii's gespot in de buurt van Utrecht? Dit zou erg mooi zijn.
pi_45602498
Weer geen belletje ik begin echt te twijfelen over mijn preorder. Want ik stond 4de (voor kerst) bij intertoys. Ook stond ik onder de 6 bij een andere intertoys. Iedereen kan hier een wii ophalen behalve ik. Dat kan aan 2 dingen liggen, namelijk de ene winkel heeft er geen 4 gekregen de laatste paar weken en de andere geen 6, of ze laten de preorders gewoon links liggen en verkopen het aan de eerste beste die binnen komt!

[edit]
Redesign voor Wiimote?

maar mijn wii heeft lekker een draadloze wiimote

[ Bericht 44% gewijzigd door Ericjuh op 23-01-2007 17:38:59 ]
pi_45603277
tsja ...
Volgens deze aardige meneer ligt hij over 2 weken ruim in de winkel !
http://tinyurl.com/2vf4cg

pi_45603585
Ik hoop dat die aardige meneer gelijk heeft....
Dat is eens wat anders...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:26:28 #75
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45614260
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:31 schreef Ericjuh het volgende:

die van mij is ook draadloos hoor
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:42:13 #76
79837 Lemming22
pi_45614855
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:31 schreef Ericjuh het volgende:
Weer geen belletje ik begin echt te twijfelen over mijn preorder. Want ik stond 4de (voor kerst) bij intertoys. Ook stond ik onder de 6 bij een andere intertoys. Iedereen kan hier een wii ophalen behalve ik. Dat kan aan 2 dingen liggen, namelijk de ene winkel heeft er geen 4 gekregen de laatste paar weken en de andere geen 6, of ze laten de preorders gewoon links liggen en verkopen het aan de eerste beste die binnen komt!

[edit]
Redesign voor Wiimote?

Bel die lui op en vraag ze hoe het zit (op welke plaats je staat en hoeveel Wii's ze de afgelopen tijd binnen hebben gekregen). Heb je meteen duidelijkheid!
pi_45615227
Ben vandaag niet langs geweest. Morgenvroeg ga ik rond 10 uur alle winkels af op zoek naar de Wii. Mochten ze deze hebben laat ik hem meteen apart zetten. Hoop morgen dat ik trotste bezitter ben van deze revolutie
pi_45615286
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:53 schreef realbase het volgende:
tsja ...
Volgens deze aardige meneer ligt hij over 2 weken ruim in de winkel !
http://tinyurl.com/2vf4cg

Heel apart
  woensdag 24 januari 2007 @ 08:44:02 #79
79837 Lemming22
pi_45621556
Weet er iemand of Wii Play al een beetje makkelijk te verkrijgen is in de winkel? Die zou ik graag nog willen hebben namelijk...
  woensdag 24 januari 2007 @ 09:09:01 #80
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45621857
Wii Play zie ik af en toe wel eens, maar probeer eens Dixons, Van Leest, V&D (daar had ik mijn Wii Play gehaald), MM, Saturn, Intertoys, BS, FRS...en anderen
pi_45622623
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 08:44 schreef Lemming22 het volgende:
Weet er iemand of Wii Play al een beetje makkelijk te verkrijgen is in de winkel? Die zou ik graag nog willen hebben namelijk...
kijk es op BartSmit.nl kan je em bestellen:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=274&productID=141874
  woensdag 24 januari 2007 @ 10:10:57 #82
79837 Lemming22
pi_45622886
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 09:57 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

kijk es op BartSmit.nl kan je em bestellen:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=274&productID=141874
Zo daar issie wel een stukje duurder dan bij Chear. Al moet je bij Chear wel weer 6 euro verzendkosten betalen (6 euro!!! ). Maar ik ga het eerst even in de winkels proberen, dat scheelt weer verzendkosten he!
pi_45623190
Ik heb mijn Play ook samen met men Wii besteld bij de Wehkamp, maar ik keek vanochtend en Wii Play is dus al onderweg
pi_45623563
Vanochtend heb ik uit alle wanhoop in Arnhem naar een Wii gezocht. Maar Dixons in V&D hanteerd een reserveringslijst. Bart Smit heeft hem niet binnen gehad. Van Leest ook niet binnen gehad. Frs ook niet binnen gehad. Intertoys ook niet binnen gehad. Dynabyte ook een reserveringslijst. Mediamarkt ook een reserveringslijst. Wat een drama mensen!
  woensdag 24 januari 2007 @ 10:50:01 #85
4180 Hare
Come fly with me!
pi_45623668
Zijn er nog Wii's in Duitsland te krijgen?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_45624143
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:50 schreef Hare het volgende:
Zijn er nog Wii's in Duitsland te krijgen?
See for yourself

www.ebay.de
pi_45624742
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:07 schreef Snever het volgende:

[..]

See for yourself

www.ebay.de
Als er Wii's op de Nederlandse ebay te krijgen zijn betekent dat ook niet dat ze in Nederland beschikbaar zijn he
  woensdag 24 januari 2007 @ 11:32:40 #88
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_45624823
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef Snever het volgende:
Vanochtend heb ik uit alle wanhoop in Arnhem naar een Wii gezocht. Maar Dixons in V&D hanteerd een reserveringslijst. Bart Smit heeft hem niet binnen gehad. Van Leest ook niet binnen gehad. Frs ook niet binnen gehad. Intertoys ook niet binnen gehad. Dynabyte ook een reserveringslijst. Mediamarkt ook een reserveringslijst. Wat een drama mensen!
balen voor je..
ik heb er ook nog steeds geen een...
sta nu thnx to someone op een reserveringslijst.
Hopen dat dat op schiet.

maar ik heb dus geen tijd om net als jou langs winkels te gaan en rond te struinen
dus ben gebonden aan de reserveringslijst of een gelukje
  woensdag 24 januari 2007 @ 11:48:17 #89
79837 Lemming22
pi_45625192
Als je goed dit topic in de gaten blijft houden, kan je wel eens tegen een gelukje oplopen, net zoals ik!
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:16:39 #90
4180 Hare
Come fly with me!
pi_45625948
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:07 schreef Snever het volgende:

[..]

See for yourself

www.ebay.de
Ik bedoel bij gewone winkels? Als je er vandaag heenrijdt (naar een mediamarkt ofzo), is er dan wat te vinden?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_45625958
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:32 schreef melluk het volgende:

[..]

balen voor je..
ik heb er ook nog steeds geen een...
sta nu thnx to someone op een reserveringslijst.
Hopen dat dat op schiet.

maar ik heb dus geen tijd om net als jou langs winkels te gaan en rond te struinen
dus ben gebonden aan de reserveringslijst of een gelukje
Ik heb normaal gesproken ook geen tijd maar had nu toevallig de eerste 3 uur geen les.
pi_45625978
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Hare het volgende:

[..]

Ik bedoel bij gewone winkels? Als je er vandaag heenrijdt (naar een mediamarkt ofzo), is er dan wat te vinden?
Werkelijk geen idee!

Bellen?
pi_45628437
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:16 schreef Hare het volgende:

[..]

Ik heb laatst nog enkele gebeld en in Oldenburg wezen kijken, allemaal uitverkocht en reserveringslijsten; niets anders dan in nl.
pi_45629307
Net bij de MM zoetermeer vandaan was weer een bevoorrading alleen geen Wii`s wel hoop andere Wii troep.
pi_45629391
Ik hoop elke keer dat er gereageerd wordt hier dat er iemand een antwoord heeft op de topictitel; dat er opeens iemand roept JA! Ik weet waar er Wii's zijn! En dat ik dan naar de winkel huppel en blij als een kind ga staan Wii'en in m'n huiskamer. Maar dat kan nog wel even duren..
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:15:27 #96
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_45629395
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:12 schreef Sjiznit het volgende:
Net bij de MM zoetermeer vandaan was weer een bevoorrading alleen geen Wii`s wel hoop andere Wii troep.
haha troep heb je weinig aan als je nog geen wii hebt
pi_45630312
Er is volgends mij veel te veel wii "troep" in verhouding met consoles.
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
pi_45630801
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:45 schreef RoelRoel het volgende:
Er is volgends mij veel te veel wii "troep" in verhouding met consoles.
Er kunnen natuurlijk nooit genoeg van die stuurtjes zijn om je WiiMote in te proppen
pi_45634991
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:15 schreef Dylanesque het volgende:
Ik hoop elke keer dat er gereageerd wordt hier dat er iemand een antwoord heeft op de topictitel; dat er opeens iemand roept JA! Ik weet waar er Wii's zijn! En dat ik dan naar de winkel huppel en blij als een kind ga staan Wii'en in m'n huiskamer. Maar dat kan nog wel even duren..
Ik heb een bericht gelezen dat het nog maar 2 weken zou duren voordat de Wii ruim voorradig zou zijn.
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:15:17 #100
79837 Lemming22
pi_45635524
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:57 schreef Snever het volgende:

[..]

Ik heb een bericht gelezen dat het nog maar 2 weken zou duren voordat de Wii ruim voorradig zou zijn.
Ik wil niet heel negatief zijn en mensen hun hoop de grond in boren, maar aangezien Nintendo zelf heeft aangekondigd dat ze in het nieuwe jaar tot maart wereldwijd slechts 3 miljoen consoles zullen verschepen, lijkt het mij sterk dat over twee weken de Wii overvloedig in de winkels ligt. Ik zou eerder april of mei gokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')