wat nintendo gedaan heeft is waarschijnlijk in het standaard schema van zo'n adapter er 2 draadjes van te hebben omgedraaid, zodat er een "uniek" systeem ontstaatquote:Op maandag 29 januari 2007 21:02 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het verschil is tussen de Nintendo-adapter en die van een willekeurig ander merk, behalve dat die van Nintendo aardig aan de prijs is. Een ander merk zou prima moeten werken, maar ik heb geen ervaring dus voor namen moet je bij iemand anders zijn. Ik heb zelf een wireless routertje aangeschaft.
Kut...quote:
2295...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:52 schreef speknek het volgende:
Argh! Sta nu op 2139 punten bij Wii Tennis, terwijl FJD op 2140 staat!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:28 schreef FJD het volgende:
[..]
2295...
maar eerlijk is eerlijk deze gebruik ik alleen om te kijken hoe ver ik kan komen. Dus tot hoever de puntentelling gaat. Zal vanavond ofzo eens een tweede account pakken om te kijken hoe goed ik ben als ik daadwerkelijk echt elke wedstrijd uit speel
Wedje leggen dat ik de 2140 ga halen zonder games af te kappen?quote:
wat wil je nou zeggen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Wedje leggen dat ik de 2140 ga halen zonder games af te kappen?
Ik zet een kaartje met Wii points in![]()
Inderdaad je zult me dan op m'n woord moeten gelovenmaar voor 20,- heb ik niet echt de dringende behoefte om te cheaten
Als tijdbestek zet ik in op dit weekend.
Kortom, een Mii beginnend vanaf 0, dit weekend boven de 2140 te krijgen zonder wedstrijden af te kappen met als inzet een Wii points kaartUiteraard komt er een foto online maar goed aangezien je me toch op mn woord moet vertrouwen heeft die niet ontzettend veel waarde maar goed
Krijg ik er dan ook van iedereen eentje terugquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:14 schreef _GdR_ het volgende:
wat wil je nou zeggen?
Als je het niet haalt krijgt iedereen hier een wii points card?
Zo lijkt ie me meer handig. Maar tussen hoeveel mensen moeten we dan 2000 punten verdelenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Als je het niet haalt krijgt iedereen hier één wii points card?
quote:European Wii owners might notice that so far, the News Channel doesn’t offer much in the way of European news. Nintendo BeNeLux (Belgium, Netherlands and Luxemburg) has announced that version 2 of the News Channel will bring in even more news, but this time it will be geared towards a European audience.
Dat valt echt wel mee. Maar een zeer beperkte groep zal die modchips gaan kopen. Voor de DS bestaan inmiddels ook heel veel flashkaarten waarmee je alles illegaal kunt spelen, en toch blijven de legale gamesverkopen enorm hoog.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/46128
als al die kut modchips blijven verschijnen dan zie ik dreamcast tafrelen gebeuren...
daar werd ik ook vrolijk van. echter staat er niet dat ie films afspeelt alleen kopietjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef FJD het volgende:
Ook maakt de CycloWiz het mogelijk om voortaan dvd+/-r's af te spelen op een Wii.Komt u maar
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:48 schreef _GdR_ het volgende:
daar werd ik ook vrolijk van. echter staat er niet dat ie films afspeelt alleen kopietjes.
Import gamesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/46128
als al die kut modchips blijven verschijnen dan zie ik dreamcast tafrelen gebeuren...
daar kan een freeloader voor komen die alleen de regiolock opheft. modchip laten ook de illegale zaken toe.quote:
Homebrew Gamesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daar kan een freeloader voor komen die alleen de regiolock opheft. modchip laten ook de illegale zaken toe.
Is gemakkelijker op de pcquote:
das juist relaxtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:52 schreef RoelRoel het volgende:
Hopelijk gaat Mario Party 8 wat sneller en hoef je niet op allerlei animaties te wachten en uitleg die je al 100 keer gezien hebt. Ik heb zelf Mario Party 6 en ik irriteer me altijd rot bij dat spel aan het wachten op stomzinnige dingen. (bijvoorbeeld een poppetje wat eerst terug in zijn huisje moet lopen voordat jij verder gaat). Ik weet niet of dit in Mario Party 7 al verandert was want die heb ik nooit gespeelt. Bij MP 5 ging het er iig nog trager aan toe.
Ook hoop ik dat de spelletjes iets langer zijn en meer variatie hebben (bijvoorbeeld een racespelletje waarbij de baan steeds anders is).
Daarom vermeldt ie ook de dreamcast, hoef je niks aan je console te doen. CD branden erin stoppen en klaar. Beats of Ragequote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Is gemakkelijker op de pcDan hoef je tenminste niet je console te slopen.
Voor import wacht ik wel op de freeloader
nou nog ondersteuning voor divx, xvid etc en ik ben happyquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:46 schreef FJD het volgende:
Ook maakt de CycloWiz het mogelijk om voortaan dvd+/-r's af te spelen op een Wii.Komt u maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |