aub zeg! wat een vloek. de N64 versie komt niet eens in de buurt man.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Why, de N64 versie is toch beter.
Persoonlijk heb ik van de N64 versie meer lol beleefd dan de SNES versie....quote:Op maandag 29 januari 2007 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
aub zeg! wat een vloek. de N64 versie komt niet eens in de buurt man.
die snes versie hebben we echt weken gespeeld. vollop vet op splitscreen. 250cc etc etc. elkaars ronde tijd verbeteren. (eerste race spel met ghost mogelijkheid. toch?)
de snes versie is echt wel lang en breed de ruigste.
Nostalgie vertroebelt je blik.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:00 schreef _GdR_ het volgende:
die snes versie hebben we echt weken gespeeld. vollop vet op splitscreen. 250cc etc etc. elkaars ronde tijd verbeteren. (eerste race spel met ghost mogelijkheid. toch?)
Barbaarquote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef FJD het volgende:
Super Mario Bros is natuurlijk een enorm zuig spel als je het nu speelt.
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Barbaar
Ik ga het wel downloaden, maar dan alleen wanneer het komt in de All Stars versie.
misschien waar.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Nostalgie vertroebelt je blik.
Super Mario Bros is natuurlijk een enorm zuig spel als je het nu speelt. Je drukt op een knopje, je mannetje springt en je platformt wat. De muziek is eentoning, de graphics volgens de huidige standaard om te huilen en het verhaal gaat nergens overmaar het is wel Super Mario Bros! dat geniale spel waar je 10 jaar terug avond na avond achter zat om maar net voorbij dat ene level te komen, met dat geweldige muziekje dat tijdloos lijkt en met de gave fel gekleurde achtergronden.
Not if I get there firstquote:Op maandag 29 januari 2007 11:22 schreef _GdR_ het volgende:
als snes versie komt ben ik de eerste die m downtnet zoals wanneer zelda LTTP komt
hmpf....quote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Denk het niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Nostalgie vertroebelt je blik.
Super Mario Bros is natuurlijk een enorm zuig spel als je het nu speelt. Je drukt op een knopje, je mannetje springt en je platformt wat. De muziek is eentoning, de graphics volgens de huidige standaard om te huilen en het verhaal gaat nergens overmaar het is wel Super Mario Bros! dat geniale spel waar je 10 jaar terug avond na avond achter zat om maar net voorbij dat ene level te komen, met dat geweldige muziekje dat tijdloos lijkt en met de gave fel gekleurde achtergronden.
Ze kijken wel uit. Zolang de bestanden niet uit de Wii getrokken worden zijn ze veilig. Gooi het op een SD kaart en het kan gekraakt worden. Nee als je daar op wacht dan kun je nog wel even wachtenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:06 schreef __Saviour__ het volgende:
da's de schijfruimte, ook nog een probleem inderdaad. maar ik bedoelde het aanval vakjes in het wiimenu.
ze zouden echt een update moeten brengen waarmee je ook direct vanaf sd-kaart kunt spelen. het is toch een versleuteld bestand.
je hebt nu 48 vakjes tot je beschikking, das best een boelquote:Op maandag 29 januari 2007 12:55 schreef FJD het volgende:
Je hebt een paar bladzijden dus dat komt wel goed denk ikWordt het een drama dan voegen ze er dmv een update extra bladzijden aan toe gok ik.
je kan je vc spellen ook naar je SD kaart backuppen , dus zoals jij het zegt kan het gekraakt worden, kwestie van tijdquote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze kijken wel uit. Zolang de bestanden niet uit de Wii getrokken worden zijn ze veilig. Gooi het op een SD kaart en het kan gekraakt worden.
Het kan dus wel op sd-kaart gegooid worden, als backup. ze zijn dan niet speelbaar. daarvoor moeten ze weer terug naar het wii-geheugen.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze kijken wel uit. Zolang de bestanden niet uit de Wii getrokken worden zijn ze veilig. Gooi het op een SD kaart en het kan gekraakt worden. Nee als je daar op wacht dan kun je nog wel even wachtenAch je zult al snel 20 VC spellen moeten hebben voor je vol zit geloof ik?
Ow cool dat heb ik nog niet geprobeerd maar goed ze werken dan alleen maar op je eigen Wii dus dat zuigt best welquote:Op maandag 29 januari 2007 13:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Het kan dus wel op sd-kaart gegooid worden, als backup. ze zijn dan niet speelbaar. daarvoor moeten ze weer terug naar het wii-geheugen.
Maximaal hè. Ze zijn tussen de 2 en 32MBit, dus gemiddeld valt het nog weer mee.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:01 schreef mrdjey het volgende:
games die 4mb zijn :-)
Dat kan een verrassend groot spel opleveren hoor. Spellen voor (S)NES en N64 zijn gewoon zo gebouwd dat ze in bestandsgrootte heel klein kunnen blijvenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:01 schreef mrdjey het volgende:
games die 4mb zijn :-)
Who needs Blu Ray.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat kan een verrassend groot spel opleveren hoor. Spellen voor (S)NES en N64 zijn gewoon zo gebouwd dat ze in bestandsgrootte heel klein kunnen blijven
Om nostalgische redenen?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
yep.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:41 schreef Mortale het volgende:
Zal de wii deze dingen ook stroom geven?
daar kom ik snelgenoeg achter.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:41 schreef Mortale het volgende:
Zal de wii deze dingen ook stroom geven?
Hmm, ik zocht ook al naar de capaciteit. 1300mAh zijn ze?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:53 schreef BMH het volgende:
1300mah is me veel te weinig. Volgens mij haal je daar de 20 uur nog niet mee.
Yep.... Houd ik het toch liever bij mijn 2500mAH GAMMA batterijenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:59 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hmm, ik zocht ook al naar de capaciteit. 1300mAh zijn ze?
Ze zijn ook nog eens veeeel te duur. Ik roep: GIMMICK. Aangezien iedereen die batterijen gebruikt wel een oplader heeft.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef _GdR_ het volgende:
nou en. stelletje klootzakken. heb ik lekker de primeur. usb batterijen. hebben ze te weinig MAH of wat het ook mag zijn
mja zo komen al deze kant op. dus ik zie wel
die usb-sloten van de wii zitten toch veel te dicht op elkaar om er 2 van die batterijen tegelijk in te stoppen?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:06 schreef _GdR_ het volgende:
nou en. stelletje klootzakken. heb ik lekker de primeur. usb batterijen. hebben ze te weinig MAH of wat het ook mag zijn
mja zo komen al deze kant op. dus ik zie wel
Hoe duur kosten die? (:+)quote:Op maandag 29 januari 2007 17:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep.... Houd ik het toch liever bij mijn 2500mAH GAMMA batterijen
Setje GP batterijen van 2500maH en een charger, klaar!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:53 schreef BMH het volgende:
1300mah is me veel te weinig. Volgens mij haal je daar de 20 uur nog niet mee.
wat moet je in gods naam met al die mii's? ik zie de meer waarde daar niet van, ik heb alleen vrienden die langs komen er in staan, dat is logisch omdat zij de enige zijn die ook op mijn wii spelen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:52 schreef metalheadBOC het volgende:
Ben benieuwd of het nog mogelijk gaat worden over de 100 miitjes heen te komenheb er nu 100 en in mn Mii palace lopen er ook nog een stuk of 20 rond
hebbuh hebbuh hebbuh
![]()
Kost veel, is duur.quote:
Idioot met je "sch".quote:Op maandag 29 januari 2007 17:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat zijn dit nou voor menschen die serieus denken dat er kleuren zullen komen omdat Gamedrift het zegt. Wie? Ja, Gamedrift. Één of andere boutwebsite waar jij, als keurige Fok! user, waarschijnlijk helemaal nooit van gehoord hebt, met de mededeling dat er een anonieme Nintendo 'rap' is geweest die zegt dat er kleuren zullen komen maar geen datum of prijs noemt, waar later in het artikel wel out-of-the-blue staat dat het eind van het jaar verwacht wordt zonder enige argumentatie.
Verder is alles naar wensch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |