Inderdaadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Jaja, heel boeiend allemaal hoeveel geld je Wii kost.
ik heb geen GC gehad, dus ben ik ook voor GC spullen aan het kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:14 schreef Jesse- het volgende:
(M'n GC dingen meetellen is natuurlijk loos)
eerst je eigen e-mailadres invullen in je Wii en vanaf daar mailen naar je e-mailadres. Ga dan naar je inbox en je ziet een e-mail die vanaf je Wii is verzonden. Dit bericht moet je beantwoorden (kan gewoon leeg) en that's it.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:17 schreef made het volgende:
Klopt het nou dat je gewoon je Wii kan mailen ?
Bijvoorbeeld vanuit hotmail ?
Mail adres zou dan iets van w0000111122223333@wii.com moeten zijn.
Ik heb het net geprobeerd maar ik heb geen nieuw berricht op m'n wii.
Weet iemand hoe het wel kan ? of kan het gewoon niet !
Email adres ingevuld ( bij andere ).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
eerst je eigen e-mailadres invullen in je Wii en vanaf daar mailen naar je e-mailadres. Ga dan naar je inbox en je ziet een e-mail die vanaf je Wii is verzonden. Dit bericht moet je beantwoorden (kan gewoon leeg) en that's it.
Great Succesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:41 schreef made het volgende:
[..]
Email adres ingevuld ( bij andere ).
Maar kan geen brief versturen.
Wat nu ?[/s]
Ik zie net dat ik een mail van m'n Wii Heb !![]()
TNX !!!! voor de hulp !
Ik begin ook echt zin in exite truck te krijgenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag gisteren bij de Makro Excite Truck en Mario Party 8 in het systeem staan. Betekent toch dat ze er bijna aankomen, en ondanks dat ik dat wist begint mijn persoonlijke hype nu voor die twee games
[afbeelding]
[afbeelding]
Van Mario Party 8 mogen ze overigens wel ns wat meer bekend maken en meer screens van vrijgeven...
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
_GDR_, SHOOOTO, mschol en Tweek.... Check je Wii!
Ze zijn binnen dus!quote:
die dronken gastquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
Welke was dat ook alweer?quote:
dat ze een gezicht in zn haar hadden geschorenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer?
edit: Blauwe gloed....Eens kijken...
SHOOOTO, die instructie kan echt niet hoor!Ben alweer nieuwe plaatjes aan het zoeken.
Heb sowieso 3 hele ranzige!
![]()
Die was van SHOOOTO. Die kreeg ik ook zojuist binnen. Had je die 10+ foto's van mij ook binnen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:11 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat ze een gezicht in zn haar hadden geschoren
en ranzige plaatjes zijn t leukst.
nee stuk of 5 geloof ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Die was van SHOOOTO. Die kreeg ik ook zojuist binnen. Had je die 10+ foto's van mij ook binnen?
Ik heb er een stuk of 10 verzonden... misschien zit er een max aan?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee stuk of 5 geloof ik.
of er zijn inmiddels meer gekomen.
joh. geloof mij nou.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:38 schreef Robhimself.2 het volgende:
_GDR_, je hebt wii-mailNiet kotsen he?
Ze zijn leuk, heb er iets van 10 gehad in etappes geloof ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
iddquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu weet ik meteen weer waarom ik hier ook weer niet kwamWat een inhoudsloze bagger zeg
Sonic, exite truckquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddIn dit soort topics horen we sonic en exite truck te hypen, niet te praten over berichtjes die verzonden worden naar de wii
![]()
Voelt goed aan he.. Die D-pad is hysterischquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Vandaag maar ff een Classic Controller erbij gehaald. Tof.
wat een enorm nutteloze plaatjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
ik vind het erg matig dat het snoertje aan de onderkant van de controller zit, dat gamet nie lekker...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, hij ligt lekker in de hand! ik heb nog geen 2d virtual console games mee gespeeld, maar dat moet zeker wel lekker spelen lijkt me. beter dan met een cube controller, die is er toch niet helemaal voor ontworpen
das wel waar maar ze hadden ook het draadje ietsje langer kunnen maken zodat je voldoende speling hield>quote:Op zondag 28 januari 2007 00:39 schreef DinoPK het volgende:
Kwestie van wennen, of wil je de wiimote de hele tijd balanceren op je voorhoofd dan als je aan het spelen bent?
Dat ding leg je neer en dan is het praktischer om dat draadje aan de onderkant te hebben. Went snel.
Das de bedoeling. Zo, nu effe Mario Kart binnenhalen!!quote:
ga naar www.nintendo-europe.comquote:Op zondag 28 januari 2007 10:46 schreef Lemming22 het volgende:
Even een vraagje, misschien een beetje dom, misschien ook niet, maar waar kan ik mijn Wii registreren? En ik heb twee van die blaadjes met codes, waar moet ik die invoeren om die punten te innen?
Fout.. Wiinja is geen regio vrije chip.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:59 schreef s0ul1991 het volgende:
Iemand al van Wiinja gehoort. Een soort free-loader als ik ze mag geloven. Naruto voor de Wii importen![]()
Okee bedankt, ga ik proberen!quote:Op zondag 28 januari 2007 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar www.nintendo-europe.com
klik op nederland
maak een account aan
en registreer dan een product (hier krijg je sterren voor waar je weer dingen mee kan kopen, als het goed is later ook wii punten)
Dat kun je doen met het internet kanaalquote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Zeg licht het aan mij of stelt het nieuws kanaal niet super veel voor :/. Beetje standaard news headlines, had gehoopt op RSS feeds die zelf in te stellen waren zodat je het persoonlijker kon maken ipv iets standaards wat iedereen heeft.
Spel blijft goed hequote:Op zondag 28 januari 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
Super Mario BrosDe Nostalgie
Ik zit echt ongegeneerd te genieten hier.
Nooit gedacht dat ik t nog zo leuk zou vindenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:58 schreef BMH het volgende:
Spel blijft goed he.. Je kunt het echt op ieder moment van de dag spelen. Tijdloze klassieker.
yeah weet ik maar het news channel is sneller en beter leesbaar dan google IG (heb het ookal gebookmarkt staan daar niet van)quote:Op zondag 28 januari 2007 12:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat kun je doen met het internet kanaalGewoon Google IG bookmarken.
Ik ken dit probleem niet. Nintendo bellen dusquote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef Zeiksnor het volgende:
gisteren tijdens het tennissen stopte plotseling 1 van de controllers, nadat ik een melding kreeg dat mijn batterij bijna leeg was.
IK heb deze verwisseld en nu werkt alles behalve het bewegen zelf, dus wel de knoppen en de pointer voor de menu's, maar niet de zwaaibeweging zelf.
Dat is dus een ander systeem als het handje tijdens de menu's, want die werkt dus gewoon wel.
Andere controller werkt gewoon en bij opnieuw aanmelden van de controller blijft het probleem bestaan.
Iemand die dit meer heeft gehoord?
Misschien moet je em tegen je tv gooien.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:11 schreef Zeiksnor het volgende:
Ff gelezen op het net en het is wel een bekend probleem.
De officiele oplossing is om er een pittig tikje op te geven met bijv. de andere wii-mote.
Nou lekker dan......
m.a.w. je moet er gewoon eff tegen aan meppenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:11 schreef Zeiksnor het volgende:
Ff gelezen op het net en het is wel een bekend probleem.
De officiele oplossing is om er een pittig tikje op te geven met bijv. de andere wii-mote.
Nou lekker dan......
De mijne liep tijdens het updaten ook vast vorige week, kwam door een IP conflict in mijn netwerk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:16 schreef FJD het volgende:
Na een reboot werkte het weer, wel vreemd maar ach t zal allemaal wel
4 uur maar?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
Vrijdag 4 uur non-stop zitten Wii-en met een maat van me!
3 uur bowlen, een beetje Laser Hockey (errug vet als je wasted bent) en Golf gedaan. Het ging constant gelijk op, alleen hij sucked met Golf.....
Volgens mij ook. Zou wel ontzettend achterlijk zijn van Nintendo als ze dat er niet hadden gebouwd. De kans dat de internetverbinding een keer wegvalt is namelijk redelijk aanwezig. Zeker met Wifi.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:
In het updaten zit wel een buffer verwerkt lijkt me. Dat ie eerst de hele update binnenhaalt en bewaart, en als dat gebeurd is, het pas installeren.
Is dat niet standaard tegenwoordig als je updates download? Of je moet als programmeur/opdrachtgever dus danig incompetent zijn dat je dat er niet in wilt. En trouwens op het moment dat alles binnen is gehaalt zit het ergens in het geheugen of op een HDD dus dan is het niet erg als het uitvalt. Tenzij je on the fly gaat updaten vanaf het internet via wifi maar dan ben je echt gestoord zeker met firmware.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Zou wel ontzettend achterlijk zijn van Nintendo als ze dat er niet hadden gebouwd. De kans dat de internetverbinding een keer wegvalt is namelijk redelijk aanwezig. Zeker met Wifi.
http://www.liquidicelabs.com/wiiportal/ zoiets? Nooit geprobeerd, zo maar eens doen dan.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
naar zo'n wiiportal site gaan met flashspelletjes die op de wii werken. da's ook keitof.
LOl verslavendquote:Op zondag 28 januari 2007 23:15 schreef _GdR_ het volgende:
dit speltrouwens gister gedaan met maten.
extreem tof.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/bullettime.swf
we zijn er ook achter gekomen dat bier idd het reactie vermogen naar beneden haalt.
Okee dat is gelukt, maar kan ik van deze sterren ook al VC-games kopen? Of moeten dan die sterren omgezet worden in punten??quote:Op zondag 28 januari 2007 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar www.nintendo-europe.com
klik op nederland
maak een account aan
en registreer dan een product (hier krijg je sterren voor waar je weer dingen mee kan kopen, als het goed is later ook wii punten)
die sterren zou je later moeten kunnen omwisselen voor wii punten (waar je dan weer vc spellen mee kan kopen )quote:Op zondag 28 januari 2007 23:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Okee dat is gelukt, maar kan ik van deze sterren ook al VC-games kopen? Of moeten dan die sterren omgezet worden in punten??
Okee dat is nog even wachten dus.... Jammerquote:Op maandag 29 januari 2007 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die sterren zou je later moeten kunnen omwisselen voor wii punten (waar je dan weer vc spellen mee kan kopen )
de vraag is hoe lang dat kringetje stand houdquote:Op maandag 29 januari 2007 09:57 schreef __Saviour__ het volgende:
En voor gedownloade wiiproducten ontvang je we weer sterren. Het gaat in een kringetje!
ruilen voor CoD3?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:18 schreef donderopman het volgende:
[..]
Is idd goed in elkaar gezet!
heb net helaas Far Cry uitgespeelt![]()
wat een lekker schiet spelletje is dat zeg
de 'wisselkoersen' zullen vast wel goed gekozen zijn, anders blijf je maar gratis dingen scorenquote:Op maandag 29 januari 2007 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
de vraag is hoe lang dat kringetje stand houd
In de DS versie zijn wel een aantal dingen aangepast, je start met Yoshi etc. Mario64 is een directe kopie, alleen lijkt het wel iets strakker uit te zien dan op de N64.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Is Mario64 op de VC een directe kopie van de N64 versie, of heeft het opgepoetste graphics zoals op de DS versie?
Why, de N64 versie is toch beter.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:23 schreef mschol het volgende:
iemand een idee of de mario kart van de snes nog naar de wii komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |