Hij is nou ook weer niet zo leuk dat ik hier naar adem snakkend rond lig te rollen, maar in elk geval beter dan 'tvp', toch?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:35 schreef Ooster het volgende:
[...] ik wilde toch even zeggen dat het ook dit keer weer enorm boute uitspraak is van John.
Wat kon hij die laatbesnedene?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:26 schreef niet_links het volgende:
Toch mensen die op latere leeftijd besneden zijn kunnen wel een mening vormen. Ik kon iemand die daarna een stuk minder gevoelig was.
Een keer geen 'verassing' maar een leuke variant daarop. De verdere kwaliteit van de spelling laat zich het beste beschrijven met het laatste woord.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:46 schreef CANARIS het volgende:
de kritieken zijn helemaal niet zo slecht. Integendeel , velen zijn verrasd over de qualitiet.
En dit was vóór ze aan de wijn ging. Zegt zequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
wij gaann de officiele verkalring die hijj uit gaat aten gaan doorspreken.
Waarschijnlijk brengen we die vanand nog naar buiten..
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:17 schreef Remzz het volgende:
Dat had(en heb ik daarna) ik nog nooit gezien ze verliesde in 2 rondjes 10 seconden en Groenewold had gewonnen.
Hij is wel consequent in elk geval. Wat ie overigens met die cursieve zin bedoeltquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:35 schreef aaipod het volgende:
Er is gisteren iemand in mijn naaste kennissen kring overleden aan een hartstilstand. Nu ben ik uitgenodigd voor de begravenis maandag en ben ook van plan heen te gaan. Ik heb (gelukkig) nog nooit een begravenis of crematie meegemaakt. Nu heb ik ook niet echt iets om aan te trekken voor de gelegenheid. Nu heb ik gehoord dat het nogal formeer word en iedereen in pak gaat. Ik was al een tijd van plan om een kostuum te kopen. Maar nu mijn vraag. Hoe zorg ik dat ik niet uit de toon val daar? Moet ik echt een wit overhemd aandoen met een zwarte stropdas of kan het wel wat minder streng zoals een roze overhemd met een roze stropdas oid. Of moet het overhemd nou juist ook zwart zijn? Echt formeer gezien dan he. Ik ben niet zo maar de famillie van de kennis dus wel.
Ik hoop overigens dat ik hier in het goede sub-forum zit. Zo niet schop em maar ergens heen ik vind hem wel weer in My Active Topics.
Bvd
Ik ben niet zo formeel, maar de familie van de overleden kennis wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij is wel consequent in elk geval. Wat ie overigens met die cursieve zin bedoelt
Commentaar overbodigquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:45 schreef Canisfire het volgende:
Ik merk steeds meer onder allochtonen jongeren dat de discriminatie en raciscme naar de autochtonen bewoners van Nederland groeit. Zo zat ik laatst in de bus kwamen er twee Marokannen bij zitten die met elkaar begonnen over een mede collega het kwam er op neer dat de baas gek was om een kaaskop te laten werken met Marokannen en dat het gewoon niet zou werken. Ook is het volgens mij zo dat diverse allochtonen bevolkings groepen de Nederlanders als dom en lomp zien zo was er laatst een aflevering van puber ruil op waar een Nederlander door een stel Rotterdamse Antilannen lompe blanke boer werd genoemt. Tenslot heb je nog de reclame met knuffel Marokaan Ali.B die door zijn moeder hollander wordt genoemt waarbij gierigheid wordt geassoseerd opzich niets mis mee want het wordt grappig bedoelt. Maar stel je voor dat het een Nederlandse artiest was geweest met een moeder die hem dan Marokaan had genoemt dan had je er nu waarschijnlijk kamer vragen over gehad. En dan heb je tenloste nog bedrijven die liever een buitenlander aanemen om het multiculti imago te creeren. Het loopt misschien nog niet de spuitgaten uit maar ik vind dat de grondwet tegen discriminatie ook moet gelden voor discriminatie van autochtonen.
Ahaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:13 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet zo formeel, maar de familie van de overleden kennis wel.
Drie verschillende spellingen voor "skinhead" in drie zinnen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:51 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
het zijn geen skindheids of racisten.
skinheids en racisten erkennen alleen de superioriteit van sommige rassen.
mensen die anderen in elkaar slaan zijn misdadigers en geen racisten of skinheads...
Smakelijk eten dan maar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Tnx voor jullie reacties, schrik er wel van.. Ik kom inderdaad erg gevoelloos over. En dat is nie goed en zo wil ik ook helemaal niet zijn of overkomen.
Zoals Garisson72 al zei, bij mij komt alles in de stoofpot, het ergste is dat dat niet zichtbaar is voor de ander, dat het lijkt alsof t langs me heen gaat. Dat t over komt alsof t me helemaal niks kan schelen. Terwijl het heel goed doorkomt en ik der alleen maar aan blijf denken.
Dat ik me ex niet snapte en vond dat ie t maar moest begrijpen van mij is natuurlijk ook onzin, zoals door enkeln gezegt is. Ik moet juist hem begrijpen, ik heb hem gekwetst en ik moet t goedmaken. En niet omdat het hoort, maar omdat ik het wil.
Wat zo'n nachtje slapen en deze reacties je zo anders op idngen kunnen laten kijken. Niet altijd prettig, maar wel goed.
Doofpotquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doofpot
een uitdrukking die in deze context overigens verschrikkelijk verkeerd gebruikt is
Andersom is 'ie nauwelijks origineel meer, maar deze kant op zie je de grootte van deze grote fout beter.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:35 schreef Bastard het volgende:
De actie van Oversight laat m.i zien dat het allemaal 1 grootte poppenkast is.
Wat voor dingen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:18 schreef misslady83 het volgende:
ja wie weet is zijn gereedschap binnenkort uitgeschakeld door die ranzige gicarretes
Uit de context blijkt dat ie zoiets bedoelt als 'doordrenkt van'.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:16 schreef Re het volgende:
[..]
je typering "moslim" is natuurlijk al gespeend met vooroordelen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:23 schreef centenbakkie het volgende:
godver ik zit hier te snaaien als een gek![]()
2 eien 7 broodjes zomgz ik heb nog steeds honger![]()
Synagoge à gogo?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
()
Dan is het neutraal voor iedereen en kan iedereen nog lekker naar de kerk, synago of whatever gaan in hun eigen tijd en met hun eigen geld.
Hebben de genen nu ook al inspraak?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:05 schreef classpc het volgende:
[..]
De genen die niet akkoord gingen zijn er gewoon uit geknipt
quote:
De liefde van de man gaat daar doorheen ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Tidus79 het volgende:
ik zoek iemand man / vrouw om mij te ontmagen interesse bel dan xxxxxx
Ben je echt dyslectisch, of ben je er zo een die dat als excuus gebruikt bij iedere typefout?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:46 schreef hierissiedan het volgende:
als de opper dyslecticus meld ik mij...(misschien dat ik nog wat leer)
Ik kan beter aangeven waar geen fout zit, dan ben ik sneller klaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef paradoXical het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van me spaarde die bekers. Ik heb werkelijk krom gelegen:
"waar is ruud??" waarnaa ruud aankompt lopen met een stapel bekers.
Bekers jatten en vervolgens ruzie zien tussen die de eigenarren, jat die gast zijn hele stapel.. roffl
En dan het touw verhaal, toen ie het doorhad kwam ie emt een grijns aanlopen en zei alleen dit: "schooiers"
roffl
![]()
Op zich helemaal geen rare gedachtequote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:18 schreef misteriks het volgende:
het kleine neefje van me heeft het nu al weken over een "broterham"![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef Ryan3 het volgende:
Het was op school ontdekt, op de kinderopvang heeft ze in carrantaine gezeten tot Stali arriveerde, vermoed ik. Héél veel werk verder dus? Mm, ar-me Stali, ik moet zo weg, zij zit tot vanavond alleen, moet alles alleen doen.
Nee een echte, van groep 4 tot en met einexamen mavo bijles moeten krijgen. Ben ook officieel getest, en heb een matige dyslectie. Ik kan dus gewoon niet spellen, ik weet het echt ook niet. En de woorden die ik schrijf die weet ik omdat ze erin gestampt zijn. De woorden die ik niet weet zoek ik op. Maar ik ben aardig ver gekomen vind ik van mezelf...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ben je echt dyslectisch, of ben je er zo een die dat als excuus gebruikt bij iedere typefout?
Creatief creëren, maar dan in 1 woord.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef tnimble het volgende:
De bovenverdieping is origineel 1 grote zolder met 1 kamertje aan de voorkant van de woning. In de jaren 60 is een soort plafonnetje gecreaeert zodat je een paar lage kamers krijgt.
Maar misschien is dat een beetje zwaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:23 schreef MrSASO het volgende:
Ik denk dat je een advocaat onder de arm moet nemen, of anders krijg je er eentje toegewezen.
Zou het een Freudiaanse hartewens van de donkere wolf zijn?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:04 schreef Darkwolf het volgende:
<censuur>
Zo cliche als de man en de schaap in het weiland, zo ook dus de (minder bekende) cliche van de vrouw en haar (herders)hond voor het haartvuur.
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:44 schreef isitreal het volgende:
Mijn vader is vorige week vrijdag overleden. (Nee ik wil er geen condelatietopic van maken).
Nu is mijn moeder geboren in 1953. Ze valt dus onder de nieuwe regeling. Dit betekent dat ze weer aan het werk moet. Opzich vind mn moeder dat geen probleem. Maar ik kan me voorstellen dat niemand zit te wachten op een ongeschoolde vrouw van 53 jaar zonder relatieve werkervaring.
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:24 schreef densmee het volgende:
en is die weegbrug geeikt anders zou ik zowiezo er tegen in beroep gaan
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:26 schreef Blue_ei het volgende:
Geen familie, geen liefde, geen .. niks.
Legt er niet iets aan je zelf
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:26 schreef seekfaM het volgende:
Heb zelf al enig wat tijd een Ipod Video 60 Gig, momenteel ook helemaal gevult met muziek.
Ben er zeer tevrede mee
Dit een beetje een Tvp![]()
omdat ik ook wel graag op de hoogte gehouden wil worde
Er viel een stukje text weg, hoop ik. Het alternatief is een c/k verwisseling, en dan wil ik dat liever niet weten.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Is niet uit de cont gerukt, komt uit de Elsevier en dit fragment vertegenwoordigt aardig de teneur van het verhaal.
Ikke stapje doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hehe.
Kunnen daar stappen tegen gedaan worden?
quote:Op maandag 29 januari 2007 03:19 schreef Ginji het volgende:
Hoi mensen,
Er werkt een meisje bij de C1000 hier in de buurt, waar ik altijd een beetje mee loop te auwehoeren (suffe one-liners enzo, je kent het wel) als ik mijn sigaretten haal.
Toch knap: in een zin van 6 woorden zoveel fouten, het had natuurlijk een zin van 8 woorden moeten zijn..... maar dan nogquote:Op maandag 29 januari 2007 16:03 schreef RTM1988 het volgende:
is de platischesirurg ervoor natasia soms?
en dat in een reactie op: Non staat terminaal zieke ontmaagding toe (d.m.v. een prostituee)quote:Op maandag 29 januari 2007 @ 14:26 schreef Nejtak het volgende:
Fantastisch! Die non verdient en grote pruim. Een non die vanuit haar geloof respect en tolerantie opbrengt voor andersdenkenden. Werk buitengewoon verfrissend nal die typetjes die hoe dan ook het heilige woord door je strot willen rammen
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:43 schreef Mariane het volgende:
Dus? Wat heb ik daar eigenlijk mee te maken?
Of probeer je weer te insuneren, huh?.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mensen die liever krom liggen voor een scheintje dan hun hand op houden, mensen die nog een trots bezitten. Zo ken ik er ook genoeg.
We hebben wéér één in de categorie "reigers en tijgers".quote:Op maandag 29 januari 2007 @ 23:40 schreef merino het volgende:
ironisch.... Vriend van mijn vriendin is net 2 uur geleden gewijgerd op Heathrow (naar Amsterdam) voor zijn vlucht omdat er een kleine beschadiging was op zijn paspoort....![]()
Hippe poesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 07:09 schreef Hoogezandster het volgende:
Mijn poes is wel gehipt en dat zullen de dieven wel niet weten.
Slechte ervaringen met een notaris?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:07 schreef Pino-Helmond het volgende:
De maatschappij verloederd door de stumperds die te lam zijn om te werken, en door andere notaire profiteurs. Maar goed, dat is meer wat voor in een ander topic denk ik zo.
The horror........quote:Op maandag 29 januari 2007 19:16 schreef SKETSj het volgende:
Zouden Tv-series en Media dingen als bv. negers en marroks interssant kunnen hebben gemaakt voor vrouwen.
Waardoor, de indiviualiistische voorkeur van vrouwen beinvloed werd hierdoor en ze dus sneller met getinte mannen nemen?
reklame werkt per slot.
Zouden irritante zwarte vrouwen als Natasia (van DGK) meer geaccepteerd worden als ze meer en meer uitgelicht worden op Tv?
Zouden Herbal Essence Shampoos minder goed verkopen als de Bio-winkel variant als er geen reklames voor zouden zijn gemaakt,
waarin een meisje dat spoelt met Herbal Essence de tijd van haar leven mee heeft?
Hij heeft vermoedelijk ook een schoenzoonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Laatst wilde ik die biefstuk van de AH (die in zakken, rump steak en rib eye, waar het eerder eens over ging in een biefstuk topic) eens proberen, maar door een zwangere vrouw met een 9 maanden durende rood vlees fobie moest ie goed doorbakken, maar ik wou ook weer geen schoonzool serveren, zonde van het vlees,
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:34 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Jammer,.. het tegendeel is echter waar.![]()
Waarschijnlijk omdat mijn sierraden neit voerdreven zijn, maar de afmetingen ook nog in verhouding beetje kloppen,.. dus niet zoo achterlijk grote regelring ofzo. of een veel te dikke ketting.
Volgens mij zocht je de Fok! Darwin awards, en niet de Taalpuristen Anonymousquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef cinnamongirl het volgende:
*zucht* dit komt nooit goed...
Drol die niet wilt vallen
Nee, het gaat me echt om de taalfout in de TT, afgezien van de inhoud verderquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:06 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Volgens mij zocht je de Fok! Darwin awards, en niet de Taalpuristen Anonymous![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:06 schreef Gobo het volgende:
Ik zou em naar P&O sturen en het mondeling met je direct leidinggevende afhandelen...
P&O is toch de gene die hier over gaat... mijn mening
Bij ons heet P&O trouwens H&R (Human&Resource)...![]()
aly aly aly, een bank heeft een...quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:35 schreef nikao het volgende:
heb laatst ook weer een sloot kleingeld weggebracht (bij de SNS)..
gewoon in de machine donderen en het wordt automatisch op je rekening gezet.. hoefde niet eens naar de baly.. handy!
Schuifdeur?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
aly aly aly, een bank heeft een...
Op de draaideur in het ziekenhuis waar ik werk staat dat een folder te vinden is op "de bali".quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:39 schreef egeltje1985 het volgende:
aly aly aly, een bank heeft een...
Deo's die naar vissen en gaten ruiken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:08 schreef snowqueen911 het volgende:
De beste deo ever is die van therme. Enige deo die niet na ene tijdje vis gaat ruiken. (Nivea wordt na ene tijdje gewoon ranzig. dus geen zweetlucht, maar de deo zelf gat stinken)
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef Emu het volgende:
Ik haat haar niet, maar om ze nauw cool, trendy of mooi te vinden,... nee bedankt.
na ene tijdjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deo's die naar vissen en gaten ruiken?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:09 schreef The_S het volgende:
bij Co2 lassen moet je wel al je huid bedekken want je verbrand levendig
Wie is er hier de sukkel?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 @ 16:40 schreef dreejz het volgende:
daarwin awart wat n sukkels![]()
Als ik in de fik zou staan word ik misschien ook wel heel even heel levendigquote:
Nog even en de hond komt met rijgers thuis.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Nou, laat ze maar lekker onderzoek doen, zou ik zeggen.Want gelijk heeft ze, op dit moment is het inderdaad dwijlen met de kraan open. Als eruit blijkt dat er inderdaad geen andere opties zijn, zullen ze toch weer verder gaan met vallen plaatsen.
En vossen zullen die muskusratten best vangen hoor. De hond van mijn tante komt wekelijks (kurkdroog, overigens) thuis met een flinke rat.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:59 schreef Angst het volgende:
[..]
Self-forfilling-provocy (weet niet precies hoe je het schrijft)
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet altijd lachen om 'steakholders' in plaats van 'stakeholders'.
(tvp)
Best moeilijk, een fatsoenlijke post plaatsen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:41 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
wij hij al zei, opnemen is is stukken voordeliger in verband met belastingen als je ze laat uitbetalen dan draagje ze bijna volledig af aand e belastingdienst, je kan ok dri dagen langer dus tot3 maart blijven werken maar dat je die dagen dan wel vrij krijgt.
Een Tante Betjequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:16 schreef melisjuh het volgende:
hallo
Na de 2 stormen zijn wij erachter gekomen dat onze dakbedekking niet meer is wat het moet zijn.
Onze slaapkamerplafond wordt helemaal geel en hebben schimmel op de muren.
Aangezien wij een plat dak hebben houdt dat in dat de dakbedekking niet goed meer is.
In het voorjaar willen we dit gaan aanpakken.
Heeft iemand van jullie misschien een idee wat de kosten van zoiets kunnen gaan bedragen?
We willen ons dak meteen laten isoleren.
en de schoorsteen en uitbouw moet een nieuw loodlap hebben.
het dak is zo`n 6 x 6,5
en bij elkaar ongeveer 10 m aan loodslappen.
Kweet dat het geen goedkoop grapje is maar wil graag weten waar ik op kan rekenen zo ongeveer.
ALvast bedankt
Normaliter ben je frigide ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:03 schreef Isabeau het volgende:
Als ik in de fik zou staan word ik misschien ook wel heel even heel levendig![]()
Als we hier over rijgers en teigetjes spreken dan is dit eentje in de categorie "romiger dan de paus".quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:46 schreef Treinhomo het volgende:
<iets met levendig.>
quote:Op donderdag 1 februari 2007 @ 09:51 schreef Trabzonspor het volgende:
Eerst zecht ze ik wil niet aan daarna is bos de schuldige..
Wat is er mis met 'levendig'?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als we hier over rijgers en teigetjes spreken dan is dit eentje in de categorie "romiger dan de paus".
Heeft er werkelijk ergens iemand 'romiger dan de paus' geschreven?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als we hier over rijgers en teigetjes spreken dan is dit eentje in de categorie "romiger dan de paus".
Ik moest het echt hardop lezen om te begrijpen wat ze bedoeldequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:41 schreef cora4034 het volgende:
meer in belands
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:46 schreef lady1 het volgende:
hij was haar de hele tijd aan het proviseren en was maar een klein trapje en dan loopt die huilend naar binnen zielige figuurtje
Een provo die uitdaagt??quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:44 schreef Ashley1 het volgende:
Als nena eruit moet dan Brain ook hij loopt te provoseren hij heeft het echt aan zichzelf te danken.
Die brain is gewoon te triest voor woorden.
Goed topic, dat Gouden Kooi-gebeurenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
sorry, ik kan het niet vinden, kun je de lijk ff plaatsen please?![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:47 schreef delapoko het volgende:
[..]
Elke keer als er iets met Turkije gebeurt is het 'woedend'. Als ik naar de Turkse tv kijk speelt het niet eens een grote rol of is het niet zo belangrijk. Maar de westerse media wil het land natuurlijk primitief/barbaars voor de daglicht stellen en zie je in nieuwsberichten altijd het woord 'woedend', ook al is het een onbelangrijk klein gebeuren. Volgens de Turkse tv is er helemaal geen oorlogsschepen gestuurd naar Cyprus. De schepen zijn daar al tientallen jaren. Opgeblaaste nieuws dus.
Westerse media![]()
Ach, hij/zij deed iig een poging de goede zegswijze te gebruikenquote:Op donderdag 1 februari 2007 @ 12:07 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
klopt als een zere vinger:
tong80 is ontspoord
Deze fout blijf ik tegenkomen op het DGK forum... het lijkt besmettelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:53 schreef marky het volgende:
Tijn was een walchelijke moraalridder en dat is Huub niet
Lopen er misschien veel Zeeuwen op dat forum rond?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze fout blijf ik tegenkomen op het DGK forum... het lijkt besmettelijk.
mastruberen siamese tweelingquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik word ook zo moe van deze hardnekkige spelfout:
Post hier dingen waarmee je kunt mastruberen
quote:
{hinnik}quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef Mammietje het volgende:
X staat op de wachtlijst voor de peuterspeelzaal, als het goed is kan hij daar over een maand of 3 (als hij 2,5 is) terecht. Mijn vriendin wil dat zodat hij met andere kinderen kan leren spelen. Ben benieuwd of hij daar niet erg uit de toom gaat vallen en of het daar op gaat vallen.
Van Walcheren?? Neuh..... volgens mij niet, het niveau daalt gewoon met de dag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef freako het volgende:
Lopen er misschien veel Zeeuwen op dat forum rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |